APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Νέα γύρω απο την aprilia => Μήνυμα ξεκίνησε από: Φοίβος στις Φεβρουάριος 26, 2006, 10:09:55 μμ
-
Σε συνέντευξη που δίνει στο περιοδικό Superbike ο πρόεδρος της Aprilia Leo Mercanti αναφέρει ότι η Aprilia σχεδιάζει να κατέβει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike το 2008 με μια V4 μοτοσυκλέτα η οποία προφανώς θα κυκλοφορήσει και σαν μοντέλο δρόμου με κόστος λίγο μεγαλύτερο από το Mille.
Επίσης ότι σχεδιάζεται η κυκλοφορία νέου μοντέλου στην κατήγορία supersport 600 με κινητήρα κατασκευασμένο απο την Aprilia ( όχι Rotax) πιθανόν τρικύλινδρο ( βλέπε το Cube με το οποίο κατέβηκε στα MotoGP) και σε διάταξη V.
Επίσης τα επόμενα τρία χρόνια αναμένεται να κυκλοφορήσουν 20 νέα μοντέλα Aprilia.
Τρέμε Ιαπωνία...
-
Επειδή τα γραπτά μένουν.
Μόνο το V4 ήρθε. Ίσως και η τριάδα shiver, droso,mana. Τα υπόλοιπα 16 τα περιμένουμε
-
πιθανόν τρικύλινδρο και σε διάταξη V.
:thnk: τρικυλινδρο ;;; σε διαταξη V ???
γινεται ;;; :unsure:
-
Δύο σιβερ , τρία ντορσο, δύο τρία κάπο, τρία-τέσσερα βετεσσερα, δύο τουονο βετεσσερα, συν ένα 1100
Ένα μάνα. Κάτι ρσ4 κτλ
Ξεπερνάμε πανηγυρικά.τη δεκάδα.
Δε θα έχει βγάλει και μερικά σκούτερ? Όλα αυτά τα χρόνια?
-
και κανα δυο τετοια .... :P :P τρελα θα ειναι :tez: :tez: :tez:
(http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2010/11/Aprilia-Street-550-Luca-Bar-Design-concept.jpg)
(http://images.mcn.bauercdn.com/upload/302947/images/aprilia%20750%20cr.png)
-
Δεν ξέρω για το μέλλον ,
αλλά το παρών της είναι άσχημα .
Και άμα δεν έχεις παρών ,
θέλει κότσια για να έχεις μέλλον .
-
Γιατί ρε far? Μια χαρά εταιρία είναι.
Τι να πούνε κάτι μορινι, κάτι γκουζι, ακόμα και κάτι αγκουστα.
Για να μην πω για την ολοσχερη απάτη του εργοστασίου από το μποργκο πανιγκαλε. Αλλά τι να πω που φτιάχνουν μου?(#-_αρες
-
Δεν βλέπω την ίδια θράυση που είχε στο παρελθόν στην familia των tuono ,
καλά για caponord 1200 δεν το συζητώ , ούτε καν ...
dorso 750 και 1200 αδιάφορα πλέον
Μόνο το rsv4 (αν) κρατάει ψηλά μια σημαία μόνο του .
-
Ναι ενώ πούλαγε σαν τρελή το caponord 1000 χαχαχαχαχα.
Ας μην ήταν 1000 κ 2000 ευρω κάτω από τα varadero και τα λεγαμε
-
Δεν μπορεί να έχει την ίδια εμπορική επιτυχία το τουονο βετεσσερα με τα το παλιό τουονο. Θες από διάφορα τιμής ? Θες λόγο εξειδικευμενου αγοραστικου κοινού? Παίζουν πολλά ρόλο. Θες λόγο κρίσης,? Όλα παίζουν το ρόλο τους.
Νομιζω πως από τα σιβερ και τα ντορσο τα έβγαλε τα λεφτά της, διότι για κινεζιες χρεωνε ιταλικά.
Άσε που της έμειναν και πλαίσια, και μοτέρ κτλ για να φτιάξει αλλά μεκανακια.
Για το rsv4 δε μιλάμε....μόνο και μόνο που το πήρε ο nenhs ανέβηκε επίπεδο......
Το μηχανάκι όχι ο Γιώργος
-
Δύο σιβερ , τρία ντορσο, δύο τρία κάπο, τρία-τέσσερα βετεσσερα, δύο τουονο βετεσσερα, συν ένα 1100
Ένα μάνα. Κάτι ρσ4 κτλ
Ξεπερνάμε πανηγυρικά.τη δεκάδα.
Δε θα έχει βγάλει και μερικά σκούτερ? Όλα αυτά τα χρόνια?
1 shiver
2 dorso (750 k1200)
2 capo (1000k 1200)
rsv
rsv4
tuono
2 tuono v4 (1000 k 1100)
1 mana
rs4 125
rs 125 (2t)
rs 50 sr50 125 klp
τα gt δεν τ μετρησα γιατι ανηκουν στο ιδιο μοντελο
-
Αν δεν κάνει κάτι η Piaggio, η Aprilia στις μοτοσυκλέτες ειναι θέμα χρόνου να σβήσει.
Με ΜΤ-07-09 και με το νεο ΚΤΜ 800 (+ τα Triumph και τα BMW) δεν υπάρχει περιπτωση να πουληθεί shiver k dorsoduro που φέτος κλείνουν δέκα χρόνια!!!
Το Caponord ειναι ήδη σβησμένο, είναι τόσο μεγάλος ο ανταγωνισμός στην κατηγορία που δεν εχει καμία ελπίδα..
Όσο για τα RSV4-Tuono ακόμη κρατάνε, αλλά όχι για πολύ, τα νέα R1M και ZX10 το έχουν φτάσει και ειναι να βγουνε κ απο Suzuki-Honda. Οπότε αν βγάλουνε ενα προιόν παρόμοιο με το RSV4 θα πας σε Honda-Suzuki μονο κ μόνο επειδή ειναι Ιαπωνες, γνωρίζουμε όλοι το κλασικό κόλλημα για τα Ιταλικά.
Ξεχασα τα μικρα SS που πήγαινε καλά η Aprilia, και εκέι την έχουν σβήσει τα φτηνά cbr125, το ομορφο yamaha και το πολυ καλο RC της ΚΤΜ και φυσικά πολυ δυνατή και η kawasaki με δυο μοντέλα στα 250 και 300 κυβικά.
-
Δεν μπορεί να έχει την ίδια εμπορική επιτυχία το τουονο βετεσσερα με τα το παλιό τουονο. Θες από διάφορα τιμής ? Θες λόγο εξειδικευμενου αγοραστικου κοινού? Παίζουν πολλά ρόλο. Θες λόγο κρίσης,? Όλα παίζουν το ρόλο τους.
Νομιζω πως από τα σιβερ και τα ντορσο τα έβγαλε τα λεφτά της, διότι για κινεζιες χρεωνε ιταλικά.
Άσε που της έμειναν και πλαίσια, και μοτέρ κτλ για να φτιάξει αλλά μεκανακια.
Για το rsv4 δε μιλάμε....μόνο και μόνο που το πήρε ο nenhs ανέβηκε επίπεδο......
Το μηχανάκι όχι ο Γιώργος
Πες τα ρε φιλε....
-
Όντως, η μαμά Piaggio έχει παραμελήσει την Aprilia, άγνωστο γιατί... Ειδικά στα μεσαία κυβικά θα μπορούσε να παίξει μπάλα! Για να δούμε το μέλλον τι θα δείξει!
V4 πήραν κι άλλοι και ανέβηκε το επίπεδο....
....των V4
-
Ναι ενώ πούλαγε σαν τρελή το caponord 1000 χαχαχαχαχα.
Ας μην ήταν 1000 κ 2000 ευρω κάτω από τα varadero και τα λεγαμε (https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji6.png)
Το caponord 1000 το χασε για κάτι ταχυσύνδεσμους , κάτι ανορθωτές κάτι πολλαπλασιαστές
και τη πλήρη ανυπαρξία του δικτύου διανομής και της μαμάς εταιρείας .
Το varadero στα ίσα το χτύπαγε τεχνικά .
Δεν μπορούμε να πούμε όμως και το ίδιο για το Capo 1200
που σε σχέση με τα Multi 1200 , bmw s1000xr , και ακόμα και το ταπεινό νέο tiger 1050
φαίνεται να έχει φάει γκολ από τα αποδυτήρια και να μην έχει λόγο ύπαρξης στην αγορά .
( αν έκανε 11500 € το συζητάγαμε σαν value for money )
Δεν μπορεί να έχει την ίδια εμπορική επιτυχία το τουονο βετεσσερα με τα το παλιό τουονο. Θες από διάφορα τιμής ? Θες λόγο εξειδικευμενου αγοραστικου κοινού? Παίζουν πολλά ρόλο. Θες λόγο κρίσης,? Όλα παίζουν το ρόλο τους.
Έπρεπε να είχε πάση θυσία . Όταν έχεις ένα fun club δυνατό δεν το κρεμάς ... ούτε το αφήνεις να κάνει
σκέψεις για ktm sd ή bmw 1000 s
Tη λέξη κρίση δεν τη δέχομαι . Γιατί απλά αυτή υπάρχει για κάποιους μόνιμα ενώ για κάποιους άλλους δεν υπήρξε ποτέ .
Έχω το Βαγιανέλλη στο fb που παρακολουθώ και κάθε βδομάδα 10 νέοι πελάτες παραλαμβάνουν bmw των 20.000 € + ;)
-
Είτε με τον έναν είτε με τον άλλο τρόπο, παπαρια πωλήσεις είχε κάνει το caponord 1000 ;)
-
δωσε και μενα μπαρμπα !!! :h22:
παμε συνεχιστε ..... :a!:
-
Δεν ξέρω εάν έκανε παπάκια πωλήσεις αλλά έχω την εντύπωση ότι πλέον στους δρόμους κυκλοφορούν πάρα πολλά καπο 1000 δεκαετίας των οποίων οι ιδιοκτήτες έχουν λύσει τα χσζοπροβλημαρα τους.
Θα τολμήσω να πω ότι βλέπω περισσότερα κάποια δεκαετίας από ότι βαρκαδερνο
-
Αφήστε, μην το ψάχνετε, η Aprilia έχει μείνει πίσω και μόνο τα v4 συνεχίζουν να είναι ανταγωνιστικά, για πόσο δεν ξέρω...
Έχει μία μεσαία κατηγορία που μπορεί να παίξει μπάλα, πελάτες είχε από shiver/DORSO, και η οποία είναι πολύ ζωντανή τώρα!
Μοτέρ v4 έχει, γιατί να μην φτιάξει ένα σπορ τουρινγκ μηχανάκι με σούπερ ηλεκτρονικά? Ένα μεγάλο ON off?
Οι μικρές κατηγορίες? Εδώ η ΚΤΜ κάνει πάρτυ με τα 125/200/400, η triumph ετοιμάζεται να βγάλει 300αρι.... Το v2 450/550? Δεν μπορεί εκεί να παίξει μπάλα?
Λεφτά από την Piaggio προφανώς υπάρχουν, άλλες μάρκες στον όμιλο δεν έχουν αντίστοιχες μηχανές οπότε είναι πραγματικά άξιον απορίας το τι συμβαίνει!
Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Έτσι ακριβώς !!
Και αυτό το v4 πόσο θα αντέξει στον ανταγωνισμό που εξελίσσεται μερα με τη μέρα ? :thnk:
-
Όταν η τεχνολογία θα ξεπεράσει αυτή του v4, τότε τα ξαναλεμε. Αυτή τη στιγμή είναι άκρως ανταγωνιστικό με απαράμιλλη αξιοπιστία
.
Το ίδιο ισχύει και για το tuono.
-
Όταν η τεχνολογία θα ξεπεράσει αυτή του v4, τότε τα ξαναλεμε. Αυτή τη στιγμή είναι άκρως ανταγωνιστικό με απαράμιλλη αξιοπιστία
.
Το ίδιο ισχύει και για το tuono.
δλδ η KAWA με τον Ι4 δεν το εχει ηδη ξεπερασει ?
:thnk:
-
Όταν η τεχνολογία θα ξεπεράσει αυτή του v4, τότε τα ξαναλεμε. Αυτή τη στιγμή είναι άκρως ανταγωνιστικό με απαράμιλλη αξιοπιστία
.
Το ίδιο ισχύει και για το tuono.
δλδ η KAWA με τον Ι4 δεν το εχει ηδη ξεπερασει ?
:thnk:
εννοεις τον Ι4turbo του h2
κατσε να δουμε και αντοχες και ζημιες
-
Όταν η τεχνολογία θα ξεπεράσει αυτή του v4, τότε τα ξαναλεμε. Αυτή τη στιγμή είναι άκρως ανταγωνιστικό με απαράμιλλη αξιοπιστία
.
Το ίδιο ισχύει και για το tuono.
δλδ η KAWA με τον Ι4 δεν το εχει ηδη ξεπερασει ?
:thnk:
εννοεις τον Ι4turbo του h2
κατσε να δουμε και αντοχες και ζημιες
Κωστα εννοω το zx10r που αν δεν κανω λαθος εχει παρει 3πρωταθληματα τα τελευταια 4 χρονια στα WSBK
αν βεβαια θεωρησουμε οτι αυτο το πρωταθλημα ειναι η ζυγαρια για το καλυτερο ss
-
Όταν η τεχνολογία θα ξεπεράσει αυτή του v4, τότε τα ξαναλεμε. Αυτή τη στιγμή είναι άκρως ανταγωνιστικό με απαράμιλλη αξιοπιστία
.
Το ίδιο ισχύει και για το tuono.
δλδ η KAWA με τον Ι4 δεν το εχει ηδη ξεπερασει ?
:thnk:
Σε τι ακριβώς; Μιλάμε για τα wsbk, Stockport, ή παραγωγής με φώτα και λοιπά;
-
Όταν η τεχνολογία θα ξεπεράσει αυτή του v4, τότε τα ξαναλεμε. Αυτή τη στιγμή είναι άκρως ανταγωνιστικό με απαράμιλλη αξιοπιστία
.
Το ίδιο ισχύει και για το tuono.
δλδ η KAWA με τον Ι4 δεν το εχει ηδη ξεπερασει ?
:thnk:
Σε τι ακριβώς; Μιλάμε για τα wsbk, Stockport, ή παραγωγής με φώτα και λοιπά;
στα wsbk νομιζω ειναι πλεον ενα κλικ πισω απο το kawa , εκτος και εαν εχουμε την δικαιολογια οτι το παρατησαμε για να κερδιζουμε στα gp :h22:
-
Όταν η τεχνολογία θα ξεπεράσει αυτή του v4, τότε τα ξαναλεμε. Αυτή τη στιγμή είναι άκρως ανταγωνιστικό με απαράμιλλη αξιοπιστία
.
Το ίδιο ισχύει και για το tuono.
δλδ η KAWA με τον Ι4 δεν το εχει ηδη ξεπερασει ?
:thnk:
Σε τι ακριβώς; Μιλάμε για τα wsbk, Stockport, ή παραγωγής με φώτα και λοιπά;
στα wsbk νομιζω ειναι πλεον ενα κλικ πισω απο το kawa , εκτος και εαν εχουμε την δικαιολογια οτι το παρατησαμε για να κερδιζουμε στα gp :h22:
Μα το παράτησε. Με 2 καλούς οδηγούς είμαι σίγουρος ότι θα κενταγε το v4.
Εγώ πάντως μιλουσα για το πολιτικό v4, το οποίο με aprc, abs και V μοτέρ, ραβει, και σε σχετικά καλή τιμή.
-
Να πω κ εγω τις παπακιες μου.
Το ν4 θεωρω οτι ειναι ακομη ανταγωνιστικο κ σαν πιστιαρικο κ σαν δρομου, ουτε αργο το λες ουτε κ ξερο χωρις μπλιμπλικια αλλα σιγουρα θα χρειαστει καποια ανανεωση σιγουρα εμφανισιακα πρωτα κ μετα μηχανοτεχνολογικα.
Κ ακομα φανταστείτε οτι δεν εχουμε δει καινουρια χοντα ss κ καθαρα πιστιαρικο, το σουζουκι κ ετοιμαζει ενα κ η ντουκατι. Οσον αφορα σιβερ ντορσο και μικρότερες κατηγοριες οντως ειναι παραξενο που δεν κανανε κατι περα απο τα χρωματα κ τα αυτοκολητα χαχα. Προσωπικα στα παπακια μου για 200 300 400 κυβικα που βγαλανε οι αλλοι ούτος η αλλως πιστεύω οτι θελουν να χωθουν στην ασιατικη αγορά που πουλανε αυτα τα μικρα. Πιστευω χωρις να σας κουραζω αλλο οτι ειναι θεμα χρονου να βγουνε καινουρια σιβεροντορσα η ιδια στυλ μηχανακια και σιγουρα οχι μικρομεσαιο ss
-
Γιώργο, από τα μικρά βγαίνει κέρδος! Την χαλάει την Aprilia να βγάζει +10000 μηχανάκια ετησίως? Η ΚΤΜ δηλαδή χαζή είναι που έχει γαμηθεί να βγάζει μηχανάκια σε όλες τις κατηγορίες και είναι Νο1 κατασκευαστής στην Ευρώπη?
Να και το motogp με αρχίδια, σπρώχνει χρήμα, βάζει οδηγούς να τεστάρουν, να δεις του χρόνου που θα μπει, θα είναι πιο ανταγωνιστικό από το Aprilia...
Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
1.Σενάρια επιστημονικής φαντατσίας
Αγορά MV
http://mototriti.gr/data/news/preview_news/Nea-montela-meta-symfwnias-H-MV-AGUSTA-GIA-TO-MELLON_110706.asp (http://mototriti.gr/data/news/preview_news/Nea-montela-meta-symfwnias-H-MV-AGUSTA-GIA-TO-MELLON_110706.asp)
Αφήνει λέει τα τρικυλυνδρα.χμμμ!
2.Πραγματικότητα.
http://mototriti.gr/data/news/preview_news/Aprilia-Neo-RS4-125_110691.asp (http://mototriti.gr/data/news/preview_news/Aprilia-Neo-RS4-125_110691.asp)
(http://mototriti.gr/jpg/MTR/390/NEWS/APRILIA_RS4_0308.jpg)
Αλλάξαμε τα πίσω φώτα και τα αυτοκόλητα στα 125. :tez:
-
Ότι δεν έκανε η Aprilia το έκανε η Benelli.
Shiver με κινητήρα από r1 600 από Οκτώβρη στην Ελλάδα.
https://youtu.be/sIqA2WpcujM (https://youtu.be/sIqA2WpcujM)
-
ναι αλλα τη benelli την αγορασε η keeway :pray: :pray: :pray: :pray:
-
Η απριλια είναι μια ιταλική εταιρία που βγάζει ποιοτικά μοντέλα σε προνομιακές τιμές..Η σειρά πχ παλιότερα σιβερ ντορσο Πήγασος αυτό ήταν.. τώρα κάπου το χάσαμε..η σειρά 660 καβαλάει το 10αρικο.. ιδού τα αποτελέσματα
https://scooternet.gr/news/%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B7%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/aprilia-2023-%CF%80%CF%84%CF%8E%CF%83%CE%B7-%CF%80%CF%89%CE%BB%CE%AE%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD-%CF%80%CE%AD%CF%81%CF%83%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84/?fbclid=IwAR1zOhqBAWsB5_tWp8LRnFsf8yOYnNEtSBDbwfHMJEhQtQMshaNH8yEgLco
-
Εριξαν το βάρος στα superbikes (που ελάχιστοι αγοράζουν πλέον) αντι να σταφούν
στο sport touring κομμάτι και στα χαμηλομεσαία κυβικά. Ολοι έχουν αρχίσει να παίζουν μπάλα εδώ και χρόνια στα 300-500cc
εκτός από την aprilia. Συρρικνώθηκε και το δίκτυο της και κάπως έτσι έρχεται ο κατήφορος.
-
Τι ακριβώς εννοείτε;
Η Aprilia τα τελευταία χρόνια μπήκε στην κατηγορία των 600+ κυβικών με τα RS,Tuono,Tuareg και τώρα μπαίνει και στα Α2 με το RS457 που λογικά θα έχει και συνέχεια πάλι με Tuono και ίσως και ένα μικρό Tuareg.
ΥΓ. Το πρόβλημα της είναι κατά τη γνώμη μου το ότι η αξιοπιστία της έχει γίνει σχεδόν ανέκδοτο ανάμεσα στους μοτοσικλετιστές.
-
Θέμα αξιοπιστίας, γιατι; Έχουν βγαλει θέματα ολα αυτά τα νεά μοντέλα;
Σοβαρά ρωτάω γιατί έχω μείνει πίσω απο θέμα ενημέρωσης...είμαι ακόμα στους V2 Rotax κινητήρες.
-
Τα V4 που είναι και το πρόσωπο της εταιρείας 15 χρόνια τώρα ναι έχουν θέματα.
Και τα 660 στην αρχή τουλάχιστον είχαν μέχρι και αλλαγές κινητήρα.
Οι αλεξίσφαιροι rotax είναι άλλη ιστορία.
Τα Aprilia δυστυχώς πλέον είναι συνώνυμα σχεδόν της αναξιοπιστίας και όχι μόνο στα ηλεκτρικά που ήταν παλιά. Όχι πάντα δικαίως αλλά όχι και πάντα άδικα.
Εγώ παραμένω οπαδός γιατί στα χρήματα αυτά δεν βρίσκεις κάτι ανάλογο αλλά δεν το έχω για καθημερινό και είμαι και συμβιβασμένος με την ιδέα. Αυτό όμως δεν λειτουργεί για όλους και σίγουρα όχι όταν θες να κάνει το βήμα παραπάνω.
Επίσης στο θέμα προώθησης μόνο τελευταία γίνεται μια προσπάθεια. Πας στο μουσείο της ΚΤΜ και σου παρουσιάζουν την ιστορία της εταιρείας με τρόπο που τη "γεμίζει", δεν είναι δα και τίποτα τρομερό. Πας στο εργοστάσιο της Aprilia και μοιάζει με έμπορο της σειράς.
-
Τι ακριβώς εννοείτε;
Η Aprilia τα τελευταία χρόνια μπήκε στην κατηγορία των 600+ κυβικών με τα RS,Tuono,Tuareg και τώρα μπαίνει και στα Α2 με το RS457 που λογικά θα έχει και συνέχεια πάλι με Tuono και ίσως και ένα μικρό Tuareg.
ΥΓ. Το πρόβλημα της είναι κατά τη γνώμη μου το ότι η αξιοπιστία της έχει γίνει σχεδόν ανέκδοτο ανάμεσα στους μοτοσικλετιστές.
Περί αξιοπιστίας δε νομίζω ότι ισχύει αυτό που λες. Μπορεί στα 90's αλλά τα τελευταία 20 χρόνια προσωπικά θεωρώ ότι η aprilia έβγαλε διαμάντια. Πολύ ποιοτικά μηχανάκια με αρκετά καλή αξιοπιστία.
Όσον αφορά στα υπόλοιπα, θεωρώ ότι η aprilia άργησε να μπει σε αυτά τα κυβικά. Και πάει να το κάνει με λαθος μοντέλα. Επιπλέον, αν η τιμολογιακή πολιτική παραμείνει ίδια, δύσκολα θα καταφέρει κάτι. Αν τώρα για το tuono 125 ζητάει 5000€ δε θέλω καν να φανταστώ πόσο θα ζητάει για μοντέλα 300-500 cc.
-
Πάντως θεωρώ απαράδεκτο να ζητάς ανταλλακτικά από μοτοσικλέτες που σταμάτησαν να παράγονται πριν 15 χρόνια και να σου λέει ο αντιπρόσωπος ότι η εταιρεία έκοψε τους κωδικούς!
-
Πάντως θεωρώ απαράδεκτο να ζητάς ανταλλακτικά από μοτοσικλέτες που σταμάτησαν να παράγονται πριν 15 χρόνια και να σου λέει ο αντιπρόσωπος ότι η εταιρεία έκοψε τους κωδικούς!
στα 15 λες πολυ..υπαρχει μοντελο πενταετιας που δεν υπαρχει παγουρι....
Τι ακριβώς εννοείτε;
Η Aprilia τα τελευταία χρόνια μπήκε στην κατηγορία των 600+ κυβικών με τα RS,Tuono,Tuareg και τώρα μπαίνει και στα Α2 με το RS457 που λογικά θα έχει και συνέχεια πάλι με Tuono και ίσως και ένα μικρό Tuareg.
ΥΓ. Το πρόβλημα της είναι κατά τη γνώμη μου το ότι η αξιοπιστία της έχει γίνει σχεδόν ανέκδοτο ανάμεσα στους μοτοσικλετιστές.
εννοω οτι επρεπε να υπαρχει ηδη ενας πηγασος 660 στα 9000ε και να τροφοδοτει με κοσμο και πωλησεις την εταιρια..εννοω οτι επρεπε να υπηρχε ενα σιβερ 660 ηδη στα 8500ε και να κανει την ιδια τροφοδοσια στην εταιρια...η σειρα cp7 της γιαμαχα ειναι ενδεικτικη τι λεω..ξεκιναει απ το ταπεινο μτ -07 και φθανει στο φουλ εξτρα τενερε...
η τριουμφ αντιστοιχα ξεκινησε απ τα χαμηλα και τωρα παει για daytona,,,
για τη σειρα 457 ειναι μια πολυ καλη κινηση αλλα θα βρει απεναντι παρα πολυ ανταγωνισμο...απ ολες τις μεριες του κοσμου
-
Συμφωνώ απολύτως με τον Μανώλη με την υποσημείωση ότι συνήθως η aprilia στοχεύει στην κορυφή της κάθε κατηγορίας και αυτό το πληρώνεις. Από την άλλη χωρίς πολλά μοντέλα στην βάση της κάθε κατηγορίας έχεις μικρές πωλήσεις. Συν το θέμα με τα ανταλλακτικά, συν την παρομοίωδη αδιαφορία του κολοσσού Piaggio για την aprilia . Απορώ για τον πακτωλό εκατομμυρίων που ξοδεύουν στα moto gp χωρίς να έχουν ικανη γκάμα για να πουλησουν
-
Συμφωνώ με όλους, αλλά δυστυχώς ο Ζώης έχει δίκιο, όσο για την Piaggio θεωρώ ότι έχει
χωρίσει την γκάμα της, την Guzzi στα δρόμου και mega on off και την Aprilia στα πιο σπορ μηχανάκια,
άλλωστε αν ήθελε να φτιάξει πχ καινούργιο Capo είχε τα μοτέρ (v2 & v4) αλλά όχι την διάθεση..
Τα έσοδα της είναι γνωστό ότι είναι κυρίως από τα scooter, από την άλλη δείτε την Husqvarna,
μια άλλη εξαγορά εκτός της Aprilia, που το μόνο premium που έχουν είναι το μοχλικό σε σχέση
με τα Ktm..
-
εννοω οτι επρεπε να υπαρχει ηδη ενας πηγασος 660 στα 9000ε και να τροφοδοτει με κοσμο και πωλησεις την εταιρια..εννοω οτι επρεπε να υπηρχε ενα σιβερ 660 ηδη στα 8500ε και να κανει την ιδια τροφοδοσια στην εταιρια...η σειρα cp7 της γιαμαχα ειναι ενδεικτικη τι λεω..ξεκιναει απ το ταπεινο μτ -07 και φθανει στο φουλ εξτρα τενερε...
η τριουμφ αντιστοιχα ξεκινησε απ τα χαμηλα και τωρα παει για daytona,,,
για τη σειρα 457 ειναι μια πολυ καλη κινηση αλλα θα βρει απεναντι παρα πολυ ανταγωνισμο...απ ολες τις μεριες του κοσμου
Όπως ειπώθηκε η Piaggio την έχει χαρακτηρίσει πλέον ως σπορ εταιρεία και εκεί προσπαθεί να δώσει βάρος. Και από τη στιγμή που θέλει να βάζει και ηλεκτρονικά σε μεσαία κατηγορία υπάρχει ένα ελάχιστο όριο τιμής δυστυχώς.
Ήδη έχει 3 μηχανές με βάση το 660 δεν ξέρω αν έχει τη δυνατότητα να βγάλει και άλλα. Η Yamaha είναι άλλο μέγεθος.
-
Περί αξιοπιστίας δε νομίζω ότι ισχύει αυτό που λες. Μπορεί στα 90's αλλά τα τελευταία 20 χρόνια προσωπικά θεωρώ ότι η aprilia έβγαλε διαμάντια. Πολύ ποιοτικά μηχανάκια με αρκετά καλή αξιοπιστία.
Όσον αφορά στα υπόλοιπα, θεωρώ ότι η aprilia άργησε να μπει σε αυτά τα κυβικά. Και πάει να το κάνει με λαθος μοντέλα. Επιπλέον, αν η τιμολογιακή πολιτική παραμείνει ίδια, δύσκολα θα καταφέρει κάτι. Αν τώρα για το tuono 125 ζητάει 5000€ δε θέλω καν να φανταστώ πόσο θα ζητάει για μοντέλα 300-500 cc.
Τα 660 και τα V4 που έχει τώρα στη σειρά της έχουν θέματα. Δεν είναι τυχαία τα 4 χρόνια εγγύησης.
Το RS457 έρχεται στα 7200€ που είναι λογική τιμή.
-
Εριξαν το βάρος στα superbikes (που ελάχιστοι αγοράζουν πλέον) αντι να σταφούν
στο sport touring κομμάτι και στα χαμηλομεσαία κυβικά. Ολοι έχουν αρχίσει να παίζουν μπάλα εδώ και χρόνια στα 300-500cc
εκτός από την aprilia. Συρρικνώθηκε και το δίκτυο της και κάπως έτσι έρχεται ο κατήφορος.
Σωστός και συμπληρώνω εν μέρει
Φτώχεια στη γκάμα και καθυστερήσεις στα ανταλλακτικά κρατάνε τον πελάτη μακριά
Από τότε που πουλήθηκε στον όμιλο,απέκτησε τα άσχημα χούγια του ομιλου
Το δίκτυο αυτό ήταν πάντα,η αξιοπιστία είναι όμοια με των άλλων αν όχι ανωτερη
-
Μήπως μπερδεύεστε με τους αλεξίσφαιρους rotax; :P
Το μηχανάκι μου έφτυνε λάδια σε όλο το ταξίδι στην Ιταλία (και το προηγούμενο είχε θέμα με φλάτζα) και έχω περάσει πάνω από 10 εγγυήσεις :tez:
-
Μήπως μπερδεύεστε με τους αλεξίσφαιρους rotax; :P
Το μηχανάκι μου έφτυνε λάδια σε όλο το ταξίδι στην Ιταλία (και το προηγούμενο είχε θέμα με φλάτζα) και έχω περάσει πάνω από 10 εγγυήσεις :tez:
Τι μάρκα εσπρέσσο είχε το συνεργείο; ήταν καλός; :D
-
Τι μάρκα εσπρέσσο είχε το συνεργείο; ήταν καλός; :D
:h22:
Το αφήνω στα ικανά χέρια των μηχανικών της Aprilia και φεύγω :blus:
Χώρια η πλάκα, η Aprilia παίζει σε μια φιλοσοφία που αυτή τη στιγμή σε μια κατηγορία (σπορ μηχανές) που δεν είναι στα πάνω της. Συν τη φήμη που έχει για προβλήματα (όπως και μικρό δίκτυο αντιπροσώπων σε χώρες όπως ΗΠΑ) δεν είναι περίεργο που δεν εκτοξεύεται σε πωλήσεις.
Συμφωνώ ότι θα έπρεπε να μπει και σε άλλες πιο πολυχρηστικές κατηγορίες αλλά αφού η μαμά Piaggio έχει αποφασίσει να βάλει τη Moto Guzzi εκεί δεν βλέπω τι μπορεί να γίνει.
-
Η αίσθηση που έχω είναι οτι η γκάμα της Aprilia θα εμπλουτιστεί στο μέλλον . Απλά τα πράγματα δεν συμβαίνουν όσο γρήγορα θα θέλαμε και εμείς και αυτοί
-
Η αίσθηση που έχω είναι οτι η γκάμα της Aprilia θα εμπλουτιστεί στο μέλλον . Απλά τα πράγματα δεν συμβαίνουν όσο γρήγορα θα θέλαμε και εμείς και αυτοί
Πραγματικά το ελπίζω. Παρότι σχετικά φρέσκος στην Aprilia την έχω λατρέψει για την οδηγική συμπεριφορά των μηχανών της.
Ένα Tuono 457 προσωπικά θα με ευχαριστούσε πολύ....
-
Έτσι σας θέλω, αισιόδοξους, τα καλύτερα μηχάνακια είναι τα Aprilia!! 😁
-
Πριν εξαγοράσει την aprilia η piaggio,η aprilia είχε τουλάχιστον ένα μοντέλο σε κάθε κατηγορία
Ειδικότερα στα σκούτερ,είχε την πιο πλήρη γκάμα από 50 ως 500cc όταν οι άλλοι δεν είχαν μεγαλύτερο απο 2μισαρι σκούτερ
Δείτε πόσα σκούτερ έχει τώρα...καλά για μεγάλες μηχανές οι κουβέντα
Και ενώ έχει ανέβει η τεχνολογια παρά πολύ και έχει φτάσει στα λίγα κυβικά,εχει πέσει η ποιότητα,σε όλες τις εταιριες
Δυστυχώς η piaggio,έχει ρίξει το βάρος στα guzzi & vespa και η απριλια αν δεν έτρεχε motogp,θα ακολουθούσε τη derbi & τη gilera
-
Η συμμέτοχη και η επένδυση (και μάλιστα μεγάλη) στο gp δεν έχει κανένα νόημα αν δεν έχεις σκοπό να την κάνεις capitalise με κάποιο τρόπο. Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι κάποια από τα λεφτά που θα πήγαιναν σε μοντέλα πάνε εκεί γτ εν τέλη χρειάστηκε πολύ περισσότερο χρόνος και χρήμα απ ότι είχαν υπολογίσει.
Παλιότερα είχαν κάνει απίστευτο άνοιγμα σε όλες τις κατηγορίες και μάλλον γι αυτό εξαγοράστηκαν από την Piaggio.
Η Aprilia σε όποια κατηγορία βγάζει μηχανάκι είναι το καλύτερο ή ανάμεσα στα καλύτερα από πάντα μέχρι και σήμερα.
Όσο για τα προβλήματα όλα τα μηχανάκια έχουν. Από BMW μέχρι Honda δείτε τι γίνεται.
Τα gs τα κράζει άπειρος κόσμος για διάφορους λόγους, το πιο αστείο δε, είναι ότι τα κράζουν περισσότερο αυτοί που δεν έχουν, βλέπετε να μην πουλάνε; Η Honda τα τελευταία χρόνια λίγες ανακλήσεις έχει κάνει; Μήπως στα καινούργια africa δεν κολλάνε οι οθόνες;
-
Η συμμέτοχη και η επένδυση (και μάλιστα μεγάλη) στο gp δεν έχει κανένα νόημα αν δεν έχεις σκοπό να την κάνεις capitalise με κάποιο τρόπο. Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι κάποια από τα λεφτά που θα πήγαιναν σε μοντέλα πάνε εκεί γτ εν τέλη χρειάστηκε πολύ περισσότερο χρόνος και χρήμα απ ότι είχαν υπολογίσει.
Παλιότερα είχαν κάνει απίστευτο άνοιγμα σε όλες τις κατηγορίες και μάλλον γι αυτό εξαγοράστηκαν από την Piaggio.
Η Aprilia σε όποια κατηγορία βγάζει μηχανάκι είναι το καλύτερο ή ανάμεσα στα καλύτερα από πάντα μέχρι και σήμερα.
Όσο για τα προβλήματα όλα τα μηχανάκια έχουν. Από BMW μέχρι Honda δείτε τι γίνεται.
Τα gs τα κράζει άπειρος κόσμος για διάφορους λόγους, το πιο αστείο δε, είναι ότι τα κράζουν περισσότερο αυτοί που δεν έχουν, βλέπετε να μην πουλάνε; Η Honda τα τελευταία χρόνια λίγες ανακλήσεις έχει κάνει; Μήπως στα καινούργια africa δεν κολλάνε οι οθόνες;
φετος χτυπαει πρωταθλημα,ακουγεται πολυ,οποτε αν εχουν κατι στα σκαρια το 2025 θα ειναι μια καλη συγκηρια
-
Εδώ δεν έχουμε ανταλλακτικά για τις μηχανές μας πρωτάθλημα θέλει ο κ@λος τους... 😡😡
Η Piaggio έχει απαξιώσει εντελώς τις μοτοσυκλέτες και κοιτάει πως θα βγάλει χρήματα και μόνο. Θεμιτό θα μου πείτε, ως έμποροι αυτό πρέπει να κοιτάξουν πρωτίστως. Καλό όμως θα ήταν να υποστηρίζουν και κάποια μοντέλα που πούλησαν και κυκλοφορούν ακόμα, όπως κάνουν οι Γερμανοί και οι Ιάπωνες, και να μην αφήνουν ξεκρέμαστους τους ιδιοκτήτες.
-
Καθόλου θεμιτό θα έλεγα εγώ.
Αυτό είναι ασέβεια προς τους πελάτες τους. Ο κόσμος δεν είναι χαζός. Βλέπει τι γίνεται.
Δε μπορεί να βρίσκεις ακόμα ανταλλακτικά για τα honda και τα yamaha που καβαλούσε ο Ντούζος και ο Γαρδέλης το '80
και για δικά τους best seller να τα ψάχνεις με το κυάλι. Αυτό για μενα ειναι red flag, γι΄αυτό και έχω αποφασίσει
να μην ξαναπάρω μοτοσυκλέτα του γκρουπ Πιάτζιο.
-
Και πολλοί άλλοι ενδεχομένως να έχουν αποφασίσει το ίδιο.
Το ερώτημα όμως είναι "τι κάνουμε τώρα"; Πετάμε τις μηχανές στα σκουπίδια; Ή τις "ξεφορτωνόμαστε"; Γιατί αναγκαστικά οδηγούμαστε είτε σε - συνήθως πανάκριβες - after market λύσεις ή σε μεταχειρισμένα είτε σε πατέντες.
-
Νομίζω ότι βγαίνετε εκτός θέματος.
Τα παράπονα για την κακή υποστήριξη σε προηγούμενα μοντέλα δεν έχουν σχέση με τα σχέδια της Aprilia για το μέλλον.
-
Αν τα σχέδιά της έχουν, μακροπρόθεσμα, το ίδιο αποτέλεσμα τότε φυσικά και έχουν σχέση. Για ποιόν λόγο να αγοράσω ένα νέο μοντέλο γνωρίζοντας ότι σε 10 χρόνια πχ δεν θα υπάρχουν ανταλλακτικά;
Εκτός αν νομίζουν ότι όλοι έχουν την δυνατότητα να αλλάζουν μηχανή κάθε τρία χρόνια.... :(
-
Guys τα μηχανάκια 20-25 ετων δεν είναι αντιπροσωπευτικό παράδειγμα για το τι μέλλει γενεσθαι με τα ανταλλακτικά μιας εταιρίας στο μέλλον.
Και επειδή ακούμε και διάφορα ποιος είπε ότι οι Ιάπωνες δεν καταργούν ανταλλακτικά; Νομίζετε ότι για τα Varadero ας πούμε υπάρχουν τα πάντα;
Οπως εχω ξαναπεί η απόφαση για τον αν θα συνεχίσει μια εταιρία πέραν της 10ετιας να διαθέτει τα ανταλλακτικά είναι η ζήτηση. Αν υπάρχει ζήτηση και η εκάστοτε εταιρία κερδίζει από αυτο θα συνεχίσει.Αν η ζήτηση πέσει κάτω απο ενα threashold θα σταματήσει, δεν πάει να είναι Γιαπωνέζικη , Ευρωπαική , Αμερικάνικη κλπ
Πάντως το καλό του platform sharing είναι ότι ανεβαίνει ο όγκος των κοινών ανταλλακτικών οπότε τα πράγματα στο μέλλον θεωρώ ότι θα έιναι καλύτερα
-
Νομίζω ότι βγαίνετε εκτός θέματος.
Τα παράπονα για την κακή υποστήριξη σε προηγούμενα μοντέλα δεν έχουν σχέση με τα σχέδια της Aprilia για το μέλλον.
οποιος καει στο χυλο,φυσαει και το γιαουρτι
η πλειοψηφια του αγοραστικου κοινου δεν δενεται με ενα μοντελο,οταν ξερει οτι θα παρει τα @@ σε καμια 7ετια
μη κοιτας εμας που ειμαστε μαλακες και συντηρουμε μηχανακια 20ετιας+
εμεις,για τις περισσοτερες εταιριες ειμαστε αορατοι
δε μιλαμε για κολωφαναρο απο sonic η' area51,μιλαμε για φλατζες γενικης για μια μοτο που καινουργια κοστιζε 17000
στη yamaha και στη bmw ειναι μαλακες που βγαζουν ανταλλακτικα για παλιοτερα μοντελα?
τα χρυσοπληρωνεις αλλα τα βρισκεις
-
Δεν έχω μέτρο σύγκρισης για τα ανταλλακτικά οπότε ακούω όσα λέτε.
Δυστυχώς αυτά είναι τα παρελκόμενα με εταιρείες όπως η Aprilia που περνούν από διάφορα κύματα και ακροβατούν συχνά στο γκρεμό της χρεωκοπίας.
Όπως είπα και πριν η βελτίωση της αξιοπιστίας είναι ζητούμενο και αυτό προφανώς συμπεριλαμβάνει και την υποστήριξη.
Αλλά και αυτά συνδέονται με την αύξηση των πωλήσεων και την ύπαρξη μηχανών με μεγάλες πωλήσεις που θα συμφέρει και οικονομικά να κρατάς γραμμές παραγωγής και απόθεμα ανταλλακτικών.
Μακάρι η επιτυχία στο MotoGP να μεταφραστεί σε περισσότερες κινήσεις σε κατηγορίες δημοφιλείς. Αυτή τη στιγμή μόνο το Tuareg βλέπω να είναι κάτι τέτοιο. Ίσως και η σειρά 457 που έρχεται.