0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Συνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2734
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1933
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #210 - : Μάιος 19, 2023, 11:09:20 πμ »
Μετα απο σχεδον 10 χρονια τι αποψη εχουν οι κατοχοι .... Ειχε και αυτο παιδικες ασθενειες σαν καινουργιο μοντελο ? εβγαλε καποιο σοβαρο προβλημα ? Αξιζει σαν μεταχειρισμενο το 2023 ?

Καθως απο τη μια γερναμε και θελουμε μαλλον να αλλαξουμε κατηγορια και απο την αλλη θελουμε και παρεα στις βολτες και παραπανω μερες.... αξιζει τα λεφτα του ? 4 στο .car ολα και ολα....

Και το ένα από αυτά του κολλητού και μέλους Μανώλη BOUSNAK.

Πολύ αξιόλογη μοτοσυκλέτα σε λογική τιμή, με όλα τα ηλεκτρονικά, γκάζι τόσο όσο, ποιότητα κύλισης. Προβλήματα δεν ξέρω να σου πω, του Μανώλη δεν θυμάμαι να του έχει βγάλει κάτι.
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος abalos

  • *
  • 20
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: caponord rally
  • Αντιδράσεις: +21
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #211 - : Μάιος 23, 2023, 05:59:02 μμ »
Μετά από 8 χρόνια με το Ραλύ (πότε πέρασαν 8 χρόνια ? ) και 55.000 χιλιόμετρα μπορώ να πω ότι σίγουρα δεν έχω μετανιώσει για την αγορά και την συμβίωση μαζί του .
Παιδικές ασθένειες δε θυμάμαι να αντιμετώπισα ούτε κάτι να με προβληματίσει . Ούτε μου έβγαλε κάποια ζημιά μεγάλη.
Η δύναμη του και η ροπή του είναι τόσο όσο , δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά σε κάνει να θελεις να το κυνηγάς. Επίσης δε τρομάζει και ταξιδεύεις άνετα για ώρες ! Καταπίνει 500 χιλιομετρα δικάβαλο για πλάκα !
Στο καταπίνει βάλε και την βενζίνη , στα 130+ απλά ρουφάει μέχρι εκεί κινείται σε κανονικές καταναλώσεις 7,5-8  , αλλά πάνω απ τα 130 και ειδικά 3βαλιτσο φορτωμένος μπορείς να δεις τρελή κατανάλωση . Απ την άλλη δεν υπάρχει μηχανή που να πηγαίνει τέρμα και να μη καίει .

Οι αναρτήσεις του ακόμα και τώρα στέκονται παραπάνω από αξιοπρεπείς! Το στήσιμο είναι όπως το περιγράφουν , σου βγάζει ασφάλεια και σιγουριά σε όλες τις συνθήκες.

Εγω είχα τη ψευδαίσθηση ότι μπορεί να κινηθεί και σε χωμάτινες διαδρομές το ίδιο καλά . Και δε μιλάω για απλές μεταβάσεις , μιλάω για χωμάτινες εκδρομές με τακουνάτα λάστιχα. Εκεί ενώ η διασκέδαση είναι άπειρη και σου κάνει όσα χατήρια κάνουν όλες οι "χοντρές" μηχανές της κατηγορίας η ηλεκτορνική ανάρτηση σε περιορίζει . Μόλις το κυνηγήσεις στο χώμα καταλαβαίνεις ότι η ζημιά παραμονεύει. Και η ζημιά στις αναρτήσεις τσούζει πολύ .

Τώρα αν αξίζει να το αγοράσεις είναι δύσκολη ερώτηση . Εγώ πήγα να τη πουλήσω στην αρχή της χρονιάς για κάτι πιο χωμάτινο αλλά μου λέγανε 8-8,5 χιλ και άλλαξα αμέσως γνώμη ! Τέτοιας κατηγορίας μηχανή με τις τρέχουσες τιμές αγοράς δε θα μπορέσω να αποκτήσω στο μέλλον οπότε πάμε για μικρό και παντρεύομαι το capo που κάθολου δε με χαλάει . Ακόμα το κοιτάω κάθε φορα που μπαίνω στο γκαραζ και ανυπομονώ να το οδηγήσω !


 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης