Μετά από 8 χρόνια με το Ραλύ (πότε πέρασαν 8 χρόνια ? ) και 55.000 χιλιόμετρα μπορώ να πω ότι σίγουρα δεν έχω μετανιώσει για την αγορά και την συμβίωση μαζί του .
Παιδικές ασθένειες δε θυμάμαι να αντιμετώπισα ούτε κάτι να με προβληματίσει . Ούτε μου έβγαλε κάποια ζημιά μεγάλη.
Η δύναμη του και η ροπή του είναι τόσο όσο , δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά σε κάνει να θελεις να το κυνηγάς. Επίσης δε τρομάζει και ταξιδεύεις άνετα για ώρες ! Καταπίνει 500 χιλιομετρα δικάβαλο για πλάκα !
Στο καταπίνει βάλε και την βενζίνη , στα 130+ απλά ρουφάει μέχρι εκεί κινείται σε κανονικές καταναλώσεις 7,5-8 , αλλά πάνω απ τα 130 και ειδικά 3βαλιτσο φορτωμένος μπορείς να δεις τρελή κατανάλωση . Απ την άλλη δεν υπάρχει μηχανή που να πηγαίνει τέρμα και να μη καίει .
Οι αναρτήσεις του ακόμα και τώρα στέκονται παραπάνω από αξιοπρεπείς! Το στήσιμο είναι όπως το περιγράφουν , σου βγάζει ασφάλεια και σιγουριά σε όλες τις συνθήκες.
Εγω είχα τη ψευδαίσθηση ότι μπορεί να κινηθεί και σε χωμάτινες διαδρομές το ίδιο καλά . Και δε μιλάω για απλές μεταβάσεις , μιλάω για χωμάτινες εκδρομές με τακουνάτα λάστιχα. Εκεί ενώ η διασκέδαση είναι άπειρη και σου κάνει όσα χατήρια κάνουν όλες οι "χοντρές" μηχανές της κατηγορίας η ηλεκτορνική ανάρτηση σε περιορίζει . Μόλις το κυνηγήσεις στο χώμα καταλαβαίνεις ότι η ζημιά παραμονεύει. Και η ζημιά στις αναρτήσεις τσούζει πολύ .
Τώρα αν αξίζει να το αγοράσεις είναι δύσκολη ερώτηση . Εγώ πήγα να τη πουλήσω στην αρχή της χρονιάς για κάτι πιο χωμάτινο αλλά μου λέγανε 8-8,5 χιλ και άλλαξα αμέσως γνώμη ! Τέτοιας κατηγορίας μηχανή με τις τρέχουσες τιμές αγοράς δε θα μπορέσω να αποκτήσω στο μέλλον οπότε πάμε για μικρό και παντρεύομαι το capo που κάθολου δε με χαλάει . Ακόμα το κοιτάω κάθε φορα που μπαίνω στο γκαραζ και ανυπομονώ να το οδηγήσω !