0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος ianai

  • *****
  • 794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV1000 / 2006
  • Αντιδράσεις: +1
Φαίνεται πως ήρθε το τέλος παραγωγής και για το Caponord 1200..


όπως αναφέρεται και στο παρακάτω άρθρο του CYCLE WORLD http://www.cycleworld.com/aprilia-caponord-and-moto-guzzi-stelvio-major-casualties-euro-4?DjW3vqJ8BMidWQ3z.01 μετά την EICMA 2016 σηματοδοτήθηκε σιωπηρά από την PIAGGIO το τέλος παραγωγής των Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 και το επιβεβαίωσε και ο Διευθυντής του τμήματος δημοσίων σχέσεων Paolo Pezzini δηλώνοντάς :
'' Η διοίκηση της Piaggio  αισθάνθηκε πως η επένδυση που απαιτείται για την αναβάθμιση των δύο κινητήρων σε Euro 4 ήταν υπερβολική.»
Σύμφωνα δε με τον Αντιπρόεδρο Μαρκετιγκ και επικοινωνίας της PIAGGIO ,Davide Zanolini: από το 2013 έως το 2016 πωλήθηκαν συνολικά 5.000 μονάδες του Caponord 1200 αριθμός που δεν
δικαιολογεί το κόστος επένδυσης για συμμόρφωση του κινητήρα σε Euro 4

και συνεχίζει λέγοντας : ήταν μια αναγκαία απόφαση για την εξοικονόμηση πόρων που θα χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη μιας μελλοντικής γενιάς υψηλής ποιότητας σχέδιων για την Aprilia.
Επίσης δήλωσε ότι : Όπως και με την Aprilia,εντελώς νέα μοντέλα Moto Guzzi μπορεί να εμφανίζονται ήδη από το EICMA 2017, και οι μεγάλες καινοτομίες θα κάνουν το ντεμπούτο τους στην EICMA 2018.
Σύμφωνα με τον ανωτέρω : θα υπάρξουν περισσότερα μοντέλα της Aprilia στις ενδιάμεσες μετακινήσεις από 125cc έως 900cc.

 :bye: :bye:



If you think adventure is dangerous, try routine it is lethal ! (p.coelho)

*

Αποσυνδεδεμένος dennis the menace

  • *****
  • 275
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver GT
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #1 - : Ιούνιος 09, 2017, 10:41:01 μμ »
Κριμα.. πιστευω οτι πραγματικα αδικηθηκαν εμπορικα αυτα τα δυο μοντελα. 5000 κοματια παγκοσμιως ειναι παρα πολυ μικρο νουμερο..

*

Αποσυνδεδεμένος ksaplostra

  • *******
  • 1451
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #2 - : Ιούνιος 09, 2017, 11:12:17 μμ »
Κριμα.. πιστευω οτι πραγματικα αδικηθηκαν εμπορικα αυτα τα δυο μοντελα. 5000 κοματια παγκοσμιως ειναι παρα πολυ μικρο νουμερο..

το λες και συλλεκτικο  :P :P

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #3 - : Ιούνιος 09, 2017, 11:21:02 μμ »
Κριμα.. πιστευω οτι πραγματικα αδικηθηκαν εμπορικα αυτα τα δυο μοντελα. 5000 κοματια παγκοσμιως ειναι παρα πολυ μικρο νουμερο..
Σε τι ακριβώς αδικήθηκε το caponord; Το μοναδικό συν που έχει, είναι ότι είναι κλάσεις ανώτερο από το caponord 1000, το οποίο είναι και φυσικό εδώ που τα λέμε, μιας και τα χωριζουν 10+ χρόνια.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος dennis the menace

  • *****
  • 275
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver GT
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #4 - : Ιούνιος 09, 2017, 11:22:03 μμ »
Κριμα.. πιστευω οτι πραγματικα αδικηθηκαν εμπορικα αυτα τα δυο μοντελα. 5000 κοματια παγκοσμιως ειναι παρα πολυ μικρο νουμερο..

το λες και συλλεκτικο  :P :P
:hha%

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #5 - : Ιούνιος 10, 2017, 09:10:10 πμ »
Φαίνεται πως ήρθε το τέλος παραγωγής και για το Caponord 1200..


όπως αναφέρεται και στο παρακάτω άρθρο του CYCLE WORLD http://www.cycleworld.com/aprilia-caponord-and-moto-guzzi-stelvio-major-casualties-euro-4?DjW3vqJ8BMidWQ3z.01 μετά την EICMA 2016 σηματοδοτήθηκε σιωπηρά από την PIAGGIO το τέλος παραγωγής των Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 και το επιβεβαίωσε και ο Διευθυντής του τμήματος δημοσίων σχέσεων Paolo Pezzini δηλώνοντάς :
'' Η διοίκηση της Piaggio  αισθάνθηκε πως η επένδυση που απαιτείται για την αναβάθμιση των δύο κινητήρων σε Euro 4 ήταν υπερβολική.»
Σύμφωνα δε με τον Αντιπρόεδρο Μαρκετιγκ και επικοινωνίας της PIAGGIO ,Davide Zanolini: από το 2013 έως το 2016 πωλήθηκαν συνολικά 5.000 μονάδες του Caponord 1200 αριθμός που δεν
δικαιολογεί το κόστος επένδυσης για συμμόρφωση του κινητήρα σε Euro 4

και συνεχίζει λέγοντας : ήταν μια αναγκαία απόφαση για την εξοικονόμηση πόρων που θα χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη μιας μελλοντικής γενιάς υψηλής ποιότητας σχέδιων για την Aprilia.
Επίσης δήλωσε ότι : Όπως και με την Aprilia,εντελώς νέα μοντέλα Moto Guzzi μπορεί να εμφανίζονται ήδη από το EICMA 2017, και οι μεγάλες καινοτομίες θα κάνουν το ντεμπούτο τους στην EICMA 2018.
Σύμφωνα με τον ανωτέρω : θα υπάρξουν περισσότερα μοντέλα της Aprilia στις ενδιάμεσες μετακινήσεις από 125cc έως 900cc.

 :bye: :bye:




Αυτο περιμενουμε να το δουμε κ.κ. Pezzini, Zanolini  :cl%

*

Αποσυνδεδεμένος nikerman71

  • *
  • 19
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #6 - : Ιούνιος 10, 2017, 11:00:38 πμ »
Κριμα.. πιστευω οτι πραγματικα αδικηθηκαν εμπορικα αυτα τα δυο μοντελα. 5000 κοματια παγκοσμιως ειναι παρα πολυ μικρο νουμερο..
Σε τι ακριβώς αδικήθηκε το caponord; Το μοναδικό συν που έχει, είναι ότι είναι κλάσεις ανώτερο από το caponord 1000, το οποίο είναι και φυσικό εδώ που τα λέμε, μιας και τα χωριζουν 10+ χρόνια.
Απο εμφανιση πολυ κατωτερο.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #7 - : Ιούνιος 10, 2017, 11:08:01 πμ »


Απο εμφανιση πολυ κατωτερο.

Από πού προκύπτει αυτό; Έχεις κάποια μετρηση ή τεστ;
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1375
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +562
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #8 - : Ιούνιος 10, 2017, 11:54:19 πμ »
Η ομορφια ειναι κατι υποκειμενικο αλλά νταξ ρε συ Κοσμα, σιγα και τον πρωτοτυπο σχεδιασμο που ειχε.....μουτρο απο RSV4....πλαισιο Dorso και ουρα (που θυμιζε σε μενα τουλαχιστον) ενα σκουτερ της Απριλια...δεν θυμαμαι μοντελο.

*

Αποσυνδεδεμένος dennis the menace

  • *****
  • 275
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver GT
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #9 - : Ιούνιος 10, 2017, 11:54:31 πμ »
Κριμα.. πιστευω οτι πραγματικα αδικηθηκαν εμπορικα αυτα τα δυο μοντελα. 5000 κοματια παγκοσμιως ειναι παρα πολυ μικρο νουμερο..
Σε τι ακριβώς αδικήθηκε το caponord; Το μοναδικό συν που έχει, είναι ότι είναι κλάσεις ανώτερο από το caponord 1000, το οποίο είναι και φυσικό εδώ που τα λέμε, μιας και τα χωριζουν 10+ χρόνια.
Απο εμφανιση πολυ κατωτερο.στελωιο
\
Καλά η εμφανιση είναι και κατι πολυ υποκειμενικο! Προσωπικα μου άρεσαν πολύ και το capo και το stelvio. Δεν θεωρω ομως οτι απέτυχαν λόγω εμφανισης... Τα μεγαλα συν των capo ηταν απο την αρχη οι ενεργητικες αναρτησεις, οι πλαισιαρες τους, η τιμη και ο ηχος! Θεωρω οτι το capo επεσε θυμα του target group που επιλεχθηκε,του μαρκετινγκ και γενικοτερα του μεγαλου ανταγωνισμου στη κατηγορία.

*

Αποσυνδεδεμένος BOUSNAK

  • *****
  • 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #10 - : Ιούνιος 10, 2017, 12:31:00 μμ »
εχουμε παρει την κατω βολτα κυριοι αυτη την στιγμη η APRILIA δεν εχει να δειξει τιποτα το καινουργιο

εχει κατσει στις δαφνες του rsv4 εδω και 8 χρονια

και τελος

τα ανανεωμενα shiver - dorso ειναι μια απο τα ιδια με μικρες αλλαγες

εχουν καταργηθει πολλα μοντελα και στα σκουτερ εχει τις αντιγραφες της piaggio

αν συντομα δεν δειξει κατι συγχρονο και φρεσκο (οπως περιμενουμε ολοι απο την aprilia) τοτε μας βλεπω ως ειδος προς εξαφανιση


 :bye:



*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #11 - : Ιούνιος 10, 2017, 01:00:12 μμ »
Δεν υπαρχει aprilia. Υπαρχει piaggio η οποια πουλαει scooter. :D
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος BOUSNAK

  • *****
  • 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #12 - : Ιούνιος 10, 2017, 01:11:56 μμ »
Δεν υπαρχει aprilia. Υπαρχει piaggio η οποια πουλαει scooter. :D

εμμεσως αυτο ηθελα να πω  ;)

*

Αποσυνδεδεμένος ianai

  • *****
  • 794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV1000 / 2006
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #13 - : Ιούνιος 10, 2017, 01:59:51 μμ »
Δεν υπάρχει aprilia. Υπάρχει piaggio . :D


Θεωρώ ότι τελικά αυτή είναι η ουσία.Υπάρχει η Piaggio Group η οποία έχω την αίσθηση ότι έχει καθορίσει πλέον τον προσανατολισμό των παραρτημάτων της (π.χ. η Aprilia θα βγάζει διάφορα project έως 900cc , η MotoGuzzi θα ψαρεύει σε cafe racer κλπ, η Derbi θα βγάζει 2χρονα κλπ η Gillera σκουτεροειδή κλπ) και τελοσπάντων κάπως έτσι υποθέτω θα κινηθεί στις προκλήσεις του αβυσσαλέου ανταγωνισμού.  :D :bye:
If you think adventure is dangerous, try routine it is lethal ! (p.coelho)

*

Αποσυνδεδεμένος dennis the menace

  • *****
  • 275
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver GT
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #14 - : Ιούνιος 10, 2017, 02:54:03 μμ »
Δεν υπάρχει aprilia. Υπάρχει piaggio . :D


Θεωρώ ότι τελικά αυτή είναι η ουσία.Υπάρχει η Piaggio Group η οποία έχω την αίσθηση ότι έχει καθορίσει πλέον τον προσανατολισμό των παραρτημάτων της (π.χ. η Aprilia θα βγάζει διάφορα project έως 900cc , η MotoGuzzi θα ψαρεύει σε cafe racer κλπ, η Derbi θα βγάζει 2χρονα κλπ η Gillera σκουτεροειδή κλπ) και τελοσπάντων κάπως έτσι υποθέτω θα κινηθεί στις προκλήσεις του αβυσσαλέου ανταγωνισμού.  :D :bye:
Ακριβως ετσι είναι! Δεν υπάρχει λόγος να μας κάνει εντυπωση... συμβαινει το ιδιο που γινεται στην υπολοιπη βιομηχανια. Οι πολυεθνικες δεν θελουν να υπαρχει εσωτερικος ανταγωνισμος στα προιοντα του,ς για να περνουν ολο και μεγαλυτερο μερίδιο της αγορας. Ετσι λειτουργει το συστημα :thdn:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης