0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1189
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +237
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #45 - : Μάρτιος 06, 2016, 09:00:53 πμ »
:s1ap   εχεις δικιο το τελος του 2004 το ειχε παρει 14.500 ευρω και το εδωσε  9.000 ευρω,  αρχες του 2006 με τα χιλιομ. που ειπα  (4.000)


πηρα και ρωτησα,  που να θυμαμαι ημουν νιος και γερασα  :P



Τόσο είχε του 2004.Ο αδερφός μου πήρε στοκ του 2006 12600 ευρώ εν έτει 2008.Όσον αφορά στη μεταπωλητική αξία των απρίλια,ένας παλιός συμφορουμίτης με ίδιο μηχανάκι με το δικό μου το πούλησε το 2009 9000 ευρώ επίσης.Η κρίση δεν είχε γίνει αισθητή ακόμη γι'αυτό. :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος shiverakias37

  • *******
  • 1251
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: APRILIA SHIVER GT ABS - KTM 1090 ADVENTURE
  • Αντιδράσεις: +213
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #46 - : Μάρτιος 06, 2016, 11:56:57 μμ »
Όχι ότι η γνώμη μου μετράει (επειδή είμαι προκατελημένος) αλλά δεν βρίσκω το λόγω να αγοράσω ένα μηχανάκι (capo) που "καιει" πολλά σε σχέση με άλλα της κατηγορίας δίνει λιγότερα (απο άποψη επιδόσεων) δεν λανσάρει τίποτα το πρωτοπόρο (εκτός των ADD αναρτήσεων) και έχει την φήμη των Ιταλικών (σε ότι αυτό μετρά στην μεταπώληση - συντήριση)


Σ'αυτο το budget θα προσανατολιζόμουν σε άλλα μηχανάκια και σίγουρα απο τις πρώτες επιλογές θα ήταν η KTM ή η Triumph
και επειδή θα ακούσεις για εξωπραγματικά μοντέλα π.χ. το turismo θεωρώ ότι θα πρέπει να σκεφτείς και το σημαντικό κομμάτι του service.


Εδώ μεσα όλοι οι Ιταλόπληκτοι δυστυχώς το θέμα service δεν το έχουν στα κριτήρια τους γι' αυτο και είναι πάντα αυτό που τους απασχολεί. Καλό και άγιο το augusta αλλά που το κάνεις service και πόσο κοστίζει?

Το Turismo Veloce μπορεις να το κάνεις service στο Hellinmoto στο Γκαζι είναι εξουσιοδοτημένο συνεργείο στα MV AGUSTA.Στο Hellinmoto εχει και το Moto Morini to Granpasso και ειναι αυτό που φαίνεται στις επομενες 2 φωτο και ειναι στοκ στα 10990 Ευρω με ττις βαλιτσες και το tank bag
Nikos

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #47 - : Μάρτιος 07, 2016, 01:07:26 πμ »
καλο το πολυσηζητημενο multi αλλα αν παρεις το απλο δεν κανει τιποτα απολυτως χωρια κατι περιεργους κραδασμούς 5000-7000 οι στροφες που ταξιδευει (ισως το ειχε μονο αυτό που οδηγησα).από γκαζι δεν μπορω να πω ότι με τρελανε κιολας λογω ducati ισως εχει λιγο ποιο δυνατα χαμηλα μεχρι τις 5000.το capo δεν το εχω ακομα οδηγησει αλλα θα το δοκιμασω μεχρι τελος του μηνα.παντως εγω θα πηγαινα εκει.για triumph ουτε λογως καθως θα εχεις γρηγορα καμενα λαδακια και μαλλον ουτε immobilazer.δεν το συγκρινω με το capo ουτε και όλα τα αλλα.καθως μετα ξεφευγεις σε ανταλλακτικα και στο περιμενε.για την καταναλωση δεν μπορω να πω καθοτι δεν εχω κανει βολτα το capo.θα ενημερωσω μολις το κανω.

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2734
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1933
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #48 - : Μάρτιος 07, 2016, 08:23:12 μμ »
Το granpasso λογικά θα το δίνουν και φθηνότερα...

Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος shiverakias37

  • *******
  • 1251
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: APRILIA SHIVER GT ABS - KTM 1090 ADVENTURE
  • Αντιδράσεις: +213
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #49 - : Μάρτιος 07, 2016, 10:34:48 μμ »
Στο ΜΟΤΟ τεύχος 550 έχει ένα συγκριτικό ανάμεσα στο Aprilia Caponord Rally-BMW R 1200GS-Honda Crosstourer 1200 DCT-KTM 1050 Adventure-KTM 1290 Super Adventure-Suzuki V-Strom 650 XT-Triumph Tiger 800Xrx.Εχει ένα συγκεντρωτικό πίνακα με τις καταναλώσεις απο τα παραπανω μηχανακια.Ενδιαφερον εχει ο πινακας της καταναλωσης,χωρις ομως να υπάρχουν μεγαλες αποκλισεις.Το πιο οικονομικο ηταν το Tiger και το πιο βενζινοφορο το Aprilia έχοντας κατα μεσο ορο διαφορα 1,6 λιτρα για καθε 100 κμ.Εντυπωση κανει πως τα ΚΤΜ δεν πεφτουν ποτε κατω απο τα 6 λιτρα.Πάντως γενικά και τα 2 ΚΤΜ εχουνη εξελιξει καλά τους κινητήρες και δεν καίνε
Aprilia Caponord Rally - Μέση Κατανάλωση 7 λιτρα/100 ΚΜ - Μέση Αυτονομία 243 ΚΜ
ΚΤΜ 1050 Adventure - Μέση Κατανάλωση 6,4 λιτρα/ 100 ΚΜ - Μέση Αυτονομία 360 ΚΜ
KTM 1290 Adventure - Μέση Κατανάλωση 6,8 λίτρα/ 100 ΚΜ - Μέση Αυτονομία 441 ΚΜ

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Aprilia Caponord 1200

Ισχυς 125 HP @ 8250 rpm
Μέγιστη Ροπή 114,8Nm @ 6800 rpm
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ 24 Kgr
Βάρος κενό (χωρίς υγρά) 233 kgr
Τιμή ζελατίνα 13850 Ευρω η απλη εκδοση και 16380 Ευρω με το ADD και τριβάλιτσο

KTM 1190 Adventure

Ισχυς 150 HP @ 9500 rpm
Μέγιστη Ροπή 125 Nm @ 7500 rpm
Βάρος κενό (χωρίς υγρά) 217 Kgr
Τιμη ζελατινα (KTM 1190 Adventure ABS MSC) στα 16690 Ευρώ

Πέρισυ που πήγα Ρουμανία με το Shiver του Αγ. Πνευματος με τους FJR στο Transfagarasan και στην Transalpina έβλεπα παντου Bmw 1200 GS και KTM 990 Adventure.Είδα και δυο με τρια 1190 Adventure.Στο τέρμα στο Tranfagarasan (ήταν κλειστός ο δρόμος λόγω χιονιού) πετύχαμε 2 Ρωμαίους.Ιδιοκτήτες 1200 GS και ο άλλος 990 Adventure.Τον ρώτησα αν του έβγαλε κάνα πρόβλημα το KTM και μου ενα ψιλολόι δεν το θυμάμαι.Μου είπε οτι εχει κάνει 90000 Κμ με το 990 και οτι πέρισυ είχε πάει στην Αιγυπτο.Φαίνεται απο την καμήλα στη φωτό της ζελατινας
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 07, 2016, 10:37:35 μμ από shiverakias37 »
Nikos

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #50 - : Μάρτιος 08, 2016, 06:04:16 πμ »
Έχεις υπόψιν σου ποσα δίνουν οι εταιρίες σε κάθε δημοσιογράφο στο Μοτο και στο κάθε περιοδικό για να βγάλουν το μηχανάκι τους πένα στο κάθε συγκριτικο;
Η ποσα δίνουν για marketing για να δείχνουν το μηχανάκι τους υπεροπλο;
Το 990 αποκλείεται να μην έχει βγάλει βλάβες. Για τα BMW δεν το συζητάω, κάθε βόλτα και συνεργείο τα παλικάρια αλλά τηρούν omerta. Ας είναι καλά εκείνα τα παλικάρια που κάναν το Long Way Down και Long Way Round αν τα θυμάμαι καλά και έχτισε η BMW ότι έχτισε.
Η ΚΤΜ πράγματι έχει κάνει άλματα αλλά γκάζι,ροπές και χαμηλή κατανάλωση μαζί κάπου δεν κολλάνε νομίζω.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #51 - : Μάρτιος 08, 2016, 11:00:27 πμ »
χαχαχαχαχ το 990 και δεν εχει βγαλει ζημιες?εχω πελατη με 990 ειχα και superduke για ένα εξαμηνο.χαχαχαχαχα καλο ανεκδοτο.bmw χωρις αλλαγη μοναδας abs και τουλάχιστον μια φορα αξονα κινησης?χαχαχαχα ωραια ανέκδοτα να ειμαστε και αντικειμενικοι.

*

Αποσυνδεδεμένος Drake

  • **
  • 52
  • Φύλο: Άντρας
  • The Avenger
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #52 - : Μάρτιος 12, 2016, 11:01:56 μμ »
Στο ΜΟΤΟ τεύχος 550 έχει ένα συγκριτικό ανάμεσα στο Aprilia Caponord Rally-BMW R 1200GS-Honda Crosstourer 1200 DCT-KTM 1050 Adventure-KTM 1290 Super Adventure-Suzuki V-Strom 650 XT-Triumph Tiger 800Xrx.Εχει ένα συγκεντρωτικό πίνακα με τις καταναλώσεις απο τα παραπανω μηχανακια.Ενδιαφερον εχει ο πινακας της καταναλωσης,χωρις ομως να υπάρχουν μεγαλες αποκλισεις.Το πιο οικονομικο ηταν το Tiger και το πιο βενζινοφορο το Aprilia έχοντας κατα μεσο ορο διαφορα 1,6 λιτρα για καθε 100 κμ.Εντυπωση κανει πως τα ΚΤΜ δεν πεφτουν ποτε κατω απο τα 6 λιτρα.Πάντως γενικά και τα 2 ΚΤΜ εχουνη εξελιξει καλά τους κινητήρες και δεν καίνε
Aprilia Caponord Rally - Μέση Κατανάλωση 7 λιτρα/100 ΚΜ - Μέση Αυτονομία 243 ΚΜ
ΚΤΜ 1050 Adventure - Μέση Κατανάλωση 6,4 λιτρα/ 100 ΚΜ - Μέση Αυτονομία 360 ΚΜ
KTM 1290 Adventure - Μέση Κατανάλωση 6,8 λίτρα/ 100 ΚΜ - Μέση Αυτονομία 441 ΚΜ

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Aprilia Caponord 1200

Ισχυς 125 HP @ 8250 rpm
Μέγιστη Ροπή 114,8Nm @ 6800 rpm
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ 24 Kgr
Βάρος κενό (χωρίς υγρά) 233 kgr
Τιμή ζελατίνα 13850 Ευρω η απλη εκδοση και 16380 Ευρω με το ADD και τριβάλιτσο

KTM 1190 Adventure

Ισχυς 150 HP @ 9500 rpm
Μέγιστη Ροπή 125 Nm @ 7500 rpm
Βάρος κενό (χωρίς υγρά) 217 Kgr
Τιμη ζελατινα (KTM 1190 Adventure ABS MSC) στα 16690 Ευρώ

Πέρισυ που πήγα Ρουμανία με το Shiver του Αγ. Πνευματος με τους FJR στο Transfagarasan και στην Transalpina έβλεπα παντου Bmw 1200 GS και KTM 990 Adventure.Είδα και δυο με τρια 1190 Adventure.Στο τέρμα στο Tranfagarasan (ήταν κλειστός ο δρόμος λόγω χιονιού) πετύχαμε 2 Ρωμαίους.Ιδιοκτήτες 1200 GS και ο άλλος 990 Adventure.Τον ρώτησα αν του έβγαλε κάνα πρόβλημα το KTM και μου ενα ψιλολόι δεν το θυμάμαι.Μου είπε οτι εχει κάνει 90000 Κμ με το 990 και οτι πέρισυ είχε πάει στην Αιγυπτο.Φαίνεται απο την καμήλα στη φωτό της ζελατινας
Τελειως αναξιοπιστο το περιοδικο μοτο....πως γινεται με καταναλωση 7 και 24 λιτρα ντεποζιτο να εχει αυτονομια 240 χιλιομετρα,ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ απο οπου τα παρουν ειναι.. το 1190 ηταν το καλυτερο μηχανακι σε ολη την ευρωπη και το 1290 το βγαζουν μαπα,τι να πω...

και δεν ειμαι ΚΤΜακιας,κατοχος caponord1200 ειμαι...

τεσπα,προσωπικη μου γνωμη απο το caponord1200 ειναι οτι.....αμα δεν εχει waranty που λεμε οι βλαχοι μην το παρεις,το δικο μου σε 2 μηνες εχει βγαλει αρκετα χαζοθεματακια....κατα τα αλλα ειναι μηχαναρα....αυτα...

α,και προτιμησε μοντελο μετα το 13 ειναι καλυτερα....εχουν διορθωσει ολα τα θεματακια που επισκευαστηκαν στα 13αρια με ανακλησεις και εχουν μερικα εξτραδακια χαζα πανω που τα πληρωνεις για να τα βαλεις αμα εχεις 13αρι...

παντως το multistrada αντικειμενικα ειναι πιο πληρες πακετο,εγω  αμα ειχα τα χρηματα θα το προτιμουσα αλλα μοντελο μετα το 13 ειναι πολυ καλυτερα τα πρωτα ειναι απο τα χειροτερα μηχανακια που εχω οδηγησει σε setup κινητηρα....

οτι θες στειλε μου ενα πμ με το κινητο σου να σε παρω να τα πουμε σαν κατοχος ειμαι στη διαθεση σου,απλα μπορει να μην απαντησω νωρις εχω ελαχιτο ελευθερο χρονο να χαζευω στο net ,και τωρα στη ζουλα μπηκα γιαυτο γραφω λιγο βιαστικα και περιεργα.

καλο βραδυ.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 12, 2016, 11:12:10 μμ από Drake »

*

VLADIMIROS

Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #53 - : Ιούνιος 27, 2016, 02:54:30 μμ »
Καλησπέρα παιδιά,

Μα να θέλω να πάρω capo 1200 και να μην υπάρχει ούτε ένα για testride??

Με σπρώχνουν να πάρω moulti δλδ…

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2734
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1933
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #54 - : Ιούνιος 27, 2016, 06:34:59 μμ »
o αρμακόλας δεν έχει/δίνει?
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

VLADIMIROS

Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #55 - : Ιούνιος 27, 2016, 08:02:00 μμ »
o αρμακόλας δεν έχει/δίνει?

Οχι τιποτα κανενας..


*

VLADIMIROS

Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #56 - : Ιούνιος 27, 2016, 08:19:48 μμ »
Τα μέλη και ιδιοκτήτες μπορούν να βοηθήσουν?
Λοιπόν το προφίλ μου:
Λατρεύω τα δικύλινδρα V2 μοτέρ, την μεγάλη ροπή, συνηθίζω να χρησιμοποιώ την ροπή του κινητήρα και όχι να κοφτιαζω όταν οδηγώ σβέλτα, μόνο άσφαλτος καθόλου χώμα, η moto για εμένα δεν είναι εργαλείο δουλειάς αλλά hobby, εμφάνιση ήχος απόδοση και αξιοπιστία παίζουν σημαντικό ρόλο για εμένα. (για τις κακές γλώσσες, τα Ducati δεν μου έβγαλαν το παραμικρό ποτέ)
Οι μοτοσυκλέτες που είχα
1.   Ducati monster 696
2.   Ducati monster 796
3.   Triumph tiger 800XRX (μπλιαχ)
4.   Ducati monster 1200
Φυσική επιλογή λοιπόν για το budget των 16000 ευρώ λοιπόν είναι ένα μεταχειρισμένο multistrada 1200s η ένα καινούριο capo 1200 touring pack.
Μερικά κακά και καλά points για το capo θα με βοηθούσαν ιδιαίτερα.


*

Αποσυνδεδεμένος Drake

  • **
  • 52
  • Φύλο: Άντρας
  • The Avenger
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #57 - : Ιούνιος 28, 2016, 10:03:30 πμ »
Για μενα παρε multi μεταχειρισμένο απο το 2015 και μετα.ειναι πιο ελαφρύ ,πιο γρήγορο,καίει λιγότερο,εχει led φώτα,πολυ καλύτερο κοντερ(του capo ειναι σκατα),μονομπρατσο,και το σημαντικότερο εχει πολυ καλύτερα φρένα με cornering abs της Bosch και οχι με πατάτα μονάδα abs continental σαν το capo ....αφου εχεις τα λεφτά δηλαδή πήγαινε για το καλύτερο ,ότι πληρώνεις παίρνεις.εγω πηρα capo γιατί τα λεφτά δεν έφταναν για multi και γιατί δεν άντεχα το 19αρι μπροστινό του KTM.αμα τωρα δεν θες να χαλασεις πάνω απο 13000 παρε με κλειστά μάτια capo εχει και βαλίτσες απο τη μάνα του....

*

VLADIMIROS

Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #58 - : Ιούνιος 28, 2016, 11:28:01 πμ »
16500 εχει το capo με τις βαλίτσες και τις αναρτήσεις,

Αν πάρω ντουκ – όχι s 16-17 (μεταχειρισμένο) επι της ουσίας χάνω τις hitech αναρτήσεις και παίρνω συμβατικές αλλά με πλήρεις ρυθμίσεις,
Πραγματικά δεν ξέρω τι χάνω με τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις μιας και δεν είχα ποτέ μοτοσυκλέτα τέτοιου είδους..

Δεν είμαι κολλημένος ντουκατακιας για αυτό ήθελα να δώσω ευκαιρία σε ένα capo, επίσης δεν πιστεύω πως στον αληθινό κόσμο οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις κάνουν τόση μεγάλη διαφορά ώστε να απορρίψεις ένα μοντέλο (μουλτι ΜΥ2015  χωρίς ηλεκτρονικές αναρτήσεις  VS CAPO  με ηλεκτρονικές).

Έχω οδηγήσει μια φορά το capo αλλά δεν το θυμάμαι πολύ, επίσης τότε είχα ένα αερόψυκτο με 90 αλόγα και μου φάνηκε γρήγορο, τώρα έχω ένα με 135 άλογα 186 κιλά και 12 κιλά ροπής και δεν ξέρω πως θα μου φανεί το capo.

*

Αποσυνδεδεμένος Drake

  • **
  • 52
  • Φύλο: Άντρας
  • The Avenger
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #59 - : Ιούνιος 28, 2016, 11:33:22 πμ »
Ωραίες οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις,αλλα σου λέω και παλι ότι το multi ειναι πολυ πιο πλήρες σε όλο το κομμάτι των ηλεκτρονικών και εχει τελευταίας τεχνολογίας φρένα ,καλύτερα tc και τέτοια καλούδια,ειναι πιο ελαφρύ,πιο γρήγορο και καίει πολυ λιγότερο....διαλέγεις και παίρνεις.αν την παλεύεις με 19αρι μπροστά κοιτα και το 1190,κάνει ότι και το multi ,καλύτερα και κάνει ίδια λεφτά με το καπό ....

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης