0 μέλη και 12 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5517
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4708
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #135 - : Ιούλιος 08, 2016, 01:21:29 πμ »
Παιδιά τα πράγματα ειναι απλά, καλά τα δυο μηχανάκια και πολύ καλύτερη η εξέλιξη της τεχνολογίας και τα χίλιαδυο μπλιμπλίκια αλλά το σημαντικότερο κριτήριο όπως ειπαν και κάποιοι παραπάνω θεωρώ ειναι η τσέπη του καθενός, αν η τσέπη μου πχ σηκωνε μηχανάκι των €17-€20.000 δε θα το σκεφτόμουνα καν θα το αγόραζα γιατί θα έκανα τα γούστα μου.


Τωρα που η τσέπη μου δεν τα σηκωνει, τα κοιτάω, λέω ωραία ειναι αλλά δεν πολυασχολούμαι και ουτε και τα ζηλεύω να ειμαι ειλικρινής. Ισως αν ειμαι τυχερός και  καβαλήσω κάποιο και με ενθουσιάσει, για κάποια κλάσματα του δευτερολέπτου να περάσει απο το μυαλό μου να δώσω το ένα νεφρό  :a22 :a22 :a22  αλλιώς μια χαρά ειναι το ταπεινό μου capo των 998cc .


Επίσης όσο δεν μπορώ να πάρω κάποιο απο αυτά θαμπορουσα να βρώ χιλιαδυό κουσόυρια για να πεισω τον εαυτό μου οτι δεν αξίζουν τα λεφτά τους, άρα η κουβέντα για κάποιους μας ειναι να χαμε να λέγαμε.


Κι όπως λέει αι ο Αργύρης η υπομονή είναι αρετή…Μετά απο κάποια χρονάκια τα μηχανάκια αυτά θα είναι προσιτά στο ευρύ κοινό και αν δεν είσαι τυπος του στύλ "θελω τωρα οτι πιο συγχρονο και φορτωμένο κυκλοφορεί" μια χαρά το πάιρνεις σε τιμή σκότωμα…



Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος chaoskiller

  • *******
  • 1422
  • Φύλο: Άντρας
  • I rode the lightning and I felt the Shiver!
  • Μοντέλο μηχανής: shiver '08
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #136 - : Ιούλιος 11, 2016, 12:30:09 πμ »
Επιμένετε και συγκρίνετε μηχανάκια διαφορετικου πελατειακου και τιμολογιακού προσανατολισμού....από την μία έχεις τον ντούκο που με τα φράγκα της VW παίρνει και βάζει τον πιο hitech κινητήρα της και όλα τα μπλιμπλίκια σε ένα adventure GS - killer και από την άλλη έχεις την Aprilia, που με τα λιγα ψίχουλα που της δίνει η piaggio (που ταίζει παράλληλα την motoguzzi και την derbi...), η οποία πήρε τον 1ο δικό της κινητήρα μεγάλου κυβισμού (Shiver/ DD 750, υπερκυβισμένος στα 1200) και τον κότσαρε σε μία παραλλαγή του πλαισίου το DD1200 και δεν έβαλε καν τα APRC του RSV4, αλλά τα ξεπερασμένα του DD1200...(μπαε=ς και βγάλει τα σπασμένα του RnD από τις χαμηλές πωλήσεις των Shiver / DD) τελικά είδαν ότι ψιλοκαλή βγήκε η συνταγή, πέταξαν και τις ADD που τους βγήκαν πιο οικονομικά με το ABS της Continental και βγήκε αξιόμαχο μηχανάκι..αλλά σε άλλη κατηγορία από GS και Multistrada...τιμής, χρήσης και προφίλ αναβατών...



I rode the lightning and I felt the Shiver!

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #137 - : Ιούλιος 11, 2016, 11:24:43 πμ »
Επιμένετε και συγκρίνετε μηχανάκια διαφορετικου πελατειακου και τιμολογιακού προσανατολισμού....


Σιγά τη διαφορά τιμολογίου ρε συ .


Θα δώσει δλδ κάποιος 17000 για το caponord
και θα κολώσει να δώσει 3 παραπάνω για το Multi .

*

Αποσυνδεδεμένος chaoskiller

  • *******
  • 1422
  • Φύλο: Άντρας
  • I rode the lightning and I felt the Shiver!
  • Μοντέλο μηχανής: shiver '08
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #138 - : Ιούλιος 11, 2016, 12:07:51 μμ »
Επιμένετε και συγκρίνετε μηχανάκια διαφορετικου πελατειακου και τιμολογιακού προσανατολισμού....


Σιγά τη διαφορά τιμολογίου ρε συ .


Θα δώσει δλδ κάποιος 17000 για το caponord
και θα κολώσει να δώσει 3 παραπάνω για το Multi .


Νομίζω πως στα 16.780 του Capo RR φουλ κομπλε, τα 23.950 του Multi Enduro Travel Pack έχουν μια διαφορά της τάξης των 7.180, δηλαδή σχεδόν όσο ένα ΜΤ07 2016, ή 2 Shiver 2009 ή 2 Capo 2004 ή 3 Pegaso 2000....λεφτά είναι δεν είναι στραγάλια! Για αυτό το λόγο γράφω και για διαφορετικό πελατειακό προφίλ. Τα GS και τα Multi είναι τα σημεία αναφοράς στην κατηγορία και όλα τα άλλα απλά ακολουθούν...προέρχονται από 2 εταιρείες με μεγάλη οικονομική επιφάνεια και πολύ καλό "όνομα", άρα άμα τα έχεις τα φρ'αγκα παίρνεις ένα απο τα 2 και ξέρεις ότι έχεις μία απο τις 2 καλύτερες μηχανές στην κατηγορία... δες και την Triumph που έφτιαξε μια χαρά μηχανάκι, έχει και όνομα (στα δρόμου τουλάχιστον) και τα on off της πουλάνε πάτο...μόνο το Tiger 1050 πουλάει,αλλά

  • Δεν το λες και on off...
  • Είναι το επόμενο μηχανάκι κάθε TDMα κάγκουρα...
Η Honda το είδε το παιχνίδι ότι στα πολλά κυβικά και στα 80/20 % on off δεν θα κάνει χαϊρι, βλ  Crosstourer και NC και ξαναγύρισε σε αυτό που ξέρει να κάνει...ουδέτερο, φιλικό μηχανάκι, μια κατηγορία κάτω σε όλα τα σημεία απο τους market leaders (για να μην γίνονται συγκρίσεις..) και καθαρά πιο χωμάτινος χαρακτήρας...

Αν είχε τα μπαλάκια η Aprilia, θα έπρεπε να φτιάξει ένα χιλιάρι Capo με τον κινητήρα του RSV4 εξημερωμένο με 130 αλογάκια και ροπή από χαμηλά, με τα APRC και τα ADD, στα 18-20 χιλιάρικα και ένα μεσαίο on off με τον V2 750 και τα μπλιπλίκια του Capo 1200, στα 10-13 χιλιαρικα...
I rode the lightning and I felt the Shiver!

*

nikoscapo

Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #139 - : Ιούλιος 11, 2016, 09:12:05 μμ »
 :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος shiverakias37

  • *******
  • 1251
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: APRILIA SHIVER GT ABS - KTM 1090 ADVENTURE
  • Αντιδράσεις: +213
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #140 - : Ιούλιος 14, 2016, 01:34:08 πμ »
Σιγά τη διαφορά τιμολογίου ρε συ .


Θα δώσει δλδ κάποιος 17000 για το caponord
και θα κολώσει να δώσει 3 παραπάνω για το Multi .
[/quote]
Σωστά και αν θες αγοράζεις το απλό MTS που κάνει 18500 ζελατίνα με τις βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού DVT και στη ζυγαριά είναι πολύ πιο αδυνατισμένο απο το Capo και έχει και 13,8 κιλά ροπή και 160 άτια και είναι ότι πιο καλοζυγισμένο όρθιο Street ΜΟΤΟ υπάρχει στην αγορά
 Οσο για τα ανεμόπτερα μη χαίρεστε γιατί είμουν την Τρίτη στο Συκούριο και ήταν πάνω στη ράμπα ένα 1200 GS ανοιχτό κει είχε θέμα μεγάλο δηλαδή διαφορικό οπότε η ζημιά ήταν στα 2000 Ευρώ.Οποτε μη χαίρεστε και πολύ για τα γερμανικά ΜΟΤΟ γιατι θέλουν δυνατά πορτοφόλια
Nikos

*

VLADIMIROS

Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #141 - : Ιούλιος 19, 2016, 01:54:15 μμ »
Να κάνω και εγώ μια ενημέρωση στους φίλους εδώ μιας και εγώ αναζωπύρωσα το θέμα,

Καταρχήν να ξαναπώ πως έχω ένα ducati monster 1200 με 135ps και 12 κιλά ροπής γεμάτο δε ζυγίζει 205 περίπου κιλά.

Και μιας ενδιαφέρομαι να αγοράσω κάποιο μηχανάκι αυτής της κατηγορίας να πω λίγα λόγια μετα από ένα καλό test ride που έκανα

Οπότε έχουμε και λέμε.  Κάλεσα λοιπόν τον φίλο μου Αλέξανδρο κάτοχο μιας multistrada 1200s MY2015 στρωμένη κιόλας με 16000χλμ.

Βρεθήκαμε στον φλοίσβο και ξεκινήσαμε για Σούνιο αφού εκείνος πήρε το Monster μου και εγώ το δικό του, πρώτη στο κιβώτιο και φύγαμε.

Χαλαρά γιατί είχε πολύ κίνηση, ευχάριστο χωρίς σκορτσρισματα με φιμωμένο θόρυβο από την εξάτμιση αλλά με ωραίο θόρυβο κινητήρα.

Ευκίνητο με ελαστικό κινητήρα και απουσία κραδασμών χαμηλά, παιχνίδι στις επιτόπιες αλλαγές κατεύθυνσης και άνετο πάτημα με τα δυο πόδια κάτω (1,70υψος)

Διακόπτες πλαστικά υπεράνω κριτικής! Ξεκινάμε πιο δυναμικά μιας και ανοίγει ο δρόμος, πρώτη κόφτης δευτέρα κόφτης, στην δευτέρα συνάντησα στο ύψος του vive mare κάποια μικρά τουπια στο

Οδόστρωμα τα οποία απλά σιδερωθήκαν από το moulti την ώρα που το Monter με φουλ γκάζι χοροπηδάει σαν κατσίκι. Απόλυτη ασφάλεια λοιπόν. Να μη πολυλογώ, στροφές λιμανάκια τώρα

Στρίβει μόνο χρησιμοποιώντας το τιμόνι (countersterring) δεν θέλει καν το σώμα σου για να στρίψει, ουδέτερο χωρίς γλιστρήματα και γενικά ευκολοδήγητο εμπνέοντας ασφάλεια.

Ευθεία ribas, ok έχει δύναμη αλλά δεν ξετρελάθηκα κιόλας… εδώ λοιπόν βρίσκονται όλα τα μείον.! Στην προσπάθεια μάλλον να κάνουν το ντουκατι πιο γραμμικό πιο δεν ξέρω τι έχει γίνει κάπως ξενέρωτο…

Και εντάξει να είχες ένα 800αρι πριν πάρεις αυτό. Αν είχες όμως κάτι πιο μεγάλο τι κάνεις ; , το monster μέχρι τα 170-200 ήταν μπροστά μετα αναλάμβανε η αεροδυναμική.

Όμως εδώ δεν είμαστε dragsterades βέβαια.. όμως για 160ps περίμενα περισσότερα,

Το άλλο μείον είναι η απόδοση του κινητήρα από τις 4 εως 6 χιλιάδες στροφές έχει μια τρυπαρα στην απόδοση ναααα. Τι εννοώ , επιταχύνοντας από χαμηλά και μέχρι τις 5-6 οκ λες τσουλάει, επιταχύνοντας από χαμηλά και αλλάζοντας περίπου

στις 6500-7 όπου είναι ένα μια δέσμη στροφών καλή για να κινηθείς σβέλτα τότε νιώθεις αυτήν την τρύπα έντονα, πολύ έντονα. Εχει που το μονστερ λοιπόν έχει μια γεμάτη αίσθηση σε αυτές τις στροφές και επιταχύνει ακαριαία το multi δεν την έχει

και είναι αρκετά εκνευριστικό, τι ίδιο απεφανθει και ο φίλος κάτοχος του multi που ενθουσιασμένος κατέβηκε από monster.

Αυτά λοιπόν τα ολίγα.. απογοήτευση…….






*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2734
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1933
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #142 - : Ιούλιος 19, 2016, 03:46:19 μμ »
Ε, άμα θες καλύτερο γκάζι, πάρε το Tuono v4
Πέρα από την πλάκα, ίσως το multistrada  να είναι μακρύτερα γραναζομένο. Πάντως, για δες και τα Ktm, το adventure 1190 που είχα οδηγήσει ήταν πολύ δυνατό, πόσο μάλλον το 1290...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 19, 2016, 03:48:58 μμ από lospsi »
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

VLADIMIROS

Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #143 - : Ιούλιος 19, 2016, 03:52:36 μμ »
Ε, άμα θες καλύτερο γκάζι, πάρε το Tuono v4
Πέρα από την πλάκα, ίσως το multistrada  να είναι μακρύτερα γραναζομένο. Πάντως, για δες και τα Ktm, το adventure 1190 που είχα οδηγήσει ήταν πολύ δυνατό, πόσο μάλλον το 1290...

ολα τα ντουκατι εχουν μακρυ γραναζωμα, το συγκεκριμενο ειχε κοντυνει κιολας με αλλαγη μπροστινου γραναζιου.

το tuono δεν μου κανει για δικαβαλο και ταξιδι στην ευρωπη. οντως εχω κανονισει τεστ για 1190adv και super duke gt

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #144 - : Ιούλιος 19, 2016, 04:25:57 μμ »
Αν οδηγήσεις το 1190Adv και σκέφτεσαι και λίγο το χώμα μεγεια απο τωρα και καλοτάξιδο σου εύχομαι φίλος!
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος shiverakias37

  • *******
  • 1251
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: APRILIA SHIVER GT ABS - KTM 1090 ADVENTURE
  • Αντιδράσεις: +213
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #145 - : Ιούλιος 19, 2016, 06:09:14 μμ »
Φιλε Vladimire καλά έκανες και μας λες τις εντυπώσεις σου.Μάλλον έχεις δίκιο γιατι το οδήγησες πολύ περισσότερο από 10 λεπτά.Εγω θα σου πρότεινα να οδηγήσεις το BMW S1000XR που μεχρι τα 190χαω ξυρίζει πραγματικά - μιλάμε παντα στη DYNAMIC χαρτογραφηση.Το μόνο που δε μου έκατσε καλά στο 1000XR ήταν το ύψος αλλά αυτό ρυθμίζεται διότι δεν είμαι και ψηλός 1,75 cm.
 Οσο αφορά τα KTM γιατι τα οδηγησα και το 1190 adv και το 1290 GT abs στα orange days δεν τρελλάθηκα.Η εταιρεία τα είχε ρυθμίσει στα 100 άλογα για το test ride υποθέτω και με ενεργοποιημένο το traction control ήταν και τα 2 ΨΟΦΙΑ.Μα εντελώς ΨΟΦΙΑ.Μιλάμε πάντα για το ORANGE DAYS.Tώρα αν καποιος μπορεί να οδηγήσει κανενος φίλου που είναι ιδιοκτήτης των συγκεκριμένων KTM ας τα οδηγήσει και ας μας πει τη γνώμη του.Είναι καλοδεχούμενη.Ουτως η άλλως διάλογο κάνουμε εδω και ανταλάσσουμε απόψεις.
 Πιστεψτε με πάντως εκείνο το ΜΟΤΟ που μου έκανε ΕΝΤΥΠΩΣΗ απο όλα οσα έχω οδηγήσει φέτος στα Test Rides δεν είναι άλλο από το Triumph Speed Triple 1050 ABS.Είναι ένα φανταστικό καθημερινό streetfighter που μπορεις να κάνεις και ένα μικρο ταξιδάκι έχει tank bag και tail bag και μου είπαν στη Θεσσαλονίκη ότι θα έρθουν στα αξεσουάρ και οι μαλακές πλαινες τσαντες οπως έχει το Ducati Monster 1200 και 1200s και το σκέφτομαι πολύ σοβαρά γιατί είναι ιταλικό ΜΟΤΟ.Αν δεν έκανα ταξίδια το TUONO V4RF θα μου ήταν μονόδρομος γιατί πιστευω ότι είναι ότι πιο ολοκληρωμένο και πιο όμορφο streetfighter υπάρχει στην αγορά
 Θέλω πολύ όταν κατέβω στην Αθήνα να οδηγήσω το Monster 1200s για να δω αν μπορεις να κάνεις και κανά ταξίδι εφόσον παίρνει και τις μαλακές τσάντες και με το μασκάκι το stripes απο το R
 Πάντως και με έναν ιδιοκτήτη BMW S1000XR που ρώτησα στο τελωνείο στους Ευζωνους όταν γύριζαν απο τη Βοσνια-Σερβια-Μαυροβούνιο μου είπε ότι είναι κάτοχός του εδώ και ένα χρόνο ότι είναι πολύ ευχαριστημένος και ότι δεν του έχει βγάλει τίποτα στη συμβιωσή τους και γύριζε από ένα οδοιπορικό 1.600 Κμ
 Το μόνο που δεν έβαλε ήταν το τριβάλιτσο και του βγήκε στα 21.000 Ευρω φουλ εξτρα
Vladimire πες μας και τις εντυπώσεις σου απο το Monster 1200 που είσαι και ιδιοκτήτης του.Εμένα απο το Shiver το GT θα μου το πρότεινες?Που βολτάρω και λίγο Ευρώπη και έχω ένα μονο όχημα για όλα δηλαδή το Shiver.Ευχαριστώ
Nikos

*

VLADIMIROS

Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #146 - : Ιούλιος 19, 2016, 08:03:55 μμ »
Φιλε Vladimire καλά έκανες και μας λες τις εντυπώσεις σου.Μάλλον έχεις δίκιο γιατι το οδήγησες πολύ περισσότερο από 10 λεπτά.Εγω θα σου πρότεινα να οδηγήσεις το BMW S1000XR που μεχρι τα 190χαω ξυρίζει πραγματικά - μιλάμε παντα στη DYNAMIC χαρτογραφηση.Το μόνο που δε μου έκατσε καλά στο 1000XR ήταν το ύψος αλλά αυτό ρυθμίζεται διότι δεν είμαι και ψηλός 1,75 cm.
 Οσο αφορά τα KTM γιατι τα οδηγησα και το 1190 adv και το 1290 GT abs στα orange days δεν τρελλάθηκα.Η εταιρεία τα είχε ρυθμίσει στα 100 άλογα για το test ride υποθέτω και με ενεργοποιημένο το traction control ήταν και τα 2 ΨΟΦΙΑ.Μα εντελώς ΨΟΦΙΑ.Μιλάμε πάντα για το ORANGE DAYS.Tώρα αν καποιος μπορεί να οδηγήσει κανενος φίλου που είναι ιδιοκτήτης των συγκεκριμένων KTM ας τα οδηγήσει και ας μας πει τη γνώμη του.Είναι καλοδεχούμενη.Ουτως η άλλως διάλογο κάνουμε εδω και ανταλάσσουμε απόψεις.
 Πιστεψτε με πάντως εκείνο το ΜΟΤΟ που μου έκανε ΕΝΤΥΠΩΣΗ απο όλα οσα έχω οδηγήσει φέτος στα Test Rides δεν είναι άλλο από το Triumph Speed Triple 1050 ABS.Είναι ένα φανταστικό καθημερινό streetfighter που μπορεις να κάνεις και ένα μικρο ταξιδάκι έχει tank bag και tail bag και μου είπαν στη Θεσσαλονίκη ότι θα έρθουν στα αξεσουάρ και οι μαλακές πλαινες τσαντες οπως έχει το Ducati Monster 1200 και 1200s και το σκέφτομαι πολύ σοβαρά γιατί είναι ιταλικό ΜΟΤΟ.Αν δεν έκανα ταξίδια το TUONO V4RF θα μου ήταν μονόδρομος γιατί πιστευω ότι είναι ότι πιο ολοκληρωμένο και πιο όμορφο streetfighter υπάρχει στην αγορά
 Θέλω πολύ όταν κατέβω στην Αθήνα να οδηγήσω το Monster 1200s για να δω αν μπορεις να κάνεις και κανά ταξίδι εφόσον παίρνει και τις μαλακές τσάντες και με το μασκάκι το stripes απο το R
 Πάντως και με έναν ιδιοκτήτη BMW S1000XR που ρώτησα στο τελωνείο στους Ευζωνους όταν γύριζαν απο τη Βοσνια-Σερβια-Μαυροβούνιο μου είπε ότι είναι κάτοχός του εδώ και ένα χρόνο ότι είναι πολύ ευχαριστημένος και ότι δεν του έχει βγάλει τίποτα στη συμβιωσή τους και γύριζε από ένα οδοιπορικό 1.600 Κμ
 Το μόνο που δεν έβαλε ήταν το τριβάλιτσο και του βγήκε στα 21.000 Ευρω φουλ εξτρα
Vladimire πες μας και τις εντυπώσεις σου απο το Monster 1200 που είσαι και ιδιοκτήτης του.Εμένα απο το Shiver το GT θα μου το πρότεινες?Που βολτάρω και λίγο Ευρώπη και έχω ένα μονο όχημα για όλα δηλαδή το Shiver.Ευχαριστώ

Σαν κάτοχος πολλών monster θα πω πως αυτό που έχω τώρα το 1200 δηλαδή είναι πραγματικό monster. Τα αλλά ήταν monsterakia. Θα σου πω φίλε μου πως έκανα ένα ταξίδι 1500χλμ σε δυο μερες το οποίο αποτελούταν από 300χλμ εθνική και όλα τα άλλα στροφές. Δεν κουράστηκα πουθενά. Θα σου πω και το εξής παράξενο, πριν είχα και ένα tiger 800 με την εργοστασιακή  gel σέλα παρακαλώ, κάθε 200-250χλμ έκανα στάση γιατί πόναγε ο κ….ος μου, στο monster σταμάτησα μετα τα 500χλμ. Προφανώς και φταίει η εργονομία που μοιράζει το βάρος σε καρπούς και μέση, έχει και μια τεράστια σέλα με πλούσιο αφρώδες και πατάς και με τα δυο πόδια κάτω άνετα (1,70) τυχαίνει να φοράω το μασκακι από το stripe. Πριν μέχρι τα 130 ήταν ανεκτά τώρα με το μασκακι και το ύψος μου ταξιδεύω άνετα στα 150χλμ με το μοτέρ να γουργουρίζει στις 5000 στροφές. Καλό το speed triple αλλά την ροπή που έχει το monster από τον vtwin 600cc κάθε κύλινδρο δεν είναι.. αυτοί οι v2 έχουν ένα χαρακτήρα που εγώ δεν έχω βρε σε άλλη διάταξη.

*

VLADIMIROS

Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #147 - : Αύγουστος 08, 2016, 11:46:44 πμ »
Τελικά ούτε καπο ούτε μουλτι,

Μετα από καταιγισμό test ride κατέληξα στο BMW R1200RS και βρήκα την υγειά μου..

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #148 - : Αύγουστος 08, 2016, 12:44:05 μμ »
Καλορίζικο αλλα θα μου επιτρέψεις να έχω αμφιβολίες όσον αφορά την υγεία σου στην συγκεκριμένη επιλογή. Σημασία εχει να σε φτιάχνει αυτο που πήρες!
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Aprilia caponord 1200 vs Ducati multistrada 1200
« Απάντηση #149 - : Αύγουστος 08, 2016, 01:09:41 μμ »
Τελικά ούτε καπο ούτε μουλτι,

Μετα από καταιγισμό test ride κατέληξα στο BMW R1200RS και βρήκα την υγειά μου..


Μην τα γράφεις αυτά εδώ μεσα αν θες να εχεις ήσυχο το κεφάλι σου!  :D
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης