Η πολυαναμενόμενη παρουσίαση των νέων V4 για το 2021 έγινε πριν από λίγο, με πρώτο στη σειρά το rsv4 και λίγο αργότερα ακολούθησε με τη σειρά του και το tuono v4.
Με μια πρώτη ματιά έχουν γίνει αλλαγές τόσο στο αισθητικό / εμφανησιακό κομμάτι όσο και σε τεχνικό επίπεδο και επίπεδο αεροδυναμικής.
Οι πλήρεις τεχνικές προδιαγραφές δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμα.
Έχει αυξηθεί ο κυβισμός στα 1099 cc για να μπορέσει να διατηρηθεί η ιπποδύναμη των δύο μοντέλων και παράλληλα να περνάνε προδιαγραφές Euro 5. Έχουν αλλάξει το φέρινγκ και τα φωτιστικά σώματα με τα αντίστοιχα που είδαμε και στα μικρά τους αδερφάκια των 660cc και αντίστοιχη προσθήκη αεροδυναμικών βοηθημάτων. Έχουν γίνει αλλαγές στους εγκεφάλους με τον αντίστοιχο Marelli 11MP καθώς και νέο αισθητήρα 6 αξόνως IMU.
Θα υπάρχουν 6 προεγκατεστημένα προγράμματα οδήγησης. Τρία για το δρόμο και τρία για την πίστα. Ενώ οι 2+1 από τις παραπάνω χαρτογραφήσεις αντίστοιχα θα είναι πλήρως προγραμματιζόμενες από το χρήστη. Ενώ και το φρένο το κινητήρα θα ρυθμίζεται από το χρήση.
Το πίσω ψαλίδι έχει αλλάξει επίσης με νέο λουκ motogp.
Φυσικά οι εκδόσεις factory δε θα λείπουν από τη γκάμα όπου θα εξοπλίξονται με σφυρίλατες ζαντες, με ημιενεργητικές αναρτήσεις ohlins smart EC2.0 , αγκάνες Brembo Stylema και πιθανόν και κάποια επιπλέον καλούδια σε σχέση με τις απλές εκδόσεις.
Οι πρώτες φωτογραφίες του Aprilia Tuono v4 Factory 2021. Είχα αρκετούς ενδιασμούς στην αρχή, μα ακόμη κ σε βίντεο που ανέβηκε πριν λίγη ώρα, θεωρώ είναι ότι ωραιότερο έχει βγάλει η φίρμα ! Σα πρωτApriliaτικο αστείο ότι κάποιοι πρόλαβαν την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας! Μπαίνω σε πειρασμό να πάω για κατάθεση :D
La Tuono V4 è disponibile nelle livree Tarmac Grey e Glacier White a un prezzo di 16.990 euro, mentre la Tuono V4 Factory c'è soltanto nella colorazione Aprilia Black. Ha di serie le sospensioni semiattive Öhlins Smart EC 2.0 e un codino più leggero e sportivo. Il prezzo è in questo caso di 19.990 euro. Gli arrivi nelle conmcessionarie sono previsti ad aprile
μα ο συνεπιβατης που καθεται,πανω σε εκεινο το ''τριγωνακι""??πλακα θα εχει...
ωραιο μηχανημα παντως...
Ε, δε νομίζω ρε συ να θέλει κανείς στο v4 να βάλει συνεπιβάτη...πολεμικό μηχανάκι είναι. Και να καθίσει κανείς πίσω θα είναι για να παει μέχρι την καφετέρια το πολύ νομίζω...😜
Οι πρώτες φωτογραφίες του Aprilia Tuono v4 Factory 2021. Είχα αρκετούς ενδιασμούς στην αρχή, μα ακόμη κ σε βίντεο που ανέβηκε πριν λίγη ώρα, θεωρώ είναι ότι ωραιότερο έχει βγάλει η φίρμα ! Σα πρωτApriliaτικο αστείο ότι κάποιοι πρόλαβαν την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας! Μπαίνω σε πειρασμό να πάω για κατάθεση :D
Ε με 18 λίτρα ντεπόζιτο και την κατανάλωση του Tuono όχι και πολύ :P
Ο ανεμοθώρακας και οι αποστάτες για το ψηλό τιμόνι θα κάνουν και στο Factory σαν προαιρετικός εξοπλισμός. Η διαφορά θα είναι κυρίως στον συνεπιβάτη που πράγματι φαίνεται πιο άνετη η θέση και η σέλα. Αλλά ξέρω γω ποιος παίρνει Tuono για να ταξιδεύει διπλός....ίσως κάποιος που τον αγαπάει πάρα πολύ η γυναίκα του :tez:
Ε με 18 λίτρα ντεπόζιτο και την κατανάλωση του Tuono όχι και πολύ :P
Ο ανεμοθώρακας και οι αποστάτες για το ψηλό τιμόνι θα κάνουν και στο Factory σαν προαιρετικός εξοπλισμός. Η διαφορά θα είναι κυρίως στον συνεπιβάτη που πράγματι φαίνεται πιο άνετη η θέση και η σέλα. Αλλά ξέρω γω ποιος παίρνει Tuono για να ταξιδεύει διπλός....ίσως κάποιος που τον αγαπάει πάρα πολύ η γυναίκα του :tez: