0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

dreamwalker




*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
« Απάντηση #1 - : Ιούνιος 06, 2008, 05:41:53 μμ »
Αι γεια σου. Να μπει στην παραγωγη..........................................αμεσως!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Καπως ψηλο δεν ειναι?????? Ή ειναι μικρος ο κινιτηρας???
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος panosduc

  • *******
  • 1013
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord etv 1000 06
  • Αντιδράσεις: +63
Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
« Απάντηση #2 - : Ιούνιος 06, 2008, 05:43:11 μμ »
οπατις!! :ohmy:τιναι τουτο; τουμπανο το μοτορακι.θα ξιριζει στη πιστα :ohyes:

*

dreamwalker

Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
« Απάντηση #3 - : Ιούνιος 06, 2008, 05:46:29 μμ »
Αι γεια σου. Να μπει στην παραγωγη..........................................αμεσως!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Καπως ψηλο δεν ειναι?????? Ή ειναι μικρος ο κινιτηρας???

πρέπει να έχεις και στα 2 δίκιο
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 12, 2008, 06:01:49 μμ από dreamwalker »

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
« Απάντηση #4 - : Ιούνιος 06, 2008, 05:54:53 μμ »
 :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:

Εγω φοβαμαι τωρα, φαντασου με δαυτο  :D :D :D :D :D :D
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

dreamwalker

Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
« Απάντηση #5 - : Ιούνιος 06, 2008, 05:56:23 μμ »
αν διάβασα καλά και από τα λίγα που κατάλαβα
71 άλογα ειναι μόνο.
δεν είναι λίγα???
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 12, 2008, 06:01:04 μμ από dreamwalker »

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
« Απάντηση #6 - : Ιούνιος 06, 2008, 05:57:13 μμ »
Ποσα βγαζει ρε το sxv????
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

dreamwalker

Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
« Απάντηση #7 - : Ιούνιος 06, 2008, 06:00:37 μμ »
Ποσα βγαζει ρε το sxv????

το ίδιο μοτερ φοράνε
δεν ξέρω όμως με τι αλλαγές
(δεν ξέρω καθόλου Γερμανικά)

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
« Απάντηση #8 - : Ιούνιος 06, 2008, 06:09:26 μμ »
γιαυτο το λεω- πιο λιγα δεν βγαζει το sxv???
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
« Απάντηση #9 - : Ιούνιος 06, 2008, 06:11:36 μμ »
Στα γρηγορα με το babel fish :(


the 250er-/400er-Amateur-Rennklassen from all seams burst to ten years, but the manufacturers pressed on the tube and pressed beside the high-stung 1000ern only the sündteuren 600er on the market. Who would like to drive supersportsmen, must look the granny deeply into the eyes and reach this still more deeply into its saving trunk - under 10000 euros nothing does not go. The question arises: Didn't we have scarcely 70 HP fun with the small racers and their? But. And how! Outside around at the GSX R Kraftprotz, with rains equal the whole field vorbeigesegelt up-mixed and in the sophistiated Infield of Hockenheim with the 70-PS-Renn-floh of everything brushed, which stood in the way. An animal fun for small money. Therefore the call straight came quite. Tommy Bavarian, Pressesprecher with Aprilia Germany and admitting R-S 250-Fan, did not bear it. ” You're welcome, build for me up to the next spring an feather-easy 70-PS-Rennerle with 130 Kilos. “Said, done. Whereby the original thought to set lower and pack into a running lining a 550er-Aprilia Supermoto only by a shortening of the spring travels, after which first stocktaking was rejected. Why? Because with it too many technical compromises the handling effectively bad can. Shortly before Christmas the SXV 550 Supermoto stood in the workshop, two days later was abgeflext the standard front framework network and for the Torso ready, in order to mutate by means of a again designed lattice tubing framework for the road racer. A simple, but framework network from 30-Millimeter-Präzisionsstahlrohr, resistant to bending by stable triangle federations, takes over the connection between the stuck together, standard aluminum cast parts and the new, approximately 100 millimeters below set control actuator. Compared with a voluminösen aluminum framework the airy lattice tubing chassis leaves to sufficient place, in order to accommodate the necessary electrical connection construction units compactly and nevertheless well accessible. The remaining elements should from Design and cost reasons, if at all possible, are re-used. Therefore the picture-beautiful aluminum rocker remained, just as the shock strut, only with to harder 140 a kg/cm feather/spring and an adapted absorption on 120 millimeters spring travel trimmed. In front nothing was to be made with the long CROSS fork, why a used leads and the weight adapted Showa fork of the Aprilia RSV 1000 the 3,50-Zoll-Drahtspeichenrad. One brakes at the front wheel with the 320er-Bremsscheibe from the Supermoto, which are sufficient owing to the small weight and maximally 220 km/h Topspeed of the RSX 550 completely. Every other construction unit, no matter whether slots, tank, Schaltgestänge, Fußrasten or exhaust manifold, had in precise manual work are again made and adapted. And the framework tail with mufflers lowered, which are transformed GRP parts of the Aprilia R-S 125 and in the long run the engine oil of the dry sump lubrication in a new oil tank are sheltered. For first it should remain with a study without road permission. With TÜV fair standard pinpointed again eight kilograms might to it-add themselves over the thumbs. Makes a drivingfinished sport motorcycle with 142 kilograms, which, in quantity production presented, would have to be for clear to have under 9000 euros. After well 220 work hours the freshly painted prototype rolls to first roll out at the bathing air park on the Handlingstrecke. Like always with maiden voyages all possible and impossible scenarios shoot by the head: Whether the welding seam holds at the guidance head? Are the framework cross girders actually as stable as planned? Or does the engine plumpst with the first Wheelie from the chassis? One has it hardly still on the film, as fetzig easy such a small Strolch around hit a corner yourself bend lets. Curve focus, surround, and schwupp, the 134-Kilo-Renner follows as pulled on the cord the bare thought. Because with 71 HP naturally brachiale acceleration does not adjust itself, the quick line is in demand with the ride with the RSX 550. With much momentum bend, by violent inclination no time give away and with still more momentum on the last centimeter asphalt along-balance. Thus needs the gas hand spoiled by GSX-R 1000 and Konsorten a few rounds, until one dares, to already place and fly to generous sheets by the labyrinth before the curve vertex the cock on attack. Which is the more important however, since it requires fine vote at the Mapping of injection with the lightning-like winding up and with changes of load rather ruppig acting Aprilia V Zweizylinder some more. But the engine packs already from middle numbers of revolutions strongly to and snaps impetuously into the speed limiter, which blocks revolution with 11500. Under schaurig beautiful Zweizylinderballern from the short exhaust cavorting are through-tapped the six drill steps in wind hurry - and the fun takes its run.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

davide

Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
« Απάντηση #10 - : Ιούνιος 06, 2008, 06:23:29 μμ »
αν διάβασα καλά και από τα λίγα που κατάλαβα
71 άλογα ειναι μόνο.
δεν είναι λίγα???

Αν σκεφτείς πόσο ελαφρύ είναι, τα άλογά του είναι ικανοποιητικότατα!  ;)

Σκέψου ότι το RS250 αποδίδει λίγα άλογα παρακάτω και πετάει... Το καλό του RSX είναι ότι σαν καλό δικύλινδρο τετράχρονο, θα τραβάει και από χαμηλά (στο RS250 πρέπει να περιμένεις τις 8.500 στροφές για να τσουλήσει)...

Πολύ καλό! :kalo:

*

Noela

Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
« Απάντηση #11 - : Ιούνιος 06, 2008, 07:59:47 μμ »

Πού είναι το υπόλοιπο; :P
Ενδιαφέρον φαίνεται!  :kalo:

*

AKIS KARDITSA

Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
« Απάντηση #12 - : Ιούνιος 06, 2008, 08:08:08 μμ »
Αυτο το έχει βγάλει πρωτότυπο πριν καν παρουσιαστουν οι οποιες άλλες φωτογραφίες του RS550....βασικά πιστεύω ότι θα το τουμπανιάσουν......είναι πολύ.....κακόμοιρο έτσι..... :P :P :P
αυτό και το νέο RC4 της KTM θα δημιουργήσουν νέα σχολη και νέα κατηγορία στην κατηγορία των ss...κάτι σαν ss τσέπης.... ;)

Υ.Γ. όταν έδειξα σε έναν ξάδερφό μου τις φωτό από το νέο RS550 από photoshop έπαθε ΣΟΚ....κοιμάται και βλέπει RS550 στον ύπνο του...ή για να κοιμηθεί μετράει RS550.... :tez: :tez: :tez: :tez:

*

AkHeNaDoN

Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
« Απάντηση #13 - : Ιούνιος 06, 2008, 08:14:47 μμ »
 :D :D
Μακαρι να πλησιαζει σε εμφανιση αυτα εδω..(fotoshop)

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: RSX 550 (εδώ να σας δω τώρα, όλους τους πιστόβιους)
« Απάντηση #14 - : Ιούνιος 06, 2008, 08:25:02 μμ »
Εχουμε ποσταρει και αυτο παλαιοτερα  http://www.rsvr.net/

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης