0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Που εποχές για να έχει κάποιος στην κατοχή του το καινούριο capo..
H aprilia για μενα, ουτε με το πρωην capo ξεχωρισε, ασχετα που καποιοι εδω μεσα ασχοληθηκαν με αυτο και του εδωσαν την αξια που επρεπε (και αξιζε).Και το παλιο capo, 7κατι λιτρα στα 100 εκαιγε. Το προβλημα τελικα εντοπιστηκε (απο τον catfish) στο αβανς κυριως και πολυ σωστα διορθωθηκε. Ισως η τακτικης της ειναι να κινειται στην ασφαλή μερια του προγραμματισμου, ζητωντας αξιοπιστια.Δυστυχως, η τιμη του ειναι κοντα στων αλλων, οποτε καλυτερα ενα KTM παρα αυτο. Παρολα αυτα, για μενα αποτελει την 2η επιλογη μου εαν ποτε προχωρουσα με την αναζητηση/αγορα νεου (ως RAID εκδοση).Παρολα αυτα, νομιζω οτι ενα καλο test ride θα ελυνε πολλες αποριες μας.
Λίγο γρηγορότερο απο 1200 GS. Λίγο πιο αργο απο multi. Του λείπουν κάποια βασικά extra της κατηγορίας όπως trip computer και 12v socket. Μέση κατανάλωση κοντά σ'αυτη της κατηγορίας (7,6 λιτρα/100 ). Τίποτα το σπουδαίο σε εκτός δρόμου δυνατότητα. Μεγάλη πρόοδο στο κομμάτι της ανάρτησης αλλά η solo επιλογή παρα είναι μαλακή. Τιμή όχι ιδιαίτερα ανταγωνιστική. Γενικά η Aprilia παρόλη την διάθεση χρόνου που είχε μπήκε στην κατηγορία των 1200 χωρίς τίποτα που να ξεχωρίζει.
Το μηχανακι τα κανει ολα κ συμφερει...Δε μπορεις να ζητας απο μια μηχανη να πηγαινει σαν supersport κ να καιει σαν 750.Χωρις να εχω αποψη για το dorso δε νομιζω οτι συγκρινοντε σαν μηχανες. Ενα μεσο ορο για 7/100 δεν το βρισκω υπερβολικο για 1200 μηχανη να ταξιδευει με 150+ σταθερα κ να ειναι ακλωνητη.Στριβει απιστευτα, εχει φρενα αγκυρες με πολυ καλο abs, το αντισπιν 100% χρησιμο κ ρυθμισημο σε ευαισθησια, οι αναρτησεις θεϊκες, ρυθμιζονται στις βελτιστες ιδανικες συνθικες, η σελα πολυ μαλακη κ για τους δυο. Εχει πολυ καλη καλυψη απο τον αερα αλλα μεχρι τους ωμους. Το κεφαλι ειναι εκτεθημενο.Με ψιλοτερη ζελατινα διορθωνεται αλλα η μηχανη ΔΕ βλεπεται... Στις ψιλες στροφες την περιμενα πιο δυνατη για να ειμαι ειλικρινης.Ειναι βεβαια αρκετα σφικτη ακομα κ ιδιαιτερα φυμωμενη απ το τελικο.Θα ελεγα πως ειναι ενα ορθιο, ανετο και γρηγορο supersport παρα ενα καθαροαιμο touring. Ειναι αυτο που ηθελα δηλαδη... Δε συγκρινεται με gs ή explorer τα οποια ειναι φτιαγμενα να καταπινουν χιλιομετρα αλλα δεν εχουν την ευελιξια κ το παιχνιδι του capo.Οσο για το ΚΤΜ... Περι ορεξεως... Να τα βρασω τα αλογα αν αυτο που βλεπω δε με αγγιζει στο ελαχιστο και προσωπικα δε μου αρεσει καθολου. Για τα του χωματος πραγματικα δε με απασχολει. Μου αρκει η αξιοπρεπης διελευση χωματοδρομου, δεν θελω κατι παραπερα οποτε δε μπορω να δω κατι αρνητικο στο capo. Μου προσφερει ακριβως αυτα που ζητουσα απ τη νεα μηχανη μου.Συγκρινεται αμεσα με το multistrada που ειναι κ αυτο πανεμορφο, ιδιας φιλοσοφιας κ πιο δυνατο, αν βαλεις ομως κατω τη σχεση value for money τοτε μπορεις να πεις.... Καλα ειναι κ 125hp εναντι των 150 για 6000€ λιγοτερα... Το οτι καθομαι σα χαζος κ τη χαζευωωωω.... Αξια ανεκτιμητη... Εν κατακλειδη, δεν μετανιωσα καθολου για το τεταρτο aprilia στη σειρα.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι