0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αφού είσαι ducatακιας, τι το ψάχνεις? Θα το πάρεις το multistrada, μην το ψάχνεις...Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παράθεση από: P for pegaso στις Ιούνιος 29, 2016, 02:26:50 μμΕγώ πάντως θα έπαιρνα το caponord. Κοστίζει λιγότερο η αγορά του και κουβαλάει περισσότερη τεχνολογία. Eτσι απλά.Φίλε μου είμαι κάτοχος του caponord ....περισσότερη τεχνολογία κουβαλάει μόνο στα όνειρα του δυστηχως...και να ξέρεις μόνο ντουκατακιας δεν είμαι....
Εγώ πάντως θα έπαιρνα το caponord. Κοστίζει λιγότερο η αγορά του και κουβαλάει περισσότερη τεχνολογία. Eτσι απλά.
Παράθεση από: Drake στις Ιούνιος 29, 2016, 03:49:04 μμΠαράθεση από: P for pegaso στις Ιούνιος 29, 2016, 02:26:50 μμΕγώ πάντως θα έπαιρνα το caponord. Κοστίζει λιγότερο η αγορά του και κουβαλάει περισσότερη τεχνολογία. Eτσι απλά.Φίλε μου είμαι κάτοχος του caponord ....περισσότερη τεχνολογία κουβαλάει μόνο στα όνειρα του δυστηχως...και να ξέρεις μόνο ντουκατακιας δεν είμαι....Θες να μας το αναλύσεις λιγάκι αυτό?
Drake συγνωμη δεν θυμαμαι το ονομα σου, οταν ειχαμε μιλησει δεν ειχες τετοια γνωμη η θυμαμαι λαθος ;;;τι σε ξενερωσε ρε φιλε ;; Οκ το Multi ειναι αλλο επιπεδο, αλλα οχι και τοσο πια που να φανταζει το Capo μπ@@ρδελο !!! την τεχνολογια του την εχει κι αυτο, οσο για τα παραπανω αλογα ........ εαν θα φανουν θα φανουν μονο σε τελικες
Καμία σχέση,εγω μουλτι μίξερ δε θα έπερνα ποτε.αν ειχα παραπάνω λεφτά τότε ισως έπερνα καινούριο το KTM που δεν το έβρισκα μεταχειρισμένο και σου ειχα πει οτι πραγματικά σαν μοτοσυκλέτα για μενα εκείνη τη εποχή το καλύτερο ήταν το r1200rs αλλα ακριβό πολυ και μόνο καινούριο.Μεγάλο φάουλ για το καπό ειναι η κατανάλωση,το σκατα κοντέρ για τουρινγκ μηχανακι ,η έλλειψη αξεσουάρ ,και τα πολλα προβλήματα στα πρώτα μοντέλα του 13 ....αυτα .και ο σκατα αντιπρόσωπος στην Ελλάδα βέβαια.εμενα μου αρέσει αρκετά το μηχανακι,το μόνο που δε μπορώ να συνηθίσω ειναι η θεση οδήγησης.απλα δεν συγκρίνεται τεχνολογικά με μουλτι και κάποιο παιδί πριν είπε οτι κουβαλάει περισσότερο τεχνολογία για αυτο το έγραψα.αν θελουμε να πούμε τα καλά του τα λεμε,απλα συγκριτικά με το μουλτι το μόνο που εχει ειναι πιο ανετο ταξίδι....
Ρε Ανέστη, καλά τα ducati, αλλά ούτε και εγώ ακουμπαω. Τα θαυμαζω, έχουν πράμα πάνω, έχουν κ το desmo αλλά δεν αγγιζω (μιλάω πάντα για υδροψυκτο- τα αερινα είναι για τον πεο).Το caponord όπως και άλλα aprilia δεν πουλάνε πλέον, γιατί δεν θέλουν (δεν χρειάζεται να πουλήσουν) οι αντιπρόσωποι στην Ελλάδα.Τα 60 παραπάνω αλογα του multi μου θυμίζουν το ανέκδοτο με το χωριό. Το ΚΤΜ να φανταστώ έχει 100 παραπάνω.Το rally αξίζει ελάχιστα παραπάνω, αλλά όπως συνέβη και με το 1000αρι, όταν θα γίνουν value for money τότε όλοι θα τρέχουν να πάρουν. Αναμονή λοιπόν.PS. Το μόνο που είναι θετικό στο caponord είναι η ανάρτηση. Σε όλα τα άλλα πρέπει είτε να είσαι κολλημένος aprilia είτε να μην σε ενδιαφέρουν τα μπλιμπλικια.
Παράθεση από: Drake στις Ιούνιος 30, 2016, 06:56:40 μμ Καμία σχέση,εγω μουλτι μίξερ δε θα έπερνα ποτε.αν ειχα παραπάνω λεφτά τότε ισως έπερνα καινούριο το KTM που δεν το έβρισκα μεταχειρισμένο και σου ειχα πει οτι πραγματικά σαν μοτοσυκλέτα για μενα εκείνη τη εποχή το καλύτερο ήταν το r1200rs αλλα ακριβό πολυ και μόνο καινούριο.Μεγάλο φάουλ για το καπό ειναι η κατανάλωση,το σκατα κοντέρ για τουρινγκ μηχανακι ,η έλλειψη αξεσουάρ ,και τα πολλα προβλήματα στα πρώτα μοντέλα του 13 ....αυτα .και ο σκατα αντιπρόσωπος στην Ελλάδα βέβαια.εμενα μου αρέσει αρκετά το μηχανακι,το μόνο που δε μπορώ να συνηθίσω ειναι η θεση οδήγησης.απλα δεν συγκρίνεται τεχνολογικά με μουλτι και κάποιο παιδί πριν είπε οτι κουβαλάει περισσότερο τεχνολογία για αυτο το έγραψα.αν θελουμε να πούμε τα καλά του τα λεμε,απλα συγκριτικά με το μουλτι το μόνο που εχει ειναι πιο ανετο ταξίδι....φαντασου να μην σου αρεσε δηλαδη ...... ρε συ θα με τρελανεις !!! τι δεν καταλαβαινω ;;;
Ρεεε σαχλαμάρα τι δεν καταλαβαίνεις,εμενα μπορει να μου αρέσουν οι χοντρές ,αυτο δεν παει να πει οτι οι χοντρές ειναι πιο ωραίες γκόμενες απο τη Στικούδη πχ...κατάλαβες;πιο απλό δε μπορώ να το κάνω....
Ο τελικος πελάτης φιλοι είναι τελικά και ο κριτής και αυτός που ορίζει τι είναι ''καλό'' και τι όχι . 5 μέρες βολταρω στα πιο δημοφιλή πάσα των Άλπεων και οι αριθμοί ( χοντρικά ) έχουν ως εξης :1) 65 % Βmw gs2) 25 % multi 1200 3) 10 % όλα τα υπολοιπα Caponord 1200 είδα 2 μόλις . Ουτε καν ktm 1190 η 1290 δεν είδα πολλά . αντίστοιχα του ντόρου που γίνεται στην Ελλάδα . Πάντως αν ήμουν μανατζαρεος σε κάποια απο τις υπόλοιπες εταιρειες και έβγαιναν μια βόλτα στιςβΑλπεις πραγματικα θα ντρεπόμουν . Θα μου φαινόταν τραγικό να σταματαγα σε ενα πάσο και μα είχε 30 gs σε διαφορετικά χρωματα ,10 κόκκινα multi και 2 μαλακές απο την Ελλάδα με capo 1ης γενιάς
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι