0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Juve750

  • *****
  • 851
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: CapoNord 2006 Black Abs
  • Αντιδράσεις: +324
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #165 - : Μάιος 29, 2020, 10:20:01 πμ »
Ήταν τόσο χάλια η μαμά τρόμπα?
Δεν έχει λογική να συνδέσεις αυτό το καλώδιο με το κόκκινο της τρόμπας? Γιατί οι υπολογιστές δεν διαβάζουν τίποτα άλλο παρά το περνάει ρεύμα δε περνάει ρεύμα....

Χαλια δεν ειναι καθολου η μαμα η τρομπα ειναι η αληθεια, απλα εγω ειμαι παρα πολυ απαιτητικος απο τα φρενα.

Οσο γι αυτο που ειπες για το καλωδιο, το σκεφτηκα χθες κατα την 01:00 το βραδυ την ωρα που εκανα μπανιο, αλλα το ειχα αφησει ηδη συνεργειο...
Γιατί τι έχει η 1.00 το βράδυ???  :D :D :D
Όλα είναι δρόμος....

*

Αποσυνδεδεμένος GΕΕ

  • ***
  • 173
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: ΚΤΜ 950 ΑDV
  • Αντιδράσεις: +72
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #166 - : Ιούνιος 22, 2020, 03:54:19 μμ »
Μετα απο ενα ταξιδι που εκανα 390 χλμ το πηγαινε και 350 η επιστροφη μπορω να πω οτι απογοητευτηκα λιγο απο την καταναλωση.
Πηγα απο εθνικη και μονο, αλλα λογω μιας πυρκαγιας στο Μαρτινο μας εκανε η αστυνομια παρακαμψη που ηταν 50 χλμ παραπανω. Στο πηγαινε 160 καρφωμενα παντου με τον αυτοματο πιλοτο στην εθνικη και στους παραδρομους περιπου το ιδιο καθοτι ηταν παντου σχεδον ευθειες και η καταναλωση εφτασε τα 8,4λ/100χλμ μεχρι την Λαμια που σταματησα για να γεμισω.
245 χλμ, 20.5 λιτρα.
HONDA XR250 - YAMAHA TTR600SM - YAMAHA TTR600E - DUCATI SS800 - DUCATI HYPERMOTARD 1100S - KTM 990 SUPERDUKE - KTM 990 SMT - APRILIA TUONO V4R ABS - APRILIA CAPONORD 1200 - KTM 1290 S.A. S - SUZUKI HAYABUSA - DUCATI STREETFIGTER 1098 - ΚΤΜ 950 ΑDV  ***Instagram : geev4***

*

Αποσυνδεδεμένος abalos

  • *
  • 20
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: caponord rally
  • Αντιδράσεις: +21
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #167 - : Ιούνιος 22, 2020, 06:56:35 μμ »
Μετα απο ενα ταξιδι που εκανα 390 χλμ το πηγαινε και 350 η επιστροφη μπορω να πω οτι απογοητευτηκα λιγο απο την καταναλωση.
Πηγα απο εθνικη και μονο, αλλα λογω μιας πυρκαγιας στο Μαρτινο μας εκανε η αστυνομια παρακαμψη που ηταν 50 χλμ παραπανω. Στο πηγαινε 160 καρφωμενα παντου με τον αυτοματο πιλοτο στην εθνικη και στους παραδρομους περιπου το ιδιο καθοτι ηταν παντου σχεδον ευθειες και η καταναλωση εφτασε τα 8,4λ/100χλμ μεχρι την Λαμια που σταματησα για να γεμισω.
245 χλμ, 20.5 λιτρα.
Καλησπέρα ! Το ίδιο είχα παρατηρήσει και εγώ στο Ραλύ ! Σε ταξίδι 2καβαλο τριβαλιτσο μέχρι 140 είχα 7λ/100χλμ ... όταν έκανα το λάθος στα 160-180 είδα 11,7 !!!!

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2734
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1933
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #168 - : Ιούνιος 22, 2020, 07:27:16 μμ »
Μετα απο ενα ταξιδι που εκανα 390 χλμ το πηγαινε και 350 η επιστροφη μπορω να πω οτι απογοητευτηκα λιγο απο την καταναλωση.
Πηγα απο εθνικη και μονο, αλλα λογω μιας πυρκαγιας στο Μαρτινο μας εκανε η αστυνομια παρακαμψη που ηταν 50 χλμ παραπανω. Στο πηγαινε 160 καρφωμενα παντου με τον αυτοματο πιλοτο στην εθνικη και στους παραδρομους περιπου το ιδιο καθοτι ηταν παντου σχεδον ευθειες και η καταναλωση εφτασε τα 8,4λ/100χλμ μεχρι την Λαμια που σταματησα για να γεμισω.
245 χλμ, 20.5 λιτρα.

Δικάβαλος? Αν όχι, μου φαίνεται οριακά καλή προς τσιμπιμένη η κατανάλωση. Βέβαια, το 1200 μοτέρ δεν φημιζόταν ποτέ για την κατανάλωση του...

Εντιτ: είδα ότι φοράς εξάτμιση και αν θυμάμαι καλά από την αγγελία, έχει και κάτι σαν πρόγραμμα?
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος GΕΕ

  • ***
  • 173
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: ΚΤΜ 950 ΑDV
  • Αντιδράσεις: +72
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #169 - : Ιούνιος 22, 2020, 07:32:19 μμ »
Μόνος ταξίδεψα, με tank bag και tailbag, χωρίς πλαϊνές βαλίτσες.
Όντως καλά θυμάσαι, έχει εξάτμιση με πρόγραμμα της aprilia που θεωρητικά πηγαίνει το μοτέρ στα 132-135 άλογα, κάτι τέτοιο έχω διαβάσει...
HONDA XR250 - YAMAHA TTR600SM - YAMAHA TTR600E - DUCATI SS800 - DUCATI HYPERMOTARD 1100S - KTM 990 SUPERDUKE - KTM 990 SMT - APRILIA TUONO V4R ABS - APRILIA CAPONORD 1200 - KTM 1290 S.A. S - SUZUKI HAYABUSA - DUCATI STREETFIGTER 1098 - ΚΤΜ 950 ΑDV  ***Instagram : geev4***

*

Αποσυνδεδεμένος kostisfg

  • ***
  • 107
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: caponord 1200
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #170 - : Ιούνιος 22, 2020, 10:56:50 μμ »
Δεν υπαρχει χάρτης για την εξάτμιση.

Η αναβαθμιση ειναι για οσα φορανε το resonator στην εξατμιση, ειναι αυτη που βγηκε με το rally. Fd35 map.

Δεν δινει αλογα οποτε σιγουρα δεν ειναι 130+

*

Αποσυνδεδεμένος GΕΕ

  • ***
  • 173
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: ΚΤΜ 950 ΑDV
  • Αντιδράσεις: +72
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #171 - : Ιούνιος 23, 2020, 12:15:45 μμ »
HONDA XR250 - YAMAHA TTR600SM - YAMAHA TTR600E - DUCATI SS800 - DUCATI HYPERMOTARD 1100S - KTM 990 SUPERDUKE - KTM 990 SMT - APRILIA TUONO V4R ABS - APRILIA CAPONORD 1200 - KTM 1290 S.A. S - SUZUKI HAYABUSA - DUCATI STREETFIGTER 1098 - ΚΤΜ 950 ΑDV  ***Instagram : geev4***

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2734
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1933
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #172 - : Ιούνιος 23, 2020, 03:28:57 μμ »
οποτε σιγουρα δεν ειναι 130+

 :cry:

Με το ζόρι 110 νομίζω θα βγάζει. Και με την κατανάλωση αρκετά τσιμπημένη, τι να πω....
Νομίζω ότι είναι μάπα το καρπούζι, τσάμπα τα 1200 κυβικά.










































Άντε θα κάνω την καρδιά μου πέτρα και θα το πάρω ανταλλαγή μια η άλλη με το δικό μου. Το αντρικό, το γνήσιο, το 120 ρόδα (ανάλογα με το δυναμόμετρο), το βαρβάτο βεΔύο





 :tez:
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος GΕΕ

  • ***
  • 173
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: ΚΤΜ 950 ΑDV
  • Αντιδράσεις: +72
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #173 - : Ιούνιος 23, 2020, 03:41:15 μμ »
Οτι ειναι ψιλομαπα το καρπουζι, απο μοτερ ειναι...το σωνουν τα κυβικα και οτι ειναι πολυ καλο σαν συνολο το μηχανακι.
Θα επρεπε να εχει καμια δεκαπενταρια παραπανω αλογα...
HONDA XR250 - YAMAHA TTR600SM - YAMAHA TTR600E - DUCATI SS800 - DUCATI HYPERMOTARD 1100S - KTM 990 SUPERDUKE - KTM 990 SMT - APRILIA TUONO V4R ABS - APRILIA CAPONORD 1200 - KTM 1290 S.A. S - SUZUKI HAYABUSA - DUCATI STREETFIGTER 1098 - ΚΤΜ 950 ΑDV  ***Instagram : geev4***

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2734
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1933
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #174 - : Σεπτέμβριος 07, 2020, 11:48:19 πμ »
Είναι που λέτε ένας τύπος, ψηλός και περίεργος. Βασανισμένη ψυχή, γυρνάει από μάρκα σε μάρκα και από κατηγορία σε κατηγορία μοτοσυκλετών. Οι φίλοι του τον λυπούνται, η γυναίκα του έχει σηκώσει τα χέρια ψηλά και μέχρι και ο 8χρονος γιός του, τον τρολάρει κανονικότατα....

Έχει, που λέτε, ένα μυστήριο υποσυνείδητο δέσιμο με τα χρέπια του Noale, πιστεύοντας ότι αγοράζει πολύ μηχανάκι για τα λεφτά που δίνει. Το έχει κάνει. Πολλές φορές.

Σκεφτεται λοιπόν αυτό το καλό αλλά ταλαίπωρο παιδί, να δώσει 7000 ευρώ για να πάρει Tiger Sport ή Τracer. Και τότε θυμάται τα Caponord 1200. Αυτά που θα μπορούσαν να είναι εξαιρετικά μηχανάκια αλλά χαντακώθηκαν από την επιλογή της μαμά εταιρείας απλά να ντύσουν ένα Dorso και να το βγάλουν στην αγορά. Σε τιμές κοντινές με αυτές των best seller. Και μετά, αφού είδαν την την επιτυχία της κίνησης τους, αποφάσισαν να τραβήξουν την πρίζα και να το βάλουν στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας.
Τώρα, σκέφτηκε ο φίλος μας, είναι ευκαιρία να κάνω μια τίμια αγορά, να πάρω ένα Capo που όπως και τότε -όταν έδωσε το 2007 το πρώτο Caponord μεταχειρισμένο για 4500Ε ενώ το είχε αγοράσει το 2002 κούτα 11856Ε με δανεικά και αγύριστα από τον πατέρα του- αξίζει μόνο σαν μεταχειρισμένο. Σε τιμή που να αντικατοπτρίζει την ανύπαρκτη μεταπώληση, την μη συνέχιση του μοντέλου, την παράδοση της μάρκας στην ανυπαρξία υποστήριξης.
Βλέπει όμως ότι τα 1200 που είναι στο car είναι μεν λίγα αλλά με τιμές αντίστοιχες 1190ADV, MuLTISTRADA1200, EXPLORER1200, CROSSTOURER, ακόμα και από κάποια -πλύσιμο στόματος με listerine- BMW R1200GS!!! Την creme de la creme δηλαδή των μαστόδοντων.
Προβληματίζεται, σκέφτεται "τι δεν πάει καλά εδώ"? Είναι λάθος που πίστευε ότι με τα λεφτά που κάνει ένα tracer του 2015 ή ένα Tiger Sport του 2013-2014 θα μπορούσε να πάρει ένα Capo 1200 σκεπτόμενος ότι τα όποια προτερήματα του Aprilia σε σχέση με τα παραπάνω μοντέλα, θα εξίσωναν την τιμή του λόγω του DNA της μάρκας που περιγράφηκε πιο πριν?





Ρωτάω για έναν φίλο...
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4102
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2322
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #175 - : Σεπτέμβριος 07, 2020, 12:03:17 μμ »
Είναι που λέτε ένας τύπος, ψηλός και περίεργος. Βασανισμένη ψυχή, γυρνάει από μάρκα σε μάρκα και από κατηγορία σε κατηγορία μοτοσυκλετών. Οι φίλοι του τον λυπούνται, η γυναίκα του έχει σηκώσει τα χέρια ψηλά και μέχρι και ο 8χρονος γιός του, τον τρολάρει κανονικότατα....

Έχει, που λέτε, ένα μυστήριο υποσυνείδητο δέσιμο με τα χρέπια του Noale, πιστεύοντας ότι αγοράζει πολύ μηχανάκι για τα λεφτά που δίνει. Το έχει κάνει. Πολλές φορές.

Σκεφτεται λοιπόν αυτό το καλό αλλά ταλαίπωρο παιδί, να δώσει 7000 ευρώ για να πάρει Tiger Sport ή Τracer. Και τότε θυμάται τα Caponord 1200. Αυτά που θα μπορούσαν να είναι εξαιρετικά μηχανάκια αλλά χαντακώθηκαν από την επιλογή της μαμά εταιρείας απλά να ντύσουν ένα Dorso και να το βγάλουν στην αγορά. Σε τιμές κοντινές με αυτές των best seller. Και μετά, αφού είδαν την την επιτυχία της κίνησης τους, αποφάσισαν να τραβήξουν την πρίζα και να το βάλουν στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας.
Τώρα, σκέφτηκε ο φίλος μας, είναι ευκαιρία να κάνω μια τίμια αγορά, να πάρω ένα Capo που όπως και τότε -όταν έδωσε το 2007 το πρώτο Caponord μεταχειρισμένο για 4500Ε ενώ το είχε αγοράσει το 2002 κούτα 11856Ε με δανεικά και αγύριστα από τον πατέρα του- αξίζει μόνο σαν μεταχειρισμένο. Σε τιμή που να αντικατοπτρίζει την ανύπαρκτη μεταπώληση, την μη συνέχιση του μοντέλου, την παράδοση της μάρκας στην ανυπαρξία υποστήριξης.
Βλέπει όμως ότι τα 1200 που είναι στο car είναι μεν λίγα αλλά με τιμές αντίστοιχες 1190ADV, MuLTISTRADA1200, EXPLORER1200, CROSSTOURER, ακόμα και από κάποια -πλύσιμο στόματος με listerine- BMW R1200GS!!! Την creme de la creme δηλαδή των μαστόδοντων.
Προβληματίζεται, σκέφτεται "τι δεν πάει καλά εδώ"? Είναι λάθος που πίστευε ότι με τα λεφτά που κάνει ένα tracer του 2015 ή ένα Tiger Sport του 2013-2014 θα μπορούσε να πάρει ένα Capo 1200 σκεπτόμενος ότι τα όποια προτερήματα του Aprilia σε σχέση με τα παραπάνω μοντέλα, θα εξίσωναν την τιμή του λόγω του DNA της μάρκας που περιγράφηκε πιο πριν?





Ρωτάω για έναν φίλο...
https://www.autotrader.co.uk/bike-details/202008202725242?include-delivery-option=on&make=APRILIA&sort=price-asc&radius=1501&advertising-location=at_bikes&model=CAPONORD&postcode=sw182af&page=1
παζαρι στις 5500 λιρες...
καλα,οχι οτι δεν τα εχεις τσεκαρει,λεμε τωρα :D :D :D
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος GΕΕ

  • ***
  • 173
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: ΚΤΜ 950 ΑDV
  • Αντιδράσεις: +72
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #176 - : Σεπτέμβριος 07, 2020, 12:22:08 μμ »
Ενα απο τα μηχανακια που ειναι στο car ειναι και το δικο μου, αν θες μπορουμε να μιλησουμε και στο τηλ να το συζητησουμε καποιες λεπτομερειες
Απο κει και περα γιατι καποιος να προτιμησει ενα capo απο τα αλλα που ειπες, θα σου πω για μενα καθως ημουν σε αυτην την θεση πριν λιγους μηνες...

Απο αυτα που εγραψες το μονο αντιστοιχο θεωρω το multi το οποιο θα το απεφευγα για καποια θεματα αξιοπιστιας της 1ης γενιας (που βρισκεις στα ιδια λεφτα), επισης δεν θα ηθελα για ενα μηχανακι σαν το multi (ενα δηλαδη μηχανακι μιας ανετης και χρηστικης κατηγοριας) να πληρωνω τα σερβις της ducati
Στο capo μετραει πολυ που το βρισκεις με ημιενεργητικη αναρτηση και βαλιτσες

Βεβαια ολα αυτα ειναι θεμα γουστων, αυτο που στο τελος μετραει ειναι τι λεει η καρδουλα

Υ.Γ.  Για ενα φιλο σου απανταω...
HONDA XR250 - YAMAHA TTR600SM - YAMAHA TTR600E - DUCATI SS800 - DUCATI HYPERMOTARD 1100S - KTM 990 SUPERDUKE - KTM 990 SMT - APRILIA TUONO V4R ABS - APRILIA CAPONORD 1200 - KTM 1290 S.A. S - SUZUKI HAYABUSA - DUCATI STREETFIGTER 1098 - ΚΤΜ 950 ΑDV  ***Instagram : geev4***

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #177 - : Σεπτέμβριος 07, 2020, 01:50:38 μμ »
 Εγω προτεινω


αντιβιωση ανα 8 ωρες
και ενδιαμεαα depon
και θα σου περασει !!  :tez:






*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #178 - : Σεπτέμβριος 07, 2020, 01:54:33 μμ »
Εγω προτεινω


αντιβιωση ανα 8 ωρες
και ενδιαμεαα depon
και θα σου περασει !!  :tez:
Και όχι μόνο. Να πει του φίλου του ότι έχω ένα Caponord 1000 wannabe raid με λίγα λεφτά.
Όλοι εκεί καταλήγουν στο τέλος
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2734
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1933
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #179 - : Σεπτέμβριος 07, 2020, 07:23:19 μμ »

https://www.autotrader.co.uk/bike-details/202008202725242?include-delivery-option=on&make=APRILIA&sort=price-asc&radius=1501&advertising-location=at_bikes&model=CAPONORD&postcode=sw182af&page=1
παζαρι στις 5500 λιρες...
καλα,οχι οτι δεν τα εχεις τσεκαρει,λεμε τωρα :D :D :D

Έχω τσεκάρει, και έξω παίζουν σε αντίστοιχα χρήματα 1190 και MTS1200...

Εγω προτεινω


αντιβιωση ανα 8 ωρες
και ενδιαμεαα depon
και θα σου περασει !!  :tez:







Λες ε? :D :D :D :D

Ενα απο τα μηχανακια που ειναι στο car ειναι και το δικο μου, αν θες μπορουμε να μιλησουμε και στο τηλ να το συζητησουμε καποιες λεπτομερειες
Απο κει και περα γιατι καποιος να προτιμησει ενα capo απο τα αλλα που ειπες, θα σου πω για μενα καθως ημουν σε αυτην την θεση πριν λιγους μηνες...

Απο αυτα που εγραψες το μονο αντιστοιχο θεωρω το multi το οποιο θα το απεφευγα για καποια θεματα αξιοπιστιας της 1ης γενιας (που βρισκεις στα ιδια λεφτα), επισης δεν θα ηθελα για ενα μηχανακι σαν το multi (ενα δηλαδη μηχανακι μιας ανετης και χρηστικης κατηγοριας) να πληρωνω τα σερβις της ducati
Στο capo μετραει πολυ που το βρισκεις με ημιενεργητικη αναρτηση και βαλιτσες

Βεβαια ολα αυτα ειναι θεμα γουστων, αυτο που στο τελος μετραει ειναι τι λεει η καρδουλα

Υ.Γ.  Για ενα φιλο σου απανταω...


Το έχω δει Γιώργο.
Πέρα από την πλάκα, καταλαβαίνεις ότι το οικονομικό είναι λεπτό ζήτημα και ενώ έχω κάμποση εμπειρία στις αγοραπωλησίες, γνωρίζω πως συνήθως δεν φαίνεται ωραίο να προσπαθείς να πείσεις κάποιον να αξιολογήσει την περιουσία του αρκετά λιγότερα χρήματα από αυτά που πιστεύει πως αξίζει. Οπότε και το όλο ποστ είναι μια φωνακτή σκέψη μου (με μπόλικο χιούμορ, πιστεύω :) ) σχετικά με το όλο θέμα.
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης