0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος pierregrc

  • *******
  • 1026
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono '03
  • Αντιδράσεις: +8
Απ: Σχέδια της Aprilia για το μέλλον
« Απάντηση #30 - : Αύγουστος 21, 2016, 12:53:40 πμ »
Ότι δεν έκανε η Aprilia το έκανε η Benelli.
Shiver με κινητήρα από r1 600 από Οκτώβρη στην Ελλάδα.
https://youtu.be/sIqA2WpcujM

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Σχέδια της Aprilia για το μέλλον
« Απάντηση #31 - : Αύγουστος 21, 2016, 11:57:19 πμ »
ναι αλλα τη benelli την αγορασε η keeway :pray: :pray: :pray: :pray:

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4093
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Σχέδια της Aprilia για το μέλλον
« Απάντηση #32 - : Απρίλιος 06, 2024, 11:47:38 μμ »
Η απριλια είναι μια ιταλική εταιρία που βγάζει ποιοτικά μοντέλα σε προνομιακές τιμές..Η σειρά πχ παλιότερα σιβερ ντορσο Πήγασος αυτό ήταν.. τώρα κάπου το χάσαμε..η σειρά 660 καβαλάει το 10αρικο.. ιδού τα αποτελέσματα
https://scooternet.gr/news/%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B7%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/aprilia-2023-%CF%80%CF%84%CF%8E%CF%83%CE%B7-%CF%80%CF%89%CE%BB%CE%AE%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD-%CF%80%CE%AD%CF%81%CF%83%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84/?fbclid=IwAR1zOhqBAWsB5_tWp8LRnFsf8yOYnNEtSBDbwfHMJEhQtQMshaNH8yEgLco
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος P for pegaso

  • *****
  • 494
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso strada 650
  • Αντιδράσεις: +176
Απ: Σχέδια της Aprilia για το μέλλον
« Απάντηση #33 - : Απρίλιος 07, 2024, 02:20:12 μμ »
Εριξαν το βάρος στα superbikes (που ελάχιστοι αγοράζουν πλέον) αντι να σταφούν
στο sport touring κομμάτι  και στα χαμηλομεσαία κυβικά.  Ολοι έχουν αρχίσει να παίζουν μπάλα εδώ και χρόνια στα 300-500cc
εκτός από την aprilia.  Συρρικνώθηκε και το δίκτυο της και κάπως έτσι έρχεται ο κατήφορος.

*

Αποσυνδεδεμένος Rebel Scum

  • *****
  • 234
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono V4 1100
  • Αντιδράσεις: +669
Απ: Σχέδια της Aprilia για το μέλλον
« Απάντηση #34 - : Απρίλιος 07, 2024, 09:52:17 μμ »
Τι ακριβώς εννοείτε;

Η Aprilia τα τελευταία χρόνια μπήκε στην κατηγορία των 600+ κυβικών με τα RS,Tuono,Tuareg και τώρα μπαίνει και στα Α2 με το RS457 που λογικά θα έχει και συνέχεια πάλι με Tuono και ίσως και ένα μικρό Tuareg.

ΥΓ. Το πρόβλημα της είναι κατά τη γνώμη μου το ότι η αξιοπιστία της έχει γίνει σχεδόν ανέκδοτο ανάμεσα στους μοτοσικλετιστές.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 07, 2024, 09:54:32 μμ από Rebel Scum »

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1372
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +557
Απ: Σχέδια της Aprilia για το μέλλον
« Απάντηση #35 - : Απρίλιος 07, 2024, 10:40:59 μμ »
Θέμα αξιοπιστίας, γιατι; Έχουν βγαλει θέματα ολα αυτά τα νεά μοντέλα;
Σοβαρά ρωτάω γιατί έχω μείνει πίσω απο θέμα ενημέρωσης...είμαι ακόμα στους V2 Rotax κινητήρες.

*

Αποσυνδεδεμένος Rebel Scum

  • *****
  • 234
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono V4 1100
  • Αντιδράσεις: +669
Απ: Σχέδια της Aprilia για το μέλλον
« Απάντηση #36 - : Απρίλιος 07, 2024, 11:08:13 μμ »
Τα V4 που είναι και το πρόσωπο της εταιρείας 15 χρόνια τώρα ναι έχουν θέματα.

Και τα 660 στην αρχή τουλάχιστον είχαν μέχρι και αλλαγές κινητήρα.

Οι αλεξίσφαιροι rotax είναι άλλη ιστορία.

Τα Aprilia δυστυχώς πλέον είναι συνώνυμα σχεδόν της αναξιοπιστίας και όχι μόνο στα ηλεκτρικά που ήταν παλιά. Όχι πάντα δικαίως αλλά όχι και πάντα άδικα.

Εγώ παραμένω οπαδός γιατί στα χρήματα αυτά δεν βρίσκεις κάτι ανάλογο αλλά δεν το έχω για καθημερινό και είμαι και συμβιβασμένος με την ιδέα. Αυτό όμως δεν λειτουργεί για όλους και σίγουρα όχι όταν θες να κάνει το βήμα παραπάνω.

Επίσης στο θέμα προώθησης μόνο τελευταία γίνεται μια προσπάθεια. Πας στο μουσείο της ΚΤΜ και σου παρουσιάζουν την ιστορία της εταιρείας με τρόπο που τη "γεμίζει", δεν είναι δα και τίποτα τρομερό. Πας στο εργοστάσιο της Aprilia και μοιάζει με έμπορο της σειράς.

*

Αποσυνδεδεμένος P for pegaso

  • *****
  • 494
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso strada 650
  • Αντιδράσεις: +176
Απ: Σχέδια της Aprilia για το μέλλον
« Απάντηση #37 - : Απρίλιος 07, 2024, 11:13:30 μμ »
Τι ακριβώς εννοείτε;

Η Aprilia τα τελευταία χρόνια μπήκε στην κατηγορία των 600+ κυβικών με τα RS,Tuono,Tuareg και τώρα μπαίνει και στα Α2 με το RS457 που λογικά θα έχει και συνέχεια πάλι με Tuono και ίσως και ένα μικρό Tuareg.

ΥΓ. Το πρόβλημα της είναι κατά τη γνώμη μου το ότι η αξιοπιστία της έχει γίνει σχεδόν ανέκδοτο ανάμεσα στους μοτοσικλετιστές.
Περί αξιοπιστίας δε νομίζω ότι  ισχύει αυτό που λες.  Μπορεί στα 90's αλλά τα τελευταία 20 χρόνια προσωπικά θεωρώ ότι η aprilia έβγαλε διαμάντια. Πολύ ποιοτικά μηχανάκια με αρκετά καλή αξιοπιστία. 

Όσον αφορά στα υπόλοιπα, θεωρώ ότι η aprilia άργησε να μπει σε αυτά τα κυβικά. Και πάει να το κάνει με λαθος μοντέλα. Επιπλέον,  αν η τιμολογιακή πολιτική παραμείνει ίδια, δύσκολα θα καταφέρει κάτι.  Αν τώρα  για το tuono 125  ζητάει 5000€ δε θέλω καν να φανταστώ πόσο θα ζητάει για μοντέλα 300-500 cc. 

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1184
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: Σχέδια της Aprilia για το μέλλον
« Απάντηση #38 - : Απρίλιος 08, 2024, 08:47:43 πμ »
Πάντως θεωρώ απαράδεκτο να ζητάς ανταλλακτικά από μοτοσικλέτες που σταμάτησαν να παράγονται πριν 15 χρόνια και να σου λέει ο αντιπρόσωπος ότι η εταιρεία έκοψε τους κωδικούς!

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4093
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Σχέδια της Aprilia για το μέλλον
« Απάντηση #39 - : Απρίλιος 08, 2024, 10:42:29 πμ »
Πάντως θεωρώ απαράδεκτο να ζητάς ανταλλακτικά από μοτοσικλέτες που σταμάτησαν να παράγονται πριν 15 χρόνια και να σου λέει ο αντιπρόσωπος ότι η εταιρεία έκοψε τους κωδικούς!
στα 15 λες πολυ..υπαρχει μοντελο πενταετιας που δεν υπαρχει παγουρι....

Τι ακριβώς εννοείτε;

Η Aprilia τα τελευταία χρόνια μπήκε στην κατηγορία των 600+ κυβικών με τα RS,Tuono,Tuareg και τώρα μπαίνει και στα Α2 με το RS457 που λογικά θα έχει και συνέχεια πάλι με Tuono και ίσως και ένα μικρό Tuareg.

ΥΓ. Το πρόβλημα της είναι κατά τη γνώμη μου το ότι η αξιοπιστία της έχει γίνει σχεδόν ανέκδοτο ανάμεσα στους μοτοσικλετιστές.

εννοω οτι επρεπε να υπαρχει ηδη ενας πηγασος 660 στα 9000ε και να τροφοδοτει με κοσμο και πωλησεις την εταιρια..εννοω οτι επρεπε να υπηρχε ενα σιβερ 660 ηδη στα 8500ε και να κανει την ιδια τροφοδοσια στην εταιρια...η σειρα cp7 της γιαμαχα ειναι ενδεικτικη τι λεω..ξεκιναει απ το ταπεινο μτ -07 και φθανει στο φουλ εξτρα τενερε...
η τριουμφ αντιστοιχα ξεκινησε απ τα χαμηλα και τωρα παει για daytona,,,

για τη σειρα 457 ειναι μια πολυ καλη κινηση αλλα θα βρει απεναντι παρα πολυ ανταγωνισμο...απ ολες τις μεριες του κοσμου
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος iraklis

  • **
  • 67
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1100, ktm 640
  • Αντιδράσεις: +317
Απ: Σχέδια της Aprilia για το μέλλον
« Απάντηση #40 - : Απρίλιος 08, 2024, 01:05:24 μμ »
Συμφωνώ απολύτως με τον Μανώλη με την υποσημείωση ότι συνήθως η aprilia στοχεύει στην κορυφή της κάθε κατηγορίας και αυτό το πληρώνεις. Από την άλλη χωρίς πολλά μοντέλα στην βάση της κάθε κατηγορίας έχεις μικρές πωλήσεις. Συν το θέμα με τα ανταλλακτικά, συν την παρομοίωδη αδιαφορία του κολοσσού Piaggio για την aprilia . Απορώ για τον πακτωλό εκατομμυρίων που ξοδεύουν στα moto gp χωρίς να έχουν ικανη γκάμα για να πουλησουν

*

Αποσυνδεδεμένος Cris

  • *****
  • 635
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000, Tuono 1000
  • Αντιδράσεις: +1347
Απ: Σχέδια της Aprilia για το μέλλον
« Απάντηση #41 - : Απρίλιος 08, 2024, 02:32:26 μμ »
Συμφωνώ με όλους, αλλά δυστυχώς ο Ζώης έχει δίκιο, όσο για την Piaggio θεωρώ ότι έχει
χωρίσει την γκάμα της, την Guzzi στα δρόμου και mega on off και την Aprilia στα πιο σπορ μηχανάκια,
άλλωστε αν ήθελε να φτιάξει πχ καινούργιο Capo είχε τα μοτέρ (v2 & v4) αλλά όχι την διάθεση..
Τα έσοδα της είναι γνωστό ότι είναι κυρίως από τα scooter, από την άλλη δείτε την Husqvarna,
μια άλλη εξαγορά εκτός της Aprilia, που το μόνο premium που έχουν είναι το μοχλικό σε σχέση 
με τα Ktm..


*

Αποσυνδεδεμένος Rebel Scum

  • *****
  • 234
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono V4 1100
  • Αντιδράσεις: +669
Απ: Σχέδια της Aprilia για το μέλλον
« Απάντηση #42 - : Απρίλιος 08, 2024, 04:22:23 μμ »

εννοω οτι επρεπε να υπαρχει ηδη ενας πηγασος 660 στα 9000ε και να τροφοδοτει με κοσμο και πωλησεις την εταιρια..εννοω οτι επρεπε να υπηρχε ενα σιβερ 660 ηδη στα 8500ε και να κανει την ιδια τροφοδοσια στην εταιρια...η σειρα cp7 της γιαμαχα ειναι ενδεικτικη τι λεω..ξεκιναει απ το ταπεινο μτ -07 και φθανει στο φουλ εξτρα τενερε...
η τριουμφ αντιστοιχα ξεκινησε απ τα χαμηλα και τωρα παει για daytona,,,

για τη σειρα 457 ειναι μια πολυ καλη κινηση αλλα θα βρει απεναντι παρα πολυ ανταγωνισμο...απ ολες τις μεριες του κοσμου

Όπως ειπώθηκε η Piaggio την έχει χαρακτηρίσει πλέον ως σπορ εταιρεία και εκεί προσπαθεί να δώσει βάρος. Και από τη στιγμή που θέλει να βάζει και ηλεκτρονικά σε μεσαία κατηγορία υπάρχει ένα ελάχιστο όριο τιμής δυστυχώς.

Ήδη έχει 3 μηχανές με βάση το 660 δεν ξέρω αν έχει τη δυνατότητα να βγάλει και άλλα. Η Yamaha είναι άλλο μέγεθος.

*

Αποσυνδεδεμένος Rebel Scum

  • *****
  • 234
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono V4 1100
  • Αντιδράσεις: +669
Απ: Σχέδια της Aprilia για το μέλλον
« Απάντηση #43 - : Απρίλιος 08, 2024, 04:48:41 μμ »
Περί αξιοπιστίας δε νομίζω ότι  ισχύει αυτό που λες.  Μπορεί στα 90's αλλά τα τελευταία 20 χρόνια προσωπικά θεωρώ ότι η aprilia έβγαλε διαμάντια. Πολύ ποιοτικά μηχανάκια με αρκετά καλή αξιοπιστία. 

Όσον αφορά στα υπόλοιπα, θεωρώ ότι η aprilia άργησε να μπει σε αυτά τα κυβικά. Και πάει να το κάνει με λαθος μοντέλα. Επιπλέον,  αν η τιμολογιακή πολιτική παραμείνει ίδια, δύσκολα θα καταφέρει κάτι.  Αν τώρα  για το tuono 125  ζητάει 5000€ δε θέλω καν να φανταστώ πόσο θα ζητάει για μοντέλα 300-500 cc.

Τα 660 και τα V4 που έχει τώρα στη σειρά της έχουν θέματα. Δεν είναι τυχαία τα 4 χρόνια εγγύησης.

Το RS457 έρχεται στα 7200€ που είναι λογική τιμή.

*

Αποσυνδεδεμένος 17inchwheeler

  • *****
  • 693
  • la prima maniera mille erre
  • Μοντέλο μηχανής: RSV MILLE R '02 & '03
  • Αντιδράσεις: +268
Απ: Σχέδια της Aprilia για το μέλλον
« Απάντηση #44 - : Απρίλιος 08, 2024, 10:07:45 μμ »
Εριξαν το βάρος στα superbikes (που ελάχιστοι αγοράζουν πλέον) αντι να σταφούν
στο sport touring κομμάτι  και στα χαμηλομεσαία κυβικά.  Ολοι έχουν αρχίσει να παίζουν μπάλα εδώ και χρόνια στα 300-500cc
εκτός από την aprilia.  Συρρικνώθηκε και το δίκτυο της και κάπως έτσι έρχεται ο κατήφορος.
Σωστός και συμπληρώνω εν μέρει
Φτώχεια στη γκάμα και καθυστερήσεις στα ανταλλακτικά κρατάνε τον πελάτη μακριά
Από τότε που πουλήθηκε στον όμιλο,απέκτησε τα άσχημα χούγια του ομιλου
Το δίκτυο αυτό ήταν πάντα,η αξιοπιστία είναι όμοια με των άλλων αν όχι ανωτερη
(<<< King ....of.... spam >>>)

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης