0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τι ακριβώς εννοείτε;Η Aprilia τα τελευταία χρόνια μπήκε στην κατηγορία των 600+ κυβικών με τα RS,Tuono,Tuareg και τώρα μπαίνει και στα Α2 με το RS457 που λογικά θα έχει και συνέχεια πάλι με Tuono και ίσως και ένα μικρό Tuareg. ΥΓ. Το πρόβλημα της είναι κατά τη γνώμη μου το ότι η αξιοπιστία της έχει γίνει σχεδόν ανέκδοτο ανάμεσα στους μοτοσικλετιστές.
Πάντως θεωρώ απαράδεκτο να ζητάς ανταλλακτικά από μοτοσικλέτες που σταμάτησαν να παράγονται πριν 15 χρόνια και να σου λέει ο αντιπρόσωπος ότι η εταιρεία έκοψε τους κωδικούς!
εννοω οτι επρεπε να υπαρχει ηδη ενας πηγασος 660 στα 9000ε και να τροφοδοτει με κοσμο και πωλησεις την εταιρια..εννοω οτι επρεπε να υπηρχε ενα σιβερ 660 ηδη στα 8500ε και να κανει την ιδια τροφοδοσια στην εταιρια...η σειρα cp7 της γιαμαχα ειναι ενδεικτικη τι λεω..ξεκιναει απ το ταπεινο μτ -07 και φθανει στο φουλ εξτρα τενερε...η τριουμφ αντιστοιχα ξεκινησε απ τα χαμηλα και τωρα παει για daytona,,,για τη σειρα 457 ειναι μια πολυ καλη κινηση αλλα θα βρει απεναντι παρα πολυ ανταγωνισμο...απ ολες τις μεριες του κοσμου
Περί αξιοπιστίας δε νομίζω ότι ισχύει αυτό που λες. Μπορεί στα 90's αλλά τα τελευταία 20 χρόνια προσωπικά θεωρώ ότι η aprilia έβγαλε διαμάντια. Πολύ ποιοτικά μηχανάκια με αρκετά καλή αξιοπιστία. Όσον αφορά στα υπόλοιπα, θεωρώ ότι η aprilia άργησε να μπει σε αυτά τα κυβικά. Και πάει να το κάνει με λαθος μοντέλα. Επιπλέον, αν η τιμολογιακή πολιτική παραμείνει ίδια, δύσκολα θα καταφέρει κάτι. Αν τώρα για το tuono 125 ζητάει 5000€ δε θέλω καν να φανταστώ πόσο θα ζητάει για μοντέλα 300-500 cc.
Εριξαν το βάρος στα superbikes (που ελάχιστοι αγοράζουν πλέον) αντι να σταφούνστο sport touring κομμάτι και στα χαμηλομεσαία κυβικά. Ολοι έχουν αρχίσει να παίζουν μπάλα εδώ και χρόνια στα 300-500cc εκτός από την aprilia. Συρρικνώθηκε και το δίκτυο της και κάπως έτσι έρχεται ο κατήφορος.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι