0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος dennis the menace

  • *****
  • 275
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver GT
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #15 - : Οκτώβριος 28, 2014, 06:43:50 πμ »
Το μηχανακι τα κανει ολα κ συμφερει...

Δε μπορεις να ζητας απο μια μηχανη να πηγαινει σαν supersport κ να καιει σαν 750.
Χωρις να εχω αποψη για το dorso δε νομιζω οτι συγκρινοντε σαν μηχανες.
 Ενα μεσο ορο για 7/100 δεν το βρισκω υπερβολικο για 1200 μηχανη να ταξιδευει με 150+ σταθερα κ να ειναι ακλωνητη.

Στριβει απιστευτα, εχει φρενα αγκυρες με πολυ καλο abs, το αντισπιν 100% χρησιμο κ ρυθμισημο σε ευαισθησια, οι αναρτησεις θεϊκες, ρυθμιζονται στις βελτιστες ιδανικες συνθικες, η σελα πολυ μαλακη κ για τους δυο.
Εχει πολυ καλη καλυψη απο τον αερα αλλα μεχρι τους ωμους. Το κεφαλι ειναι εκτεθημενο.
Με ψιλοτερη ζελατινα διορθωνεται αλλα η μηχανη ΔΕ βλεπεται... :)

Στις ψιλες στροφες την περιμενα πιο δυνατη για να ειμαι ειλικρινης.
Ειναι βεβαια αρκετα σφικτη ακομα κ ιδιαιτερα φυμωμενη απ το τελικο.

Θα ελεγα πως ειναι ενα ορθιο, ανετο και γρηγορο supersport παρα ενα καθαροαιμο touring. Ειναι αυτο που ηθελα δηλαδη...  :D
Δε συγκρινεται με gs ή explorer τα οποια ειναι φτιαγμενα να καταπινουν χιλιομετρα αλλα δεν εχουν την ευελιξια κ το παιχνιδι του capo.
Οσο για το ΚΤΜ... Περι ορεξεως... Να τα βρασω τα αλογα αν αυτο που βλεπω δε με αγγιζει στο ελαχιστο και προσωπικα δε μου αρεσει καθολου.  Για τα του χωματος πραγματικα δε με απασχολει. Μου αρκει η αξιοπρεπης διελευση χωματοδρομου, δεν θελω κατι παραπερα οποτε δε μπορω να δω κατι αρνητικο στο capo. Μου προσφερει ακριβως αυτα που ζητουσα απ τη νεα μηχανη μου.
Συγκρινεται αμεσα με το multistrada  που ειναι κ αυτο πανεμορφο, ιδιας φιλοσοφιας κ πιο δυνατο, αν βαλεις ομως κατω τη σχεση  value for money τοτε μπορεις να πεις.... Καλα ειναι κ 125hp εναντι των 150  για 6000€ λιγοτερα... ;)

Το οτι καθομαι σα χαζος κ τη χαζευωωωω.... :) Αξια ανεκτιμητη... :)

Εν κατακλειδη, δεν μετανιωσα καθολου για το τεταρτο aprilia στη σειρα.
Επιτέλους ένας κάτοχος :pray: !!! Μου επιτρέπεις να σε τρελάνω στις ερωτήσεις ετσι? :D

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #16 - : Οκτώβριος 28, 2014, 08:54:55 πμ »
ας κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου για άλλη μια φορά και ξεκινάω..


1. το γεγονός ότι δεν ξεχωρίζει φτάνει να επαληθευτεί μόνο και μόνο απο τις διφορούμενες απόψεις περι κατηγορίας. Άλλοι το αποκαλούν touring, άλλοι sport touring, άλλοι on/off. Εκτός και αν όταν λέμε ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ενοούμε ότι είναι μία κατηγορία απο μόνο του, αλλά αυτό επιτρέψτε μου να πω ότι το έχει καταφέρει ήδη η Yamaha με το super tenere 1200 και η KTM με το 1190. Πάντος για μένα ανήκει σ'αυτη την Νέα ON/OFF κατηγορία που μόνο OFF δεν είναι και ίσως θα μπορούσαμε να αποκαλέσουμε μεσαία sport-touring.


2. Τεχνολογία? Για άλλη μια φορά φοράει δανικό κινητήρα απο άλλο μοντέλο της εταιρίας με μικρότερα σώματα και μεγαλύτερο ντεποζιτο απλά αυξάνοντας την αυτονομία. Ναι σίγουρα λανσάρει κάτι καινούργιο με τις αυτοματα ρυθμιζόμενες αναρτήσεις αλλά 1ον θέλω να δω την διάρκεια ζωής τους και 2ον το κόστος αντικατάστασης/επισκευής τους. Γιατί αν η διάρκεια ζωής είναι τα 30.000 χλμ και το κόστος αντικατάστασης μου επιβάλει να πάω σε after market επιλογή τότε λυπάμαι αλλά η νέα τεχολογία πάει στα σκουπίδια.


3. επιδόσεις. ΜΙΛΑΜΕ για ΜΗΧΑΝΑΚΙ 1200 όχι 650, οχι 1000 στην κατηγορία του λοιπόν και αυτή ΕΠΙΣΗΜΑ ειναι η (νέα) ON/OFF υπολλείπεται των 1200gs, multistrada, 1190, ΧΩΡΙΣ να κερδίζει σε κατανάλωση... ΕΧΩ λοιπόν ένα ΑΡΓΟ (ή λιγότερο αργο σε συγκριση) μηχανάκι με τα άλλα που καίει το ίδιο....  :dry:


4. απο άποψη κύλισης, φρεναρίσματος, και ελέγχου ΒΑΣΗ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΩΝ πάλι υπολείπεται των υπολοίπων. Με το multistrada να υπερεχει σε όλους τους τομείς


5. σχεδιαστικά.... καμμία άποψη περι ορέξεως κολοκυθόπιτα αλλά ΦΤΑΝΕΙ με αυτή την πολυφορεμένη μούρη αλλά RSV


Καταλήγω και χωρίς να πω περισσότερες κακίες ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ μου άποψη είναι ότι το νέο Caponord θα γίνει για ΑΛΛΗ μια φορά best value for money ως μεταχειρισμένο. Γιατί για άλλη μια φορά στο μόνο που ανταγωνίζεται την κατηγορία είναι η σχέση τιμής/απόδοσης ειδικά στην έκδοση travel pack.


Υ.Γ. μέσα στο μυαλό μου δεν έχω βάλει καν σαν συγκριση Triumph EXPLORER και Super tenere.
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #17 - : Οκτώβριος 28, 2014, 09:47:40 πμ »
Το μηχανακι τα κανει ολα κ συμφερει...

Δε μπορεις να ζητας απο μια μηχανη να πηγαινει σαν supersport κ να καιει σαν 750.
Χωρις να εχω αποψη για το dorso δε νομιζω οτι συγκρινοντε σαν μηχανες.
 Ενα μεσο ορο για 7/100 δεν το βρισκω υπερβολικο για 1200 μηχανη να ταξιδευει με 150+ σταθερα κ να ειναι ακλωνητη.

Στριβει απιστευτα, εχει φρενα αγκυρες με πολυ καλο abs, το αντισπιν 100% χρησιμο κ ρυθμισημο σε ευαισθησια, οι αναρτησεις θεϊκες, ρυθμιζονται στις βελτιστες ιδανικες συνθικες, η σελα πολυ μαλακη κ για τους δυο.
Εχει πολυ καλη καλυψη απο τον αερα αλλα μεχρι τους ωμους. Το κεφαλι ειναι εκτεθημενο.
Με ψιλοτερη ζελατινα διορθωνεται αλλα η μηχανη ΔΕ βλεπεται... :)

Στις ψιλες στροφες την περιμενα πιο δυνατη για να ειμαι ειλικρινης.
Ειναι βεβαια αρκετα σφικτη ακομα κ ιδιαιτερα φυμωμενη απ το τελικο.

Θα ελεγα πως ειναι ενα ορθιο, ανετο και γρηγορο supersport παρα ενα καθαροαιμο touring. Ειναι αυτο που ηθελα δηλαδη...  :D
Δε συγκρινεται με gs ή explorer τα οποια ειναι φτιαγμενα να καταπινουν χιλιομετρα αλλα δεν εχουν την ευελιξια κ το παιχνιδι του capo.
Οσο για το ΚΤΜ... Περι ορεξεως... Να τα βρασω τα αλογα αν αυτο που βλεπω δε με αγγιζει στο ελαχιστο και προσωπικα δε μου αρεσει καθολου.  Για τα του χωματος πραγματικα δε με απασχολει. Μου αρκει η αξιοπρεπης διελευση χωματοδρομου, δεν θελω κατι παραπερα οποτε δε μπορω να δω κατι αρνητικο στο capo. Μου προσφερει ακριβως αυτα που ζητουσα απ τη νεα μηχανη μου.
Συγκρινεται αμεσα με το multistrada  που ειναι κ αυτο πανεμορφο, ιδιας φιλοσοφιας κ πιο δυνατο, αν βαλεις ομως κατω τη σχεση  value for money τοτε μπορεις να πεις.... Καλα ειναι κ 125hp εναντι των 150  για 6000€ λιγοτερα... ;)

Το οτι καθομαι σα χαζος κ τη χαζευωωωω.... :) Αξια ανεκτιμητη... :)

Εν κατακλειδη, δεν μετανιωσα καθολου για το τεταρτο aprilia στη σειρα.
Συμφωνω απολυτα με τον φιλο. Το μηχανακι καθεσαι  και το χαζευεις με τις ωρες. Απο την αλλη το μουτρο που θυμιζει rsv4 δεν με χαλαει καθολου μιας και το rsv4 ειναι το ποιο ομορφο ss μηχανακι παραγωγης. Το μονο προβλημα και ειδικα για τον φιλο που ειναι απο επαρχια θα ειναι το σερβις και ποιος θα βαλει το χερι του πανω στην Ελλαδα. Ακομα δεν εχουν μαθει να φτιαχνουν τα PEGASO και τα CAPO EVT1000
Ποιον να εμπιστευτεις????

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #18 - : Οκτώβριος 28, 2014, 10:39:31 πμ »
Το θεμα ομορφιας, ειναι υποκειμενικο και δεν σημαινει οτι καποιο μηχανακι ειναι για τον Καιαδα!
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

nontas78

Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #19 - : Οκτώβριος 28, 2014, 11:05:52 πμ »
Το μηχανακι τα κανει ολα κ συμφερει...

Δε μπορεις να ζητας απο μια μηχανη να πηγαινει σαν supersport κ να καιει σαν 750.
Χωρις να εχω αποψη για το dorso δε νομιζω οτι συγκρινοντε σαν μηχανες.
 Ενα μεσο ορο για 7/100 δεν το βρισκω υπερβολικο για 1200 μηχανη να ταξιδευει με 150+ σταθερα κ να ειναι ακλωνητη.

Στριβει απιστευτα, εχει φρενα αγκυρες με πολυ καλο abs, το αντισπιν 100% χρησιμο κ ρυθμισημο σε ευαισθησια, οι αναρτησεις θεϊκες, ρυθμιζονται στις βελτιστες ιδανικες συνθικες, η σελα πολυ μαλακη κ για τους δυο.
Εχει πολυ καλη καλυψη απο τον αερα αλλα μεχρι τους ωμους. Το κεφαλι ειναι εκτεθημενο.
Με ψιλοτερη ζελατινα διορθωνεται αλλα η μηχανη ΔΕ βλεπεται... :)

Στις ψιλες στροφες την περιμενα πιο δυνατη για να ειμαι ειλικρινης.
Ειναι βεβαια αρκετα σφικτη ακομα κ ιδιαιτερα φυμωμενη απ το τελικο.

Θα ελεγα πως ειναι ενα ορθιο, ανετο και γρηγορο supersport παρα ενα καθαροαιμο touring. Ειναι αυτο που ηθελα δηλαδη...  :D
Δε συγκρινεται με gs ή explorer τα οποια ειναι φτιαγμενα να καταπινουν χιλιομετρα αλλα δεν εχουν την ευελιξια κ το παιχνιδι του capo.
Οσο για το ΚΤΜ... Περι ορεξεως... Να τα βρασω τα αλογα αν αυτο που βλεπω δε με αγγιζει στο ελαχιστο και προσωπικα δε μου αρεσει καθολου.  Για τα του χωματος πραγματικα δε με απασχολει. Μου αρκει η αξιοπρεπης διελευση χωματοδρομου, δεν θελω κατι παραπερα οποτε δε μπορω να δω κατι αρνητικο στο capo. Μου προσφερει ακριβως αυτα που ζητουσα απ τη νεα μηχανη μου.
Συγκρινεται αμεσα με το multistrada  που ειναι κ αυτο πανεμορφο, ιδιας φιλοσοφιας κ πιο δυνατο, αν βαλεις ομως κατω τη σχεση  value for money τοτε μπορεις να πεις.... Καλα ειναι κ 125hp εναντι των 150  για 6000€ λιγοτερα... ;)

Το οτι καθομαι σα χαζος κ τη χαζευωωωω.... :) Αξια ανεκτιμητη... :)

Εν κατακλειδη, δεν μετανιωσα καθολου για το τεταρτο aprilia στη σειρα.
Επιτέλους ένας κάτοχος :pray: !!! Μου επιτρέπεις να σε τρελάνω στις ερωτήσεις ετσι? :D

ΜΗΠΩΣ ΣΤΗ ΠΑΛΙΑ ΣΟΥ ΖΩΗ....ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΝΩΝΤΑΣ ????  :p :p :p :) :) :)

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #20 - : Οκτώβριος 28, 2014, 11:38:22 πμ »
 το  μηχανακι  ειναι  για  ολες  τις  δουλειες, (πολη - ταξιδια)  ευκολο και   ευελικτο  κοινως  μανιτζεβελο !!!

σε  συγκριση  με  το  1000  etv.


2. Τεχνολογία? Για άλλη μια φορά φοράει δανικό κινητήρα απο άλλο μοντέλο της εταιρίας με μικρότερα σώματα και μεγαλύτερο ντεποζιτο απλά αυξάνοντας την αυτονομία. Ναι σίγουρα λανσάρει κάτι καινούργιο με τις αυτοματα ρυθμιζόμενες αναρτήσεις αλλά 1ον θέλω να δω την διάρκεια ζωής τους και 2ον το κόστος αντικατάστασης/επισκευής τους. Γιατί αν η διάρκεια ζωής είναι τα 30.000 χλμ και το κόστος αντικατάστασης μου επιβάλει να πάω σε after market επιλογή τότε λυπάμαι αλλά η νέα τεχολογία πάει στα σκουπίδια.

 τι  εννοεις;  οτι  επρεπε  να  βγαλουν  αλλο  κινητηρα ???  βγηκε  πρωτα  το  ντορσο  και  μετα  το  καπο

γιατι  με  τον  ροταξ,  τι  εγινε ???  πανω  σε  αυτο  δεν  βγηκε  το  καπο  το  2000-2001 ???

με  λιγα  λογια  η  μηχανη  ειναι  μπροστα !!! καλοστημενη!!! μην   διυλιζετε  τον  κωνωπα !!!
Απο το περιοδικο "moto" συγκριση με multistrada:
Με τις ημι-ενεργητικές αναρτησεις να σκληραινουν οσο ακριβως χρειαζεται καθε δευτερολεπτο και να προσφερουν παντα την ιδανικη προοδευτικοτητα, τα γλυστριμματα ειναι εξαιρετικα σπανια και ο ρυθμος μπορει να κρατηθει πολυ ψηλα. Το προβαδισμα εδω ειναι ξεκαθαρα του caponord - ειτε μιλαμε για ανεση ειτε για σπορ συμπεριφορα. Και το υβριδικο πλαισιο της aprilia ειναι μικροτερο σε μεγεθος απο της ducati και αυτο μεταφραζεται σε λιγοτερη ακαμψια, χαρακτηριστικο θετικο για την ανεση.
Ειτε μιλαμε για ανεση ειτε για σπορ συμπεριφορα το aprilia κερδιζει κατα κρατος. Πρωτη βασικη διαφοροποιηση ειναι οτι δεν το ρυθμιζεις ποτε οπως το ducati.


Αν μπορεσετε παιδια να το κανετε βολτα θα καταλαβετε. Οχι βολτα 2 στενα, το ειχα 3 ωρες και μου φανηκε σαν μιση ωρα μονο. Να δοκιμασετε την τεχνολογια του και τις δυνατοτητες του και να το φχαριστηθειτε. Με την ιδια ευκολια που το δικο μου παει 160-170 αυτο παει 225 για πλακα.  :ohyes: :ohyes: :ohyes: :D ;)

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #21 - : Οκτώβριος 28, 2014, 12:40:27 μμ »
Χαχαχα... Θα το ψαξω γιατι δεν ξερω.
Το imagesark δεν ανεβαζει πλεον φρεε...  :thnk:
Γίνεται και με το photobucket  ;) ...
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος kostisfg

  • ***
  • 107
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: caponord 1200
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #22 - : Οκτώβριος 28, 2014, 12:46:28 μμ »
ας κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου για άλλη μια φορά και ξεκινάω..


1. το γεγονός ότι δεν ξεχωρίζει φτάνει να επαληθευτεί μόνο και μόνο απο τις διφορούμενες απόψεις περι κατηγορίας. Άλλοι το αποκαλούν touring, άλλοι sport touring, άλλοι on/off. Εκτός και αν όταν λέμε ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ενοούμε ότι είναι μία κατηγορία απο μόνο του, αλλά αυτό επιτρέψτε μου να πω ότι το έχει καταφέρει ήδη η Yamaha με το super tenere 1200 και η KTM με το 1190. Πάντος για μένα ανήκει σ'αυτη την Νέα ON/OFF κατηγορία που μόνο OFF δεν είναι και ίσως θα μπορούσαμε να αποκαλέσουμε μεσαία sport-touring.


2. Τεχνολογία? Για άλλη μια φορά φοράει δανικό κινητήρα απο άλλο μοντέλο της εταιρίας με μικρότερα σώματα και μεγαλύτερο ντεποζιτο απλά αυξάνοντας την αυτονομία. Ναι σίγουρα λανσάρει κάτι καινούργιο με τις αυτοματα ρυθμιζόμενες αναρτήσεις αλλά 1ον θέλω να δω την διάρκεια ζωής τους και 2ον το κόστος αντικατάστασης/επισκευής τους. Γιατί αν η διάρκεια ζωής είναι τα 30.000 χλμ και το κόστος αντικατάστασης μου επιβάλει να πάω σε after market επιλογή τότε λυπάμαι αλλά η νέα τεχολογία πάει στα σκουπίδια.


3. επιδόσεις. ΜΙΛΑΜΕ για ΜΗΧΑΝΑΚΙ 1200 όχι 650, οχι 1000 στην κατηγορία του λοιπόν και αυτή ΕΠΙΣΗΜΑ ειναι η (νέα) ON/OFF υπολλείπεται των 1200gs, multistrada, 1190, ΧΩΡΙΣ να κερδίζει σε κατανάλωση... ΕΧΩ λοιπόν ένα ΑΡΓΟ (ή λιγότερο αργο σε συγκριση) μηχανάκι με τα άλλα που καίει το ίδιο....  :dry:


4. απο άποψη κύλισης, φρεναρίσματος, και ελέγχου ΒΑΣΗ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΩΝ πάλι υπολείπεται των υπολοίπων. Με το multistrada να υπερεχει σε όλους τους τομείς


5. σχεδιαστικά.... καμμία άποψη περι ορέξεως κολοκυθόπιτα αλλά ΦΤΑΝΕΙ με αυτή την πολυφορεμένη μούρη αλλά RSV


Καταλήγω και χωρίς να πω περισσότερες κακίες ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ μου άποψη είναι ότι το νέο Caponord θα γίνει για ΑΛΛΗ μια φορά best value for money ως μεταχειρισμένο. Γιατί για άλλη μια φορά στο μόνο που ανταγωνίζεται την κατηγορία είναι η σχέση τιμής/απόδοσης ειδικά στην έκδοση travel pack.






Φιλε Αργυρη,
Σημερα η on/off κατηγορια ειναι πολυ μπασταρδεμενη κ με διαφορετικες απαιτησεις απ τον καθενα ξεχωριστα.

Θα συμφωνησω πως το caponord δεν εχει off χαρακτηρα. Ειναι κατι που φαινεται απο χιλιομετρα. Για σενα αυτο ειναι μειον για μενα ομως ειναι αυτο που με τραβηξε να το παρω, ειναι υποκειμενικο το τι ζηταει κανεις απο το μηχανημα που καβαλαει.

Τεχνολογια?
Ναι, το μηχανακι εχει τεχνολογια οπως ολα του ανταγωνησμου επομενως τα αρνητικα(για σενα) ισχυουν για ολα κ οχι μονο για το capo. Μη μου πεις οτι θεωρεις ΚΤΜ&DUCATI βραχους αξιοπιστιας γιατι θα γελανε κ οι πετρες απο μονες τους.
Το οτι το μοτερ προερχεται απο το dorso 1200?  Ε και? Που ειναι το μεμπτο της υποθεσης; Πρωτη φορα το συνανταμε στην μοτοαυτοκινητοβιομηχανια;
Αν ειναι να φοβομαστε την τεχνολογια τοτε ας μεναμε στα ζιγκλερ κ τις βελονες των καρμπυρατερ που ειναι οικονομικα στην αντικατασταση....

Επιδοσεις?
Εδω εχουμε ως κριτηριο τον τυπο... Τις αποψεις δημοσιογραφων κ τα απολυτα νουμερα...
Σε ποιο συγκριτικο αληθεια βγαινει τελευταιο το capo? Ειναι πισω κ απο GS? μμμμ... :)
Εγω θεωρω πως δεν καιει πολυ σαν μηχανη 1200. Με 25€ 100αρα εκανα 280 χιλιομετρα μικτης οδηγησης, εθνικη με 150+ σταθερα κ γρηγορο επαρχειακο δικτυο.
Θα εχω καλυτερη εικονα μολις στρωσει το μοτερ κ κανω ακομα αρκετα χιλιομετρα μαζι της.
Σε μια ευθεια ναι, τα 160αρια υπερεχουν... ;)

Απο κυλιση υστερει ή απο φρενα?
Οχι δα...
Φρενα ΑΓΚΥΡΕΣ με υποδιγματικη λειτουργια abs και αναρτηση που ρυθμιζει (κ ειναι η μονη) σε πραγματικο χρονο τις αποσβεσεις. Το ducati δε φιμιζεται για τις ηλεκτρονικες του κ ηδη υπαρχουν πολλες ανακλισεις.
Το ΚΤΜ το οδηγησα αρκετα κ σε καμια μα καμια περιπτωση δεν εχει καλυτερη ποιοτητα κυλισης απ το capo. Για τα αλλα ΕΓΩ δεν εχω αποψη, εχουν ομως οι δημοσιογραφοι κ μας "βοηθανε" για αντικειμενικα συμπερασματα... :D

Σχεδιαστικα;
Εδω κ αν ειναι υποκειμενικα τα κρητιρια.
Αν ειχα το rsv δεν θα ηθελα να κυκλοφορουν διπλα μου ονοφακια κ σκουτερακια με το μουτρο μου.
Επειδη ομως δεν εχω rsv και ΔΕΝ θα επερνα ποτε... Τωρα ΝΑΙ...
Γουσταρω απιστευτα που εχω στην κατοχη μου μηχανη με τις γραμμες αυτες που θαυμαζα απ την πρωτη τους εμφανιση.
Δεν μπορω να καταλαβω πως αυτο που κανει ομορφο το rsv συναμα κανει ασχημο το capo...
Νομιζω προκαταλυψη το λενε.... :p

Να καταληξω κ εγω λοιπον που το καβαλαω πλεον, πως αν ξερεις τι ζητας, το capo πραγματικα ειναι φανταστικο. Θα με παει πολυ γρηγορες κ ανετες βολτες μονο ή διπλο, θα μου χαρισει απεριγραπτη συγκινηση σε στροφοδιαδρομες κ θα με κραταει κ@βλμενο καθε φορα που το βλεπω κ το καβαλαω.
Θα σβουριζει στην πιστα οπως ΔΕΝ θα μπορει το gs ή το explorer ή το ΚΤΜ με τους ον/offαδικους τροχους, δεν θα κατακτησει βουνοπλαγιες οπως το ΚΤΜ, το ducati μπορει να μην το περναει αλλα μπορει να το ακολουθει κ να το κοιταει στα ματια κ κοστιζει καινουριο 6000€ κατω απο αυτο.
Γιατι λοιπον υπερεχει μονο σαν μεταχειρισμενο?

Το explorer με 260+ κιλα ή το gs δεν κινουνται σαν παπια οπως το capo μπορει μαζι με τους συνοδηπορους της κατηγοριας του..








Υ.Γ. μέσα στο μυαλό μου δεν έχω βάλει καν σαν συγκριση Triumph EXPLORER και Super tenere.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 28, 2014, 01:01:02 μμ από bros400pgm »

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #23 - : Οκτώβριος 28, 2014, 12:58:58 μμ »
πεστα  χρυσοστομε........!!! Kostisfg  εχουν  καταπιει  ταμπελα  με  μονοδρομο !!! :P :P :P

το  εχω  ξαναπει  το  μηχανακι  θα  μοιρασει  πολυ  ΤΣΑΙ !!! :ohyes: :ohyes: :ohyes: ;)


ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟΣ  ΚΑΙ  ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟΣ    να  το  ευχαριστηθεις !!! :bye:   ΑΞΙΟΣ !!!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 28, 2014, 01:01:36 μμ από Anestis »

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #24 - : Οκτώβριος 28, 2014, 01:02:16 μμ »
Καπου το χαλασες εκει με τους δημοσιογραφους  ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος kostisfg

  • ***
  • 107
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: caponord 1200
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #25 - : Οκτώβριος 28, 2014, 03:30:22 μμ »
Γιατι φιλαρακι;  :thnk:
Πρεπει να ασπαζομαστε τις αποψεις τους; Το οτι προβαλουν μια εικονα δε σημαινει οτι ειναι κ πληρως αντιπρωσοπευτικη.
Μονο αν το ζησεις το μηχανακι μπορεις να εχεις ολοκληρωμενη εικονα.

Μηπως εισαι δημοσιογραφος;  :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος shiverfactory

  • *******
  • 2245
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver _ sold ✓ TUONO FACTORY GEN 2 & KTM SXF 250cc_sold
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #26 - : Οκτώβριος 28, 2014, 03:54:45 μμ »
Το μηχανακι τα κανει ολα κ συμφερει...

Δε μπορεις να ζητας απο μια μηχανη να πηγαινει σαν supersport κ να καιει σαν 750.
Χωρις να εχω αποψη για το dorso δε νομιζω οτι συγκρινοντε σαν μηχανες.
 Ενα μεσο ορο για 7/100 δεν το βρισκω υπερβολικο για 1200 μηχανη να ταξιδευει με 150+ σταθερα κ να ειναι ακλωνητη.

Στριβει απιστευτα, εχει φρενα αγκυρες με πολυ καλο abs, το αντισπιν 100% χρησιμο κ ρυθμισημο σε ευαισθησια, οι αναρτησεις θεϊκες, ρυθμιζονται στις βελτιστες ιδανικες συνθικες, η σελα πολυ μαλακη κ για τους δυο.
Εχει πολυ καλη καλυψη απο τον αερα αλλα μεχρι τους ωμους. Το κεφαλι ειναι εκτεθημενο.
Με ψιλοτερη ζελατινα διορθωνεται αλλα η μηχανη ΔΕ βλεπεται... :)

Στις ψιλες στροφες την περιμενα πιο δυνατη για να ειμαι ειλικρινης.
Ειναι βεβαια αρκετα σφικτη ακομα κ ιδιαιτερα φυμωμενη απ το τελικο.

Θα ελεγα πως ειναι ενα ορθιο, ανετο και γρηγορο supersport παρα ενα καθαροαιμο touring. Ειναι αυτο που ηθελα δηλαδη...  :D
Δε συγκρινεται με gs ή explorer τα οποια ειναι φτιαγμενα να καταπινουν χιλιομετρα αλλα δεν εχουν την ευελιξια κ το παιχνιδι του capo.
Οσο για το ΚΤΜ... Περι ορεξεως... Να τα βρασω τα αλογα αν αυτο που βλεπω δε με αγγιζει στο ελαχιστο και προσωπικα δε μου αρεσει καθολου.  Για τα του χωματος πραγματικα δε με απασχολει. Μου αρκει η αξιοπρεπης διελευση χωματοδρομου, δεν θελω κατι παραπερα οποτε δε μπορω να δω κατι αρνητικο στο capo. Μου προσφερει ακριβως αυτα που ζητουσα απ τη νεα μηχανη μου.
Συγκρινεται αμεσα με το multistrada  που ειναι κ αυτο πανεμορφο, ιδιας φιλοσοφιας κ πιο δυνατο, αν βαλεις ομως κατω τη σχεση  value for money τοτε μπορεις να πεις.... Καλα ειναι κ 125hp εναντι των 150  για 6000€ λιγοτερα... ;)

Το οτι καθομαι σα χαζος κ τη χαζευωωωω.... :) Αξια ανεκτιμητη... :)

Εν κατακλειδη, δεν μετανιωσα καθολου για το τεταρτο aprilia στη σειρα.
Κωστή απ' ότι βλέπω έκανες την κίνηση σου έδωσες το μικρό τέρας για το μεγάλο πολλά καλά και απροβλημάτιστα χλμ  :bye: :bye:
Dance 4 life -  in my mind

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #27 - : Οκτώβριος 28, 2014, 04:14:17 μμ »
Γιατι φιλαρακι;  :thnk:
Πρεπει να ασπαζομαστε τις αποψεις τους; Το οτι προβαλουν μια εικονα δε σημαινει οτι ειναι κ πληρως αντιπρωσοπευτικη.
Μονο αν το ζησεις το μηχανακι μπορεις να εχεις ολοκληρωμενη εικονα.

Μηπως εισαι δημοσιογραφος;  :tez:

xaxaxa. Οχι αδερφε δεν ειμαι. Απλα εχω δει οτι οι δημοσιογραφοι γραφουν για ο,τι πληρωνονται. Aυτο λεω ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 28, 2014, 04:15:41 μμ από bros400pgm »
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος kostisfg

  • ***
  • 107
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: caponord 1200
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #28 - : Οκτώβριος 28, 2014, 05:15:57 μμ »
Ααα γεια σουυυυ....  :kalo:
Απλα δεν καταλαβα πως το εννοουσες...

Shiverfactory Μετα απο strada factory & shiver δεν την αλλαζω τη μαρκα λεμεεε...  :D Να σαι καλα... Ευχαριστω πολυ...

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1069
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +404
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #29 - : Οκτώβριος 28, 2014, 05:41:29 μμ »
να πω και γω την αποψη μου μιας και το οδηγησα ,απο τους πρωτους, οταν το βγαλανε για να το δωσουν στα περιοδικα για τεστ.
το οδηγησα αρκετη ωρα και οχι απλα βολταδικα αλλα το πιεσαμε αρκετα.
σαν συνολο ειναι πολυ καλο, δεν θα αναφερθω στην εμφανιση γιατι ειναι καθαρα θεμα γουστου. ο κινητηρας αρκετα πιο δυνατος και ελαστικος απο χαμηλα σε σχεση με το παλιο capo. τα φρενα υποδειγματικα, η κυλιση παρα πολυ καλη κ γενικα ολο το δεσιμο αφηνει καλες εντυπωσεις. το αρνητικο που του βρηκα κ δεν μου αρεσε καθολου ειναι ο συντονισμος της καμπανας στις χαμηλες επιταχυνσεις, πραγματικα πολυ σπαστικο. δεν ξερω αν ειναι ολα ετσι η αν ηταν αυτο που οδηγησα αλλα η καμπανα κατα τις γραμμικες επιταχυνσεις εβγαζε εναν κραδασμο αδικαιολογητο.
το στεναχωρο ειναι οτι συμφωνα με τους φιλους δημοσιογραφους ο κραδασμος εγινε πιο αισθητος με την παροδο των χιλιομετρων πραγμα που με κανει να ανησυχω για την αξιοπιστια.
προσωπικα δεν θα το αγοραζα, οχι μονο το capo αλλα κ ολες τις τελευταιες τεχνολογιες γιατι τα λεφτα ειναι εξωφρενικα πολλα και δεν δεχομαι οτι πληρωνεις το οτι παιρνεις. χρειαζονται λεφτα για την ερευνα και την εξελιξη αλλα μην ξεχναμε οτι οσο αυξανεται η τεχνολογια στα οχηματα τοσο αυξανεται κ η τεχνολογια στα μηχανηματα που τα κατασκευαζουν. μιας και το μηχανακι ειναι φτιαγμενο με φθηνα υλικα στην κινα παλι θεωρω εξωφρενικα τα νουμερα που ζητανε.δεν τοποθετουν τιποτα τρελα μεταλα με εξωπραγματικες χυτευσεις για να πληρωσω κατι το οποιο δεν μπορει να το φτιαξει ο οποιοσδηποτε. θυμαμαι οταν βρεθηκα για κατι σεμιναρια στο noale της ιταλιας στο εργοστασιο της aprilia, ο εκει τεχνικος διευθυντης ελεγε οτι για τον σχεδιασμο της μοτοσυκλετας δεν εχουμε αμφιβολιες παρα μονο για την κατασκευη των κινητηρων και των μερων της μοτοσυκλετας απο τα κατα μερους εργοστασια της piaggio αλλα κ οσα εργοστασια κατασκευαζουν για εκεινη. κοντολογις ,δεν θεωρω οτι το σημερινο capo θα βγαλει 5 παιδικες ασθενειες και θα μπορεσουν να λυθουν με πολυ λιγα εξοδα απο οποιονδηποτε κατοχο που εχει 5 γνωσεις οπως ακριβως γινοταν με το παλιο. δεν νομιζω οτι θα ειμαστε εδω μετα απο 15χρονια και 170.000km που εχουν καποιοι κατοχοι απο το παγκοσμιο γνωστο φορουμ και να συνεχιζουν να βολταρουν χωρις να εχουν ανοιξει τον κινητηρα.
δεν θα το αγοραζα οχι μονο λογω των χρηματων αλλα και γιατι ειμαι κ της αποψης οτι μπορεις να παρεις ενα καλο οχημα,που το εχει καταταξει η ιστορια εκει, και να το κανεις καλυτερο. θα επερνα ενα capo με 3χιλιαρικα, θα εφτιαχνα χρωμα, κινητηρα, αναρτησεις κ οτι αλλες βελτιωσεις  χρειαζομουν και θα μου περισευαν και 8 με 10 χιλιαρικα για να γυρισω τον κοσμο.
οσον αφορα την δυναμη ειναι δυνατο σε σχεση με το παλιο αλλα δεν ειναι κατι που σε εντυπωσιαζει. δεν το συγκρινω με το δικο μου γιατι δεν μπορουσε καν να το ακολουθησει και σε φρενα αλλα και σε στριψιμο. πιστευω δε, οτι με ενα απλο tunning των 1000ευρω στον κινητηρα μπορω να παρω τα ιδια αλογα στον τροχο με το καινουργιο και το σιγουρο ειναι οτι θα ναι κ πιο αξιοπιστα κ με λιγοτερη καταναλωση.
η καταναλωση παντως στο καινουργιο ειναι 7,5 λιτρα περιπου σε ταχυτητες εως 130,140 και εννοειται με χαλαρες επιταχυνσεις. αν το πιεζεις καιει υπερβολικα πολυ για την δυναμη του και την κατηγορια του.

βεβαια οποιος θελει να διεθεσει τα χρηματα να το παρει δεν τον κατακρινω,εδω το tmax κοστιζει πανω απο 10000 ευρω ,ειναι scooter (full made in japan βεβαια) και εχει γεμισει ο τοπος. εξαλου μην ξεχναμε οτι  ολα θεμα κ@υλας ειναι :ohyes: :D :D

υγ ολα τα παραπανω ειναι προσωπικη αποψη :ohyes: :ohyes:
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 28, 2014, 05:53:40 μμ από bill »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης