APRILIA BIKERS HELLAS

Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Νέα γύρω απο την aprilia => Μήνυμα ξεκίνησε από: dreamwalker στις Ιούνιος 06, 2008, 05:34:21 μμ

Τίτλος: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: dreamwalker στις Ιούνιος 06, 2008, 05:34:21 μμ
πηγή (http://snelleeddy.punt.nl/index.php?a=2007-08)
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιούνιος 06, 2008, 05:41:53 μμ
Αι γεια σου. Να μπει στην παραγωγη..........................................αμεσως!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Καπως ψηλο δεν ειναι?????? Ή ειναι μικρος ο κινιτηρας???
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: panosduc στις Ιούνιος 06, 2008, 05:43:11 μμ
οπατις!! :ohmy:τιναι τουτο; τουμπανο το μοτορακι.θα ξιριζει στη πιστα :ohyes:
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: dreamwalker στις Ιούνιος 06, 2008, 05:46:29 μμ
Αι γεια σου. Να μπει στην παραγωγη..........................................αμεσως!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Καπως ψηλο δεν ειναι?????? Ή ειναι μικρος ο κινιτηρας???

πρέπει να έχεις και στα 2 δίκιο
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιούνιος 06, 2008, 05:54:53 μμ
 :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:

Εγω φοβαμαι τωρα, φαντασου με δαυτο  :D :D :D :D :D :D
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: dreamwalker στις Ιούνιος 06, 2008, 05:56:23 μμ
αν διάβασα καλά και από τα λίγα που κατάλαβα
71 άλογα ειναι μόνο.
δεν είναι λίγα???
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιούνιος 06, 2008, 05:57:13 μμ
Ποσα βγαζει ρε το sxv????
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: dreamwalker στις Ιούνιος 06, 2008, 06:00:37 μμ
Ποσα βγαζει ρε το sxv????

το ίδιο μοτερ φοράνε
δεν ξέρω όμως με τι αλλαγές
(δεν ξέρω καθόλου Γερμανικά)
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιούνιος 06, 2008, 06:09:26 μμ
γιαυτο το λεω- πιο λιγα δεν βγαζει το sxv???
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιούνιος 06, 2008, 06:11:36 μμ
Στα γρηγορα με το babel fish :(


the 250er-/400er-Amateur-Rennklassen from all seams burst to ten years, but the manufacturers pressed on the tube and pressed beside the high-stung 1000ern only the sündteuren 600er on the market. Who would like to drive supersportsmen, must look the granny deeply into the eyes and reach this still more deeply into its saving trunk - under 10000 euros nothing does not go. The question arises: Didn't we have scarcely 70 HP fun with the small racers and their? But. And how! Outside around at the GSX R Kraftprotz, with rains equal the whole field vorbeigesegelt up-mixed and in the sophistiated Infield of Hockenheim with the 70-PS-Renn-floh of everything brushed, which stood in the way. An animal fun for small money. Therefore the call straight came quite. Tommy Bavarian, Pressesprecher with Aprilia Germany and admitting R-S 250-Fan, did not bear it. ” You're welcome, build for me up to the next spring an feather-easy 70-PS-Rennerle with 130 Kilos. “Said, done. Whereby the original thought to set lower and pack into a running lining a 550er-Aprilia Supermoto only by a shortening of the spring travels, after which first stocktaking was rejected. Why? Because with it too many technical compromises the handling effectively bad can. Shortly before Christmas the SXV 550 Supermoto stood in the workshop, two days later was abgeflext the standard front framework network and for the Torso ready, in order to mutate by means of a again designed lattice tubing framework for the road racer. A simple, but framework network from 30-Millimeter-Präzisionsstahlrohr, resistant to bending by stable triangle federations, takes over the connection between the stuck together, standard aluminum cast parts and the new, approximately 100 millimeters below set control actuator. Compared with a voluminösen aluminum framework the airy lattice tubing chassis leaves to sufficient place, in order to accommodate the necessary electrical connection construction units compactly and nevertheless well accessible. The remaining elements should from Design and cost reasons, if at all possible, are re-used. Therefore the picture-beautiful aluminum rocker remained, just as the shock strut, only with to harder 140 a kg/cm feather/spring and an adapted absorption on 120 millimeters spring travel trimmed. In front nothing was to be made with the long CROSS fork, why a used leads and the weight adapted Showa fork of the Aprilia RSV 1000 the 3,50-Zoll-Drahtspeichenrad. One brakes at the front wheel with the 320er-Bremsscheibe from the Supermoto, which are sufficient owing to the small weight and maximally 220 km/h Topspeed of the RSX 550 completely. Every other construction unit, no matter whether slots, tank, Schaltgestänge, Fußrasten or exhaust manifold, had in precise manual work are again made and adapted. And the framework tail with mufflers lowered, which are transformed GRP parts of the Aprilia R-S 125 and in the long run the engine oil of the dry sump lubrication in a new oil tank are sheltered. For first it should remain with a study without road permission. With TÜV fair standard pinpointed again eight kilograms might to it-add themselves over the thumbs. Makes a drivingfinished sport motorcycle with 142 kilograms, which, in quantity production presented, would have to be for clear to have under 9000 euros. After well 220 work hours the freshly painted prototype rolls to first roll out at the bathing air park on the Handlingstrecke. Like always with maiden voyages all possible and impossible scenarios shoot by the head: Whether the welding seam holds at the guidance head? Are the framework cross girders actually as stable as planned? Or does the engine plumpst with the first Wheelie from the chassis? One has it hardly still on the film, as fetzig easy such a small Strolch around hit a corner yourself bend lets. Curve focus, surround, and schwupp, the 134-Kilo-Renner follows as pulled on the cord the bare thought. Because with 71 HP naturally brachiale acceleration does not adjust itself, the quick line is in demand with the ride with the RSX 550. With much momentum bend, by violent inclination no time give away and with still more momentum on the last centimeter asphalt along-balance. Thus needs the gas hand spoiled by GSX-R 1000 and Konsorten a few rounds, until one dares, to already place and fly to generous sheets by the labyrinth before the curve vertex the cock on attack. Which is the more important however, since it requires fine vote at the Mapping of injection with the lightning-like winding up and with changes of load rather ruppig acting Aprilia V Zweizylinder some more. But the engine packs already from middle numbers of revolutions strongly to and snaps impetuously into the speed limiter, which blocks revolution with 11500. Under schaurig beautiful Zweizylinderballern from the short exhaust cavorting are through-tapped the six drill steps in wind hurry - and the fun takes its run.
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: davide στις Ιούνιος 06, 2008, 06:23:29 μμ
αν διάβασα καλά και από τα λίγα που κατάλαβα
71 άλογα ειναι μόνο.
δεν είναι λίγα???

Αν σκεφτείς πόσο ελαφρύ είναι, τα άλογά του είναι ικανοποιητικότατα!  ;)

Σκέψου ότι το RS250 αποδίδει λίγα άλογα παρακάτω και πετάει... Το καλό του RSX είναι ότι σαν καλό δικύλινδρο τετράχρονο, θα τραβάει και από χαμηλά (στο RS250 πρέπει να περιμένεις τις 8.500 στροφές για να τσουλήσει)...

Πολύ καλό! :kalo:
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: Noela στις Ιούνιος 06, 2008, 07:59:47 μμ

Πού είναι το υπόλοιπο; :P
Ενδιαφέρον φαίνεται!  :kalo:
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: AKIS KARDITSA στις Ιούνιος 06, 2008, 08:08:08 μμ
Αυτο το έχει βγάλει πρωτότυπο πριν καν παρουσιαστουν οι οποιες άλλες φωτογραφίες του RS550....βασικά πιστεύω ότι θα το τουμπανιάσουν......είναι πολύ.....κακόμοιρο έτσι..... :P :P :P
αυτό και το νέο RC4 της KTM θα δημιουργήσουν νέα σχολη και νέα κατηγορία στην κατηγορία των ss...κάτι σαν ss τσέπης.... ;)

Υ.Γ. όταν έδειξα σε έναν ξάδερφό μου τις φωτό από το νέο RS550 από photoshop έπαθε ΣΟΚ....κοιμάται και βλέπει RS550 στον ύπνο του...ή για να κοιμηθεί μετράει RS550.... :tez: :tez: :tez: :tez:
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: AkHeNaDoN στις Ιούνιος 06, 2008, 08:14:47 μμ
 :D :D
Μακαρι να πλησιαζει σε εμφανιση αυτα εδω..(fotoshop)
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: backys στις Ιούνιος 06, 2008, 08:25:02 μμ
Εχουμε ποσταρει και αυτο παλαιοτερα  http://www.rsvr.net/
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: backys στις Ιούνιος 06, 2008, 08:30:02 μμ
More: http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=2218.0


Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: kompimen στις Ιούνιος 06, 2008, 08:31:55 μμ
ρε παιδιά αυτό είναι μισαδάκι!!!!!!!

μόνο γιαπονέζοι μπορούν να το αδηγήσουν (κάτω από 1.70cm) :P :P :P :P :P :P
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: backys στις Ιούνιος 06, 2008, 08:32:28 μμ
Το μονο που με προβληματιζει ειναι η αξιοπιστια του εν λογω κινητηρα σε συνθηκες πιστας :thnk: :thnk:
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: davide στις Ιούνιος 06, 2008, 08:53:09 μμ
Το μονο που με προβληματιζει ειναι η αξιοπιστια του εν λογω κινητηρα σε συνθηκες πιστας :thnk: :thnk:

...σε συνθήκες πίστας να μην σε προβληματίζει καθόλου! ;)
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: backys στις Ιούνιος 06, 2008, 09:02:01 μμ
...σε συνθήκες πίστας να μην σε προβληματίζει καθόλου! ;)

Ναι καθολου  :mlk :mlk :mlk

Τα  μισα SM 550 εχουν ανατιναχτει στη πιστα και οχι στο δρομο
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: sinister στις Ιούνιος 06, 2008, 09:08:57 μμ
εμενα μου φαινεται οτι εχει τον ιδιο σκελετο και ψαλιδι με το sxv απλα φοραει μπροστινα και fairing. βεβαια δεν βλεπω καλα αν το πισω αμορτισερ ειναι στο ιδιο σημειο.
Οσο για αξιοπιστια φανταζομαι θα ειναι κατι αντιστοιχο με κατι SM HUSQVARNA KAI HUSABERG που εχουν ωρες λειτουργίας.
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: davide στις Ιούνιος 06, 2008, 09:10:30 μμ
...σε συνθήκες πίστας να μην σε προβληματίζει καθόλου! ;)

Ναι καθολου  :mlk :mlk :mlk

Τα  μισα SM 550 εχουν ανατιναχτει στη πιστα και οχι στο δρομο

Απ'όσα έχουν ανατιναχτεί, ήταν κανένα συντηρημένο σωστά? :thnk:
Καθαρόαιμο μοτέρ είναι και θέλει ανάλογη προσοχή....
 ;)
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: backys στις Ιούνιος 06, 2008, 09:14:11 μμ
Για πες μας για το RS σου σωστα δεν ηταν συντηρημενο????? :P
Ειναι πολυ πουσαρισμενο το μοτερ για να δουλευει πολυ ωρα τερμα γκαζι.
Λεω 'γω τωρα
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: davide στις Ιούνιος 06, 2008, 09:15:50 μμ
Για πες μας για το RS σου σωστα δεν ηταν συντηρημενο????? :P
Ειναι πολυ πουσαρισμενο το μοτερ για να δουλευει πολυ ωρα τερμα γκαζι.
Λεω 'γω τωρα


 :bxrw
πάρε παλιάνθρωπε! :P
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: backys στις Ιούνιος 06, 2008, 09:19:20 μμ
Οσο για αξιοπιστια φανταζομαι θα ειναι κατι αντιστοιχο με κατι SM HUSQVARNA KAI HUSABERG που εχουν ωρες λειτουργίας.

+1000000
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: davide στις Ιούνιος 06, 2008, 09:22:27 μμ
Οσο για αξιοπιστια φανταζομαι θα ειναι κατι αντιστοιχο με κατι SM HUSQVARNA KAI HUSABERG που εχουν ωρες λειτουργίας.

+1000000

Μα αυτό λέει και η Aprilia! κάθε τόσες ώρες έλεγχο, ελατήρια πιστονιού και κάθε τόσες αλλαγή...
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: sinister στις Ιούνιος 06, 2008, 09:33:31 μμ


Μα αυτό λέει και η Aprilia! κάθε τόσες ώρες έλεγχο, ελατήρια πιστονιού και κάθε τόσες αλλαγή...
[/quote]
αρα καταληγουμε στα λεγομενα σου
Συντηρηση ειναι το Α και το Ω ειδικα σε μηχανες τοσο πουσαρισμενες!
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: Baggos στις Νοέμβριος 05, 2009, 09:32:40 πμ
http://hellforleathermagazine.com/2009/11/aprilia-rsv525-prototype-confi.html#more

..επανέρχεται ξανά το θέμα...με μια έκπληξη βέβαια...το 550άρι μοτέρ στο έτοιμο project που υπάρχει ήδη στο εργοστάσιο είναι φορεμένος σε πλαίσιο rs125 06'-...από ότι φαίνεται το μόνο που περιμένει η εταιρία για να βάλει το project στον δρόμο για την παραγωγή,είναι ή να υπάρξει μεγάλη ζήτηση για ένα τέτοιο μοτοσακό ή τα οικονομικά της να της επιτρέπουν τέτοιες κινήσεις...

..άεε να δούμε τι θα δούμε...πολύ ενδιαφέρον project σίγουρα...έχει παίξει έτσι και αλλιώς απο ιδιώτες...αναμένουμε......... :-D :-D
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: ZografoC στις Νοέμβριος 05, 2009, 12:52:35 μμ
Εγω παντως θα προτιμησω ενα R6 γτ φοβαμαι πως θα μου μεινει στα χερια  :tez:
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: gld στις Νοέμβριος 05, 2009, 10:15:27 μμ
και η αποψη του roland sands επάνω στο ίδιο θεμα.νομίζω πως τα πράγματα που αλλάζεις τα δίνει σε κιτ και το φτιάχνεις μονος σου.καλο ε?
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: nick2ono στις Νοέμβριος 16, 2009, 07:31:39 μμ
για ριξτε ενα βλεφαρο κ εδω :

Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: Baggos στις Νοέμβριος 16, 2009, 10:09:29 μμ
για ριξτε ενα βλεφαρο κ εδω :


Specs και info τώρα λέμεεεε...!!Αν και αυτό παραείναι trackbike...Ένα motogp 125 με 550άρη v2 κινητήρα μέσες άκρες... :ohmy: :ohmy:
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: dreamwalker στις Νοέμβριος 17, 2009, 04:42:20 μμ
 :pray:
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: MakisRC51 στις Δεκέμβριος 04, 2009, 11:39:32 πμ
 :sml1 :sml1 :sml1 :ohmy: :ohmy: :ohmy:
 :dvl! :dvl! :dvl! :dvl! :dvl!
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: lord στις Δεκέμβριος 04, 2009, 12:07:30 μμ
αχ βαγγελιστρα μ................................ :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy:
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: Christheone στις Δεκέμβριος 04, 2009, 08:36:26 μμ
Τέρας και πανέμορφο :tez:Θα βγεί στην παραγωγή όμως?
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: Baggos στις Δεκέμβριος 04, 2009, 09:02:37 μμ
:sml1 :sml1 :sml1 :ohmy: :ohmy: :ohmy:
 :dvl! :dvl! :dvl! :dvl! :dvl!

..εσύ κατέβασε το μανιουάλι του 550 να υπάρχει...και να το μελετήσεις... :ohyes:

...μας βλέπω τέτοια εποχή του χρόνου-παραχρόνου πάλι ανακατασκευή μοτέρ να κάνουμε... :tez: :tez:
Τίτλος: Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
Αποστολή από: MakisRC51 στις Δεκέμβριος 04, 2009, 09:05:16 μμ

..εσύ κατέβασε το μανιουάλι του 550 να υπάρχει...και να το μελετήσεις... :ohyes:

...μας βλέπω τέτοια εποχή του χρόνου-παραχρόνου πάλι ανακατασκευή μοτέρ να κάνουμε... :tez: :tez:

Σιγα μην περιμενα να μου το πεις εσυ για να το κατεβαζα  :P :P :P

Ειμαι ενα βημα μπροστα φιλαρακι, παντα  :D

Πες εσυ το "Go" και τι σε νοιαζει.......
 :bye: :bye: