0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #90 - : Ιούλιος 02, 2016, 10:22:04 πμ »
Προφανώς οποίος έχει 25000€ να πάρει gs θα έχει κ χρήμα για να πάει στις Άλπεις

δηλαδη εαν το βαλουμε με το παλιο :thnk: 8.518.750 δραχμες !!! :sh% για μποξερ κινητηρα ;;; !!!  :h22: :h22: :h22: :lol% :lol% :lol%   

ενταξει φτανει .... :hysterl :hysterl :hysterl κανει και ζεστη παω για μπανιο  :P

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #91 - : Ιούλιος 02, 2016, 10:25:39 πμ »
Φίλε τα telelever, 3easyride και το πουλ μουρ του να έχεις την προπέλα στο τεποζιτο, ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ...
Εσύ και γω, με τα ταπεινά μπουρδελα των 2000€, μέχρι την βαρκιζα για μπάνιο και πολύ μας ειναι. Εγώ Βραχνέικα, δεν φτανω Αθήνα.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Drake

  • **
  • 52
  • Φύλο: Άντρας
  • The Avenger
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #92 - : Ιούλιος 02, 2016, 11:02:06 πμ »
Παιδια 250 ευρώ το μήνα για έναν αυστριακό η ελβετό η Γερμανό που δίνεις με το 3rasy ride ειναι μια τρίχα απο τα μπιπ του.και οι Άλπεις για αυτούς ειναι σαν να πηγαίνεις απο Αθήνα αγ.ιωαννη για λουκουμάδες....

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #93 - : Ιούλιος 02, 2016, 12:29:45 μμ »
Φίλε τα telelever, 3easyride και το πουλ μουρ του να έχεις την προπέλα στο τεποζιτο, ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ...
Εσύ και γω, με τα ταπεινά μπουρδελα των 2000€, μέχρι την βαρκιζα για μπάνιο και πολύ μας ειναι. Εγώ Βραχνέικα, δεν φτανω Αθήνα.

Εντάξει θα πω μαλακία και θα είμαι εκτός θέματος αλλά το σήμα της BMW λανθασμένα πιστεύουμε οτι είναι μια προπέλα. Βασικά είναι η σημαία της Βαυαρίας. Στα τέλη της δεκαετίας του 20 μια διαφημιστική εταιρία έκανε φωτοπαίγνιο με το σήμα της BMW και μια προπέλα αεροπλάνου μιας και η εταιρία ξεκίνησε απο την κατασκευή αεροπλάνων και προφανώς είχε τόσο μεγάλη επιτυχία(η διαφήμιση) που επικράτησε στην κοινή γνώμη οτι το σήμα είναι προπέλα αεροπλάνου.
Ουφ τα είπα και ξεθύμανα και τίποτα δεν προσέφερα στο θέμα. :tez: :tez:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 02, 2016, 12:34:52 μμ από paramedic »
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #94 - : Ιούλιος 02, 2016, 02:05:15 μμ »
Η σημαία της βαυαριας μήπως είναι έλικα αεροπλανου;
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #95 - : Ιούλιος 02, 2016, 09:59:51 μμ »
 :hha% :hha% :hha%

Οτι θα καταλήξει η κουβέντα στη σημαία της ΒΑυαριας δεν το είχα προβλεψει . :tez:


*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #96 - : Ιούλιος 02, 2016, 10:51:32 μμ »
:hha% :hha% :hha%

Οτι θα καταλήξει η κουβέντα στη σημαία της ΒΑυαριας δεν το είχα προβλεψει . :tez:
Σάλτα εσύ ρε. Βλέπω στο fb κακοπερνας
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #97 - : Ιούλιος 03, 2016, 08:18:36 πμ »
Υποφέρω ρε , υποφέρω ...  Υποχρέωση βγάζω  :hha%

*

Αποσυνδεδεμένος ianai

  • *****
  • 794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV1000 / 2006
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #98 - : Ιούλιος 03, 2016, 09:27:39 πμ »
If you think adventure is dangerous, try routine it is lethal ! (p.coelho)

*

Αποσυνδεδεμένος shiverakias37

  • *******
  • 1251
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: APRILIA SHIVER GT ABS - KTM 1090 ADVENTURE
  • Αντιδράσεις: +213
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #99 - : Ιούλιος 03, 2016, 09:44:54 πμ »
Λοιπόν επειδή είμουν πριν 2 βδομάδες στην Αυστρία στο Klagenfurt και πέρασα το σύνορο στις Άλπεις μπορώ να πώ ότι νούμερο ένα σε όλους τους δρόμους της Αυστρίας και της Κροατίας που είδα τις περισσότερες μοτοσυκλέτες στο οδοιπορικό ήταν 1200 gs.Και πέρισυ που πηγα στα Καρπάθια στο Transfagarasan εκεί που τελείωνε ο δρόμος λόγω χιονιού συνάντησα 2 Ρωμαιους και ο ένας είχε gs και ο άλλος είχε 990 adventure και είχε ένα camel αυτοκόλλητο απο το περσίνο του οδοιπορικό στο Καιρο.Και στο Sibiu που διανυκτερεύσαμε πριν ανεβούμε στο Transfagarasan.Είχε μια παρέα με Τσεχους μοτοσυκλετιστές που είχαν στο γκαράζ όλοι τους 1200gs adventure.Και στο Λουι της Αυστριας που σταματήσαμε σε ένα Moto MArket είδα ένα ζευγάρι Ιταλούς και η σύζυγος είχε MT-07 και ο συζυγος F 800gs.Οι Ιταλοί δεν προτιμάν τις ιταλικές μοτοσυκλέτες.Ο άλλος ο Ιταλός είχε το νεο speed triple R.Μόνο ένα Caponord 1000 είδα και ο ιδιοκτήτης τους ήταν απο την Αυστρία.
   Το 1200 rs το οδήγησα στο test ride του Τρικαλιώτη και είναι μια πολύ καλή spor touring μοτοσυκλέτα.Εχει φανταστικο μπροστινο με φρενάρες brembo και up side down πιρούνι.Ανετη θέση οδήγησης στριφτερό και ταξιδιάρικο.Ενα FJR της thw bmw.Δεν έχει τα γκάζια του s 1000xr.
  Οσον αφορα το Multistrada 1200s με τις βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού το λέγομενο DVT ένα έχω να πω - είναι μια ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ.Αξίζει τα λεφτά της και ας φάινονται υπερβολικά.Μόνο freddo espresso δεν κάνει.Την οδήγησα από τη Γεωργική Σχολή μέχρι το κατάστημα του Πρεβεδουράκη στη Θεσσαλονίκη και έπαθα την πλάκα μου.Οταν γέμισε η τρίτη ταχύτητα σε dt πριν τα ΙΚΕΑ και έπιασε για πλάκα τα 160χαω και ένιωσα την επιτάχυνση του 1200s στην touring χαρτογράφηση και traction control 5.Στο δε bmw 1000 xr αν δε βάλεις τη χαρτογράφηση στο dynamic δε θα καταλάβεις τίποτα.Μόνο στο dynamic σου τραβάει τα χέρια προς τα πίσω και πάλι μεχρι τα 190χαω.Ενιωθα οτι τελείωνε νωρις το γκάζι.Οσο αφορα το 1190 adventure στο orange days στη Θεσσαλονικη το οδηγησα μέχρι το Επταπύργιο μέχρι εκεί ηταν η διαδρομή και δεν ένιωσα τίποτα.Μάλλον οι Αυστριακοι το είχαν στη χαρτογραφηση με τα 100 άλογα και δεν κατάλαβα ΤΙΠΟΤΑ.Στο επόμενο 20λεπτο οδήγησα και το 1290 Super Duke Gt παρόλο που μου φάνηκε πολύ ωραίο στην αίσθηση εργονομια κλπ και φρένα αλλά πάλι στο γκάζι λόγω χαρτογράφησης στα 100 άλογα δε ξέρω δε μου έκανε το κλικ - μου φάνηκε ψόφιο.
 Πήγα και στην Triumph τον περασμένο μήνα και οδήγησα το tiger 1050 sport toy 2016 στη road χαρτογράφηση και μου φάνηκε πολύ καλό και καλύτερο σύνολο απο το MT 09 Tracer που είχα οδηγήσει.Αλλά η ΑΠΟΚΆΛΥΨΗ ήταν το Speed Triple 1050.Δεν περιγράφω άλλο.Φοβερό streetfigher για καθημερινή χρήση.Με το Big Piston Fork της Showa που είναι τοποθετημένο απο το εργοστάσιο βγαίνοντας απο την Κατσιμήδη για να βγώ στον Περιφερειακό έγραψε το Speed ένα απιστευτο τόξο χωρίς το παραμικρό με φοβερή πληροφόρηση και με φρενάρες Brembo.Επειδή όμως είμαι fan των ιταλικών ΜΟΤΟ όταν θα πάω στην Αθήνα στην Καλιρρόης θα κάνω ένα test και το Monster 1200 για να έχω άποψη.
   Το Caponord 1200 το οδήγησα τον Μαη του  2014 στον Αρμακόλα ρωτήστε τον Νίκο που δουλεύει στην Έκθεση και είμαι πελάτης του ( - στα αξεσουάρ) στρίβει βγάζει ωραίο ήχο κάνει ώραια drift ο πίσω τροχός σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού όταν κινείσαι μέσα στην πόλη με 2η ταχύτητα αλλά όταν βγήκα στην Ποσειδώνος τα 260 κιλά γεμάτο δεν ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ και δεν τρελλάθηκε και απο την ΠΕΔΗΣΗ του όταν έπιανε κοκκινο φανάρι στο Ελληνικό.Απογοητεύτηκα πραγματικά.Είναι μια πολύ καλή ιταλικη μοτοσυκλέτα - μέχρι εκεί.
  Το Multistrada 1200s δεν υπάρχει.Ειναι μια ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ.Αξίζει με το παραπάνω τα λεφτά της.Αν ήταν να διαθέσω 16000 Ευρώ για το Capo 1200 με τις ημιενεργητικές αναρτήσεις της Sachs -  η για το Bmw S1000xr που το παίρνεις χωρίς έξτρα σε αυτην την τιμή 16400 - θα έπαιρνα 2500 Ευρώ δάνειο έστω για να έχω στο γκαραζ μου το DUCATI MULTISTRADA 1200 και ας μην έχω τις ημιενεργητικές αναρτήσεις στην απλη την έκδοση, την έγχρωμη οθόνη TFT και τις φρενάρες monoblock της Brembo M50 που φοράει η νέα Panigale 1299.Οταν θα βάζεις μπρος με το smart key ένα είναι σίγουρο - το ΧΑΜΟΓΕΛΟ θα είναι πάντα ζωγραφισμένο στο πρόσωπό σου και όπου περνάς θα γυρίζουν όλα τα βλέμματα για να χαζέψουν την MULTISTRADA σου
Nikos

*

Αποσυνδεδεμένος Xristos Shiver

  • *****
  • 227
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #100 - : Ιούλιος 03, 2016, 11:58:51 πμ »
Απλά ένα τεράστιο μπράβο  :brv: :brv: για την ανάλυση...

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #101 - : Ιούλιος 03, 2016, 05:32:20 μμ »
Λοιπόν επειδή είμουν πριν 2 βδομάδες στην Αυστρία στο Klagenfurt και πέρασα το σύνορο στις Άλπεις μπορώ να πώ ότι νούμερο ένα σε όλους τους δρόμους της Αυστρίας και της Κροατίας που είδα τις περισσότερες μοτοσυκλέτες στο οδοιπορικό ήταν 1200 gs.Και πέρισυ που πηγα στα Καρπάθια στο Transfagarasan εκεί που τελείωνε ο δρόμος λόγω χιονιού συνάντησα 2 Ρωμαιους και ο ένας είχε gs και ο άλλος είχε 990 adventure και είχε ένα camel αυτοκόλλητο απο το περσίνο του οδοιπορικό στο Καιρο.Και στο Sibiu που διανυκτερεύσαμε πριν ανεβούμε στο Transfagarasan.Είχε μια παρέα με Τσεχους μοτοσυκλετιστές που είχαν στο γκαράζ όλοι τους 1200gs adventure.Και στο Λουι της Αυστριας που σταματήσαμε σε ένα Moto MArket είδα ένα ζευγάρι Ιταλούς και η σύζυγος είχε MT-07 και ο συζυγος F 800gs.Οι Ιταλοί δεν προτιμάν τις ιταλικές μοτοσυκλέτες.Ο άλλος ο Ιταλός είχε το νεο speed triple R.Μόνο ένα Caponord 1000 είδα και ο ιδιοκτήτης τους ήταν απο την Αυστρία.
   Το 1200 rs το οδήγησα στο test ride του Τρικαλιώτη και είναι μια πολύ καλή spor touring μοτοσυκλέτα.Εχει φανταστικο μπροστινο με φρενάρες brembo και up side down πιρούνι.Ανετη θέση οδήγησης στριφτερό και ταξιδιάρικο.Ενα FJR της thw bmw.Δεν έχει τα γκάζια του s 1000xr.
  Οσον αφορα το Multistrada 1200s με τις βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού το λέγομενο DVT ένα έχω να πω - είναι μια ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ.Αξίζει τα λεφτά της και ας φάινονται υπερβολικά.Μόνο freddo espresso δεν κάνει.Την οδήγησα από τη Γεωργική Σχολή μέχρι το κατάστημα του Πρεβεδουράκη στη Θεσσαλονίκη και έπαθα την πλάκα μου.Οταν γέμισε η τρίτη ταχύτητα σε dt πριν τα ΙΚΕΑ και έπιασε για πλάκα τα 160χαω και ένιωσα την επιτάχυνση του 1200s στην touring χαρτογράφηση και traction control 5.Στο δε bmw 1000 xr αν δε βάλεις τη χαρτογράφηση στο dynamic δε θα καταλάβεις τίποτα.Μόνο στο dynamic σου τραβάει τα χέρια προς τα πίσω και πάλι μεχρι τα 190χαω.Ενιωθα οτι τελείωνε νωρις το γκάζι.Οσο αφορα το 1190 adventure στο orange days στη Θεσσαλονικη το οδηγησα μέχρι το Επταπύργιο μέχρι εκεί ηταν η διαδρομή και δεν ένιωσα τίποτα.Μάλλον οι Αυστριακοι το είχαν στη χαρτογραφηση με τα 100 άλογα και δεν κατάλαβα ΤΙΠΟΤΑ.Στο επόμενο 20λεπτο οδήγησα και το 1290 Super Duke Gt παρόλο που μου φάνηκε πολύ ωραίο στην αίσθηση εργονομια κλπ και φρένα αλλά πάλι στο γκάζι λόγω χαρτογράφησης στα 100 άλογα δε ξέρω δε μου έκανε το κλικ - μου φάνηκε ψόφιο.
 Πήγα και στην Triumph τον περασμένο μήνα και οδήγησα το tiger 1050 sport toy 2016 στη road χαρτογράφηση και μου φάνηκε πολύ καλό και καλύτερο σύνολο απο το MT 09 Tracer που είχα οδηγήσει.Αλλά η ΑΠΟΚΆΛΥΨΗ ήταν το Speed Triple 1050.Δεν περιγράφω άλλο.Φοβερό streetfigher για καθημερινή χρήση.Με το Big Piston Fork της Showa που είναι τοποθετημένο απο το εργοστάσιο βγαίνοντας απο την Κατσιμήδη για να βγώ στον Περιφερειακό έγραψε το Speed ένα απιστευτο τόξο χωρίς το παραμικρό με φοβερή πληροφόρηση και με φρενάρες Brembo.Επειδή όμως είμαι fan των ιταλικών ΜΟΤΟ όταν θα πάω στην Αθήνα στην Καλιρρόης θα κάνω ένα test και το Monster 1200 για να έχω άποψη.
   Το Caponord 1200 το οδήγησα τον Μαη του  2014 στον Αρμακόλα ρωτήστε τον Νίκο που δουλεύει στην Έκθεση και είμαι πελάτης του ( - στα αξεσουάρ) στρίβει βγάζει ωραίο ήχο κάνει ώραια drift ο πίσω τροχός σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού όταν κινείσαι μέσα στην πόλη με 2η ταχύτητα αλλά όταν βγήκα στην Ποσειδώνος τα 260 κιλά γεμάτο δεν ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ και δεν τρελλάθηκε και απο την ΠΕΔΗΣΗ του όταν έπιανε κοκκινο φανάρι στο Ελληνικό.Απογοητεύτηκα πραγματικά.Είναι μια πολύ καλή ιταλικη μοτοσυκλέτα - μέχρι εκεί.
  Το Multistrada 1200s δεν υπάρχει.Ειναι μια ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ.Αξίζει με το παραπάνω τα λεφτά της.Αν ήταν να διαθέσω 16000 Ευρώ για το Capo 1200 με τις ημιενεργητικές αναρτήσεις της Sachs -  η για το Bmw S1000xr που το παίρνεις χωρίς έξτρα σε αυτην την τιμή 16400 - θα έπαιρνα 2500 Ευρώ δάνειο έστω για να έχω στο γκαραζ μου το DUCATI MULTISTRADA 1200 και ας μην έχω τις ημιενεργητικές αναρτήσεις στην απλη την έκδοση, την έγχρωμη οθόνη TFT και τις φρενάρες monoblock της Brembo M50 που φοράει η νέα Panigale 1299.Οταν θα βάζεις μπρος με το smart key ένα είναι σίγουρο - το ΧΑΜΟΓΕΛΟ θα είναι πάντα ζωγραφισμένο στο πρόσωπό σου και όπου περνάς θα γυρίζουν όλα τα βλέμματα για να χαζέψουν την MULTISTRADA σου
Φίλε μου βλέπω πας συχνά και δοκιμάζεις μοτοσυκλέτες και γράφεις τι είδες σε καθε μία. Γνώμη μου είναι οτι με 20-30 λεπτά οδήγησης δεν κρίνεις μια μοτοσυκλέτα για το πόσο καλή η κακή είναι. Αν ήταν έτσι τότε οι δημοσιογράφοι στα περιοδικά θα έκαναν μια βόλτα στο τετράγωνο και θα μας έγραφαν τι αξίζει και τι όχι. Μια μοτοσυκλέτα κρίνεται απο τα long term test κατά την ταπεινή μου γνώμη. Και πέρα απο το γεγονός της αγοράς και του πουλ μουρ παράγοντα που αναφέρεις στο τέλος και το βρίσκω επιεικώς λανθασμένο είναι και το θέμα της συντήρσης και αντικατάστασης ανταλλακτικών σε μια μοτοσυκλέτα.
Όσον αφορά το θέμα με τις GS ας είναι καλά εκείνα τα παλικάρια με τα οδοιπορικά τους(που αρχικά θέλανε KTM αλλά δεν τα έδωσε η χαζή) που δημιούργησαν εναν μύθο γύρω απο την φίρμα. Και λέω μύθος γιατί πίσω απο αυτούς ακολουθούσε και ενα βαν με μηχανικό και ανταλλακτικά για κάθε βλάβη που έβγαζε η μοτοσυκλέτα και την επισκεύαζε on site.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

nikoscapo

Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #102 - : Ιούλιος 04, 2016, 01:45:09 πμ »
Συμφωνώ απόλυτα με τον Θοδωρή. . .

*

Αποσυνδεδεμένος shiverakias37

  • *******
  • 1251
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: APRILIA SHIVER GT ABS - KTM 1090 ADVENTURE
  • Αντιδράσεις: +213
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #103 - : Ιούλιος 04, 2016, 06:04:33 πμ »
Φίλε Νικόλα και γω δεν είμαι λάτρης των γερμανικών ΜΟΤΟ αλλά όταν θα περάσει η ρόδα από το capo σου τα ελληνικα συνορα και θα πας Ευρώπη θα σιχαθείς να βλέπεις GS.Αυτό κάτι σημαίνει από μόνο του και δεν είναι συμπάθειες δημοσιογράφων για το ανεμόπτερο η οτιδήποτε άλλο.Όταν η μοναδική μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού που πουλάει τρελά στην κατηγορία του είναι το 1200 GS και ο ιδιοκτήτης του σκάει στο τραπέζι στη χειρότερη 16.000 και πάνω απο 20.000 Ευρώ για το φουλ έξτρα αυτό από μόνο του κάτι λέει.
 Long Term Test κάνεις όταν θα έχεις την άδεια κυκλοφορίας στην κατοχή σου απο μία μοτοσυκλέτα και την έχεις για την καθημέρινη σου συμβίωση.
 Τώρα όσο αφορά το Multistrada 1200s με 160HP στις 9500rpm την κτηνώδης ροπή των 13,9/7500 rpm και 235 κιλά γεμάτο απλά ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ.Τα δε κιλά ανά ίππο είναι στα 1,45 γεμάτη.Το Caponord 1200 με 126HP και 258 κιλά γεμάτο δεν μπορώ να πω ότι μπορεί να σταθεί δίπλα του.Δεν πάυει να είναι μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα το Capo 1200.
 Οπως και η Yamaha λέει ότι το MT-09 Tracer είναι το κορυφαίο all round commuter και traveller για τα 10.000 Ευρώ όμως.Γιατί το Tracer έχει 115 HP στις 10000rpm και ροπή 8,9/8500 rpm και 210 κιλά γεμάτο είναι πολύ καλά νούμερα για κιλά άνα ίππο βλέπε 1,8 γεμάτη.
  Το δε Triumph Tiger 1050 sport είναι σαφώς καλύτερη μοτοσυκλέτα απο το Tracer.Έχει 126Hp/9.475 rpm και ροπή 10,8/7000rpm αλλά είναι βαρύ στα 218 κιλά ΚΕΝΗ.Όμως έχει μπροστά ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες με δίσκους 320mm και πίσω δίσκο 255mm με δαγκάνα 2 εμβόλων ΕΝΩ το Tracer έχει δίσκους 298 mm με ακτινικές δαγκάνες 2 εμβόλων και αστερακια ενώ πίσω έχει δίσκο 245mm με δαγκάνα ενός εμβόλου.Προφανώς αυτή η δίαιτα στην ΠΕΔΗΣΗ έγινε από την εταιρεία με τα 3 διαπασσών για να μην ξεφύγει το κοστολόγιο και να φτάσει το συγκεκριμένο μοντέλο στην ελληνική αγορά στα 10000 με ABS και να κάνει ΠΩΛΗΣΕΙΣ.
  Τα έχω οδηγήσει και τα 2 και μπορώ να πω οτί το Tiger 1050 είναι πολύ καλύτερο και πολύ πιο ΠΟΙΟΤΙΚΟ απο το Tracer.Και το Tiger με άφησαν να το κάνω βόλτα εκτός Test ride απο το Ιπποκράτειο που είναι το κατάστημα μέχρι την έξοδο της Θέρμης και επιστροφη και στην χαρτογράφηση Road γέμιζε η 3η ταχύτητα 160χαω στους κόφτες και στην Εθνικη Μουδανιων - Θεσ/νικης άλλαζε το Tiger λωρίδες και κατεύθυνση με απίστευτη ευκολία.
  Τα test ride βοηθάν να πάρουμε μία εικόνα απο μία μοτοσυκλέτα που μας ενδιαφέρει και τίποτα άλλο.Παρόλα αυτά οι Ευρωπαίοι δεν παύουν να βγάζουν ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ Μοτοσυκλέτες που σκοπό έχουν εκτός απο τα νούμερα στις πωλήσεις και την εμπορική τους επιτυχία και στην ΟΔΗΓΙΚΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ του υποψήφιου αγοραστή τους και μέλλοντα ιδιοκτήτη τους.
 Όσο αφορά το κόστος συντηρησης ενός καινούριου Multistrada 1200s μπορω να πω ύστερα απο συζήτηση που είχα με το Γιάννη σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο στην Κατσιμήδη ότι αν είναι να πάρεις το Multistrada 1200s 2015 και μετά συμφέρει να το αγοράσεις για να μπορέσεις να το συντηρήσεις.Αν πας στο παλιό μοντέλο είναι προτιμότερο μου είπε να πάρεις το 1190 Adventure της KTM
  Ενδεικτικά αναφέρω για το Ducati Multistrada 1200s
Ρύθμιση βαλβίδων 30.000 Km
Αλλαγή λαδιού       15.000 Km
Πιστεύω ότι μπορεί να συντηρηθεί το Multi αρκεί να αποκτηθεί.Εμεις θα συνεχίσουμε να ονειρεύομαστε γιατι τα όνειρα δεν κοστίζουν
 Τα τεχνικά χαρακτηριστικά που παραθέτω είναι απο ελληνικό περιοδικό που έχει φθάσει τα 560 τευχη
Να χαιρόμαστε και να οδηγάμε τις μοτοσυκλέτες μας - βλέπετε Aprilia!!!
Πάντα Όρθιοι
ΚΑλημέρα
Nikos

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #104 - : Ιούλιος 04, 2016, 08:48:49 πμ »
Εγω γουσταρω τεχνικές αναλύσεις, κιλά να ίππο, ροπή ανά τροχό κ άξονα, μπλιμπλικια, καλαμπαλικια, κ εκεί που πας ξενοιαστος θαυμάζοντας τα 20000 απόλυτης νιρβάνας, σε ακολουθεί τυπακος με μηχανάκι του 2000, πάτε παντού μαζι, βγαζετε τις ίδιες φωτό, ρωτάει να μάθει τις τεχνικές λεπτομέρειες του πυραύλου σου κ στην επόμενη στροφή σε έχει αφήσει 32 έτη φωτός να αναρωτιέσαι γιατι τα 160 άλογα σου ψοφησαν στη μέση του πουθενά.
Καλά, δεν μιλάω να είναι κάνα caponord με γυαλισμενα μοχλικα κ σούπα μουπες
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης