0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
να πω και γω την αποψη μου μιας και το οδηγησα ,απο τους πρωτους, οταν το βγαλανε για να το δωσουν στα περιοδικα για τεστ. το οδηγησα αρκετη ωρα και οχι απλα βολταδικα αλλα το πιεσαμε αρκετα. σαν συνολο ειναι πολυ καλο, δεν θα αναφερθω στην εμφανιση γιατι ειναι καθαρα θεμα γουστου. ο κινητηρας αρκετα πιο δυνατος και ελαστικος απο χαμηλα σε σχεση με το παλιο capo. τα φρενα υποδειγματικα, η κυλιση παρα πολυ καλη κ γενικα ολο το δεσιμο αφηνει καλες εντυπωσεις. το αρνητικο που του βρηκα κ δεν μου αρεσε καθολου ειναι ο συντονισμος της καμπανας στις χαμηλες επιταχυνσεις, πραγματικα πολυ σπαστικο. δεν ξερω αν ειναι ολα ετσι η αν ηταν αυτο που οδηγησα αλλα η καμπανα κατα τις γραμμικες επιταχυνσεις εβγαζε εναν κραδασμο αδικαιολογητο.το στεναχωρο ειναι οτι συμφωνα με τους φιλους δημοσιογραφους ο κραδασμος εγινε πιο αισθητος με την παροδο των χιλιομετρων πραγμα που με κανει να ανησυχω για την αξιοπιστια.προσωπικα δεν θα το αγοραζα, οχι μονο το capo αλλα κ ολες τις τελευταιες τεχνολογιες γιατι τα λεφτα ειναι εξωφρενικα πολλα και δεν δεχομαι οτι πληρωνεις το οτι παιρνεις. χρειαζονται λεφτα για την ερευνα και την εξελιξη αλλα μην ξεχναμε οτι οσο αυξανεται η τεχνολογια στα οχηματα τοσο αυξανεται κ η τεχνολογια στα μηχανηματα που τα κατασκευαζουν. μιας και το μηχανακι ειναι φτιαγμενο με φθηνα υλικα στην κινα παλι θεωρω εξωφρενικα τα νουμερα που ζητανε.δεν τοποθετουν τιποτα τρελα μεταλα με εξωπραγματικες χυτευσεις για να πληρωσω κατι το οποιο δεν μπορει να το φτιαξει ο οποιοσδηποτε. θυμαμαι οταν βρεθηκα για κατι σεμιναρια στο noale της ιταλιας στο εργοστασιο της aprilia, ο εκει τεχνικος διευθυντης ελεγε οτι για τον σχεδιασμο της μοτοσυκλετας δεν εχουμε αμφιβολιες παρα μονο για την κατασκευη των κινητηρων και των μερων της μοτοσυκλετας απο τα κατα μερους εργοστασια της piaggio αλλα κ οσα εργοστασια κατασκευαζουν για εκεινη. κοντολογις ,δεν θεωρω οτι το σημερινο capo θα βγαλει 5 παιδικες ασθενειες και θα μπορεσουν να λυθουν με πολυ λιγα εξοδα απο οποιονδηποτε κατοχο που εχει 5 γνωσεις οπως ακριβως γινοταν με το παλιο. δεν νομιζω οτι θα ειμαστε εδω μετα απο 15χρονια και 170.000km που εχουν καποιοι κατοχοι απο το παγκοσμιο γνωστο φορουμ και να συνεχιζουν να βολταρουν χωρις να εχουν ανοιξει τον κινητηρα. δεν θα το αγοραζα οχι μονο λογω των χρηματων αλλα και γιατι ειμαι κ της αποψης οτι μπορεις να παρεις ενα καλο οχημα,που το εχει καταταξει η ιστορια εκει, και να το κανεις καλυτερο. θα επερνα ενα capo με 3χιλιαρικα, θα εφτιαχνα χρωμα, κινητηρα, αναρτησεις κ οτι αλλες βελτιωσεις χρειαζομουν και θα μου περισευαν και 8 με 10 χιλιαρικα για να γυρισω τον κοσμο.οσον αφορα την δυναμη ειναι δυνατο σε σχεση με το παλιο αλλα δεν ειναι κατι που σε εντυπωσιαζει. δεν το συγκρινω με το δικο μου γιατι δεν μπορουσε καν να το ακολουθησει και σε φρενα αλλα και σε στριψιμο. πιστευω δε, οτι με ενα απλο tunning των 1000ευρω στον κινητηρα μπορω να παρω τα ιδια αλογα στον τροχο με το καινουργιο και το σιγουρο ειναι οτι θα ναι κ πιο αξιοπιστα κ με λιγοτερη καταναλωση.η καταναλωση παντως στο καινουργιο ειναι 7,5 λιτρα περιπου σε ταχυτητες εως 130,140 και εννοειται με χαλαρες επιταχυνσεις. αν το πιεζεις καιει υπερβολικα πολυ για την δυναμη του και την κατηγορια του.βεβαια οποιος θελει να διεθεσει τα χρηματα να το παρει δεν τον κατακρινω,εδω το tmax κοστιζει πανω απο 10000 ευρω ,ειναι scooter (full made in japan βεβαια) και εχει γεμισει ο τοπος. εξαλου μην ξεχναμε οτι ολα θεμα κ@υλας ειναι υγ ολα τα παραπανω ειναι προσωπικη αποψη
Ααα γεια σουυυυ.... Απλα δεν καταλαβα πως το εννοουσες...Shiverfactory Μετα απο strada factory & shiver δεν την αλλαζω τη μαρκα λεμεεε... Να σαι καλα... Ευχαριστω πολυ...
Και έλεγα πότε επιτέλους θα μαλώσουμε για το νέο Caponord!.
Ελπίζω να βγάλει τα κουσούρια του στην πρώτη τετραετία της εγγυησης...
Παράθεση από: kostisfg στις Οκτώβριος 28, 2014, 05:15:57 μμΑαα γεια σουυυυ.... Απλα δεν καταλαβα πως το εννοουσες...Shiverfactory Μετα απο strada factory & shiver δεν την αλλαζω τη μαρκα λεμεεε... Να σαι καλα... Ευχαριστω πολυ...Πρωτα απο ολα να σου ευχηθω καλοριζικο με πολλα και ασφαλη χιλιομετρα! Αν και με αυτες τις αναρτησεις και φρενα που εχει η μηχανη δεν χρειαζεσαι τις ευχες μου!!! Θα θελα να σου κάνω καποιες ερωτήσεις γιατι ενδιαφερομαι για το νεο capo. Πρωτον είμαι και εγω κατοχος ενος shiver GT με το οποιο ειμαι ερωτευμενος!! Ο μονος λογος που ενδιαφερομαι να το αλλαξω είναι για λογους ανεσης, αποθηκευτικων χωρων και πληρη αδυναμια να πατησω εστω σε βατο χωματοδρομο. Συμφωνα λοιπον με τα περιοδικα σε βατους χωματοδρομους το νεο capo ειναι καλυτερο απο ολον τον ανταγωνισμο λογο των ημιενεργητικων αναρτησεων που αποροφουν αψογα τις ανωμαλιες. Ισχύει αυτο? Επισης πως είναι οι χωροι των πλαινων βαλιτσων.Μπορεις να βάλεις αλλο top case εκτος απο αυτο το μικρο που προτεινει η Aprillia παραλληλα με τις πλαινες βαλιτσες? Στο shiver για παραδειγμα δεν γινεται.Αν έχεις μαμα πλαινες δεν παιρνει top case,(μεγαλη ξενερα).Αν ισχυει η μικτη καταναλωση που αναφερες 280 χλμ με 25ευρω ειναι απροσμενα καλή καταναλωση μην σου πω οτι έκαψες λιγοτερο απο αυτο που καιω εγω με το shiver!Και το μηχανακι είναι αστρωτο ακομη! Και τελος ειπες οτι εχεις δοκιμασει και το KTM adventure. Αν βγαλουμε τον παραγοντα εμφανιση το οποιο ειναι κάτι εντελως υποκειμενικο μπορεις να μας κανεις μια αμεση συγκριση μεταξυ των δυο KTM VS CAPO. Με συγχωρεις για τις πολλες ερωτησεις και ευχαριστω εκ των προτέρων!
Μπαααα.... Δε θα το εκανα αυτο στην καλη μου... Εδω φοραει καινουρια dunlop και θα τα βγαλω για να βαλω pirelli diablo rosso corsa. Αν σε ενδιαφερει πραγματικα το μηχανακι κοιτα κ την εκδοση 2015 που θα ειναι πιο ονοφαδικη παρα σε στρεετ οπως το υπαρχον.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι