0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

nontas78

Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #30 - : Οκτώβριος 28, 2014, 06:36:02 μμ »
να πω και γω την αποψη μου μιας και το οδηγησα ,απο τους πρωτους, οταν το βγαλανε για να το δωσουν στα περιοδικα για τεστ.
το οδηγησα αρκετη ωρα και οχι απλα βολταδικα αλλα το πιεσαμε αρκετα.
σαν συνολο ειναι πολυ καλο, δεν θα αναφερθω στην εμφανιση γιατι ειναι καθαρα θεμα γουστου. ο κινητηρας αρκετα πιο δυνατος και ελαστικος απο χαμηλα σε σχεση με το παλιο capo. τα φρενα υποδειγματικα, η κυλιση παρα πολυ καλη κ γενικα ολο το δεσιμο αφηνει καλες εντυπωσεις. το αρνητικο που του βρηκα κ δεν μου αρεσε καθολου ειναι ο συντονισμος της καμπανας στις χαμηλες επιταχυνσεις, πραγματικα πολυ σπαστικο. δεν ξερω αν ειναι ολα ετσι η αν ηταν αυτο που οδηγησα αλλα η καμπανα κατα τις γραμμικες επιταχυνσεις εβγαζε εναν κραδασμο αδικαιολογητο.
το στεναχωρο ειναι οτι συμφωνα με τους φιλους δημοσιογραφους ο κραδασμος εγινε πιο αισθητος με την παροδο των χιλιομετρων πραγμα που με κανει να ανησυχω για την αξιοπιστια.
προσωπικα δεν θα το αγοραζα, οχι μονο το capo αλλα κ ολες τις τελευταιες τεχνολογιες γιατι τα λεφτα ειναι εξωφρενικα πολλα και δεν δεχομαι οτι πληρωνεις το οτι παιρνεις. χρειαζονται λεφτα για την ερευνα και την εξελιξη αλλα μην ξεχναμε οτι οσο αυξανεται η τεχνολογια στα οχηματα τοσο αυξανεται κ η τεχνολογια στα μηχανηματα που τα κατασκευαζουν. μιας και το μηχανακι ειναι φτιαγμενο με φθηνα υλικα στην κινα παλι θεωρω εξωφρενικα τα νουμερα που ζητανε.δεν τοποθετουν τιποτα τρελα μεταλα με εξωπραγματικες χυτευσεις για να πληρωσω κατι το οποιο δεν μπορει να το φτιαξει ο οποιοσδηποτε. θυμαμαι οταν βρεθηκα για κατι σεμιναρια στο noale της ιταλιας στο εργοστασιο της aprilia, ο εκει τεχνικος διευθυντης ελεγε οτι για τον σχεδιασμο της μοτοσυκλετας δεν εχουμε αμφιβολιες παρα μονο για την κατασκευη των κινητηρων και των μερων της μοτοσυκλετας απο τα κατα μερους εργοστασια της piaggio αλλα κ οσα εργοστασια κατασκευαζουν για εκεινη. κοντολογις ,δεν θεωρω οτι το σημερινο capo θα βγαλει 5 παιδικες ασθενειες και θα μπορεσουν να λυθουν με πολυ λιγα εξοδα απο οποιονδηποτε κατοχο που εχει 5 γνωσεις οπως ακριβως γινοταν με το παλιο. δεν νομιζω οτι θα ειμαστε εδω μετα απο 15χρονια και 170.000km που εχουν καποιοι κατοχοι απο το παγκοσμιο γνωστο φορουμ και να συνεχιζουν να βολταρουν χωρις να εχουν ανοιξει τον κινητηρα.
δεν θα το αγοραζα οχι μονο λογω των χρηματων αλλα και γιατι ειμαι κ της αποψης οτι μπορεις να παρεις ενα καλο οχημα,που το εχει καταταξει η ιστορια εκει, και να το κανεις καλυτερο. θα επερνα ενα capo με 3χιλιαρικα, θα εφτιαχνα χρωμα, κινητηρα, αναρτησεις κ οτι αλλες βελτιωσεις  χρειαζομουν και θα μου περισευαν και 8 με 10 χιλιαρικα για να γυρισω τον κοσμο.
οσον αφορα την δυναμη ειναι δυνατο σε σχεση με το παλιο αλλα δεν ειναι κατι που σε εντυπωσιαζει. δεν το συγκρινω με το δικο μου γιατι δεν μπορουσε καν να το ακολουθησει και σε φρενα αλλα και σε στριψιμο. πιστευω δε, οτι με ενα απλο tunning των 1000ευρω στον κινητηρα μπορω να παρω τα ιδια αλογα στον τροχο με το καινουργιο και το σιγουρο ειναι οτι θα ναι κ πιο αξιοπιστα κ με λιγοτερη καταναλωση.
η καταναλωση παντως στο καινουργιο ειναι 7,5 λιτρα περιπου σε ταχυτητες εως 130,140 και εννοειται με χαλαρες επιταχυνσεις. αν το πιεζεις καιει υπερβολικα πολυ για την δυναμη του και την κατηγορια του.

βεβαια οποιος θελει να διεθεσει τα χρηματα να το παρει δεν τον κατακρινω,εδω το tmax κοστιζει πανω απο 10000 ευρω ,ειναι scooter (full made in japan βεβαια) και εχει γεμισει ο τοπος. εξαλου μην ξεχναμε οτι  ολα θεμα κ@υλας ειναι :ohyes: :D :D

υγ ολα τα παραπανω ειναι προσωπικη αποψη :ohyes: :ohyes:

αυτο ακριβως βασιλη.
καλως ή κακως δεν πρεπει να κοιταμε τη συμπεριφορα και τη δυναμη...αλλα και το μετα.
και σκεψου που εσυ...εισαι ο τα φτιαχνω ολα...τα ξερω ολα.και δεν το λεω ηρονικα.
φαντασου ενα παιδι σ ενα νησι...φαντασου ενα παιδι στη Κρητη...που ισως δεν εχει καν αντιπροσωπια απριλια...ή μπορει να
εχει...και ΔΥΣΤΥΧΩΣ οι περισσοτερες...δεν εχουν τη τεχνογνωσια..για μια επισκευη.το κανουν ενα σερβις πηγαινοντας κατα γραμμα,δεν λεει τιποτα.
το θεμα ειναι πως δεν καταφερε καμμια μαμα εταιρια...αλλα και καμμια αντιπροσωπια...να βρει...λυση για το μαμημενο τον ανορθωτη του πηγασου..
το προβλημα των δικων μας πολ/στων και καποια χαζα θεματα που βρεθηκαν στο χρονο ...σε tuono...dorsoduro και shiver.
η αληθεια που ποναει και δεν ξερω αν θελουν να τη παραδεχτουν ολοι...πως αν δεν υπηρχαν παιδια να ψαχτουν...πειραματιστουν...θυσιαστουν εδω μεσα....τα caponord θα τα πουλουσαν 1200 ευρω...και τους πηγασους 300 ευρω.και μην μου πει κανεις οτι υπερβαλω.
γιατι γνωρισα παιδια με caponord σε πλυντηρια μηχανων...που ηταν στο ελεος των συνεργειων μας..και δεν γνωριζαν για το φορουμ...αλλα και για τις 4-5 επεμβασεις που κανουμε απο τις παιδικες αρρωστιες που λεμε....και μου λεγαν ..οτι εριχναν ενα σκασμο λεφτα για να το κανουν να μην χαλαει.
και μην γελιομαστε.ας κοιταξουμε και παραδιπλα.το ktm 1190 .εχει προβλημα λενε στο φιλτρο αερα...που περναει σκονη..που παει μεχρι και στο κυλινδρο..που μπορει να οδηγηθει ζημια στον ιδιο τον κινητηρα και το προβλημα να ειναι χιλιαδων ευρω.
δυστυχως...ολα τα καινουργια...για να κοψουν .και να ριξουν τα κοστολογια..τα στελνουν στους κινεζους...βαζοντας φθηνα μεταλλα...της σειρας με χαμηλες ποιοτητες σε πολλα αναλωσυμα.και εκει το γαμωτο.δινεις που δινεις 15000 ευρω....περνεις κακαλα....
συμφωνω με τον βασιλη.
περνεις ενα caponord me 2000 euro ...και ροχνοντας το πολυ 1000 με 2000 ευρω...αναλογα τα γουστα και τη κατασταση...φτιαχνεις ενα μηχανακι ονειρο.δεν ξερω αν δυσφιμιζουμε το μηχανακι...αλλα καλο ειναι να ακουγονται ολες οι αποψεις και γνωμες και να μην κολαμε στα θελω του καθενος που μπορει φοροντας παροπιδες ή επειδη το λατρευει να μην βλεπει μακροπροθεσμα ενα προβλημα.

*

Αποσυνδεδεμένος dennis the menace

  • *****
  • 275
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver GT
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #31 - : Οκτώβριος 28, 2014, 06:47:56 μμ »
Ααα γεια σουυυυ....  :kalo:
Απλα δεν καταλαβα πως το εννοουσες...

Shiverfactory Μετα απο strada factory & shiver δεν την αλλαζω τη μαρκα λεμεεε...  :D Να σαι καλα... Ευχαριστω πολυ...

*

Αποσυνδεδεμένος dennis the menace

  • *****
  • 275
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver GT
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #32 - : Οκτώβριος 28, 2014, 07:26:51 μμ »
Ααα γεια σουυυυ....  :kalo:
Απλα δεν καταλαβα πως το εννοουσες...

Shiverfactory Μετα απο strada factory & shiver δεν την αλλαζω τη μαρκα λεμεεε...  :D Να σαι καλα... Ευχαριστω πολυ...
Πρωτα απο ολα να σου ευχηθω καλοριζικο με πολλα και ασφαλη χιλιομετρα! Αν και με αυτες τις αναρτησεις και φρενα που εχει η μηχανη δεν χρειαζεσαι τις ευχες μου!!! Θα θελα να σου κάνω καποιες ερωτήσεις γιατι ενδιαφερομαι για το νεο capo. Πρωτον είμαι και εγω κατοχος ενος shiver GT με το οποιο ειμαι ερωτευμενος!! Ο μονος λογος που ενδιαφερομαι να το αλλαξω είναι για λογους ανεσης, αποθηκευτικων χωρων και πληρη αδυναμια να πατησω εστω σε βατο χωματοδρομο. Συμφωνα λοιπον με τα περιοδικα σε βατους χωματοδρομους το νεο capo ειναι καλυτερο απο ολον τον ανταγωνισμο λογο των ημιενεργητικων αναρτησεων που αποροφουν αψογα τις ανωμαλιες. Ισχύει αυτο? Επισης πως είναι οι χωροι των πλαινων βαλιτσων.Μπορεις να βάλεις αλλο top case εκτος απο αυτο το μικρο που προτεινει η Aprillia παραλληλα με τις πλαινες βαλιτσες? Στο shiver για παραδειγμα δεν γινεται.Αν έχεις μαμα πλαινες δεν παιρνει top case,(μεγαλη ξενερα).Αν ισχυει η μικτη καταναλωση που αναφερες 280 χλμ με 25ευρω ειναι απροσμενα καλή καταναλωση μην σου πω οτι έκαψες λιγοτερο απο αυτο που καιω εγω με το shiver!Και το μηχανακι είναι αστρωτο ακομη! Και τελος ειπες οτι εχεις δοκιμασει και το KTM adventure. Αν βγαλουμε τον παραγοντα εμφανιση το οποιο ειναι κάτι εντελως υποκειμενικο μπορεις να μας κανεις μια αμεση συγκριση μεταξυ των δυο KTM VS CAPO. Με συγχωρεις για τις πολλες ερωτησεις και ευχαριστω εκ των προτέρων!

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #33 - : Οκτώβριος 29, 2014, 10:33:23 πμ »
Και έλεγα πότε επιτέλους θα μαλώσουμε για το νέο Caponord!.


Φίλε μου kostisfg, εύχομαι να το χιλιοευχαριστηθείς το μοτόρι σου και πάντα όρθιος.


Σ'αυτα που έγραψα όμως έχεις παρεξηγήσει κάτι. ΔΕΝ είπα ότι το capo δεν είναι γρηγορο, δεν είναι παιχνιδιάρικο ή ότι δεν έχει καλό στήσιμο. Είπα ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ το γρηγορότερο, ούτε το πιο παιχνιδιάρικο ούτε το πιο καλοστημένο και αυτό για μένα ειναι αρνητικό γιατί ειναι το τελευταίο της κατηγορίας που παρουσιάστηκε. Που σημαίνει ότι  η μαμα Aprilia απέναντι στον ανταγωνισμό ειναι αδιάφορη.


Όσον αφορά το κομμάτι τεχνολογία δεν είπα οτι το μηχανάκι ΔΕΝ εχει τεχνολογία αλλά ότι απο μόνο του ΔΕΝ λανσάρει κάποια καινοτόμο τεχνολογία μιας και παρουσιάζεται με δανεικο κινητήρα από αλλο μοντέλο της εταιρείας.


Τώρα όσον αφορά τους δημοσιογράφους και τα συναφή και ο καθένας θα μπορούσε να γράψει για ότι έχει πληρωθεί όπως επισημανε και ο κοσμάς αλλά δεν υπάρχουν ουκ ολιγα συγκριτικά στο διαδικτυο ώστε να βγάλεις ένα γενικό συμπέρασμα.


Τώρα ως τελευταίο κριτήριο αν τοποθετηθούμε απέναντι στο κομμάτι της συντήρησης  και την after sale υποστηριξης νομίζω ότι εκεί απλά το παιχνίδι ειναι παντελώς χαμένο

"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #34 - : Οκτώβριος 29, 2014, 11:40:10 πμ »
Και έλεγα πότε επιτέλους θα μαλώσουμε για το νέο Caponord!.
:h22: :h22: :h22:  ...γι αυτά ζω!Ως θεατής το απολαμβάνω!!!




Για μένα παίδες ας ενεργεί ο καθε ένας αναλόγως με τα γούστα του και τα θέλω του.Δεν έχω να πω κάτι άλλο.
Το τι θέλει ,το τι εκφράζει τον κάθε έναν και το τι ζήταει είναι πράγματα υποκειμενικά οπότε άκρη δεν θα βγει.
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος kostisfg

  • ***
  • 107
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: caponord 1200
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #35 - : Οκτώβριος 29, 2014, 12:51:16 μμ »
Αργύρη δεν υπάρχει λόγος μαλώματος...  :D

Ακούγονται αντίθετες απόψεις αλλα αυτό δε σημαίνει και αντιπαράθεση. Σαφώς δέν ειναι το καλύτερο το  capo αλλα διαφωνώ στο οτι είναι το τελευταίο. Αποψή σου βέβαια κ δε θέλω να στην αλλάξω...
Εμένα με ικανοποιεί σε όλους τους τομείς.. Δε θα με χάλαγε να ήταν δυνατότερο αλλα δέν το βρίσκω κ αργό. Εχει αποθέματα ροπής που κάνουν κ τη διαφορά κ όχι τοσο τα άλογα.

Μεχρι τώρα δέν είχα κάποιο πρόβλημα απο τη μάρκα. Τα σέρβις τους κ τίποτε αλλο ως τα 50.000χλμ που έφτασα κ τις δύο πρώην.
Μακάρι να μην σταθώ τώρα άτυχος κ αναθεωρήσω στο μέλλον.
Ελπίζω να βγάλει τα κουσούρια του στην πρώτη τετραετία της εγγυησης... :P

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #36 - : Οκτώβριος 29, 2014, 01:17:48 μμ »

Ελπίζω να βγάλει τα κουσούρια του στην πρώτη τετραετία της εγγυησης... :P


Σωωωστος   αυτο  το  ειχα  ξεχασει !!! :kalo: :ohyes: :ohyes: :ohyes: ;)

*

Αποσυνδεδεμένος kostisfg

  • ***
  • 107
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: caponord 1200
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #37 - : Οκτώβριος 29, 2014, 02:24:18 μμ »
Ααα γεια σουυυυ....  :kalo:
Απλα δεν καταλαβα πως το εννοουσες...

Shiverfactory Μετα απο strada factory & shiver δεν την αλλαζω τη μαρκα λεμεεε...  :D Να σαι καλα... Ευχαριστω πολυ...
Πρωτα απο ολα να σου ευχηθω καλοριζικο με πολλα και ασφαλη χιλιομετρα! Αν και με αυτες τις αναρτησεις και φρενα που εχει η μηχανη δεν χρειαζεσαι τις ευχες μου!!! Θα θελα να σου κάνω καποιες ερωτήσεις γιατι ενδιαφερομαι για το νεο capo. Πρωτον είμαι και εγω κατοχος ενος shiver GT με το οποιο ειμαι ερωτευμενος!! Ο μονος λογος που ενδιαφερομαι να το αλλαξω είναι για λογους ανεσης, αποθηκευτικων χωρων και πληρη αδυναμια να πατησω εστω σε βατο χωματοδρομο. Συμφωνα λοιπον με τα περιοδικα σε βατους χωματοδρομους το νεο capo ειναι καλυτερο απο ολον τον ανταγωνισμο λογο των ημιενεργητικων αναρτησεων που αποροφουν αψογα τις ανωμαλιες. Ισχύει αυτο? Επισης πως είναι οι χωροι των πλαινων βαλιτσων.Μπορεις να βάλεις αλλο top case εκτος απο αυτο το μικρο που προτεινει η Aprillia παραλληλα με τις πλαινες βαλιτσες? Στο shiver για παραδειγμα δεν γινεται.Αν έχεις μαμα πλαινες δεν παιρνει top case,(μεγαλη ξενερα).Αν ισχυει η μικτη καταναλωση που αναφερες 280 χλμ με 25ευρω ειναι απροσμενα καλή καταναλωση μην σου πω οτι έκαψες λιγοτερο απο αυτο που καιω εγω με το shiver!Και το μηχανακι είναι αστρωτο ακομη! Και τελος ειπες οτι εχεις δοκιμασει και το KTM adventure. Αν βγαλουμε τον παραγοντα εμφανιση το οποιο ειναι κάτι εντελως υποκειμενικο μπορεις να μας κανεις μια αμεση συγκριση μεταξυ των δυο KTM VS CAPO. Με συγχωρεις για τις πολλες ερωτησεις και ευχαριστω εκ των προτέρων!

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε, να σαι καλά...
Κ εγω απο shiver προέρχομαι κ πραγματικά ΔΕΝ υπάρχει επαφή πουθενά. Δεν αναφερομαι στο γκαζι που είναι αυτονόητο, αλλα εχει φρεναααρες,αναρτιση μαγική που προσαρμόζεται σε πραγματικές συνθικες.
Χώμα δεν το πήγα, δεν θα το πάω κ πιστεύω πως σίγουρα δεν ειναι καλύτερο απο τον ανταγωνισμό, αν αναλογιστείς τον 17αρη τροχό μπροστά κ μόνο αυτό το κατατάσει πίσω στη σειρά.  Οχι οτι δεν θα τον περασεις αλλα δεν είναι το στοιχείο του κ σίγουρα οχι με στρεετ λάστιχα.
Σε ανοιχτό δρόμο καίει λιγότερο απ το shiver με περισσότερα χιλιόμετρα στο κοντέρ. Αστικά, καίει περισσότερο. Δεν μπορώ να σου πώ ακριβή νούμερα γιατι δεν το εχω μετρισει ακομα. Απλα γεμίζω 100αρα κ μην τον είδατε. Εκανα 1800χλμ σε δύο βδομάδες..  :P :D
Οι βαλίτσες είναι αρκετές, χωράνε full face κράνη κ μένει κ λίγος χόρος. Με μία σχάρα πίσω βάζεις οτι βαλίτσα θές αλλα δεν αρμοζει στη μηχανή...  :)
Για το ΚΤΜ αυτο που παρατήρησα είναι πως είναι λιγότερο άνετο στις κακοτεχνίες του δρόμου. Ακούγεται πιο "χαλασμένο".. ξερεις... αυτους τους ηχους που κάνουν τα ρημάδια μέχρι να καταλάβεις πως ολα ειναι φυσιολογικά.
Χαμηλά κυρίως δεν κατάλαβα διαφορές υπέρ ή κατά,  και ψιλά δεν κατάφερα να το ανοίξω. Σίγουρα ομως υπερέχει με 150+ άλογα. Τα ΚΤΜ ανέκαθεν ήταν δυνατά μηχανάκια αλλα κ εξίσου ζημιάρικα με την aprilia που τοσο λασπολογούμε, με προβλήματα όμως πολύ ακριβότερα.

Το capo χαντακώνεται απο το θεόμακρο σασμάν του. 5500στροφες εχει κοντα 180χλμ.
Αυτό που είπε ο Bill για την καμπάνα εχει δίκιο, αλλα μόλις εβαλα 16αρι γρανάζι μπροστά μειώθηκε πάααρα πολυ. Πρωτα, κατω απο 3000στροφες δεν οδηγιόταν χωρις το χερι στο συμπλέκτη.

*

Αποσυνδεδεμένος dennis the menace

  • *****
  • 275
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver GT
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #38 - : Οκτώβριος 29, 2014, 02:59:52 μμ »
Να υποθέσω οτι για τη καμπανα που λες έχει αυτο το σκοτσαρισμα στα χαμηλά που το έχει και το Shiver αλλα σε ποιο έντονο? Παντως για το χωμα(αναφερομαι σε βατω χωματοδρομο) μια καλη λύση θα ηταν τα Pirelli Scorpion Traial που φοραει και το Multistrada αν βγαινει στην ιδια διασταση βεβαια. Ειναι λιιιιιγο πιο χωματινο απο τα εντελως ασφαλτινα! Με αυτα το multi παει πολυ καλα.

*

Αποσυνδεδεμένος kostisfg

  • ***
  • 107
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: caponord 1200
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #39 - : Οκτώβριος 29, 2014, 11:27:18 μμ »
Μπαααα.... Δε θα το εκανα αυτο στην καλη μου...  :D
Εδω φοραει καινουρια dunlop και θα τα βγαλω για να βαλω pirelli diablo rosso corsa. :tez:

Αν σε ενδιαφερει πραγματικα το μηχανακι κοιτα κ την εκδοση 2015 που θα ειναι πιο ονοφαδικη παρα σε στρεετ οπως το υπαρχον.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 29, 2014, 11:31:05 μμ από kostisfg »

*

Αποσυνδεδεμένος dennis the menace

  • *****
  • 275
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver GT
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #40 - : Οκτώβριος 30, 2014, 12:44:36 πμ »
Μπαααα.... Δε θα το εκανα αυτο στην καλη μου...  :D
Εδω φοραει καινουρια dunlop και θα τα βγαλω για να βαλω pirelli diablo rosso corsa. :tez:

Αν σε ενδιαφερει πραγματικα το μηχανακι κοιτα κ την εκδοση 2015 που θα ειναι πιο ονοφαδικη παρα σε στρεετ οπως το υπαρχον.
Σωστός! αν δεν έχεις προθεση να πατήσεις χωματόδρομο δεν υπάρχει κανενας λογος να τα αλλαξεις. Αν σου γυρισει το μυαλό  καποια στιγμη, αυτη να ξερεις οτι είναι μια καλή λυση ;) . Σε πρωτη φαση θα ψαχτω μηπως βρω το υπαρχον μοντέλο για test drive και οταν κυκλοφορησει το rally βλεπουμε. Να σου πω την αλήθεια είμαι περισσοτερο on από ότι off, απλα θελω να παταω σε χωματοδρομους σαν αυτους που έχουν τα νησια που περναει δηλαδη κάθε συμβατικο κουτι με ρόδες :D . Σε ευχαριστω για τις απαντησεις σου και ελπίζω να σε δουμε σε καμια από τις συναντήσεις που κάνουμε. Καλα χιλιομετρα!!


ΥΓ.1  Λεγε μας κανενα νέο απο τη συμβιωση σου με την νεα σου ερωμενη ;)


ΥΓ.2  Ευχαριστω για τις απαντησεις ολων των παιδιων του Forum

*

Αποσυνδεδεμένος kostisfg

  • ***
  • 107
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: caponord 1200
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #41 - : Οκτώβριος 30, 2014, 12:18:50 μμ »



*

Αποσυνδεδεμένος pit_hal

  • *****
  • 228
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso Trail
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #42 - : Οκτώβριος 30, 2014, 12:45:21 μμ »
ΩΧ! βλέπω την φώτο που έχεις βγάλει την εξάτμιση και σκρολάρω προς τα κάτω για να δώ την επόμενη τι έβαλες? και δεν έχει παρακάτω! και μετά κοιτάω καλύτερα και βλέπω την ΑΚΡΑΠΑ! :bigun:

αυτή είναι διαφορά! να το χαίρεσαι το εργαλείο σου καλές βόλτες και όρθια χιλιόμετρα!

*

Αποσυνδεδεμένος chaoskiller

  • *******
  • 1422
  • Φύλο: Άντρας
  • I rode the lightning and I felt the Shiver!
  • Μοντέλο μηχανής: shiver '08
  • Αντιδράσεις: 0
I rode the lightning and I felt the Shiver!

*

Αποσυνδεδεμένος dennis the menace

  • *****
  • 275
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver GT
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #44 - : Οκτώβριος 30, 2014, 06:38:09 μμ »
Κωστα μου έκανες ζημιά τωρα :tez: . Θα πάω να κλέψω καμια τραπεζα :D . Το εργαλείο  :bigun: :bigun: :bigun: :bigun: :bigun: :bigun: :bigun: σου λέω! Να το χαιρεσαι!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης