0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος dennis the menace

  • *****
  • 275
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver GT
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #30 - : Ιούνιος 11, 2017, 03:54:10 μμ »
Το Capo 1200 το έφσγε ο ανταγωνισμός και το βάρος του.Ήταν πολύ αδύναμο και βαρύ για τα κιλά του και σε υψηλή τιμή παρόλο που έχει το ADD τις ημιενεργητικές αναρτήσεις.Σορυ αλλα είναι αποτυχήμενο project το συγκεκριμενο μοντελο μαζι με το Capo Rally.
Στην ασφαλτινη εκδοση έχει η Triumph τοTiger 1050 Sport που είναι μηχανάρα στα 14290 και αξίζει τα λεφτά του.Αν θες χωμάτινο πας στο Africa Twin η στο Ktm 1090 η 1290 Adventure που το Super Adventure είναι πολυβόλο σύμφωνα με το Nasos Gavriil που το οδηγησε στη Λαμια.Εχεις και το GS αν θες και περιπετεια.Εχεις και το Multi 950 στα 14000€.Εχει πολλές επιλογες ο ανταγωνισμός.Δυστυχώς για την Aprilia χαντακώθηκε το Capo 1200.Ελπιζουμε με το Shiver 900 να γίνει κάτι μιας και είναι φθηνό στα 8290 και να το βγάλει και GT για να αλλάξουμε το 750 που οδηγάμε
Forza Aprilia
Ρε συ Νικο συμφωνω σε γενικες γραμμες αλλα το βαρος και η ελλειψη δυναμης απο που προκειπτουν; Τα ιδια αλογα και κιλα εχει με το best seller της κατηγοριας εχει το bmw...
εννοεις το gs 1200 προφανως.
γιατι κανονικα παιζει στα χωραφια του xr 1000 με τα 17αρια και εκει δυστυχως δεν εχει καμια τυχη.
Ναι για το GS μιλαω σε σχεση με το capo rally. Παιδια τα capo (και τα δυο) ειναι αξιολογα μηχανακια, ο λογος που δεν πουλησαν ειναι απλα επειδη ειναι Aprilia! Σε συνδυασμο με τους λογους που προαναφερθηκαν.Τοσο απλα!

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #31 - : Ιούνιος 11, 2017, 04:05:27 μμ »
το gs ειναι μια κατηγορια μονο του χρονια τωρα,με το κοινο του και την αγορα του και το καλο marketing της bmw.
βγαζοντας εξω το gs που ειναι κοντα σε ιπποδυναμη,το caponord raid πεφτει,δυστυχως παλι για την aprilia,στα χωραφια της KTM και της ducati,και εδω κ αν δεν εχει καμια τυχη..
ισως αν εβγαινε λιγα χρονια νωριτερα πριν οργιασει ο ανταγωνισμος,να ειχε κανει μια πιο αξιολογη πορια.
αλλα ετσι οπως εγινε δυστυχως πηγε απατο.

GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος alfisti3

  • **
  • 71
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia ETV 1000 Caponord
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #32 - : Ιούνιος 11, 2017, 05:22:02 μμ »
Όσο αναφορά το caponord 1200 δε φταίνε για τις χαμηλές πωλήσεις ούτε επειδή είναι Aprilia (το  rsv4 παγκοσμίως πούλησε που όπως shiver και dorso) ούτε το promotion τόσο πολύ.  Φταίει ότι το μηχανάκι δεν έχει ταυτότητα δηλαδή : δεν είναι super adventure όπως multi 1200 το οποίο έχει 140-150 άλογα και είναι λίγο πιο ακριβό.
Άρα δεν χτυπάει τον ανταγωνισμό.

Επόμενο : δεν έχει τις off road δυνατότητες όπως KTM το Raid  βγήκε πολύ μετά και δεν μπορουσε να διεκδικήσει κάτι.

Και τελος: δεν έχει την χαμηλή τιμή όπως Tracer.

Εν κατακλείδι κι άλλα της κατηγορίας πάνε απατα v Strom 1000 Versys 1000 κ.α.  Ούτε τα παραπάνω έχουν κάτι αν και το caponord 1200 είναι καλύτερο από τα παραπάνω δύο.

Υ. Γ.  Στο caponord έπρεπε να βάλουν τον κινητήρα του RSV4. Με ότι αυτό συνεπάγεται.

*

Αποσυνδεδεμένος dennis the menace

  • *****
  • 275
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver GT
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #33 - : Ιούνιος 11, 2017, 05:40:03 μμ »
Αρα δηλαδη αν τα capo ειχαν 25 αλογα παραπανω θα πουλουσαν;

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #34 - : Ιούνιος 11, 2017, 06:01:11 μμ »
σιγουρα θα τσιμπουσαν μεγαλυτερο κομματι απο την πιτα.
οπου η συγκεκριμενη πιτα,οπως ειπωθηκε και πιο πανω,ειναι πιο πολυ του εφε,οποτε τα νουμερα βοηθανε αρκετα.
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος alfisti3

  • **
  • 71
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia ETV 1000 Caponord
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #35 - : Ιούνιος 11, 2017, 06:38:30 μμ »
Τα νούμερα είτε το θέλουμε είτε όχι βοηθάνε.  Επιπλέον με λιγότερα άλογα εκαιγε περισσότερο  σύμφωνα με συγκριτικά παραπάνω από το multi.
 Εδώ το πολυδιαφημισμενο Africa twin που έχει μόλις 95 hp δεν πάει όπως θα ήθελε η Honda.   

Όταν είναι να δώσεις 14 και 15  χιλιάδες γιατί να μη δώσεις 16 και να  πάρεις το multi.

Το tracer κάνει 10 και κάτι ψιλά και έχει λίγο πάνω από 110hp. 
Μετράει κι αυτό


 




*

Αποσυνδεδεμένος ksaplostra

  • *******
  • 1451
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #36 - : Ιούνιος 11, 2017, 07:11:52 μμ »
Κακα τα ψέμματα,ότι δεν κοντράρει κτμ στα ίσα, είναι χαμένο.
Τώρα νταξ υπάρχουν και τα μπακαλομπεμβε,αυτά απευθύνονται σε ψώνια,γιαπιδες κλπ,οπότε δε μετράνε

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος dennis the menace

  • *****
  • 275
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver GT
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #37 - : Ιούνιος 11, 2017, 07:12:37 μμ »
Αρα συνοψιζοντας τα capo 1200 απετυχαν διωτι:
1)Μεγαλο ανταγωνισμος στη κατηγορια
2)Η εμφανιση του μπερδεψε-διχασε για την ταυτοτητα του.
3)Η ελλειψη ιπποδυναμης ηταν καθοριστικη για τη συγκεκριμενη εφετζιδικη κατηγορια πελατων!
4)Η aprilia σαν εταιρεια δεν αποτελει status symbol για την συγκεκριμενη κατηγορια και τα κριτηρια των πελατων της.
Εγω παντως συντροχοι αν ειχα 16 χιλιαρικα θα τα ριχνα σε ενα capo 1200 rally γιατι απλα με φτιαχνει σαν μηχανη οπως με φτιαχνουν ολα τα Αprilia!!

*

Αποσυνδεδεμένος ksaplostra

  • *******
  • 1451
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #38 - : Ιούνιος 11, 2017, 07:14:30 μμ »
Εγώ πάντως με το 1290 να έχει 14κάτι ,δε τα έδινα,αν και το καπο το θεωρώ παρα πολυ όμορφο .

Επίσης ρε παιδιά,αυτό με το σύμβολο καταξίωσης,δε το καταλαβαίνω...
Δλδ να επιλέξω ένα μη χανακι ή οτιδήποτε,επειδή έχει καλή προώθηση;


Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 11, 2017, 07:17:19 μμ από ksaplostra »

*

Αποσυνδεδεμένος dennis the menace

  • *****
  • 275
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver GT
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #39 - : Ιούνιος 11, 2017, 07:38:46 μμ »
Εσυ δεν θα το κανες, προφανως επειδη βλεπεις τα πραγματα καθαρα μοτοσυκλετιστικα και πολυ καλα κανεις! Ετσι το βλεπω και εγω! Απο ποτε κανει το 1290 14000ευρω; Εισαι σιγουρος; 18500 ξερω οτι κανει... γυμνο παντα!

*

Αποσυνδεδεμένος ksaplostra

  • *******
  • 1451
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #40 - : Ιούνιος 11, 2017, 07:45:22 μμ »
Εσυ δεν θα το κανες, προφανως επειδη βλεπεις τα πραγματα καθαρα μοτοσυκλετιστικα και πολυ καλα κανεις! Ετσι το βλεπω και εγω! Απο ποτε κανει το 1290 14000ευρω; Εισαι σιγουρος; 18500 ξερω οτι κανει... γυμνο παντα!
Νομίζω τόσο το είχα δει στην έκθεση 14-16

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος dimos

  • *****
  • 628
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: capo,900ss ducati,vespa px200e
  • Αντιδράσεις: +111
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #41 - : Ιούνιος 11, 2017, 07:55:39 μμ »
Πλεον ολα αυτα που λετε ειναι στα 22-25κ αν τα παρεις φουλ απο την εταιρια και γυρνας με αλουμινενια τριβαλιτσα στην κινηση της πολης ξεκρανωτος με πολο με σηκωμενο γιακα και αιφον με ροζ η λευκα ακουστικα,με σενιε πενιε γιαλι και ζελε στο μαλλι και ετσι εδραιωνεσαι σαν κλαρινογαμπρος με φραγκα,κατι σαν να εχω πορσε μποξτερ ενα πραγμα.
Ελπιζω να πεσουν λοιπον οι τιμες απο τα καπο 1200-απ οτι βλεπω ειναι τωρα στα 9-10κ-και να μπορεσω να παρω ενα "αποτυχημενο" μοντελο.
Τα ιταλικα v2 ειναι για ανθρωπους με παθος ψυχη και καρδια.
Γι αυτο ειμαστε λιγοι μαγκες.

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #42 - : Ιούνιος 11, 2017, 08:04:05 μμ »
Αλήθεια τους συναντάται αυτούς τους τύπους που περιγράφεται η έχουμε απλά χαρακτηρίσει μια ολόκληρη εταιρεία για να βρούμε άλλοθι ?


Εγώ πάλι σε πασά και βουνά στο εξωτερικό συναντώ πολλούς μπεμβεδακιδες και άλλους τόσους κατεμακιδες και ντουκατιστη που όσα χιλιόμετρα κάνουν το χρόνο μόνοι τους δεν κάνουμε άμα προσθέσουμε τα χιλιόμετρα όλων των μελών του φόρουμ , μαζί

*

Αποσυνδεδεμένος dennis the menace

  • *****
  • 275
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver GT
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #43 - : Ιούνιος 11, 2017, 08:09:20 μμ »
Πλεον ολα αυτα που λετε ειναι στα 22-25κ αν τα παρεις φουλ απο την εταιρια και γυρνας με αλουμινενια τριβαλιτσα στην κινηση της πολης ξεκρανωτος με πολο με σηκωμενο γιακα και αιφον με ροζ η λευκα ακουστικα,με σενιε πενιε γιαλι και ζελε στο μαλλι και ετσι εδραιωνεσαι σαν κλαρινογαμπρος με φραγκα,κατι σαν να εχω πορσε μποξτερ ενα πραγμα.
Ελπιζω να πεσουν λοιπον οι τιμες απο τα καπο 1200-απ οτι βλεπω ειναι τωρα στα 9-10κ-και να μπορεσω να παρω ενα "αποτυχημενο" μοντελο.
Τα ιταλικα v2 ειναι για ανθρωπους με παθος ψυχη και καρδια.
Γι αυτο ειμαστε λιγοι μαγκες.
:hha%

*

Αποσυνδεδεμένος dennis the menace

  • *****
  • 275
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver GT
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #44 - : Ιούνιος 11, 2017, 08:15:02 μμ »
Αλήθεια τους συναντάται αυτούς τους τύπους που περιγράφεται η έχουμε απλά χαρακτηρίσει μια ολόκληρη εταιρεία για να βρούμε άλλοθι ?


Εγώ πάλι σε πασά και βουνά στο εξωτερικό συναντώ πολλούς μπεμβεδακιδες και άλλους τόσους κατεμακιδες και ντουκατιστη που όσα χιλιόμετρα κάνουν το χρόνο μόνοι τους δεν κάνουμε άμα προσθέσουμε τα χιλιόμετρα όλων των μελών του φόρουμ , μαζί
Στην αθηνα καθε μερα τους συναντας! Αυτο δεν σημαινει οτι ολοι κυκλοφορουν ετσι! Ουτε οτι δεν τα βγαζουν παραεξω! Οταν εχεις τοσα λεφτα να διαθεσεις για μηχανη εχεις και λεφτα για εξορμησεις  :ohyes:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης