0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1375
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +562
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #60 - : Ιούλιος 30, 2017, 07:51:03 μμ »
Ενα Capo 900 και με νεο design.....και οχι με δανεικα μερη απο άλλα μοτο της Aprilia.


Eνω το παλιο ηταν τερας πρωτογνωρης φαντασιας  :h22: :h22: :h22: :h22:

Το παλιο ηταν καμουφλαζ για μην το ξεχωριζουν απο το Βαρκαδερο!!
Σχεδιαστικά μπορει να μην εκανε την διαφορά αλλά ειχε άλλες εκπληξεις....κατω απο το ρεζερβουαρ!!!  :dvl! :a20 :h22: :h22:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #61 - : Ιούλιος 30, 2017, 08:04:11 μμ »
Ναι είχε. Την καφε φισα, τους πολλαπλασιαστές
Εντάξει, πέραν της πλάκας, είχε το ροταξ μοτέρ, που δεν το φορούσε κανένα άλλο μηχανάκι, πλην του RSV. Αλλά και πάλι, δεν νομίζω ότι ήταν κάτι το ξεχωριστό. Άλλωστε το εδειξαν και οι πωλήσεις απέναντι στα μαμούθ της εποχής. Μόνο όταν σαν μεταχειρισμένο είχε τιμή στο πάτωμα, πούλησε ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2734
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1933
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #62 - : Ιούλιος 30, 2017, 08:26:59 μμ »
Κάποιοι τα πήραν καινούργια

Στάλθηκε από το ZTE BLADE V7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2454
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #63 - : Ιούλιος 30, 2017, 08:41:17 μμ »
Και μετα το έριξαν στις bmw
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος ksaplostra

  • *******
  • 1451
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #64 - : Ιούλιος 30, 2017, 08:45:48 μμ »
Βασικά το υποβιβαζετε άνευ λόγου.
Ποιο μηχανάκι κατηγορίας του ,το 2001,είχε τον κινητήρα του,το πλαίσιο του,εργονομική σχεδίαση,αναρτήσεις,εμφάνιση;
Απλά είναι aprilia και δεν πουλάει,κάτι βαραντερο κλπ εντάξει δλδ να σοβαρευτούμε λίγο.
Όσον αφορά τα ΛΙΓΑ ελαττώματα στα ηλεκτρικά,νταξ δεν καίει βολάν,ηλεκτρονικές κλπ ένα ανορθωτη ήθελε(που δεν υπήρχε μοσφετ το 2000) κάνα πολλαπλασιαστή κάπου κάπου κ ένα ρελε...Κλάιν Μάιν

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 30, 2017, 08:49:17 μμ από ksaplostra »

*

Αποσυνδεδεμένος ksaplostra

  • *******
  • 1451
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #65 - : Ιούλιος 30, 2017, 09:30:45 μμ »
Αξιομνημόνευτος Επίσης,είναι ο πίνακας οργάνων κ ενδείξεων,ο οποίος έχει αεροπορικού τύπου σχεδίαση και είναι μακράν από τους πλέον όμορφους κ εύχρηστους ακόμα και σήμερα.

Μόνο εμείς το υποβιβάζουμε βασικά,στο δρόμο μέχρι οι,της διας με σταματάνε και με ρωτάνε για το μηχανάκι και στο τέλος δίνουν εύσημα.

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος dimos

  • *****
  • 628
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: capo,900ss ducati,vespa px200e
  • Αντιδράσεις: +111
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #66 - : Ιούλιος 30, 2017, 09:41:43 μμ »
Παντως ενας εμπορος ιταλια δινει τα 1200 στα 11500€ καινουργια παραεισεγωγης γραφει..
Εδω πωλουνται ακομα καινουργια?

*

xalaneayta

Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #67 - : Ιούλιος 31, 2017, 06:20:31 μμ »
Πλεον ολα αυτα που λετε ειναι στα 22-25κ αν τα παρεις φουλ απο την εταιρια και γυρνας με αλουμινενια τριβαλιτσα στην κινηση της πολης ξεκρανωτος με πολο με σηκωμενο γιακα και αιφον με ροζ η λευκα ακουστικα,με σενιε πενιε γιαλι και ζελε στο μαλλι και ετσι εδραιωνεσαι σαν κλαρινογαμπρος με φραγκα,κατι σαν να εχω πορσε μποξτερ ενα πραγμα.
Ελπιζω να πεσουν λοιπον οι τιμες απο τα καπο 1200-απ οτι βλεπω ειναι τωρα στα 9-10κ-και να μπορεσω να παρω ενα "αποτυχημενο" μοντελο.
Τα ιταλικα v2 ειναι για ανθρωπους με παθος ψυχη και καρδια.
Γι αυτο ειμαστε λιγοι μαγκες.
Φιλε διμος συμφωνω απολυτα.με σηκωμενο γιακα μονο ο δρακουλας γ@μησε.σκατα στο GS,σκατα στη ντουκα.αλλα να σου πω για το καποτην έκδοση με τη ακτινωτες ζαντες ,δε ξερω πως το λενε,σκατα ειχα διαβασει.τωρα να μου πεις το πηρες βολτα?οχι αλλα να το λενε σκατα και σε ξενο τυπο,κατι βρωμαει....σκατα δηλαδη

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2734
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1933
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #68 - : Ιούλιος 31, 2017, 07:58:59 μμ »
Παιδιά, λίγο κοινή λογική βρε σεις....Μην γράφουμε ότι θέλουμε.

Ποιός εδώ μέσα, αν μπορούσε να διαθέσει 20Κ για αγορά μεγάλης on off, δεν θα έπαιρνε GS1200 ή ΚΤΜ 1290 ή Μultistrada 1200? Είναι σαφώς καλύτερα από το Capo 1200, το οποίο ήταν ένα ντυμένο dorso 1200 και έκανε 16Κ. Πολύ απλά, το μηχανάκι ήταν πιο πίσω από τα παραπάνω, με μικρή διαφορά τιμής που να δικαιολογεί την αγορά του. Τώρα, σαν προσφορά στα 13Κ, ναι,  μάλλον αξίζει...

Επίσης, αυτό το κλισέ ότι όποιος πέρνει BMW είναι Κολωνάκι, ακράνωτος κτλ έχει πολυφορεθεί ρε σεις. Όποιος έχει φράγκα, αγοράζει ότι γουστάρει και το χρησιμοποιεί όπως γουστάρει. Ξέρετε, αυτές οι κλισεδούρες μπορούν να αντιστραφούν και να μας πάρει η μπάλα όλους μας, είτε για μηχανάκια, είτε για την στάση μας στην ζωή γενικότερα. Πχ. όλοι εσείς οι onoffαδες με τα 1000αρια μαστόδοντα, έχετε γράψει το 1/10 των χλμ που έγραψε ο Βροχίδης με το XR250? Ή όλοι εμείς οι "γρήγοροι" με τα πολλά άλογα και τα σούπερ ηλεκτρονικά, μπορούμε να γύρίσουμε στο 1,23 Σέρρες που έγραψε ο Bourman με το σχεδόν 15ετίας RSV του?
κτλ...

Τώρα, όσον αφορά το Capo 1000, ναι, πλέον είναι ένα φοβερό value for money μηχανάκι. Τώρα όμως, που το παίρνεις με 3 χιλιάρικα. Και που τα κουσούρια του πλέον είναι γνωστά και μαθεύτηκαν στις πλάτες ιδιοκτητών που τα αγόρασαν καινούργια (όπως εγώ, που το 2002 το πήρα 11856Ε, όσο ακριβώς έκανε το Varadero και τα άλλα μεγάλα Onoff της εποχής). Και μου έκαψε αρκετούς πολλαπλασιαστές (πριν βρεθεί άκρη γιατί τους καίει), και ηλεκτρονική, και με άφησε από πλαστικούς ταχυσυνδέσμους (πριν βγει το Raid). Και όλα αυτά, προ ebay, με ελληνική αντιπροσωπία την Mobility, με κλέισιμο αποθηκών κτλ....
(κάτι σαν τα πέτρινα χρόνια του Γαύρου, ένα πράγμα :D :D :P :P)

Όλα λοιπόν είναι σχετικά.
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2454
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #69 - : Ιούλιος 31, 2017, 11:27:14 μμ »
Εσυ  να φύγεις. Να πας αλλού  :P
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2454
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #70 - : Ιούλιος 31, 2017, 11:33:38 μμ »
Το θεμα μετο capo 12 δεν είναι εαν εχει ή δεν έχει ικανότητα να γυρίσει τον κόσμο, το θέμα του ηταν το οτι δεν είχε τα απόλυτα αλογα σαν το xr, δεν ειχε το off road του adventure, και δεν μπορούσε να γινει του status symbol οπως το gs και το μουλτι.
Προσοχή δεν λεω οτι ειναι καλύτερα ή χειρότερα, αλλα στην τελικη οπως λεει και ο ψηλος, ποιος μπορεί να παρει το100% απ το μηχανάκι του?


Εκτός απο τον bros που ειναι υδραυλικαρα
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος dimos

  • *****
  • 628
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: capo,900ss ducati,vespa px200e
  • Αντιδράσεις: +111
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #71 - : Αύγουστος 01, 2017, 02:19:43 πμ »
Επειδη εχω πιει και λιγο,
το καπο μου ειναι με 15αρι γραναζι μπροστα και γατοψαρο και roadsmart 3,
και εχω κανει μαζι του το καλιφορνια 3 στις σερρες και οι αποστατες των μαρσιπιεδων πετουσαν φωτιες.
Και εχω και 91000χλμ.
Το μηχανακι ειναι αλλου και χαλαλι φιλε τα 11856 που εσκασες το 02.

Μπορει οχι το 100,αλλα το 90% μου το χει δωσει και ξερετε και κατι αλλο?
Καθε πρωι που την βλεπω,γουσταρω.
Γουσταρω πολυ.
Αυτοι που εχουν φραγκα και γουσταρουν μηχανη με βυζια-gs-με τεχνολογια β' παγκοσμιου,να τα παρουν,να τα οδηγουν και να ναι καλα.

Τις συγκινησεις ενος v2 ιταλικου ας τις αφησουν για μας τους ρομαντικους.

Φιλικα παντα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #72 - : Αύγουστος 01, 2017, 10:28:55 πμ »
Τα BMW GS είναι για το Κολονακι και για τις καφετέριες. Το XR είναι ασφάλτινος κανίβαλος, γι'αυτό και δεν έχει πουλήσει.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2734
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1933
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #73 - : Αύγουστος 01, 2017, 10:34:49 πμ »
Δήμο, το μηχανάκι ήταν καλό πριν 15 χρόνια, είναι πολύ καλό για 3000€ τώρα. Δεν είναι αλλού όμως.
Κατά τα άλλα, οπως την βρίσκει ο καθένας

Στάλθηκε από το ZTE BLADE V7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος dimos47ki7

  • ***
  • 148
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord 06
  • Αντιδράσεις: +6
Απ: Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 τα μεγάλα θύματα του Euro 4
« Απάντηση #74 - : Αύγουστος 03, 2017, 01:35:17 πμ »
Τώρα με τις ανακλήσεις της bmw για τα μπροστινά, θα γεμίσει το car με GS στο 10αρικο
Οπότε φροντίστε να αγοράσετε από τώρα polo με στάμπα στον γιακά και βουρ για Κολωνάκι

Στάλθηκε από το SM-T320 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης