0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι τιμές θα είναι στα 16.000 το R και στα 20.000 το Factory (1.000 κομμάτια σε πρώτη φάση)......πάμε να πουλήσουμε τα κορμιά μας?!
Ισως θυμαστε και τα λεγομενα σχεδια APPOLON αν θυμαμε καλα για τον V4 της DUCATI
Ξεκαθαρίζω τι εννοώ, γιατί παρερμηνεύτηκε λίγο. Ο μοναδικός κατασκευαστής που θα μπορούσε να πάρει τα σώβρακα ΟΛΩΝ είναι η Honda. Και είναι απορίας άξιο, πως εξακολουθεί να μένει στα ίδια αδιάφορα μηχανάκια (CBR1000, TA κλπ) όταν θα μπορούσε να στείλει τους σχεδιαστές των υπολοίπων εταιριών στους πάγκους για τα επόμενα 5 χρόνια. Εχω πραγματικά μεγάλη απορία για ποιό λόγο δεν κάνει μια ριζοσπαστική κίνηση εφάμιλλη της aprilia όταν διαθέτει το know how να το κάνει. Δεν μπορεί μια εταιρία που παρουσίασε πριν 20 χρόνια το RC30 και μετέπειτα το RC45 (τρομερές μοτοσυκλέτες και συλλεκτικές πλέον) να διστάζει να παρουσιάσει ένα V που είναι γνωστό πως έχει τα περισσότερα πλεονεκτήματα ως σχεδίαση. Δεν καταλαβαίνω πως έχει μείνει να παλεύει με τα gixxer στην μεγάλη κατηγορία...Αυτό που λέω είναι ότι ό κόσμος και τα forum μιλάνε για το RCV4 και μάλλον με πολύ θετικά σχόλια. Αν και το θέμα εμφάνιση είναι υποκειμενικό, κανείς δεν τολμα να πει κάτι για τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αν το RSV4 έγραφε Honda στο ντεπόζιτο, αύριο θα υπήρχαν ουρές έξω από τους Dealers της Honda. Γιατί όλοι θα ήξεραν ότι το μηχανάκι θα ξύριζε στεγνά και δεν θα είχε τεχνικά προβλήματα. Τώρα όλοι το θαυμάζουν, αλλά πάρα πολλοί θα περιμένουν να κυκλοφορήσει στα χέρια άλλων.Πραγματικά μου κάνει εντύπωση η "δειλία" της εμφάνισης ενός V4 απ΄την Honda. Εχει αφήσει όλο το prestige της γνώσης της να το εκπροσωπεί ένα λειψό (λόγω 180 μοιρών) VFR.Όταν γουστάρει πέρνει σώβρακα όπως έκανε με το VTR SP. Τα τελευταία χρόνια δυστυχώς έχει μείνει τραγικά πίσω σε ιδέες. davide το DN-01 που μου παρουσιάζεις μόνο ως χαβαλέ το παίρνω. ΑΚΗS σου απάντησε ο patelis. Οι Ιάπωνες το μόνο που έκαναν ήταν στεγνή αντιγραφή. Το μόνο που κατάλαβαν και πρόσφεραν ήταν μηχανάκια που δεν χρειάζεται να τα λύνεις κάθε ΣΚ. Κάτι που οι Ευρωπαίοι θεωρούσαν ως απαραίτητο στοιχείο της "περιπέτειας" που σημαίνει μοτοσυκλετα και τελικά πήγαν ομαδικά στο διάολο.
Το ΜΟΝΟ που χρειάζεται το RCV4 είναι μια καλή τιμή και να μην σπάει. Αν τα έχει αυτά τα δύο, η φούτσα που θα φάνε θα τους βγεί απ΄το σβέρκο.
20000 μου φαινονται καπως.....πολλα?
εεε....συγνώμη κύριοι που γίνομαι αδιάκριτος...αλλά.....μήπως ειμαστε λίγο off topic....????
Εγώ λέω πως δεν τους πολυενδιαφέρει τι κάνει ο ανταγωνισμός. ...είναι σχεδόν μία 15ετία που η ducati βγάζει 916-996-998-999-1098 και δεν βλέπω σοβαρές απαντήσεις από την Honda.
Παράθεση από: davide στις Σεπτέμβριος 21, 2008, 09:26:22 μμΕγώ λέω πως δεν τους πολυενδιαφέρει τι κάνει ο ανταγωνισμός. ...είναι σχεδόν μία 15ετία που η ducati βγάζει 916-996-998-999-1098 και δεν βλέπω σοβαρές απαντήσεις από την Honda.Ξέχασες τα VTR SP θα έλεγα.....άσχετα με το αν η Honda εγκατέλειψε τα V2, έδωσε ένα καλό μάθημα στην Ducati.
Βρε Βύρων, τι λες? ...από το 91 μέχρι σήμερα στα Superbike τα πρωταθλήματα κατασκευαστών έχουν ως εξής:Ducati 15Honda 1Suzuki 1Yamaha 1Τι μάθημα έδωσε η Honda στην Ducati? 1 πρωτάθλημα στα 18 χρόνια? ...αυτό ούτε για ανέκδοτο δεν λέγεται αυτό! Εκτός αν εννοείς ότι έδωσε μάθημα σε κάποιον άλλο τομέα, που δεν μπορώ να φανταστώ!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι