0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κριμα.. πιστευω οτι πραγματικα αδικηθηκαν εμπορικα αυτα τα δυο μοντελα. 5000 κοματια παγκοσμιως ειναι παρα πολυ μικρο νουμερο..
Παράθεση από: dennis the menace στις Ιούνιος 09, 2017, 10:41:01 μμΚριμα.. πιστευω οτι πραγματικα αδικηθηκαν εμπορικα αυτα τα δυο μοντελα. 5000 κοματια παγκοσμιως ειναι παρα πολυ μικρο νουμερο..το λες και συλλεκτικο
Φαίνεται πως ήρθε το τέλος παραγωγής και για το Caponord 1200..όπως αναφέρεται και στο παρακάτω άρθρο του CYCLE WORLD http://www.cycleworld.com/aprilia-caponord-and-moto-guzzi-stelvio-major-casualties-euro-4?DjW3vqJ8BMidWQ3z.01 μετά την EICMA 2016 σηματοδοτήθηκε σιωπηρά από την PIAGGIO το τέλος παραγωγής των Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 και το επιβεβαίωσε και ο Διευθυντής του τμήματος δημοσίων σχέσεων Paolo Pezzini δηλώνοντάς :'' Η διοίκηση της Piaggio αισθάνθηκε πως η επένδυση που απαιτείται για την αναβάθμιση των δύο κινητήρων σε Euro 4 ήταν υπερβολική.»Σύμφωνα δε με τον Αντιπρόεδρο Μαρκετιγκ και επικοινωνίας της PIAGGIO ,Davide Zanolini: από το 2013 έως το 2016 πωλήθηκαν συνολικά 5.000 μονάδες του Caponord 1200 αριθμός που δεν δικαιολογεί το κόστος επένδυσης για συμμόρφωση του κινητήρα σε Euro 4 και συνεχίζει λέγοντας : ήταν μια αναγκαία απόφαση για την εξοικονόμηση πόρων που θα χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη μιας μελλοντικής γενιάς υψηλής ποιότητας σχέδιων για την Aprilia. Επίσης δήλωσε ότι : Όπως και με την Aprilia,εντελώς νέα μοντέλα Moto Guzzi μπορεί να εμφανίζονται ήδη από το EICMA 2017, και οι μεγάλες καινοτομίες θα κάνουν το ντεμπούτο τους στην EICMA 2018.Σύμφωνα με τον ανωτέρω : θα υπάρξουν περισσότερα μοντέλα της Aprilia στις ενδιάμεσες μετακινήσεις από 125cc έως 900cc.
Παράθεση από: dennis the menace στις Ιούνιος 09, 2017, 10:41:01 μμΚριμα.. πιστευω οτι πραγματικα αδικηθηκαν εμπορικα αυτα τα δυο μοντελα. 5000 κοματια παγκοσμιως ειναι παρα πολυ μικρο νουμερο..Σε τι ακριβώς αδικήθηκε το caponord; Το μοναδικό συν που έχει, είναι ότι είναι κλάσεις ανώτερο από το caponord 1000, το οποίο είναι και φυσικό εδώ που τα λέμε, μιας και τα χωριζουν 10+ χρόνια.
Απο εμφανιση πολυ κατωτερο.
Παράθεση από: bros400pgm στις Ιούνιος 09, 2017, 11:21:02 μμΠαράθεση από: dennis the menace στις Ιούνιος 09, 2017, 10:41:01 μμΚριμα.. πιστευω οτι πραγματικα αδικηθηκαν εμπορικα αυτα τα δυο μοντελα. 5000 κοματια παγκοσμιως ειναι παρα πολυ μικρο νουμερο..Σε τι ακριβώς αδικήθηκε το caponord; Το μοναδικό συν που έχει, είναι ότι είναι κλάσεις ανώτερο από το caponord 1000, το οποίο είναι και φυσικό εδώ που τα λέμε, μιας και τα χωριζουν 10+ χρόνια.Απο εμφανιση πολυ κατωτερο.στελωιο
Δεν υπαρχει aprilia. Υπαρχει piaggio η οποια πουλαει scooter.
Δεν υπάρχει aprilia. Υπάρχει piaggio .
Παράθεση από: bros400pgm στις Ιούνιος 10, 2017, 01:00:12 μμΔεν υπάρχει aprilia. Υπάρχει piaggio . Θεωρώ ότι τελικά αυτή είναι η ουσία.Υπάρχει η Piaggio Group η οποία έχω την αίσθηση ότι έχει καθορίσει πλέον τον προσανατολισμό των παραρτημάτων της (π.χ. η Aprilia θα βγάζει διάφορα project έως 900cc , η MotoGuzzi θα ψαρεύει σε cafe racer κλπ, η Derbi θα βγάζει 2χρονα κλπ η Gillera σκουτεροειδή κλπ) και τελοσπάντων κάπως έτσι υποθέτω θα κινηθεί στις προκλήσεις του αβυσσαλέου ανταγωνισμού.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι