0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος dennis the menace

  • *****
  • 275
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver GT
  • Αντιδράσεις: +1
Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« - : Οκτώβριος 25, 2014, 04:36:49 μμ »
Πιστεύω πως είναι καιρός να ανοίξουμε ένα θέμα για να ακουστούν εντυπώσεις για το νέο Capo 1200 από άτομα που το έχουν στη κατοχή τους ή το έχουν οδηγήσει! Προσωπικά έχω διαβάσει πολλές από τις παρουσιάσεις που του έχουν γίνει αλλά στο θέμα της κατανάλωσης έχω λίγο μπερδευτεί. Έχω την αίσθηση ότι είναι κάπως τσιμπημένη σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Κάποιος που να έχει άποψη επί του θέματος; :thnk:



*

Αποσυνδεδεμένος VeTwinOs

  • *****
  • 322
  • Φύλο: Άντρας
  • Back to life
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #1 - : Οκτώβριος 25, 2014, 10:18:21 μμ »
Κάτοχος της μοτοσυκλέτας πάνω στην οποία χτίστηκε το νέο capo, έχω να σου πω πως από θέμα κατανάλωσης ή κατάσταση είναι λίγο απελπιστική. Μέσα στην πόλη μου καίει γύρω στα 10 λίτρα. Βέβαια δεν έχει φτιαχτεί για πόλη και κίνηση. Κουράζει και βράζει ολόκληρο.
Σε εθνική με ανθρώπινες ταχύτητες πέφτει γύρω στα 7.5 λίτρα. Για κάθε 10χλμ που ανεβάζεις, ανεβάζει μισό λίτρο. Στα 200χλμ, μαζί και με τον αέρα, μάλλον δύσκολα να βγάλω 100χλμ με γεμάτο τεπόζιτο.
Στην εκδρομή, που οι ταχύτητες ήταν για scooter, έκαψα 52 λίτρα σε 830χλμ, ήτοι 6.3 στα 100. Μόνο εθνική, και με ταχύτητες νταλίκας. Στον φυσικό του χώρο (επαρχιακό ανοιχτό στροφιλίκι) έκαψε λιγότερο από όσο περίμενα, αλλά και πάλι δεν κυνήγησα σχεδόν καθόλου, υγρασία και γκρουπ μαζί με μη γνώση της διαδρομής δεν με άφησαν να παίξω για να τσεκάρω.
Το μοτέρ βέβαια είναι ολοκαίνουργιο & εντελώς άστρωτο ακόμα, το δείγμα μου δεν είναι αντιπροσωπευτικό.

Βέβαια, το μοτέρ του capo σίγουρα δεν είναι στις ίδιες ρυθμίσεις, είναι όμως το ίδιο μοτέρ. Σε 2-3 δοκιμαστικά που έχω και εγώ διαβάσει, μελανό της σημείο είναι η κατανάλωση. Το μετράνε γύρω στα 7.5, όσο καίω και εγώ δηλαδή με χαλαρή οδήγηση εθνική.

Προσωπική μου άποψη, 1190 adv. & explorer πολύ πιο ολοκληρωμένα μηχανάκια, και αν και αρκετά πιο δυνατά, έχουν χαμηλότερες καταναλώσεις.

Γενικά η aprilia σαν να "φοβάται" λίγο να χαρτογραφήσει χαμηλό μίγμα. Ένα μοτέρ που θα μπορούσε ΆΝΕΤΑ να βγάλει 150 άλογα, και όμως βγάζει μόλις 130, αρκετά κάτω από τον ανταγωνισμό στα ίδια κυβικά, και αδικαιολόγητα υψηλή κατανάλωση. Περίεργο για καινούργιο μηχανάκι, όταν μάλιστα είσαι ο τελευταίος που απαντάς στον ανταγωνισμό και μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις 2 & 3 χρόνια μετά (Triumph - Ducati). Πολύ χρόνος για μελέτη και σωστή σχεδίαση δηλαδή.
Ευτυχώς που υπάρχει και η Yamaha και δεν είσαι τελευταίος στην αξιολόγηση. Η Yamaha όμως έβγαλε την πρόταση της, πρώτη από όλους, τόλμησε. Οι άλλοι ακολούθησαν. (Την BMW για λόγους πείρας, πρωτοπορίας και πωλήσεων δεν την βάζω στο παιχνίδι, είναι αλλού οι Γερμανοί. Το GS όμως προσωπικά το απεχθάνομαι).
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 25, 2014, 10:31:54 μμ από VeTwinOs »

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2454
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #2 - : Οκτώβριος 26, 2014, 08:17:50 πμ »
προσωπικη μου αποψη ειναι οτι η απριλια την πατησε οταν χρησιμοποιησε την ιδια βαση για τα  μοτερ στα 750 και στα 1200.

ειναι λογικο να εχουν πολλους περιορισμους στη δυναμη την οποια μπορουν να βγαλουν.
 για εμενα ειναι απαραδεκτο τα 1000αρια rotax μοτερ που ειναι σχεδιασμενα 10 χρονια πριν(και λιγα λεω) να εχουν καλυτερη αποδοση.
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος dennis the menace

  • *****
  • 275
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver GT
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #3 - : Οκτώβριος 26, 2014, 02:11:02 μμ »
Πραγματι αυτα τα νουμερα που αναφέρονται είναι απελπιστικα.. Είδικα αυτο που είπε  ο Vetwinos οτι με ταχυτητα 200χλμ δεν του φθάνει ένα ντεπόζιτο για να καλυψει απόσταση 100χλ μουέδωσε μαχαιρια στη καρδιά! Μα τι ντεπόζιτο έχει το dorsoduro 1200? Είναι τόσο κρίμα γιατι οι ημι-ενεργητικες αναρτήσεις που φοραει πρέπει να δίνει τρομερη αίσθηση από αυτα που λένε ολα τα περιοδικα και site. Πως γινεται να αποδίδει 25 ιππους λιγοτερους απο ducati-ktm με ίδια κυβικα και κυλινδρισμό και να καίει και παραπάνω βενζίνη :thnk: . Αν ήταν έτσι ας χρησιμοποιούσαν το μοτερ του tuonoV4 που θα τα σάρωνε όλα! Και το θέμα είναι ότι ο κινητήρας του εξελίχθηκε κατα τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης. Πλέον ένας που πάει να δώσει ένα σκασμό λεφτα για να πάρει ένα μεγάλο on-off τα κοιτάει όλα ακόμα και την κατανάλωση..

*

Αποσυνδεδεμένος dennis the menace

  • *****
  • 275
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver GT
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #4 - : Οκτώβριος 27, 2014, 07:14:18 πμ »
Απο οτι ξέρω το capo φοράει σωματα ψεκασμου μικρότερης διαμέτρου απο το dorso,επίσης πρέπει να έχει πιο αραιή κλιμάκωση οπότε λογικα θα έχει και λίγο χαμηλότερη κατανάλωση. :thnk:  Δεν υπάρχει κανείς συμφορουμίτης πού να το έχει να μας πει μια πιο εμπεριστατωμένη άποψη αλλά και γενικότερα όχι μόνο για την κατανάλωση. Να μας κάνει μια περιγραφή :lol:

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #5 - : Οκτώβριος 27, 2014, 11:13:31 πμ »
Που εποχές για να έχει κάποιος στην κατοχή του το καινούριο capo..
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #6 - : Οκτώβριος 27, 2014, 12:39:24 μμ »
Λίγο γρηγορότερο απο 1200 GS. Λίγο πιο αργο απο multi. Του λείπουν κάποια βασικά extra της κατηγορίας όπως trip computer και 12v socket. Μέση κατανάλωση κοντά σ'αυτη της κατηγορίας (7,6 λιτρα/100 ). Τίποτα το σπουδαίο σε εκτός δρόμου δυνατότητα. Μεγάλη πρόοδο στο κομμάτι της ανάρτησης αλλά η solo επιλογή παρα είναι μαλακή. Τιμή όχι ιδιαίτερα ανταγωνιστική. Γενικά η Aprilia παρόλη την διάθεση χρόνου που είχε μπήκε στην κατηγορία των 1200 χωρίς τίποτα που να ξεχωρίζει.


"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #7 - : Οκτώβριος 27, 2014, 01:05:06 μμ »
H aprilia για μενα, ουτε με το πρωην capo ξεχωρισε, ασχετα που καποιοι εδω μεσα ασχοληθηκαν με αυτο και του εδωσαν την αξια που επρεπε (και αξιζε).
Και το παλιο capo, 7κατι λιτρα στα 100 εκαιγε. Το προβλημα τελικα εντοπιστηκε (απο τον catfish) στο αβανς κυριως και πολυ σωστα διορθωθηκε. Ισως η τακτικης της ειναι να κινειται στην ασφαλή μερια του προγραμματισμου, ζητωντας αξιοπιστια.
Δυστυχως, η τιμη του ειναι κοντα στων αλλων, οποτε καλυτερα ενα KTM παρα αυτο. Παρολα αυτα, για μενα αποτελει την 2η επιλογη μου εαν ποτε προχωρουσα με την αναζητηση/αγορα νεου (ως RAID εκδοση).

Παρολα αυτα, νομιζω οτι ενα καλο test ride θα ελυνε πολλες αποριες μας. :D :D
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος dennis the menace

  • *****
  • 275
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver GT
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #8 - : Οκτώβριος 27, 2014, 06:48:49 μμ »
Που εποχές για να έχει κάποιος στην κατοχή του το καινούριο capo..
Δεν έχεις και άδικο... Και εγω το σκέφτομαι για μελλοντικα και μεταχειρισμένο... λέμε τώρα :D

*

Αποσυνδεδεμένος dennis the menace

  • *****
  • 275
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver GT
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #9 - : Οκτώβριος 27, 2014, 07:06:04 μμ »
H aprilia για μενα, ουτε με το πρωην capo ξεχωρισε, ασχετα που καποιοι εδω μεσα ασχοληθηκαν με αυτο και του εδωσαν την αξια που επρεπε (και αξιζε).
Και το παλιο capo, 7κατι λιτρα στα 100 εκαιγε. Το προβλημα τελικα εντοπιστηκε (απο τον catfish) στο αβανς κυριως και πολυ σωστα διορθωθηκε. Ισως η τακτικης της ειναι να κινειται στην ασφαλή μερια του προγραμματισμου, ζητωντας αξιοπιστια.
Δυστυχως, η τιμη του ειναι κοντα στων αλλων, οποτε καλυτερα ενα KTM παρα αυτο. Παρολα αυτα, για μενα αποτελει την 2η επιλογη μου εαν ποτε προχωρουσα με την αναζητηση/αγορα νεου (ως RAID εκδοση).

Παρολα αυτα, νομιζω οτι ενα καλο test ride θα ελυνε πολλες αποριες μας. :D :D
Επειδή δεν το γνωρίζω το θέμα θές να πείς ότι στο Capo 1000 υπήρχε πρόβλημα με το avans από τη μαμα Aprillia και το διόρθωσε συμφορουμίτης?

*

Αποσυνδεδεμένος dennis the menace

  • *****
  • 275
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver GT
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #10 - : Οκτώβριος 27, 2014, 07:29:58 μμ »
Λίγο γρηγορότερο απο 1200 GS. Λίγο πιο αργο απο multi. Του λείπουν κάποια βασικά extra της κατηγορίας όπως trip computer και 12v socket. Μέση κατανάλωση κοντά σ'αυτη της κατηγορίας (7,6 λιτρα/100 ). Τίποτα το σπουδαίο σε εκτός δρόμου δυνατότητα. Μεγάλη πρόοδο στο κομμάτι της ανάρτησης αλλά η solo επιλογή παρα είναι μαλακή. Τιμή όχι ιδιαίτερα ανταγωνιστική. Γενικά η Aprilia παρόλη την διάθεση χρόνου που είχε μπήκε στην κατηγορία των 1200 χωρίς τίποτα που να ξεχωρίζει.
Δεν θα συμφωνήσω οτι δεν έχει κάτι που να ξεχωρίζει. Αυτές οι αναρτήσεις που φοράει είναι πράγματι ένα διαμάντι αφου ρυθμίζονται σε πραγματικό χρόνο! Από αυτο και μόνο ξεχωρίζει. Δεν είναι τυχαίο ότι στα στροφιλίκια δεν το συναγωνίζεται ούτε το multistrada! Θεωρώ οτι έχει'' ξεχωριστό' χαρακτηρα όμως αυτος είναι ασφαλτινος για γρηγορα,άνετα και ασφαλη ταξίδια και αυτό δεν είναι απαραιτητα κακό.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #11 - : Οκτώβριος 27, 2014, 10:34:25 μμ »
Φιλε μου εχω καλες εντυπωσεις απο ενα 3ωρο test ride που ειχα κανει με το 1200.

- Το μηχανακι εχει απιστευτες αναρτήσεις.

- Εχει φρενα αγκυρες

- Στριβει μονο του

- Εχει καλο γκαζι για ενα touring μηχανακι

- Στα ματια μου φαινεται πανεμορφο

Σε γενικες γραμμες τα παραπανω με εντυπωσιασαν. Ειναι μηχανακι που δεν χρειαζεται πολλή προσπαθεια να το οδηγησεις. Εχει καλη τεχνολογια πανω του.

Τωρα για την καταναλωση, ειναι αναλογα σε τι προγραμμα θα το δουλευεις και ποσο βαρυ χερι εχεις. Δεν μπορω να συγκρινω πολλα γιατί στο 3ωρο εκανα σπορ οδηγηση και το εστιψα στην κυριολεξια. Το ντεποζιτο του παντως ειναι 24 λιτρα - μην το συγκρινετε με το dorso που εχει καπου 16-17 λιτρα ντεποζιτο και εχει αλλο ψεκασμο. πολυ πιο οικονομικο το capo.

Συμφωνω με τον bross: και το 1000 το capo, πραγματικα, ποσοι το αγορασαν; παει να πει πως δεν ηταν/ειναι καλη μηχανη;;

Για την τιμη τωρα... οταν σου εχει πεταξει επανω τοση τεχνολογια, τοση πρωτοπορια - που δεν την βρισκεις σε αλλες μηχανες, παλι καλη ειναι η τιμη του. Και θα'λεγα πολυ καλη αν τη συγκρινεις με ducati, Gs (με boxer κινητηρα), κλπ κλπ

Εγω αν ειχα τα φραγκα θα το αγοραζα - κι ας ημουν ο μοναδικος. Και οι λογοι ειναι 2:
1. Ειναι Aprilia και
2. To λενε Caponord

 :tez: :tez: :tez: :ohyes: :ohyes: :ohyes: ;) ;) ;)

*

Αποσυνδεδεμένος kostisfg

  • ***
  • 107
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: caponord 1200
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #12 - : Οκτώβριος 28, 2014, 12:14:28 πμ »
Το μηχανακι τα κανει ολα κ συμφερει...

Δε μπορεις να ζητας απο μια μηχανη να πηγαινει σαν supersport κ να καιει σαν 750.
Χωρις να εχω αποψη για το dorso δε νομιζω οτι συγκρινοντε σαν μηχανες.
 Ενα μεσο ορο για 7/100 δεν το βρισκω υπερβολικο για 1200 μηχανη να ταξιδευει με 150+ σταθερα κ να ειναι ακλωνητη.

Στριβει απιστευτα, εχει φρενα αγκυρες με πολυ καλο abs, το αντισπιν 100% χρησιμο κ ρυθμισημο σε ευαισθησια, οι αναρτησεις θεϊκες, ρυθμιζονται στις βελτιστες ιδανικες συνθικες, η σελα πολυ μαλακη κ για τους δυο.
Εχει πολυ καλη καλυψη απο τον αερα αλλα μεχρι τους ωμους. Το κεφαλι ειναι εκτεθημενο.
Με ψιλοτερη ζελατινα διορθωνεται αλλα η μηχανη ΔΕ βλεπεται... :)

Στις ψιλες στροφες την περιμενα πιο δυνατη για να ειμαι ειλικρινης.
Ειναι βεβαια αρκετα σφικτη ακομα κ ιδιαιτερα φυμωμενη απ το τελικο.

Θα ελεγα πως ειναι ενα ορθιο, ανετο και γρηγορο supersport παρα ενα καθαροαιμο touring. Ειναι αυτο που ηθελα δηλαδη...  :D
Δε συγκρινεται με gs ή explorer τα οποια ειναι φτιαγμενα να καταπινουν χιλιομετρα αλλα δεν εχουν την ευελιξια κ το παιχνιδι του capo.
Οσο για το ΚΤΜ... Περι ορεξεως... Να τα βρασω τα αλογα αν αυτο που βλεπω δε με αγγιζει στο ελαχιστο και προσωπικα δε μου αρεσει καθολου.  Για τα του χωματος πραγματικα δε με απασχολει. Μου αρκει η αξιοπρεπης διελευση χωματοδρομου, δεν θελω κατι παραπερα οποτε δε μπορω να δω κατι αρνητικο στο capo. Μου προσφερει ακριβως αυτα που ζητουσα απ τη νεα μηχανη μου.
Συγκρινεται αμεσα με το multistrada  που ειναι κ αυτο πανεμορφο, ιδιας φιλοσοφιας κ πιο δυνατο, αν βαλεις ομως κατω τη σχεση  value for money τοτε μπορεις να πεις.... Καλα ειναι κ 125hp εναντι των 150  για 6000€ λιγοτερα... ;)

Το οτι καθομαι σα χαζος κ τη χαζευωωωω.... :) Αξια ανεκτιμητη... :)

Εν κατακλειδη, δεν μετανιωσα καθολου για το τεταρτο aprilia στη σειρα.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 28, 2014, 12:28:08 πμ από kostisfg »

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #13 - : Οκτώβριος 28, 2014, 01:48:28 πμ »
Το μηχανακι τα κανει ολα κ συμφερει...

Δε μπορεις να ζητας απο μια μηχανη να πηγαινει σαν supersport κ να καιει σαν 750.
Χωρις να εχω αποψη για το dorso δε νομιζω οτι συγκρινοντε σαν μηχανες.
 Ενα μεσο ορο για 7/100 δεν το βρισκω υπερβολικο για 1200 μηχανη να ταξιδευει με 150+ σταθερα κ να ειναι ακλωνητη.

Στριβει απιστευτα, εχει φρενα αγκυρες με πολυ καλο abs, το αντισπιν 100% χρησιμο κ ρυθμισημο σε ευαισθησια, οι αναρτησεις θεϊκες, ρυθμιζονται στις βελτιστες ιδανικες συνθικες, η σελα πολυ μαλακη κ για τους δυο.
Εχει πολυ καλη καλυψη απο τον αερα αλλα μεχρι τους ωμους. Το κεφαλι ειναι εκτεθημενο.
Με ψιλοτερη ζελατινα διορθωνεται αλλα η μηχανη ΔΕ βλεπεται... :)

Στις ψιλες στροφες την περιμενα πιο δυνατη για να ειμαι ειλικρινης.
Ειναι βεβαια αρκετα σφικτη ακομα κ ιδιαιτερα φυμωμενη απ το τελικο.

Θα ελεγα πως ειναι ενα ορθιο, ανετο και γρηγορο supersport παρα ενα καθαροαιμο touring. Ειναι αυτο που ηθελα δηλαδη...  :D
Δε συγκρινεται με gs ή explorer τα οποια ειναι φτιαγμενα να καταπινουν χιλιομετρα αλλα δεν εχουν την ευελιξια κ το παιχνιδι του capo.
Οσο για το ΚΤΜ... Περι ορεξεως... Να τα βρασω τα αλογα αν αυτο που βλεπω δε με αγγιζει στο ελαχιστο και προσωπικα δε μου αρεσει καθολου.  Για τα του χωματος πραγματικα δε με απασχολει. Μου αρκει η αξιοπρεπης διελευση χωματοδρομου, δεν θελω κατι παραπερα οποτε δε μπορω να δω κατι αρνητικο στο capo. Μου προσφερει ακριβως αυτα που ζητουσα απ τη νεα μηχανη μου.
Συγκρινεται αμεσα με το multistrada  που ειναι κ αυτο πανεμορφο, ιδιας φιλοσοφιας κ πιο δυνατο, αν βαλεις ομως κατω τη σχεση  value for money τοτε μπορεις να πεις.... Καλα ειναι κ 125hp εναντι των 150  για 6000€ λιγοτερα... ;)

Το οτι καθομαι σα χαζος κ τη χαζευωωωω.... :) Αξια ανεκτιμητη... :)

Εν κατακλειδη, δεν μετανιωσα καθολου για το τεταρτο aprilia στη σειρα.
Βάλε ρε φιλαράκι καμιά φώτο να το χαζέψουμε παρέα..δεν ματιάζουμε μην αγχώνεσαι :P
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος kostisfg

  • ***
  • 107
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: caponord 1200
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #14 - : Οκτώβριος 28, 2014, 03:11:01 πμ »
Χαχαχα... Θα το ψαξω γιατι δεν ξερω.
Το imagesark δεν ανεβαζει πλεον φρεε...  :thnk:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης