0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
πιθανόν τρικύλινδρο και σε διάταξη V.
Δύο σιβερ , τρία ντορσο, δύο τρία κάπο, τρία-τέσσερα βετεσσερα, δύο τουονο βετεσσερα, συν ένα 1100Ένα μάνα. Κάτι ρσ4 κτλΞεπερνάμε πανηγυρικά.τη δεκάδα. Δε θα έχει βγάλει και μερικά σκούτερ? Όλα αυτά τα χρόνια?
Δεν μπορεί να έχει την ίδια εμπορική επιτυχία το τουονο βετεσσερα με τα το παλιό τουονο. Θες από διάφορα τιμής ? Θες λόγο εξειδικευμενου αγοραστικου κοινού? Παίζουν πολλά ρόλο. Θες λόγο κρίσης,? Όλα παίζουν το ρόλο τους.Νομιζω πως από τα σιβερ και τα ντορσο τα έβγαλε τα λεφτά της, διότι για κινεζιες χρεωνε ιταλικά.Άσε που της έμειναν και πλαίσια, και μοτέρ κτλ για να φτιάξει αλλά μεκανακια.Για το rsv4 δε μιλάμε....μόνο και μόνο που το πήρε ο nenhs ανέβηκε επίπεδο......Το μηχανάκι όχι ο Γιώργος
Ναι ενώ πούλαγε σαν τρελή το caponord 1000 χαχαχαχαχα. Ας μην ήταν 1000 κ 2000 ευρω κάτω από τα varadero και τα λεγαμε
Δεν μπορεί να έχει την ίδια εμπορική επιτυχία το τουονο βετεσσερα με τα το παλιό τουονο. Θες από διάφορα τιμής ? Θες λόγο εξειδικευμενου αγοραστικου κοινού? Παίζουν πολλά ρόλο. Θες λόγο κρίσης,? Όλα παίζουν το ρόλο τους.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι