0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #210 - : Σεπτέμβριος 10, 2015, 06:13:54 μμ »
7 το λιτρο με τι  προγραμμα ??  και  τις  ιδιες συνθηκες οδηγησης ??


Φανταζομαι το "ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ".
Δεν μπορω να σου πω πραγματικα νουμερα, οτι διαβαζω απο δω κ απο κει, μιας και οταν το ειχαν test ride και μπορουσα να το παρω για ενα 24ωρο ημουν εκτος Πατρας.
Ηταν καποιος εδω μεσα που ειχε ενα, αλλα εχει εξαφανισθει.
Για το ΚΤΜ γνωριζω ομως  :D Και ειμαι σιγουρος οτι εχει να κανει εν μερη και απο τα 90 cc παραπανω.

Εχεις καποια αλλη ενδειξη καταναλωσης απο καποιον στο ACIM?
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος chaoskiller

  • *******
  • 1422
  • Φύλο: Άντρας
  • I rode the lightning and I felt the Shiver!
  • Μοντέλο μηχανής: shiver '08
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #211 - : Σεπτέμβριος 10, 2015, 06:25:35 μμ »
Η κατανάλωση είναι , σύμφωνα με το ΜΟΤΟ, το μελανό του σημείο. Η συμπεριφορά του και η οδηγική του συμπεριφορά το κάνουν ιδανικό για άπειρα χιλιόμετρα σε ελληνικού τύπου δρόμους. Το ΚΤΜ το έκραξαν λίγο ότι έχασε χαρακτήρα από τα πιο χωμάτινα 950 - 990 και ότι όπως και το 1050 που είχαν μαζί, έβγαζαν πολλούς κραδασμούς πάνω από τα 150 με τις μπαγκαζιέρες. Εντύπωση καλή έκανε το Vstrom XT που ακολούθησε και εθνικές και στροφές και τα πάντα όλα! Πάντως γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στο ότι ενώ δεν είναι τόσο δυνατό σαν GS και KTM σε ψήνει να το ανοίγεις και η συμπεριφορά και η αίσθηση ασφαλείας σε αποζημειώνουν, εκεί δικαιολογούν και την υψηλή κατανάλωση μια και όλοι το έσκιζαν το Capo!
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 10, 2015, 06:27:50 μμ από chaoskiller »
I rode the lightning and I felt the Shiver!

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #212 - : Σεπτέμβριος 10, 2015, 07:53:57 μμ »
Πάντως νομίζω πως τα 1200cc και οι ιπποδυνάμεις που έφτασαν σε αυτή τη κατηγορία ,
είναι το ανώτατο τους όριο ( μην πω ότι το έχουν ξεπεράσει κιόλας κατα πολύ ) .  :ohyes:


Ήδη η honda κάνει στροφή 180 μοιρών και γυρνάει στα 1000cc με το africa
η suzuki το νεο vstrom το έβγαλε επίσης στα 1000cc
η kawasaki τα ίδια
η yamaha έβγαλε ένα στολίδι το tracer ακόμα πιο κάτω ,
η ktm ετοιμάζεται για v2 750 cc ( και λογικά θα τα σαρώσει όλα )
...κτλ , κτλ


Ήταν η κορυφή της καμπύλης σε αυτή τη κατηγορία τα 1200cc  :)




*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2734
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1933
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #213 - : Σεπτέμβριος 10, 2015, 08:01:34 μμ »
Και γω νομίζω ότι θάβεται το capo από το μοτέρ του, όχι τόσο επειδή δεν είναι δυνατό αλλά επειδή απλά οι άλλοι έχουν ξεφύγει πολύ μπροστά....
Λογικά με μελλοντικά update στο software θα διορθωθεί κάπως ή κατάσταση, όντως στό τεστ είναι ψηλά σε κατανάλωση. +1-1,5lt από τους άλλους.


Στάλθηκε από το XT1032 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #214 - : Σεπτέμβριος 10, 2015, 08:02:56 μμ »
Δεν νομίζω να σώνεται η παρτίδα της κατανάλωσης με software update ,
αν σωνόταν θα είχαν μαζέψει και το dorso 1200
που φοράει το ίδιο μοτέρ .  ;)

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2734
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1933
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #215 - : Σεπτέμβριος 10, 2015, 08:05:49 μμ »
Καταναλώσεις από τεστ ΜΟΤΟ

Στάλθηκε από το XT1032 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #216 - : Σεπτέμβριος 10, 2015, 08:08:09 μμ »
Αυτονομία ( μεση )  243 χλμ  :pray:


Εν το μεταξύ καλά τα 7αρια και τα 8αρια που έχει κατανάλωση ,
αλλά αυτό το 5,3 στο Νεστόριο πως το έκαψε ?
Το είχαν φορτώσει σε οδική και δούλευε ρελαντί ?  :h22:




Και το ktm το βλέπω με παύλα στο Νεστόριο ,
αυτό θα χάλασε σίγουρα  :tez:
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 10, 2015, 08:09:52 μμ από faraway »

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #217 - : Σεπτέμβριος 10, 2015, 08:25:19 μμ »
Δεν νομίζω να σώνεται η παρτίδα της κατανάλωσης με software update ,
αν σωνόταν θα είχαν μαζέψει και το dorso 1200
που φοράει το ίδιο μοτέρ .  ;)
Στο 1000αρι πώς σώθηκε?
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #218 - : Σεπτέμβριος 10, 2015, 09:25:34 μμ »


Φανταζομαι το "ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ".
   
 
Εχεις καποια αλλη ενδειξη καταναλωσης απο καποιον στο ACIM?

προγραμμα  τα  παντα  ολα !!! ?? :thnk: εχει  κι  αλλο ???    :P   


 οχι  δεν  εχω ενδειξη  απο  το  ACIM  ενας  ηταν μονο


ελα  μωρε  πως  κανετε  ετσι  για  1-1,5 λιτρο βενζινη δηλαδη ,  μπρος  τα  καλη   τι  ειναι  ο  πονος !!! :pint


αλλωστε  εχει  πεσει  η  βενζινη  :tez: :P


   

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #219 - : Φεβρουάριος 13, 2016, 09:43:43 πμ »
 :pray:


 :tez:




*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #220 - : Φεβρουάριος 13, 2016, 09:53:47 πμ »
επεσε τελικα ;;;

ειδες τα παντα κανει το εργαλειο  :lol% :funofu: :P

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4102
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2322
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #221 - : Ιούλιος 22, 2021, 11:16:40 πμ »
Τα σχόλια από τους 'ειδικούς' παρακαλώ!!!
τι ωραιο βιντεακι!!!
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος antonis_rsv

  • **
  • 56
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1200 rallye
  • Αντιδράσεις: +34
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #222 - : Νοέμβριος 07, 2021, 10:06:33 μμ »
Ξαναφέρνω το θέμα στο φως της δημοσιότητας μετά από αρκετά χρόνια διότι αρχικά προσπάθησα από δω να αντλήσω πληροφορίες για το συγκεκριμένο μηχανάκι αλλά διαπίστωσα πως και στις 15 σελίδες που έχουν γραφτεί δεν υπάρχει τίποτα το ενδιαφέρον και ουσιαστικό!!

Ίσως είναι αργά αλλά νομίζω πως έστω και τώρα έστω και με λίγα χιλιόμετρα μόνο στα χέρια μου πρέπει να γραφτούν οι αλήθειες για ένα τόσο παρεξηγημένο μηχανάκι.

Θα ακολουθήσει λοιπόν ο σχολιασμός μου και οι εντυπώσεις μου σαν νέος κάτοχος.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5521
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4715
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #223 - : Νοέμβριος 07, 2021, 10:26:03 μμ »
Ξαναφέρνω το θέμα στο φως της δημοσιότητας μετά από αρκετά χρόνια διότι αρχικά προσπάθησα από δω να αντλήσω πληροφορίες για το συγκεκριμένο μηχανάκι αλλά διαπίστωσα πως και στις 15 σελίδες που έχουν γραφτεί δεν υπάρχει τίποτα το ενδιαφέρον και ουσιαστικό!!

Ίσως είναι αργά αλλά νομίζω πως έστω και τώρα έστω και με λίγα χιλιόμετρα μόνο στα χέρια μου πρέπει να γραφτούν οι αλήθειες για ένα τόσο παρεξηγημένο μηχανάκι.

Θα ακολουθήσει λοιπόν ο σχολιασμός μου και οι εντυπώσεις μου σαν νέος κάτοχος.


Θα είχε πολύ ενδιαφέρον Αντώνη! Αναμένουμε...
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4102
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2322
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #224 - : Νοέμβριος 09, 2021, 11:53:11 πμ »
το οδηγησα σε αυτη τη διαδρομη απ το φραγμα στη γεφυρα..καμια 40αρια χλμ..σφικτο κομματι στο τελος ανοιγε...ευκαιρια να δειξει τα κιλα του στη μπαλαρινα
https://www.google.gr/maps/dir/%CE%A6%CF%81%CE%AC%CE%B3%CE%BC%CE%B1+%CE%A5%CE%97%CE%A3+%CE%9B%CE%AC%CE%B4%CF%89%CE%BD%CE%B1,+%CE%9A%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%BF%CE%B2%CE%AC%CE%B6%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%B1+220+15/37.6297141,21.7933309/@37.6947762,21.8160467,26945m/data=!3m2!1e3!4b1!4m9!4m8!1m5!1m1!1s0x13607b99ef3bcdcb:0xc3aefae512edc9ea!2m2!1d21.9715565!2d37.7577664!1m0!3e0?hl=el

μολις το καβαλησα,εκατσε ολο σαν μπανιερα και reset λιγο δευτερολεπτων,με τον ογκο μπροστα...λεω τουτο ειναι πολυ μαλακο...προγραμμα τουρινγκ,τρακτιον στο 1 και auto αναρτησεις...και αρχιζει η αναβαση...λιγο στην αρχη να γνωριστουμε κανα 2-3 χλμ δηλ...στην πρωτη 180αρα στροφη ξαπλωμα ολο κατω προσεκτικο και ως δια μαγειας ειχε τσιμενταρει οσο επρεπε...μα οσο,ειναι εντυπωσιακο τι κανουν οι αυτοματες,φρενα αψογα,αρκετη αναδραση στο πισω το abs,αλλα επειδη το ντορσο δεν εχει και χρησιμοποιοω πισω για πλασαρισματα,οποτε αυτο θελει μια εξικοιωση,,σημαδεψα αρκετες φορες εξωγκοματα,η κακοτεχνειες...τις γουβες δεν τις παιρνει χαμπαρι,αλλα κατι βουναλακια απο χωμα η πισω σηκωνεται στο αερα στιγμιαια,τα βουναλακια που κατεβαζουν στα βουνα..οσο περναει η ωρα περναω πολυ καλα,περιφημα θα ελεγα.μια συνεχη ασφαλεια στο πατημα και σιγουρα μειον 20 κιλα και βαλε σε σχεση αισθηση με το προηγουμενο καπο 1000....το αποκορυφωμα ειναι μετα την κοντοβαζαινα σε ενα κατηφορικο κομματι κολαση που ξεμακρυνα αρκετα και δωστου,πραγματικα τα καμπανακια ασφαλειας χτυπησαν λογω οτι ηταν ξενο μηχανακι...απιστευτη αισθηση για μεγαλο μηχανακι...ξαπλωνε,ανεβαινε,ανεβασματα κατεβασματα και ξανα ξαπλα και ξανα και ξανα..εκει θα ηθελα το κοντο 16αρι μπροστα,και γενικως πιστευω του ταιριαζει,ο αντωνης θελει το 17αρι,πασο...οταν βγηκαμε στις ευθειες μαγικο χαλι,η αροου μπορει να μην ακουγεται στους διπλα αλλα πιστευω οτι ειναι μελετημενη για τους επιβαινοντες να φτιαχνει διαθεση...δεν εχει σχεση με το 1000,καμια,πολυ πιο ελαφρια αισθηση,πιο μικρος ογκος μπροστα,ειναι χαρακτηριστικο οτι διπλα σε βστρομ δειχνει μικροτερο...πιστευω οτι αδικειται και πιστευω οτι κατοχοι των παλιων πρεπει να κινηθουν προς αυτο,ειναι καθαρα 2 σκαλες πανω...η καταναλωση με ολα μεσα ειναι στα 15,80 λιτρα στα 240 χλμ...καλα εγω τα μετραγα αυτα,ο αντωνης οχι :D :D   θα το ηθελα ξανα στο κομματι αδριτσαινα-καρυταινα,αλλα στα πολυ κλειστα προτιμω το ντορσο λογικο αυτο...βεβαια μολις ανεβηκα στο ντορσο,νομιζα οτι ανεβηκα σε κατσικι,μου πηρε ωρα να επανελθω,αλλα overall ειναι πολυ καλο το capo1200...σιγουρα ειναι πολυ καλυτερο απο αεροψυκτο gs και ειναι ιδια σκαλα με ktm adv1200t που χανει μονο στα γκαζια...
εχοντας οδηγησει αρκετα
ktm 1290t
tiger1050 μονομπρατσο
aprilia caponord 1200 rally
ducati multistrada 1200
bmw 1200gs
το τοποθετω overall κατω απ το μουλτιστραντα στη δευτερη θεση  και αυτο καθαρα για λογους αδρεναλινης που βγαζει το ντουκατι
αρνητικα οτι το κοντερ επρεπε να ειχε πιο πολλες ενδειξεις,μια θερμοκρασια περιβαλλοντος και ενα βολτομετρο ισως... τα εργοστασιακα προβολακια βγαζουν πολυ εντονο ασπρο και θελει να επεμβεις στις κυριες λαμπες ωστε να εχει ομοιομορφο αποτελεσμα...
επισης κατι που ψαχναμε...που ειναι η μπριζα? :D :D :D
στις τιμες που παιζουν εξωτερικο απ οτι ειδα ειναι μια πολυ καλη επιλογη διοτι παιρνεις πολυ μηχανακι στο 75% της τιμης σε σχεση με τους ανταγωνιστες.στην ελλαδα σπανιζουν τα μεταχειρω...
ολα τα παραπανω ειναι προσωπικη αποψη,αν μου ελεγες να το αγορασω ,θα ελεγα οτι τριγυρναει στο μυαλο μου,αλλα το απλο διοτι ειναι ασφαλτινο μηχανακι και ειναι πολυτελεια η ακτινα..να πει και ο αντωνης βεβαια...εχει καλυτερη εμπειρια σε συγκριση με μουλτι και κτμ.αυτα!!!

φωτο σε στιγμη ηρεμιας
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης