ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ 0300....
Είχα γράψει στο F@st Forw@ard του τεύχους 214 για την πιθανή μορφή που θα έχει η κατηγορία MotoGP από το 2011 και μετά. Εκεί είχα αναφέρει ότι μάλλον ανοίγει και ο δρόμος για εταιρείες σαν την BMW και την Aprilia να μπουν στα MotoGP…
Φαίνεται ότι πράγματα οδεύουν προς τα εκεί.
Γιατί πλέον το ζήτημα κυκλοφορεί σχεδόν ανοιχτά στον χώρο, αφότου η FIM και η Dorna ανακοίνωσαν τους νέους κανονισμούς MotoGP. Η τελική έγκρισή τους αναμένεται στο ιαπωνικό GP του Motegi, στις 24-25 Απριλίου.
Ο Eskil Suter ο οποίος προετοιμάζει το πλαίσιο MMX (το 2010 στα ρωμαϊκά…) για διάφορες ομάδες της Moto2 και είδε 3 από τις μοτοσυκλέτες του στις 5 πρώτες θέσεις του Qatar, έχει ήδη ξεκινήσει, ετοιμάζοντας μια μοτοσυκλέτα Moto1 με τον κινητήρα του BMW S1000 RR (ο οποίος σημειωτέον ήδη πληροί το κριτήριο της διαμέτρου εμβόλων στα 81mm). Μάλιστα λέγεται ότι η νέα μοτοσυκλέτα θα μπορούσε να είναι έτοιμη στα τέλη του 2010 και αν η "φιλολογία" των paddock αποδειχτεί σωστή, οι κανονισμοί της κατηγορίας Moto1 θα μπορούσαν να τεθούν σε ισχύ πριν τη σεζόν του 2012.
Η Aprilia επίσης σκέφτεται την κάθοδο στα MotoGP το 2012 και πολλοί πιστεύουν ότι το RSV4 Factory σχεδιάστηκε επί τούτου, ως ένα βήμα δηλαδή για τη συμμετοχή στα GP. Σύμφωνα με τα νεότερα που κυκλοφορούν , η Piaggio-Aprilia σκοπεύει να ανοίξει συζήτηση με την Dorna, στη διάρκεια της ευρωπαϊκών αγώνων των MotoGP για τη συμμετοχή της από το 2012.
Είναι μήπως αυτός και ένας από τους λόγους που ο Max Biaggi συζητά ήδη για τους όρους του συμβολαίου του με την Aprilia, πιέζοντας να επεκταθεί για δύο ακόμα χρόνια; Με το σκεπτικό ότι κάτι τέτοιο θα του πρόσφερε τη δυνατότητα να επιστρέψει θριαμβευτικά στα MotoGP το 2010, παρότι θα είναι 41 ετών!