0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Προφανώς οποίος έχει 25000€ να πάρει gs θα έχει κ χρήμα για να πάει στις Άλπεις
Φίλε τα telelever, 3easyride και το πουλ μουρ του να έχεις την προπέλα στο τεποζιτο, ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ...Εσύ και γω, με τα ταπεινά μπουρδελα των 2000€, μέχρι την βαρκιζα για μπάνιο και πολύ μας ειναι. Εγώ Βραχνέικα, δεν φτανω Αθήνα.
Οτι θα καταλήξει η κουβέντα στη σημαία της ΒΑυαριας δεν το είχα προβλεψει .
Υποφέρω ρε , υποφέρω ... Υποχρέωση βγάζω
Λοιπόν επειδή είμουν πριν 2 βδομάδες στην Αυστρία στο Klagenfurt και πέρασα το σύνορο στις Άλπεις μπορώ να πώ ότι νούμερο ένα σε όλους τους δρόμους της Αυστρίας και της Κροατίας που είδα τις περισσότερες μοτοσυκλέτες στο οδοιπορικό ήταν 1200 gs.Και πέρισυ που πηγα στα Καρπάθια στο Transfagarasan εκεί που τελείωνε ο δρόμος λόγω χιονιού συνάντησα 2 Ρωμαιους και ο ένας είχε gs και ο άλλος είχε 990 adventure και είχε ένα camel αυτοκόλλητο απο το περσίνο του οδοιπορικό στο Καιρο.Και στο Sibiu που διανυκτερεύσαμε πριν ανεβούμε στο Transfagarasan.Είχε μια παρέα με Τσεχους μοτοσυκλετιστές που είχαν στο γκαράζ όλοι τους 1200gs adventure.Και στο Λουι της Αυστριας που σταματήσαμε σε ένα Moto MArket είδα ένα ζευγάρι Ιταλούς και η σύζυγος είχε MT-07 και ο συζυγος F 800gs.Οι Ιταλοί δεν προτιμάν τις ιταλικές μοτοσυκλέτες.Ο άλλος ο Ιταλός είχε το νεο speed triple R.Μόνο ένα Caponord 1000 είδα και ο ιδιοκτήτης τους ήταν απο την Αυστρία. Το 1200 rs το οδήγησα στο test ride του Τρικαλιώτη και είναι μια πολύ καλή spor touring μοτοσυκλέτα.Εχει φανταστικο μπροστινο με φρενάρες brembo και up side down πιρούνι.Ανετη θέση οδήγησης στριφτερό και ταξιδιάρικο.Ενα FJR της thw bmw.Δεν έχει τα γκάζια του s 1000xr. Οσον αφορα το Multistrada 1200s με τις βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού το λέγομενο DVT ένα έχω να πω - είναι μια ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ.Αξίζει τα λεφτά της και ας φάινονται υπερβολικά.Μόνο freddo espresso δεν κάνει.Την οδήγησα από τη Γεωργική Σχολή μέχρι το κατάστημα του Πρεβεδουράκη στη Θεσσαλονίκη και έπαθα την πλάκα μου.Οταν γέμισε η τρίτη ταχύτητα σε dt πριν τα ΙΚΕΑ και έπιασε για πλάκα τα 160χαω και ένιωσα την επιτάχυνση του 1200s στην touring χαρτογράφηση και traction control 5.Στο δε bmw 1000 xr αν δε βάλεις τη χαρτογράφηση στο dynamic δε θα καταλάβεις τίποτα.Μόνο στο dynamic σου τραβάει τα χέρια προς τα πίσω και πάλι μεχρι τα 190χαω.Ενιωθα οτι τελείωνε νωρις το γκάζι.Οσο αφορα το 1190 adventure στο orange days στη Θεσσαλονικη το οδηγησα μέχρι το Επταπύργιο μέχρι εκεί ηταν η διαδρομή και δεν ένιωσα τίποτα.Μάλλον οι Αυστριακοι το είχαν στη χαρτογραφηση με τα 100 άλογα και δεν κατάλαβα ΤΙΠΟΤΑ.Στο επόμενο 20λεπτο οδήγησα και το 1290 Super Duke Gt παρόλο που μου φάνηκε πολύ ωραίο στην αίσθηση εργονομια κλπ και φρένα αλλά πάλι στο γκάζι λόγω χαρτογράφησης στα 100 άλογα δε ξέρω δε μου έκανε το κλικ - μου φάνηκε ψόφιο. Πήγα και στην Triumph τον περασμένο μήνα και οδήγησα το tiger 1050 sport toy 2016 στη road χαρτογράφηση και μου φάνηκε πολύ καλό και καλύτερο σύνολο απο το MT 09 Tracer που είχα οδηγήσει.Αλλά η ΑΠΟΚΆΛΥΨΗ ήταν το Speed Triple 1050.Δεν περιγράφω άλλο.Φοβερό streetfigher για καθημερινή χρήση.Με το Big Piston Fork της Showa που είναι τοποθετημένο απο το εργοστάσιο βγαίνοντας απο την Κατσιμήδη για να βγώ στον Περιφερειακό έγραψε το Speed ένα απιστευτο τόξο χωρίς το παραμικρό με φοβερή πληροφόρηση και με φρενάρες Brembo.Επειδή όμως είμαι fan των ιταλικών ΜΟΤΟ όταν θα πάω στην Αθήνα στην Καλιρρόης θα κάνω ένα test και το Monster 1200 για να έχω άποψη. Το Caponord 1200 το οδήγησα τον Μαη του 2014 στον Αρμακόλα ρωτήστε τον Νίκο που δουλεύει στην Έκθεση και είμαι πελάτης του ( - στα αξεσουάρ) στρίβει βγάζει ωραίο ήχο κάνει ώραια drift ο πίσω τροχός σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού όταν κινείσαι μέσα στην πόλη με 2η ταχύτητα αλλά όταν βγήκα στην Ποσειδώνος τα 260 κιλά γεμάτο δεν ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ και δεν τρελλάθηκε και απο την ΠΕΔΗΣΗ του όταν έπιανε κοκκινο φανάρι στο Ελληνικό.Απογοητεύτηκα πραγματικά.Είναι μια πολύ καλή ιταλικη μοτοσυκλέτα - μέχρι εκεί. Το Multistrada 1200s δεν υπάρχει.Ειναι μια ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ.Αξίζει με το παραπάνω τα λεφτά της.Αν ήταν να διαθέσω 16000 Ευρώ για το Capo 1200 με τις ημιενεργητικές αναρτήσεις της Sachs - η για το Bmw S1000xr που το παίρνεις χωρίς έξτρα σε αυτην την τιμή 16400 - θα έπαιρνα 2500 Ευρώ δάνειο έστω για να έχω στο γκαραζ μου το DUCATI MULTISTRADA 1200 και ας μην έχω τις ημιενεργητικές αναρτήσεις στην απλη την έκδοση, την έγχρωμη οθόνη TFT και τις φρενάρες monoblock της Brembo M50 που φοράει η νέα Panigale 1299.Οταν θα βάζεις μπρος με το smart key ένα είναι σίγουρο - το ΧΑΜΟΓΕΛΟ θα είναι πάντα ζωγραφισμένο στο πρόσωπό σου και όπου περνάς θα γυρίζουν όλα τα βλέμματα για να χαζέψουν την MULTISTRADA σου
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι