0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το μηχανακι τα κανει ολα κ συμφερει...Δε μπορεις να ζητας απο μια μηχανη να πηγαινει σαν supersport κ να καιει σαν 750.Χωρις να εχω αποψη για το dorso δε νομιζω οτι συγκρινοντε σαν μηχανες. Ενα μεσο ορο για 7/100 δεν το βρισκω υπερβολικο για 1200 μηχανη να ταξιδευει με 150+ σταθερα κ να ειναι ακλωνητη.Στριβει απιστευτα, εχει φρενα αγκυρες με πολυ καλο abs, το αντισπιν 100% χρησιμο κ ρυθμισημο σε ευαισθησια, οι αναρτησεις θεϊκες, ρυθμιζονται στις βελτιστες ιδανικες συνθικες, η σελα πολυ μαλακη κ για τους δυο. Εχει πολυ καλη καλυψη απο τον αερα αλλα μεχρι τους ωμους. Το κεφαλι ειναι εκτεθημενο.Με ψιλοτερη ζελατινα διορθωνεται αλλα η μηχανη ΔΕ βλεπεται... Στις ψιλες στροφες την περιμενα πιο δυνατη για να ειμαι ειλικρινης.Ειναι βεβαια αρκετα σφικτη ακομα κ ιδιαιτερα φυμωμενη απ το τελικο.Θα ελεγα πως ειναι ενα ορθιο, ανετο και γρηγορο supersport παρα ενα καθαροαιμο touring. Ειναι αυτο που ηθελα δηλαδη... Δε συγκρινεται με gs ή explorer τα οποια ειναι φτιαγμενα να καταπινουν χιλιομετρα αλλα δεν εχουν την ευελιξια κ το παιχνιδι του capo.Οσο για το ΚΤΜ... Περι ορεξεως... Να τα βρασω τα αλογα αν αυτο που βλεπω δε με αγγιζει στο ελαχιστο και προσωπικα δε μου αρεσει καθολου. Για τα του χωματος πραγματικα δε με απασχολει. Μου αρκει η αξιοπρεπης διελευση χωματοδρομου, δεν θελω κατι παραπερα οποτε δε μπορω να δω κατι αρνητικο στο capo. Μου προσφερει ακριβως αυτα που ζητουσα απ τη νεα μηχανη μου.Συγκρινεται αμεσα με το multistrada που ειναι κ αυτο πανεμορφο, ιδιας φιλοσοφιας κ πιο δυνατο, αν βαλεις ομως κατω τη σχεση value for money τοτε μπορεις να πεις.... Καλα ειναι κ 125hp εναντι των 150 για 6000€ λιγοτερα... Το οτι καθομαι σα χαζος κ τη χαζευωωωω.... Αξια ανεκτιμητη... Εν κατακλειδη, δεν μετανιωσα καθολου για το τεταρτο aprilia στη σειρα.
Παράθεση από: kostisfg στις Οκτώβριος 28, 2014, 12:14:28 πμΤο μηχανακι τα κανει ολα κ συμφερει...Δε μπορεις να ζητας απο μια μηχανη να πηγαινει σαν supersport κ να καιει σαν 750.Χωρις να εχω αποψη για το dorso δε νομιζω οτι συγκρινοντε σαν μηχανες. Ενα μεσο ορο για 7/100 δεν το βρισκω υπερβολικο για 1200 μηχανη να ταξιδευει με 150+ σταθερα κ να ειναι ακλωνητη.Στριβει απιστευτα, εχει φρενα αγκυρες με πολυ καλο abs, το αντισπιν 100% χρησιμο κ ρυθμισημο σε ευαισθησια, οι αναρτησεις θεϊκες, ρυθμιζονται στις βελτιστες ιδανικες συνθικες, η σελα πολυ μαλακη κ για τους δυο. Εχει πολυ καλη καλυψη απο τον αερα αλλα μεχρι τους ωμους. Το κεφαλι ειναι εκτεθημενο.Με ψιλοτερη ζελατινα διορθωνεται αλλα η μηχανη ΔΕ βλεπεται... Στις ψιλες στροφες την περιμενα πιο δυνατη για να ειμαι ειλικρινης.Ειναι βεβαια αρκετα σφικτη ακομα κ ιδιαιτερα φυμωμενη απ το τελικο.Θα ελεγα πως ειναι ενα ορθιο, ανετο και γρηγορο supersport παρα ενα καθαροαιμο touring. Ειναι αυτο που ηθελα δηλαδη... Δε συγκρινεται με gs ή explorer τα οποια ειναι φτιαγμενα να καταπινουν χιλιομετρα αλλα δεν εχουν την ευελιξια κ το παιχνιδι του capo.Οσο για το ΚΤΜ... Περι ορεξεως... Να τα βρασω τα αλογα αν αυτο που βλεπω δε με αγγιζει στο ελαχιστο και προσωπικα δε μου αρεσει καθολου. Για τα του χωματος πραγματικα δε με απασχολει. Μου αρκει η αξιοπρεπης διελευση χωματοδρομου, δεν θελω κατι παραπερα οποτε δε μπορω να δω κατι αρνητικο στο capo. Μου προσφερει ακριβως αυτα που ζητουσα απ τη νεα μηχανη μου.Συγκρινεται αμεσα με το multistrada που ειναι κ αυτο πανεμορφο, ιδιας φιλοσοφιας κ πιο δυνατο, αν βαλεις ομως κατω τη σχεση value for money τοτε μπορεις να πεις.... Καλα ειναι κ 125hp εναντι των 150 για 6000€ λιγοτερα... Το οτι καθομαι σα χαζος κ τη χαζευωωωω.... Αξια ανεκτιμητη... Εν κατακλειδη, δεν μετανιωσα καθολου για το τεταρτο aprilia στη σειρα.Επιτέλους ένας κάτοχος !!! Μου επιτρέπεις να σε τρελάνω στις ερωτήσεις ετσι?
2. Τεχνολογία? Για άλλη μια φορά φοράει δανικό κινητήρα απο άλλο μοντέλο της εταιρίας με μικρότερα σώματα και μεγαλύτερο ντεποζιτο απλά αυξάνοντας την αυτονομία. Ναι σίγουρα λανσάρει κάτι καινούργιο με τις αυτοματα ρυθμιζόμενες αναρτήσεις αλλά 1ον θέλω να δω την διάρκεια ζωής τους και 2ον το κόστος αντικατάστασης/επισκευής τους. Γιατί αν η διάρκεια ζωής είναι τα 30.000 χλμ και το κόστος αντικατάστασης μου επιβάλει να πάω σε after market επιλογή τότε λυπάμαι αλλά η νέα τεχολογία πάει στα σκουπίδια.
Χαχαχα... Θα το ψαξω γιατι δεν ξερω.Το imagesark δεν ανεβαζει πλεον φρεε...
ας κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου για άλλη μια φορά και ξεκινάω..1. το γεγονός ότι δεν ξεχωρίζει φτάνει να επαληθευτεί μόνο και μόνο απο τις διφορούμενες απόψεις περι κατηγορίας. Άλλοι το αποκαλούν touring, άλλοι sport touring, άλλοι on/off. Εκτός και αν όταν λέμε ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ενοούμε ότι είναι μία κατηγορία απο μόνο του, αλλά αυτό επιτρέψτε μου να πω ότι το έχει καταφέρει ήδη η Yamaha με το super tenere 1200 και η KTM με το 1190. Πάντος για μένα ανήκει σ'αυτη την Νέα ON/OFF κατηγορία που μόνο OFF δεν είναι και ίσως θα μπορούσαμε να αποκαλέσουμε μεσαία sport-touring. 2. Τεχνολογία? Για άλλη μια φορά φοράει δανικό κινητήρα απο άλλο μοντέλο της εταιρίας με μικρότερα σώματα και μεγαλύτερο ντεποζιτο απλά αυξάνοντας την αυτονομία. Ναι σίγουρα λανσάρει κάτι καινούργιο με τις αυτοματα ρυθμιζόμενες αναρτήσεις αλλά 1ον θέλω να δω την διάρκεια ζωής τους και 2ον το κόστος αντικατάστασης/επισκευής τους. Γιατί αν η διάρκεια ζωής είναι τα 30.000 χλμ και το κόστος αντικατάστασης μου επιβάλει να πάω σε after market επιλογή τότε λυπάμαι αλλά η νέα τεχολογία πάει στα σκουπίδια.3. επιδόσεις. ΜΙΛΑΜΕ για ΜΗΧΑΝΑΚΙ 1200 όχι 650, οχι 1000 στην κατηγορία του λοιπόν και αυτή ΕΠΙΣΗΜΑ ειναι η (νέα) ON/OFF υπολλείπεται των 1200gs, multistrada, 1190, ΧΩΡΙΣ να κερδίζει σε κατανάλωση... ΕΧΩ λοιπόν ένα ΑΡΓΟ (ή λιγότερο αργο σε συγκριση) μηχανάκι με τα άλλα που καίει το ίδιο.... 4. απο άποψη κύλισης, φρεναρίσματος, και ελέγχου ΒΑΣΗ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΩΝ πάλι υπολείπεται των υπολοίπων. Με το multistrada να υπερεχει σε όλους τους τομείς 5. σχεδιαστικά.... καμμία άποψη περι ορέξεως κολοκυθόπιτα αλλά ΦΤΑΝΕΙ με αυτή την πολυφορεμένη μούρη αλλά RSV Καταλήγω και χωρίς να πω περισσότερες κακίες ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ μου άποψη είναι ότι το νέο Caponord θα γίνει για ΑΛΛΗ μια φορά best value for money ως μεταχειρισμένο. Γιατί για άλλη μια φορά στο μόνο που ανταγωνίζεται την κατηγορία είναι η σχέση τιμής/απόδοσης ειδικά στην έκδοση travel pack.
Γιατι φιλαρακι; Πρεπει να ασπαζομαστε τις αποψεις τους; Το οτι προβαλουν μια εικονα δε σημαινει οτι ειναι κ πληρως αντιπρωσοπευτικη.Μονο αν το ζησεις το μηχανακι μπορεις να εχεις ολοκληρωμενη εικονα.Μηπως εισαι δημοσιογραφος;
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι