0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος nikerman71

  • *
  • 19
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #15 - : Ιούνιος 10, 2017, 03:59:02 μμ »


Απο εμφανιση πολυ κατωτερο.

Από πού προκύπτει αυτό; Έχεις κάποια μετρηση ή τεστ;
Προκυπτει απο τις πωλησεις,σαφως το 1200 ειναι πολυ καλυτερη μηχανη και απο τις καλυτερες στην κατηγορια της αλλα σε αυτο το επιπεδο χρηματων θελεις κατι ξεχωριστο,ιδιαιτερο, ερωτευσιμο,να καθεσε και να το χαζευεις ως κατοχος του 1000 αυτη ειναι η σχεση μου με την μηχανη μου και οπως φαινεται απο την εμπορικη πορεια του το 1200 δεν μπορεσε να γινει θελκτικο στο καταναλωτικο κοινο κατα την γνωμη μου λογω σχεδιασης.

*

Αποσυνδεδεμένος dennis the menace

  • *****
  • 275
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver GT
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #16 - : Ιούνιος 10, 2017, 04:37:21 μμ »


Απο εμφανιση πολυ κατωτερο.

Από πού προκύπτει αυτό; Έχεις κάποια μετρηση ή τεστ;
Προκυπτει απο τις πωλησεις,σαφως το 1200 ειναι πολυ καλυτερη μηχανη και απο τις καλυτερες στην κατηγορια της αλλα σε αυτο το επιπεδο χρηματων θελεις κατι ξεχωριστο,ιδιαιτερο, ερωτευσιμο,να καθεσε και να το χαζευεις ως κατοχος του 1000 αυτη ειναι η σχεση μου με την μηχανη μου και οπως φαινεται απο την εμπορικη πορεια του το 1200 δεν μπορεσε να γινει θελκτικο στο καταναλωτικο κοινο κατα την γνωμη μου λογω σχεδιασης.
Μην ξεχναμε ομως οτι τα δεδομενα εχουν αλλαξει απο το προηγουμενο μοντελο. Πλεον η κατηγορια των mega on-off απευθυνεται σε ενα πολυ πολυ απαιτητικο κοινο το οποιο ομως εχει συγκεκριμενη νοοτροπια. 1)Θελει η μηχανη του να τα εχει ολα (ανεξαρτητα αν θα τα χρησιμοποιησει) αρκει να ειναι  full extra! 2) Βλεπει τη μηχανη  σαν συμβολο και μεσο επιδειξης. 3) Δεν τον νοιαζει αν θα δωσει 16 η 20 η 25 χιλιαδικα, τον νοιαζουν τα παραπανω.Τα νουμερα κατ εμε εχουν και αυτη την εξηγηση...

*

Αποσυνδεδεμένος nikerman71

  • *
  • 19
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #17 - : Ιούνιος 10, 2017, 05:13:48 μμ »


Απο εμφανιση πολυ κατωτερο.

Από πού προκύπτει αυτό; Έχεις κάποια μετρηση ή τεστ;
Προκυπτει απο τις πωλησεις,σαφως το 1200 ειναι πολυ καλυτερη μηχανη και απο τις καλυτερες στην κατηγορια της αλλα σε αυτο το επιπεδο χρηματων θελεις κατι ξεχωριστο,ιδιαιτερο, ερωτευσιμο,να καθεσε και να το χαζευεις ως κατοχος του 1000 αυτη ειναι η σχεση μου με την μηχανη μου και οπως φαινεται απο την εμπορικη πορεια του το 1200 δεν μπορεσε να γινει θελκτικο στο καταναλωτικο κοινο κατα την γνωμη μου λογω σχεδιασης.
Μην ξεχναμε ομως οτι τα δεδομενα εχουν αλλαξει απο το προηγουμενο μοντελο. Πλεον η κατηγορια των mega on-off απευθυνεται σε ενα πολυ πολυ απαιτητικο κοινο το οποιο ομως εχει συγκεκριμενη νοοτροπια. 1)Θελει η μηχανη του να τα εχει ολα (ανεξαρτητα αν θα τα χρησιμοποιησει) αρκει να ειναι  full extra! 2) Βλεπει τη μηχανη  σαν συμβολο και μεσο επιδειξης. 3) Δεν τον νοιαζει αν θα δωσει 16 η 20 η 25 χιλιαδικα, τον νοιαζουν τα παραπανω.Τα νουμερα κατ εμε εχουν και αυτη την εξηγηση...
[/quote
Συμφωνω ετσι ακριβως ειναι.

*

Αποσυνδεδεμένος shiverfactory

  • *******
  • 2245
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver _ sold ✓ TUONO FACTORY GEN 2 & KTM SXF 250cc_sold
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #18 - : Ιούνιος 10, 2017, 05:16:10 μμ »
Εγώ προσωπικά πιστεύω ή θέλω να πιστεύω ότι στά επόμενα δύο χρόνια θα δούμε άλματα προόδου με τουλάχιστον δύο τρία καινούργια μοντέλα σε τομείς που μας ενδιαφέρουν με τεχνολογία που την έχουμε αλλά και με πολύ καλή τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό!!! :ohyes: :ohyes:
 Όσο αναφορά το Capo 1200' ο λόγος που χαντακωθηκε είναι οι προδιαγραφές ευρώ 3 όπως και ότι ρουφούσε τον πάτο του σε σχέση με τον ανταγωνισμό.. μία χαρά σχεδιασμό είχε και μια χαρά άλογα έβγαζε έτσι ώστε να μην φοβίζει και τον νέο αναβάτη που ήθελε να παίξει με την συγκεκριμένη κατηγορία :bye: :bye:
Dance 4 life -  in my mind

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #19 - : Ιούνιος 10, 2017, 05:19:41 μμ »


Απο εμφανιση πολυ κατωτερο.

Από πού προκύπτει αυτό; Έχεις κάποια μετρηση ή τεστ;
Προκυπτει απο τις πωλησεις,σαφως το 1200 ειναι πολυ καλυτερη μηχανη και απο τις καλυτερες στην κατηγορια της αλλα σε αυτο το επιπεδο χρηματων θελεις κατι ξεχωριστο,ιδιαιτερο, ερωτευσιμο,να καθεσε και να το χαζευεις ως κατοχος του 1000 αυτη ειναι η σχεση μου με την μηχανη μου και οπως φαινεται απο την εμπορικη πορεια του το 1200 δεν μπορεσε να γινει θελκτικο στο καταναλωτικο κοινο κατα την γνωμη μου λογω σχεδιασης.
Είναι εντελώς αυθαίρετο αυτο που λες. Οι πωλήσεις επηρεάζονται από πολλά πράγματα και όχι σε μεγάλο ποσοστό από την ομορφιά.
Το μόνο θετικό που είχε ήταν η αναρτηση. Από κει και πέρα το χάος, που έτσι κι αλλιώς "κυνηγάει" την aprilia. Το 1000, πιστεύεις ότι είχε πουλήσει σαν τρελό; Οι περισσότεροι μεταχειρισμένα τα πήραμε... Και το απλό μοντέλο δεν φτουραει μια μπροστά στο RR... Απλά είναι καλύτερο από τον ματραγκα της Honda και το στρώμα.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2454
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #20 - : Ιούνιος 10, 2017, 05:52:56 μμ »
Να συμπληρώσω κι εγω οτι ανηκει σε μια κατηγορία στην οποια πολλοι ιδιοκτήτες τα αγοράζουν ως status symbol. Πχ gs, multi κτλ. Οπότε και εκεί ειναι πισω σαν aprilia.

Κατα τα αλλα κι εγω πιστεύω οτι εχασε κυριως επειδή κατι δεν ταίριαζε οπτικα πανω του. Το οποίο ειναι και περίεργο για μια φιρμα οπως η Απριλια
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος Happy Feet

  • *****
  • 369
  • Φύλο: Άντρας
    • 3D Objects
  • Μοντέλο μηχανής: DorsoDuro 750
  • Αντιδράσεις: +31
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #21 - : Ιούνιος 10, 2017, 08:28:15 μμ »
βρε παιδιά εγώ ειχα μεινει στην εντυπωση ότι την piaggio την διοικει η bmw πλέον. αν ειναι ετσι και δεν κάνω λάθος εχετε δει ποτε τους γερμανους να κρατουν ξένη εταιρία ? εγω τοτε που του ειχα ακουσει - διαβάσει μάλλον ειχα δει το μέλλον της απριλια.

*

Αποσυνδεδεμένος dennis the menace

  • *****
  • 275
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver GT
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #22 - : Ιούνιος 10, 2017, 09:50:21 μμ »
βρε παιδιά εγώ ειχα μεινει στην εντυπωση ότι την piaggio την διοικει η bmw πλέον. αν ειναι ετσι και δεν κάνω λάθος εχετε δει ποτε τους γερμανους να κρατουν ξένη εταιρία ? εγω τοτε που του ειχα ακουσει - διαβάσει μάλλον ειχα δει το μέλλον της απριλια.
Δεν ισχυει αυτο, δεν ανηκει στη BMW.

*

Αποσυνδεδεμένος nikerman71

  • *
  • 19
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #23 - : Ιούνιος 10, 2017, 10:20:05 μμ »


Απο εμφανιση πολυ κατωτερο.

Από πού προκύπτει αυτό; Έχεις κάποια μετρηση ή τεστ;
Προκυπτει απο τις πωλησεις,σαφως το 1200 ειναι πολυ καλυτερη μηχανη και απο τις καλυτερες στην κατηγορια της αλλα σε αυτο το επιπεδο χρηματων θελεις κατι ξεχωριστο,ιδιαιτερο, ερωτευσιμο,να καθεσε και να το χαζευεις ως κατοχος του 1000 αυτη ειναι η σχεση μου με την μηχανη μου και οπως φαινεται απο την εμπορικη πορεια του το 1200 δεν μπορεσε να γινει θελκτικο στο καταναλωτικο κοινο κατα την γνωμη μου λογω σχεδιασης.
Είναι εντελώς αυθαίρετο αυτο που λες. Οι πωλήσεις επηρεάζονται από πολλά πράγματα και όχι σε μεγάλο ποσοστό από την ομορφιά.
Το μόνο θετικό που είχε ήταν η αναρτηση. Από κει και πέρα το χάος, που έτσι κι αλλιώς "κυνηγάει" την aprilia. Το 1000, πιστεύεις ότι είχε πουλήσει σαν τρελό; Οι περισσότεροι μεταχειρισμένα τα πήραμε... Και το απλό μοντέλο δεν φτουραει μια μπροστά στο RR... Απλά είναι καλύτερο από τον ματραγκα της Honda και το στρώμα.
Διαφωνω, φυσικα και δεν ειναι μονο η αναρτηση το μονο θετικο σε αυτην την μηχανη, επιμενω οτι τα μονα που υστερει ειναι η σχεδιαση και η εμπορικη προωθηση του μοντελου.Και ενα απλο παραδειγμα το tiger 1000 τι καλυτερο εχει συγκριτικα με το capo1200 και εχει πουλησει αρκετα? και να σου απαντησω εμφανιση και προωθηση απο την Triumph,δεν αναφερω τα ιαπωνικα μηχανακια γιατι εκει υπαρχουν αλλα κριτηρια/συμπλεγματα του αχαλαστου,εμπορευσιμου κλπ.

*

Αποσυνδεδεμένος shiverakias37

  • *******
  • 1251
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: APRILIA SHIVER GT ABS - KTM 1090 ADVENTURE
  • Αντιδράσεις: +213
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #24 - : Ιούνιος 10, 2017, 10:30:21 μμ »
Το Capo 1200 το έφσγε ο ανταγωνισμός και το βάρος του.Ήταν πολύ αδύναμο και βαρύ για τα κιλά του και σε υψηλή τιμή παρόλο που έχει το ADD τις ημιενεργητικές αναρτήσεις.Σορυ αλλα είναι αποτυχήμενο project το συγκεκριμενο μοντελο μαζι με το Capo Rally.
Στην ασφαλτινη εκδοση έχει η Triumph τοTiger 1050 Sport που είναι μηχανάρα στα 14290 και αξίζει τα λεφτά του.Αν θες χωμάτινο πας στο Africa Twin η στο Ktm 1090 η 1290 Adventure που το Super Adventure είναι πολυβόλο σύμφωνα με το Nasos Gavriil που το οδηγησε στη Λαμια.Εχεις και το GS αν θες και περιπετεια.Εχεις και το Multi 950 στα 14000€.Εχει πολλές επιλογες ο ανταγωνισμός.Δυστυχώς για την Aprilia χαντακώθηκε το Capo 1200.Ελπιζουμε με το Shiver 900 να γίνει κάτι μιας και είναι φθηνό στα 8290 και να το βγάλει και GT για να αλλάξουμε το 750 που οδηγάμε
Forza Aprilia
Nikos

*

Αποσυνδεδεμένος dennis the menace

  • *****
  • 275
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver GT
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #25 - : Ιούνιος 11, 2017, 12:15:37 πμ »
Το Capo 1200 το έφσγε ο ανταγωνισμός και το βάρος του.Ήταν πολύ αδύναμο και βαρύ για τα κιλά του και σε υψηλή τιμή παρόλο που έχει το ADD τις ημιενεργητικές αναρτήσεις.Σορυ αλλα είναι αποτυχήμενο project το συγκεκριμενο μοντελο μαζι με το Capo Rally.
Στην ασφαλτινη εκδοση έχει η Triumph τοTiger 1050 Sport που είναι μηχανάρα στα 14290 και αξίζει τα λεφτά του.Αν θες χωμάτινο πας στο Africa Twin η στο Ktm 1090 η 1290 Adventure που το Super Adventure είναι πολυβόλο σύμφωνα με το Nasos Gavriil που το οδηγησε στη Λαμια.Εχεις και το GS αν θες και περιπετεια.Εχεις και το Multi 950 στα 14000€.Εχει πολλές επιλογες ο ανταγωνισμός.Δυστυχώς για την Aprilia χαντακώθηκε το Capo 1200.Ελπιζουμε με το Shiver 900 να γίνει κάτι μιας και είναι φθηνό στα 8290 και να το βγάλει και GT για να αλλάξουμε το 750 που οδηγάμε
Forza Aprilia
Ρε συ Νικο συμφωνω σε γενικες γραμμες αλλα το βαρος και η ελλειψη δυναμης απο που προκειπτουν; Τα ιδια αλογα και κιλα εχει με το best seller της κατηγοριας εχει το bmw...

*

Αποσυνδεδεμένος Aprilius

  • **
  • 54
  • Φύλο: Άντρας
  • Μα τον τουτάτη!!!
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso Strada
  • Αντιδράσεις: +29
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #26 - : Ιούνιος 11, 2017, 12:29:44 πμ »
Η υποστήριξη της μαμάς Piaggio αρχίζει να αποδίδει;
http://www.aprilia.com/en_EN/racing/moto-gp/news/2017/MotoGP_Catalunya_QP/
Θυμήσου: Κάποιος, κάπου, πάντα σε περιμένει να γυρίσεις...ειδικά ο σκυλάκος σου!!!

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #27 - : Ιούνιος 11, 2017, 01:02:41 πμ »
Το Capo 1200 το έφσγε ο ανταγωνισμός και το βάρος του.Ήταν πολύ αδύναμο και βαρύ για τα κιλά του και σε υψηλή τιμή παρόλο που έχει το ADD τις ημιενεργητικές αναρτήσεις.Σορυ αλλα είναι αποτυχήμενο project το συγκεκριμενο μοντελο μαζι με το Capo Rally.
Στην ασφαλτινη εκδοση έχει η Triumph τοTiger 1050 Sport που είναι μηχανάρα στα 14290 και αξίζει τα λεφτά του.Αν θες χωμάτινο πας στο Africa Twin η στο Ktm 1090 η 1290 Adventure που το Super Adventure είναι πολυβόλο σύμφωνα με το Nasos Gavriil που το οδηγησε στη Λαμια.Εχεις και το GS αν θες και περιπετεια.Εχεις και το Multi 950 στα 14000€.Εχει πολλές επιλογες ο ανταγωνισμός.Δυστυχώς για την Aprilia χαντακώθηκε το Capo 1200.Ελπιζουμε με το Shiver 900 να γίνει κάτι μιας και είναι φθηνό στα 8290 και να το βγάλει και GT για να αλλάξουμε το 750 που οδηγάμε
Forza Aprilia
Ρε συ Νικο συμφωνω σε γενικες γραμμες αλλα το βαρος και η ελλειψη δυναμης απο που προκειπτουν; Τα ιδια αλογα και κιλα εχει με το best seller της κατηγοριας εχει το bmw...
εννοεις το gs 1200 προφανως.
γιατι κανονικα παιζει στα χωραφια του xr 1000 με τα 17αρια και εκει δυστυχως δεν εχει καμια τυχη.
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος BOUSNAK

  • *****
  • 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #28 - : Ιούνιος 11, 2017, 10:03:19 πμ »
BMW S1000XR
DUCATI. MULTISTRADA 1200
TRIUMPH 1050 SPORT

αν δεν μου ξεφεύγει κάτι άλλο αυτό είναι ο ανταγωνισμός για το capo 1200

Και για το raid ακόμα χειρότερα

BMW GS 1200
KTM 1190 ADVENTURE
DUCATI 1200 MULTENDURO


*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #29 - : Ιούνιος 11, 2017, 12:35:01 μμ »
Ρε σεις μην γράφετε και κουράζεστε εδώ μέσα τζάμπα .
Ανατρέξτε στο προ 2 η 3 ετών αντιστοιχο θέμα και δείτε που τα γράφαμε ( όχι όλοι ) από τότε .  :ohyes:


Στο δια ταύτα καθόμαστε με το ματρακα μας για όσο αντέξει , και όταν βρεθεί η ευκαιρία με το καλό αγοράζουμε ένα bmw η ένα ktm και ας κάτσει η piaggio να πουλάει scooter στην Ινδία ( και γω σαν product manager αυτό θα κάνα ) .  :D

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης