0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: nikerman71 στις Ιούνιος 10, 2017, 11:00:38 πμΑπο εμφανιση πολυ κατωτερο.Από πού προκύπτει αυτό; Έχεις κάποια μετρηση ή τεστ;
Απο εμφανιση πολυ κατωτερο.
Παράθεση από: bros400pgm στις Ιούνιος 10, 2017, 11:08:01 πμΠαράθεση από: nikerman71 στις Ιούνιος 10, 2017, 11:00:38 πμΑπο εμφανιση πολυ κατωτερο.Από πού προκύπτει αυτό; Έχεις κάποια μετρηση ή τεστ;Προκυπτει απο τις πωλησεις,σαφως το 1200 ειναι πολυ καλυτερη μηχανη και απο τις καλυτερες στην κατηγορια της αλλα σε αυτο το επιπεδο χρηματων θελεις κατι ξεχωριστο,ιδιαιτερο, ερωτευσιμο,να καθεσε και να το χαζευεις ως κατοχος του 1000 αυτη ειναι η σχεση μου με την μηχανη μου και οπως φαινεται απο την εμπορικη πορεια του το 1200 δεν μπορεσε να γινει θελκτικο στο καταναλωτικο κοινο κατα την γνωμη μου λογω σχεδιασης.
Παράθεση από: nikerman71 στις Ιούνιος 10, 2017, 03:59:02 μμΠαράθεση από: bros400pgm στις Ιούνιος 10, 2017, 11:08:01 πμΠαράθεση από: nikerman71 στις Ιούνιος 10, 2017, 11:00:38 πμΑπο εμφανιση πολυ κατωτερο.Από πού προκύπτει αυτό; Έχεις κάποια μετρηση ή τεστ;Προκυπτει απο τις πωλησεις,σαφως το 1200 ειναι πολυ καλυτερη μηχανη και απο τις καλυτερες στην κατηγορια της αλλα σε αυτο το επιπεδο χρηματων θελεις κατι ξεχωριστο,ιδιαιτερο, ερωτευσιμο,να καθεσε και να το χαζευεις ως κατοχος του 1000 αυτη ειναι η σχεση μου με την μηχανη μου και οπως φαινεται απο την εμπορικη πορεια του το 1200 δεν μπορεσε να γινει θελκτικο στο καταναλωτικο κοινο κατα την γνωμη μου λογω σχεδιασης.Μην ξεχναμε ομως οτι τα δεδομενα εχουν αλλαξει απο το προηγουμενο μοντελο. Πλεον η κατηγορια των mega on-off απευθυνεται σε ενα πολυ πολυ απαιτητικο κοινο το οποιο ομως εχει συγκεκριμενη νοοτροπια. 1)Θελει η μηχανη του να τα εχει ολα (ανεξαρτητα αν θα τα χρησιμοποιησει) αρκει να ειναι full extra! 2) Βλεπει τη μηχανη σαν συμβολο και μεσο επιδειξης. 3) Δεν τον νοιαζει αν θα δωσει 16 η 20 η 25 χιλιαδικα, τον νοιαζουν τα παραπανω.Τα νουμερα κατ εμε εχουν και αυτη την εξηγηση...[/quoteΣυμφωνω ετσι ακριβως ειναι.
βρε παιδιά εγώ ειχα μεινει στην εντυπωση ότι την piaggio την διοικει η bmw πλέον. αν ειναι ετσι και δεν κάνω λάθος εχετε δει ποτε τους γερμανους να κρατουν ξένη εταιρία ? εγω τοτε που του ειχα ακουσει - διαβάσει μάλλον ειχα δει το μέλλον της απριλια.
Παράθεση από: nikerman71 στις Ιούνιος 10, 2017, 03:59:02 μμΠαράθεση από: bros400pgm στις Ιούνιος 10, 2017, 11:08:01 πμΠαράθεση από: nikerman71 στις Ιούνιος 10, 2017, 11:00:38 πμΑπο εμφανιση πολυ κατωτερο.Από πού προκύπτει αυτό; Έχεις κάποια μετρηση ή τεστ;Προκυπτει απο τις πωλησεις,σαφως το 1200 ειναι πολυ καλυτερη μηχανη και απο τις καλυτερες στην κατηγορια της αλλα σε αυτο το επιπεδο χρηματων θελεις κατι ξεχωριστο,ιδιαιτερο, ερωτευσιμο,να καθεσε και να το χαζευεις ως κατοχος του 1000 αυτη ειναι η σχεση μου με την μηχανη μου και οπως φαινεται απο την εμπορικη πορεια του το 1200 δεν μπορεσε να γινει θελκτικο στο καταναλωτικο κοινο κατα την γνωμη μου λογω σχεδιασης.Είναι εντελώς αυθαίρετο αυτο που λες. Οι πωλήσεις επηρεάζονται από πολλά πράγματα και όχι σε μεγάλο ποσοστό από την ομορφιά.Το μόνο θετικό που είχε ήταν η αναρτηση. Από κει και πέρα το χάος, που έτσι κι αλλιώς "κυνηγάει" την aprilia. Το 1000, πιστεύεις ότι είχε πουλήσει σαν τρελό; Οι περισσότεροι μεταχειρισμένα τα πήραμε... Και το απλό μοντέλο δεν φτουραει μια μπροστά στο RR... Απλά είναι καλύτερο από τον ματραγκα της Honda και το στρώμα.
Το Capo 1200 το έφσγε ο ανταγωνισμός και το βάρος του.Ήταν πολύ αδύναμο και βαρύ για τα κιλά του και σε υψηλή τιμή παρόλο που έχει το ADD τις ημιενεργητικές αναρτήσεις.Σορυ αλλα είναι αποτυχήμενο project το συγκεκριμενο μοντελο μαζι με το Capo Rally.Στην ασφαλτινη εκδοση έχει η Triumph τοTiger 1050 Sport που είναι μηχανάρα στα 14290 και αξίζει τα λεφτά του.Αν θες χωμάτινο πας στο Africa Twin η στο Ktm 1090 η 1290 Adventure που το Super Adventure είναι πολυβόλο σύμφωνα με το Nasos Gavriil που το οδηγησε στη Λαμια.Εχεις και το GS αν θες και περιπετεια.Εχεις και το Multi 950 στα 14000€.Εχει πολλές επιλογες ο ανταγωνισμός.Δυστυχώς για την Aprilia χαντακώθηκε το Capo 1200.Ελπιζουμε με το Shiver 900 να γίνει κάτι μιας και είναι φθηνό στα 8290 και να το βγάλει και GT για να αλλάξουμε το 750 που οδηγάμεForza Aprilia
Παράθεση από: shiverakias37 στις Ιούνιος 10, 2017, 10:30:21 μμΤο Capo 1200 το έφσγε ο ανταγωνισμός και το βάρος του.Ήταν πολύ αδύναμο και βαρύ για τα κιλά του και σε υψηλή τιμή παρόλο που έχει το ADD τις ημιενεργητικές αναρτήσεις.Σορυ αλλα είναι αποτυχήμενο project το συγκεκριμενο μοντελο μαζι με το Capo Rally.Στην ασφαλτινη εκδοση έχει η Triumph τοTiger 1050 Sport που είναι μηχανάρα στα 14290 και αξίζει τα λεφτά του.Αν θες χωμάτινο πας στο Africa Twin η στο Ktm 1090 η 1290 Adventure που το Super Adventure είναι πολυβόλο σύμφωνα με το Nasos Gavriil που το οδηγησε στη Λαμια.Εχεις και το GS αν θες και περιπετεια.Εχεις και το Multi 950 στα 14000€.Εχει πολλές επιλογες ο ανταγωνισμός.Δυστυχώς για την Aprilia χαντακώθηκε το Capo 1200.Ελπιζουμε με το Shiver 900 να γίνει κάτι μιας και είναι φθηνό στα 8290 και να το βγάλει και GT για να αλλάξουμε το 750 που οδηγάμεForza ApriliaΡε συ Νικο συμφωνω σε γενικες γραμμες αλλα το βαρος και η ελλειψη δυναμης απο που προκειπτουν; Τα ιδια αλογα και κιλα εχει με το best seller της κατηγοριας εχει το bmw...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι