0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

AKIS KARDITSA

Απ: Arrivata................RSVR4
« Απάντηση #255 - : Σεπτέμβριος 21, 2008, 09:17:39 μμ »
εεε....συγνώμη κύριοι που γίνομαι αδιάκριτος...αλλά.....μήπως ειμαστε λίγο off topic....???? :blus:

*

patelis

Απ: Arrivata................RSVR4
« Απάντηση #256 - : Σεπτέμβριος 21, 2008, 09:19:04 μμ »
μονο λιγο ???  :D

*

AKIS KARDITSA

Απ: Arrivata................RSVR4
« Απάντηση #257 - : Σεπτέμβριος 21, 2008, 09:19:34 μμ »
Οι τιμές θα είναι στα 16.000 το R και στα 20.000 το Factory (1.000 κομμάτια σε πρώτη φάση)...
...πάμε να πουλήσουμε τα κορμιά μας?! ;)

μια χαρά τιμές τις κόβω :kalo:.....ε δε θα το δώσουν και τζάμπα...... :dry:

*

davide

Απ: Arrivata................RSVR4
« Απάντηση #258 - : Σεπτέμβριος 21, 2008, 09:20:17 μμ »
Ισως θυμαστε και τα λεγομενα σχεδια APPOLON αν θυμαμε καλα για τον V4 της DUCATI

..από την επίσκεψή μου στο εργοστάσιο της Ducati...


*

CAPOMAN

Απ: Arrivata................RSVR4
« Απάντηση #259 - : Σεπτέμβριος 21, 2008, 09:22:46 μμ »
Ξεκαθαρίζω τι εννοώ, γιατί παρερμηνεύτηκε λίγο.
Ο μοναδικός κατασκευαστής που θα μπορούσε να πάρει τα σώβρακα ΟΛΩΝ είναι η Honda. Και είναι απορίας άξιο, πως εξακολουθεί να μένει στα ίδια αδιάφορα μηχανάκια (CBR1000, TA κλπ) όταν θα μπορούσε να στείλει τους σχεδιαστές των υπολοίπων εταιριών στους πάγκους για τα επόμενα 5 χρόνια.
Εχω πραγματικά μεγάλη απορία για ποιό λόγο δεν κάνει μια ριζοσπαστική κίνηση εφάμιλλη της aprilia όταν διαθέτει το know how να το κάνει. Δεν μπορεί μια εταιρία που παρουσίασε πριν 20 χρόνια το RC30 και μετέπειτα το RC45 (τρομερές μοτοσυκλέτες και συλλεκτικές πλέον) να διστάζει να παρουσιάσει ένα V που είναι γνωστό πως έχει τα περισσότερα πλεονεκτήματα ως σχεδίαση. Δεν καταλαβαίνω πως έχει μείνει να παλεύει με τα gixxer στην μεγάλη κατηγορία...

Αυτό που λέω είναι ότι ό κόσμος και τα forum μιλάνε για το RCV4 και μάλλον με πολύ θετικά σχόλια. Αν και το θέμα εμφάνιση είναι υποκειμενικό, κανείς δεν τολμα να πει κάτι για τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αν το RSV4 έγραφε Honda στο ντεπόζιτο, αύριο θα υπήρχαν ουρές  έξω από τους Dealers της Honda. Γιατί όλοι θα ήξεραν ότι το μηχανάκι θα ξύριζε στεγνά και δεν θα είχε τεχνικά προβλήματα. Τώρα όλοι το θαυμάζουν, αλλά πάρα πολλοί θα περιμένουν να κυκλοφορήσει στα χέρια άλλων.
Πραγματικά μου κάνει εντύπωση η "δειλία" της εμφάνισης ενός V4 απ΄την Honda. Εχει αφήσει όλο το prestige της γνώσης της να το εκπροσωπεί ένα λειψό (λόγω 180 μοιρών) VFR.
Όταν γουστάρει πέρνει σώβρακα όπως έκανε με το VTR SP. Τα τελευταία χρόνια δυστυχώς έχει μείνει τραγικά πίσω σε ιδέες.
davide το DN-01 που μου παρουσιάζεις μόνο ως χαβαλέ το παίρνω.  :bye:

ΑΚΗS σου απάντησε ο patelis. Οι Ιάπωνες το μόνο που έκαναν ήταν στεγνή αντιγραφή. Το μόνο που κατάλαβαν και πρόσφεραν ήταν μηχανάκια που δεν χρειάζεται να τα λύνεις κάθε ΣΚ. Κάτι που οι Ευρωπαίοι θεωρούσαν ως απαραίτητο στοιχείο της "περιπέτειας" που σημαίνει μοτοσυκλετα και τελικά πήγαν ομαδικά στο διάολο.



Πάντα υπήρχαν καλοί δάσκαλοι και σωστοί μαθητές που στο τέλος ξεπερνούσαν τους δασκάλους............

*

Αποσυνδεδεμένος lord

  • *******
  • 2214
  • Φύλο: Άντρας
  • NERO DIABLO
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Arrivata................RSVR4
« Απάντηση #260 - : Σεπτέμβριος 21, 2008, 09:22:47 μμ »
20000 μου φαινονται καπως.....πολλα? :thnk:
beer drinker 'n hell raiser



 The Wolf is loose....

*

davide

Απ: Arrivata................RSVR4
« Απάντηση #261 - : Σεπτέμβριος 21, 2008, 09:26:22 μμ »
Το ΜΟΝΟ που χρειάζεται το RCV4 είναι μια καλή τιμή και να μην σπάει. Αν τα έχει αυτά τα δύο, η φούτσα που θα φάνε θα τους βγεί απ΄το σβέρκο.  :bye:

Εγώ λέω πως δεν τους πολυενδιαφέρει τι κάνει ο ανταγωνισμός. :dry:
...είναι σχεδόν μία 15ετία που η ducati βγάζει 916-996-998-999-1098 και δεν βλέπω σοβαρές απαντήσεις από την Honda.

*

AKIS KARDITSA

Απ: Arrivata................RSVR4
« Απάντηση #262 - : Σεπτέμβριος 21, 2008, 09:29:10 μμ »
20000 μου φαινονται καπως.....πολλα? :thnk:

ε καλά πάρε αυτο με τα 16000 εσύ.... :P :P :P

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Arrivata................RSVR4
« Απάντηση #263 - : Σεπτέμβριος 21, 2008, 09:44:53 μμ »
εεε....συγνώμη κύριοι που γίνομαι αδιάκριτος...αλλά.....μήπως ειμαστε λίγο off topic....???? :blus:

θα μεταφερθούν σε νεο ποστ..προς το παρόν συνεχιστε.. εξαιρετικά ενδιαφέροντα ολα... :bye:

*

nasos-v

Απ: Arrivata................RSVR4
« Απάντηση #264 - : Σεπτέμβριος 21, 2008, 10:50:34 μμ »
εεεεεεεεεε στη σειρα σας ρε.........ηρθα πρωτος!!!!!!!!!! :P :P :P :P :P



εδω παραγγελνω????
παρακαλω ενα στο ονομα nasos-v αμεσως...... :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:
α μήπως υπαρχει και ουρα με σελιτσα???? α ωραια .......βαλτε και μια τετοια ;) ;) ;)



ΤΟ ΘΕΛΩ ΡΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!! ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΑ!!!! ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ!!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Arrivata................RSVR4
« Απάντηση #265 - : Σεπτέμβριος 21, 2008, 11:22:09 μμ »

Εγώ λέω πως δεν τους πολυενδιαφέρει τι κάνει ο ανταγωνισμός. :dry:
...είναι σχεδόν μία 15ετία που η ducati βγάζει 916-996-998-999-1098 και δεν βλέπω σοβαρές απαντήσεις από την Honda.

Ξέχασες τα VTR SP θα έλεγα.....άσχετα με το αν η Honda εγκατέλειψε τα V2, έδωσε ένα καλό μάθημα στην Ducati.
Για τους κανονισμούς που επέβαλε η Honda έχεις δίκιο, αλλά μην ξεχνάμε ότι τα ίδια έκανε και κάνει και η Ducati ακόμα πιο απροκάλυπτα....

Ρε ΄σεις το Apollo ήταν μια μαλακία που φτιάχτηκαν μόνο 2 πρωτότυπα με σκοπό την Αμερικάνικη αγορά. Το μόνο που έκαναν ήταν να ενώσουν 2 μοτέρ. Κάπου τα έχουμε ξαναπεί. Το 1ο V4 ήταν το AJS του 1935, και το πρώτο τετράχρονο V4 που έτρεξε κανονικά σε αγώνες ήταν το CZ του 1969.  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Arrivata................RSVR4
« Απάντηση #266 - : Σεπτέμβριος 21, 2008, 11:25:55 μμ »
τα μονα πραγματα που δεν μ'αρεσαν πανω του ειναι.......
1ον η εξατμηση που ειναι απεσια   και
2ον η ουρα του που επισης ειναι απεσια


καταταλλα σε γενικες γραμμες ειναι ομορφο εξωτερικα!!!!!!!!!!!
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Arrivata................RSVR4
« Απάντηση #267 - : Σεπτέμβριος 21, 2008, 11:33:10 μμ »
και μερικες φωτο που βρηκα απο ολες τις μεριες.......
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

davide

Απ: Arrivata................RSVR4
« Απάντηση #268 - : Σεπτέμβριος 22, 2008, 12:11:06 πμ »

Εγώ λέω πως δεν τους πολυενδιαφέρει τι κάνει ο ανταγωνισμός. :dry:
...είναι σχεδόν μία 15ετία που η ducati βγάζει 916-996-998-999-1098 και δεν βλέπω σοβαρές απαντήσεις από την Honda.

Ξέχασες τα VTR SP θα έλεγα.....άσχετα με το αν η Honda εγκατέλειψε τα V2, έδωσε ένα καλό μάθημα στην Ducati.

Βρε Βύρων, τι λες? :thnk:
...από το 91 μέχρι σήμερα στα Superbike τα πρωταθλήματα κατασκευαστών έχουν ως εξής:

Ducati 15
Honda 1
Suzuki 1
Yamaha 1

Τι μάθημα έδωσε η Honda στην Ducati? 1 πρωτάθλημα στα 18 χρόνια? :thnk:

...αυτό ούτε για ανέκδοτο δεν λέγεται αυτό! ;)

Εκτός αν εννοείς ότι έδωσε μάθημα σε κάποιον άλλο τομέα, που δεν μπορώ να φανταστώ! :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Απ: Arrivata................RSVR4
« Απάντηση #269 - : Σεπτέμβριος 22, 2008, 12:38:58 πμ »

Βρε Βύρων, τι λες? :thnk:
...από το 91 μέχρι σήμερα στα Superbike τα πρωταθλήματα κατασκευαστών έχουν ως εξής:

Ducati 15
Honda 1
Suzuki 1
Yamaha 1

Τι μάθημα έδωσε η Honda στην Ducati? 1 πρωτάθλημα στα 18 χρόνια? :thnk:

...αυτό ούτε για ανέκδοτο δεν λέγεται αυτό! ;)

Εκτός αν εννοείς ότι έδωσε μάθημα σε κάποιον άλλο τομέα, που δεν μπορώ να φανταστώ! :thnk:

Sorry δεν διευκρίνισα ότι εννοούσα την περίοδο 2000-2002 που έπαιξε με τους όρους της Ducati (1 πρωτάθλημα και 2 δεύτερες θεσεις ).
Η Honda έχει 3 πρωταθληματα αν υπολογίζουμε ότι το WSBK ξεκίνησε το 1988 (κέρδισε 88-89).

Στα SBK η Ducati έχει τρελλή παράγκα φίλε...... (και η Honda στα υπόλοιπα  :P )

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης