0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

davide

Απ: Απ: Arrivata................RSVR4
« Απάντηση #270 - : Σεπτέμβριος 22, 2008, 01:01:03 πμ »
Η Honda έχει 3 πρωταθληματα αν υπολογίζουμε ότι το WSBK ξεκίνησε το 1988 (κέρδισε 88-89).
Στα SBK η Ducati έχει τρελλή παράγκα φίλε...... (και η Honda στα υπόλοιπα  :P )

Γι'αυτό αν δεις το αρχικό ποστ μου, μιλούσα για σχεδόν 15ετία και όχι 20ετία! ;)
Αλλά παρόλα αυτά δεν αλλάζει και πολύ το πράγμα...

H παράγκα της Ducati δεν φάνηκε ούτε το 2005 ούτε το 2006 ούτε το 2007, όπου ο κανονισμός έθαβε τα 2κύλινδρα 1000άρια.
...και φέτος βλέπω ένα πρωτάθλημα πολύ καθαρό και ισορροπημένο. Δεν ακούω κανέναν να λέει ότι αδικείται.
 :bye:

*

RSVF

Απ: Arrivata................RSVR4
« Απάντηση #271 - : Σεπτέμβριος 22, 2008, 01:07:57 πμ »
EINAI KOYKΛΑ ΜΑΚΡΑΝ ΤΟ ΠΗΡΑ ΣΤΑΝΤΑΡ ΚΟΥΚΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΑΠΡΙΛΙΑ ΜΑΣ ΚΑΥ@@@@@@@Σ ΠΑΛΙ ΜΕ ΛΙΓΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΑ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΑΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΩ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ PROJECT

*

davide

Απ: Arrivata................RSVR4
« Απάντηση #272 - : Σεπτέμβριος 22, 2008, 01:12:26 πμ »

...o ήχος θέλει akrapa αμέσως! ;)

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Arrivata................RSVR4
« Απάντηση #273 - : Σεπτέμβριος 22, 2008, 01:22:41 πμ »
re ρε μπαγάσα davide..εβαλες τους ρουφιάνους με τη μια και ξεθαψες βιντεακι..??? δεν παιζεσαι Mio amigo...  :prm :io:

*

davide

Απ: Arrivata................RSVR4
« Απάντηση #274 - : Σεπτέμβριος 22, 2008, 01:28:58 πμ »
H παρουσίαση έγινε και περιμένουμε φωτό...
Στην παρουσίαση παραβρέθηκαν οι  BIAGGI, SIMONCELLI, CORSI e PASINI.


*

h.a.balafoutre

Απ: Arrivata................RSVR4
« Απάντηση #275 - : Σεπτέμβριος 22, 2008, 02:18:58 πμ »
Παιδιά, γενικά μην τρώτε σαβουροχοντόχορτο...

Πού και να μην έβγαζε η Απρίλια V4 όταν η σκατοχονδα μα το έχει πετάξει στα μούτρα εδώ και 20χρόνια χωρίς αντίκρισμα.....αλλά ναί...η χονδα ξέρει καλύτερα....έχει να εξελίξει το ψβρ125ρρ....από το να βγάλει ένα V4-5...της πλάκας ιστορία δηλαδή....και πάλι την σκίζουν τα Ι4 σε επίπεδο πρωτοτύπων..... bye

Αλλά εγώ τα τελευταία χρόνια σκέφτομαι λίγο περίεργα.

Καταρχήν, το μαρούλι.....έχουν βγεί 3 σύγχρονοι κινητήρες V4 μέχρι τώρα και τουλάχιστον στην ελληνική πραγματικότητα ένα περιοδικό που είχε αγοράσει, μας είχε αηδιάσει με φωτό...με γυμνό, με μηχανικά μέρη έξω, με μηχανικά μέρη μέσα κι όχι από πάνω κι όχι από κάτω.....τελικά από την πολύ αγάπη την πούλησε στα κοντά μπάς και πιάσει τα λεφτά που πέταξε.....μάπα το καρπούζι κι από φράγκα...δεν έχει κάνει κίχ για μηχανή ΜΟΤΟΓΠ στο δρόμο....για το Ducati, Dragster με 200άλογα το V-max και τώρα να δούμε τι (δεν)θα πεί για αυτό το αριστούργημα ευρωπαϊκης μηχανολογίας από μια αυλή που στην είσοδο γράφει Απρίλια...σε σχέση με τη χονδα.

Ενώ έβγαλε άλλο ένα Ι4 που στην ουσία του δεν έχει ξεπεράσει το Κ5 της σουζούκι....και έγινε χαμός....Ι4....και αρχίζω και σκέφτομαι....

Οι ιάπωνες, όλοι Ι4 δεν βγάζουν....δηλαδή σε τι διαφέρει ένας εκκεντροφόρος από έναν άλλον.....κι άν προφανώς η Κάβα και Ζούκι είναι τα τσουτσέκια...και η Γιαμαχα η ουρά....τότε καταλαβαίνω γιατί εντέχνως έχει περάσει ο μύθος της πλάκας....αφού η χονδα είναι η κορυφαία βιομηχανία στην ιαπωνία (άσχετα αν τα τελευταία χρόνια οι υπάλληλοί της έχουν γίνει δημόσιοι), άρα ότι θέλει κάνει...και οι άλλοι τουμπεκί ή περίπου τουμπεκί αλλά με περιοριστή στην εισαγωγή.....

Μιλάμε για άλλα μεγέθη, κυρίαρχα και φυσικά πολλοί και στην ευρώποι σιγοντάρισαν το μύθο και το μαρούλι....όταν η KTM ξόδεψε το μεγάλο νούμερο των 8 μύρων ευρώ συνολικά για το RC8 και τα έχει βρεί σκούρα στο WSBK στα στόκ...τέτοια νούμερα τα έχει η χονδα και οι ιάπωνες για πλάκα...για τα κορίτσια με τις ομπρέλες......

Κι αν η χόνδα έχει πιάσει πάτο και στο κορυφαίο μηχανολογικά άθλημα την F1...τι μένει....η πολιτική (κανόνες, abs τι καινοτομία κι αυτή, η εξέλιξη του 125CBR με τρελές πωλήσεις πρώτο στα σούπερσπορτ....)...

Για ένα πράγμα ίσως από τα πολλά παραμύθια, ξεχωρίζω την χονδα...σου λέει πάρε αυτό....και μη ζητάς παραπάνω...δίποδο ΖΩΩΝ....εν καιρό θα σου δόκω εγώ τι πρέπει να έχεις.....τώρα λοιπόν....ή θα αλλάξει κάτι στον κινητήρα εσωτερικής καύσης επαναστατικό...(διότι από κυβικά και κυλίνδρους χωρτάσαμε...από βενζίνη...αρχίζουμε και διψάμε αφού επι της ουσίας...πάλι 200+κιλά καβαλάμε όπως και πρίν 30χρόνια με προβλήματα κατασκευαστικά-μηχανικά που θα έπρεπε να έχουν λυθεί) ή θα πάμε έτσι μέχρι το τέλος, με αυταπάτες. Στατιστικά πάντως το κήκνυο άσμα μπορεί να το έχει κι η χόνδα...με ένα V5 (κούφιο)...αφού όλα τότε θα έχουν τελειώσει.

Πολύ δύσκολο το εγχείρημα την Απρίλια...και ελπίζω πραγματικά να ξεσκίσει με Biaggi, διότι και οι 2 το αξίζουν...τώρα που θα καταργηθούν τα 2τ...

κολτρέιν...άσε να το πει κάποιος άλλος για την εξάτμιση του RSV4....κι όχι εσύ με την μπάμια το Κ8....το Κ7 καλύτερο και φθηνότερο ήταν (προσωπική άποψη).

υγ. Τα αυτόματα δεν είναι καινοτομια ούτε προσφέρουν τίποτα στην εξέλιξη της μοτοσικλέτας.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 22, 2008, 01:00:14 μμ από h.a.balafoutre »

*

nikos force

Απ: RSV4 επίσημη παρουσίαση - Ρώμη (Rome)V-4 update!
« Απάντηση #276 - : Σεπτέμβριος 22, 2008, 09:15:38 πμ »
low res video

*

nikos force

Απ: RSV4 επίσημη παρουσίαση - Ρώμη (Rome)V-4 update!
« Απάντηση #277 - : Σεπτέμβριος 22, 2008, 09:19:21 πμ »
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 22, 2008, 09:21:46 πμ από nikos force »

*

nikos force

Απ: RSV4 επίσημη παρουσίαση - Ρώμη (Rome)V-4 update!
« Απάντηση #278 - : Σεπτέμβριος 22, 2008, 09:22:42 πμ »

*

nikos force

Απ: RSV4 επίσημη παρουσίαση - Ρώμη (Rome)V-4 update!
« Απάντηση #279 - : Σεπτέμβριος 22, 2008, 09:26:25 πμ »

*

nikos force

Απ: RSV4 επίσημη παρουσίαση - Ρώμη (Rome)V-4 update!
« Απάντηση #280 - : Σεπτέμβριος 22, 2008, 09:29:04 πμ »
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2008/september/15-21/sep2108-aprilia-rsv4-revealed/



official details εδω ...παντως εμενα η εκδοση δρομου ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: RSV4 επίσημη παρουσίαση - Ρώμη (Rome)V-4 update!
« Απάντηση #281 - : Σεπτέμβριος 22, 2008, 09:32:05 πμ »
να και μερικες φωτο απο το κτηνος....190 κιλα γεματο...

*

Αποσυνδεδεμένος v997

  • *****
  • 727
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono v4r
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Arrivata................RSVR4
« Απάντηση #282 - : Σεπτέμβριος 22, 2008, 09:44:42 πμ »


 :prm :prm :prm :prm :prm :prm :prm

 :a011 :a011   :brv: :brv: :a009 :a009

Πω......τι εγραψες τωρα......ποιημα!!
Μπραβο ρε Γιωργο!!

 :bye: :bye:

How blind,can you be,dont you see..........

*

patelis

Απ: Arrivata................RSVR4
« Απάντηση #283 - : Σεπτέμβριος 22, 2008, 10:44:44 πμ »
Παντως τι κ@@@ που περνάνε και οι Ιταλοί !!!
Φανταστείτε σε ενα παράλληλο σύμπαν στην εκεί Ελλάδα στην κ πλατεία του Βόλου ο Κ. Τάδε πρόεδρος της Μεγκο να παρουσιάζει το νέο V5  με τα 250 άλογα !!!! και να το οδηγεί ο Ελληνας οδηγός πρωταθλητής στα SBK .......
Τι λέω !!!! ???
και μετά ξύπνησα ..... :srry: :pray:

*

Αποσυνδεδεμένος lord

  • *******
  • 2214
  • Φύλο: Άντρας
  • NERO DIABLO
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Arrivata................RSVR4
« Απάντηση #284 - : Σεπτέμβριος 22, 2008, 10:49:53 πμ »
Παντως τι κ@@@ που περνάνε και οι Ιταλοί !!!
Φανταστείτε σε ενα παράλληλο σύμπαν στην εκεί Ελλάδα στην κ πλατεία του Βόλου ο Κ. Τάδε πρόεδρος της Μεγκο να παρουσιάζει το νέο V5  με τα 250 άλογα !!!! και να το οδηγεί ο Ελληνας οδηγός πρωταθλητής στα SBK .......
Τι λέω !!!! ???
και μετά ξύπνησα ..... :srry: :pray:

φτιαξε ενα φραπεδακι σκετο τωρα.... :tez: :tez: :tez:
beer drinker 'n hell raiser



 The Wolf is loose....

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης