0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γνωριζει κανεις τις διαφορες του απλου 1200 κ του rally raid 1200 παιδια?
Θενξ μανωλης,καποια αλλη ουσιαστικη διαφορα εχουν?
Στο πρόσφατο τεστ στο Σοφικό Κορινθίας Οδηγώντας κατά σειρά τα Multi 950SBMW 1250 GSKtm 1290 Versys1000 SE MY19'Και ο κολλητός οδήγησε τα ίδια με διαφορετική σειρά συν το Tiger 1200 Ερωτώμενοι στο τέλος της μέρας με ποιο θα φεύγαμε αν μας το χάριζαν μαζί με όλα τα παρελκόμενα και πληρωμένα σέρβις και βλάβες απαντήσαμε και οι 2 μαζί ταυτόχρονα το Versys !!Ναι το 1290 πολύ fun στην οδήγηση και κανίβαλος σαν μηχανάκι! Αλλά ρε παιδιά η σέλα ήταν τάβλα (αντε και πες την φτιάχνεις) και η ζέστη από τον πίσω κύλινδρο μου έψησε τα @@@@ Δεν είναι αυτοσκοπός τα απόλυτα νούμερα σε κατασκευές μεγάλων αποστάσεων για πολλούς αναβάτες!!! Ερχόμενος από ένα Ζ φτασμένο 135 άλογα το μόνο που μου λείπει στο Capo είναι το πως ούρλιαζε ο 4Κ εκεί στις 13.000+ κατά τα άλλα τίποτα!! Και για να τελειώνω το σεντόνι! Βρίσκουμε 1200 capo με κάτω από 10.000 ευρώ! Μιλάμε για αξιόλογη οικονομίκη περίπτωση αν υπάρχει το χρήμα!!! Juve over n out
Χαζεύοντας στο site του Gabro, βλέπω τις δυναμομετρήσεις των caponord 1200 και dorso 1200 και παρατηρώ την τρύπα στις μεσαίες στο capo, σε έναν υποτίθεται ίδιο κινητήρα που έχει ρυθμιστεί για καλύτερες μεσαίες, και λιγότερη δύναμη ψηλά. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει όμως και αναρωτιέμαι τι θαύμα έχουν κάνει ώστε να χάσει και χαμηλά και ψηλά.Κάτι αντίστοιχο είχα παρατηρήσει και στο v2 rotax στο capo 1000 και tuono/rsv...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι