0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Tasman

1ο Service Dorsoduro
« - : Ιούλιος 16, 2008, 08:53:48 πμ »
Χθες έκανα το 1ο Service του Dorsoduro, στον Αρμακόλα.

Αλλάχθηκαν λάδια και φίλτρο και έγινε γενικό τσεκάρισμα (ρυθμίστηκε και το shift light στις 9.000rpm). Κόστος: 60ευρώ. Γενικά έμεινα ευχαριστημένος από την αντιμετώπιση, με εξαίρεση το παρακάτω θέμα:

Αναφορικά με τη ρύθμιση βαλβίδων (που έχει γίνει αρκετή κουβέντα στο forum), αν και όταν παρέδωσα το μηχανάκι του ζήτησα να το ανοίξει και να τις ελέγξει, το μεσημέρι που πήγα να το πάρω, μου είπε ότι δεν το άνοιξε  :thnk:.

Ο λόγος: Έχουν οδηγία από την Aprilia να μην ανοίγουν για έλεγχο βαλβίδων στα 1.000χλμ., παρά μόνο αν ακούγονται οι βαλβίδες. Επειδή μάλιστα η ρύθμιση γίνεται με καπελότα, οι βαλβίδες δεν απορρυθμίζονται εύκολα (έτσι τουλάχιστον μου είπε).

Περιμένω τα σχόλια από όσους γνωρίζουν κάτι παραπάνω από εμένα.



*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: 1ο Service Dorsoduro
« Απάντηση #1 - : Ιούλιος 16, 2008, 11:05:29 πμ »
δεν συμφωνω...

ποιος ειναι αυτος που μπορει να ''ακουσει'' μια βαλβιδα εαν θελει ρυθμιση?
να μου πει τον τροπο ρε παιδια για να μην παιδευομαι να ανοιγω καπακια

οταν λεμε ρυθμιση ενοουμε το διακενο μεταξυ εκκεντρου κ βαλβιδας.αυτο το οριζει ο κατασκευαστης με μια ανοχη.
η ανοχη πχ στο dorso ειναι στις βαλβιδες εξαγωγης 0,16mm εως 0.23mm.

για να ''χτυπαει'' η βαλβιδα κ να ακουγετε ο χαρακτηριστικος ηχος πρεπει να ξεφυγει τουλαχιστον πανω απο 0,28mm.
εαν ειναι απο εκει κ κατω δεν ακουγεται.ρυθμιση θελει ακομα κ εαν ειναι 0.24mm .
ακομα χειροτερα ειναι εαν το διακενο ειναι πιο κατω,δηλαδη η βαλβιδα να ειναι κλειστη πχ 0,14mm.
σε ολες τις περιπτωσεις η βαλβιδα δεν ακουγεται εαν δεν περασει κατα ενα μεγαλο νουμερο την ανοχη προς τα πανω.
ποιος μπορει να την ακουσει κ να σου πει με σιγουρια οτι η βαλβιδες σου δεν θελουν ρυθμιση?. απο την στιγμη που ο ιδιος ο κατασκευαστης αναφερει ελεγχο κ ρυθμιση ,ολα τα υπολειπα απλα ειναι περιτα.

το οτι χρησιμοποιει καπελωτα δεν το κανει πιο ανθεκτικο στην απορυθμιση ...αλλος ειναι ο λογος που εφευρεθηκε ο τυπος ρυθμισης με καπελωτα κ ειναι αλλη συζητηση
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 16, 2008, 11:18:57 πμ από bill »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: 1ο Service Dorsoduro
« Απάντηση #2 - : Ιούλιος 16, 2008, 11:23:20 πμ »
δεν συμφωνω...

ποιος ειναι αυτος που μπορει να ''ακουσει'' μια βαλβιδα εαν θελει ρυθμιση?
να μου πει τον τροπο ρε παιδια για να μην παιδευομαι να ανοιγω καπακια

οταν λεμε ρυθμιση ενοουμε το διακενο μεταξυ εκκεντρου κ βαλβιδας.αυτο το οριζει ο κατασκευαστης με μια ανοχη.
η ανοχη πχ στο dorso ειναι στις βαλβιδες εξαγωγης 0,16mm εως 0.23mm.

για να ''χτυπαει'' η βαλβιδα κ να ακουγετε ο χαρακτηριστικος ηχος πρεπει να ξεφυγει τουλαχιστον πανω απο 0,28mm.
εαν ειναι απο εκει κ κατω δεν ακουγεται.ρυθμιση θελει ακομα κ εαν ειναι 0.24mm .
ακομα χειροτερα ειναι εαν το διακενο ειναι πιο κατω,δηλαδη η βαλβιδα να ειναι κλειστη πχ 0,14mm.
σε ολες τις περιπτωσεις η βαλβιδα δεν ακουγεται εαν δεν περασει κατα ενα μεγαλο νουμερο την ανοχη προς τα πανω.
ποιος μπορει να την ακουσει κ να σου πει με σιγουρια οτι η βαλβιδες σου δεν θελουν ρυθμιση?. απο την στιγμη που ο ιδιος ο κατασκευαστης αναφερει ελεγχο κ ρυθμιση ,ολα τα υπολειπα απλα ειναι περιτα.

το οτι χρησιμοποιει καπελωτα δεν το κανει πιο ανθεκτικο στην απορυθμιση ...αλλος ειναι ο λογος που εφευρεθηκε ο τυπος ρυθμισης με καπελωτα κ ειναι αλλη συζητηση


Γιατρέ ..απλά ..... :prm :prm :prm :prm :prm :prm :prm

*

Αποσυνδεδεμένος SKIER

  • *****
  • 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 '97
  • Αντιδράσεις: +15
Απ: 1ο Service Dorsoduro
« Απάντηση #3 - : Ιούλιος 16, 2008, 11:30:48 πμ »
Μην τρελαθουμε τωρα,ρυθμιση βαλβιδων στα 1.000χλμ! :bigun: Εκανα ρυθμιση βαλβιδων στα 30.000χλμ και στο συνεργειο που το πηγα (Κουρτης) μου ειπαν οτι κανονικα καθε 12.000χλμ αντι των 6.000χλμ χρειαζεται να κανουμε ρυθμιση,ειναι αμαρτια να ανοιγουμε καθε 6.000χλμ το καπακι για ρυθμιση.Τι εχει να ''πει'' ο bill περι αυτου; :thnk:
All i want from my birthday is another birthday...

*

davide

Απ: 1ο Service Dorsoduro
« Απάντηση #4 - : Ιούλιος 16, 2008, 12:11:28 μμ »
Μην τρελαθουμε τωρα,ρυθμιση βαλβιδων στα 1.000χλμ! :bigun:

Στα πρώτα 1000 χιλιόμετρα, ελέγχεις και αν χρειάζεται ρυθμίζεις βαλβίδες. Τι σου φαίνεται περίεργο? Δεν λέει κάθε 1000 χιλιόμετρα ρύθμισμα. Αν ο κατασκευαστής λέει έτσι, κάτι παραπάνω θα ξέρει!
 :bye:

*

kompimen

Απ: 1ο Service Dorsoduro
« Απάντηση #5 - : Ιούλιος 16, 2008, 12:17:38 μμ »
bill να σε πάρω τηλ να ακούσεις το μοτέρ μου???? :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :P :P :P :P



πες μου πως δεν έχεις ακούσει την συγκεκριμένη ατάκα πολλές φορές!!!!!! :D :D :D

*

Αποσυνδεδεμένος SKIER

  • *****
  • 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 '97
  • Αντιδράσεις: +15
Απ: 1ο Service Dorsoduro
« Απάντηση #6 - : Ιούλιος 16, 2008, 12:19:16 μμ »
David, ο πελατης το ειπε,οχι ο κατασκευαστης! :ohyes:
All i want from my birthday is another birthday...

*

davide

Απ: 1ο Service Dorsoduro
« Απάντηση #7 - : Ιούλιος 16, 2008, 12:31:47 μμ »
David, ο πελατης το ειπε,οχι ο κατασκευαστης! :ohyes:

Τότε πάω πάσο! ;)

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: 1ο Service Dorsoduro
« Απάντηση #8 - : Ιούλιος 16, 2008, 01:32:22 μμ »
απλή και ταπεινή άποψη...

1.είναι μάλλον απίθανο να θέλει ρύθμιση στα 1000 χλμ

2. εαν ο κατασκευαστής λέει..κάτι θα ξέρει...

3. εαν είχα ένα Κυρ-Μάστορα που να τον εμπιστευόμουν θα έλεγα να το ανοιγε...εαν όχι... περιμένω μέχρι το... να ακούσω το ''tsiki tsiki'' ή εν πάσει περιπτώσει μέχρι να περάσουν αρκετά χιλιάδες χιλιόμετρα...

 :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: 1ο Service Dorsoduro
« Απάντηση #9 - : Ιούλιος 16, 2008, 03:06:20 μμ »
Ο λογος που ελεγχουν βαλβιδες, εχει να κανει με το quality control μιας εταιριας, Επειδη καμια ευρωπαικη εταιρια δεν μπορει να ανταγωνιστει τους γιαπωνεζους, ετσι και η Aprilia ζηταει στο πρωτο σερβις να γινει ελεγχος στις βαλβιδες.
1 στα 20 μηχανακια θα χρειαστει ρυθμιση (μπορει να το επιβεβαιωσει και ο Βασιλης αυτο). Ποιος ο λογος να μην γινει???

Ειπαμε, τα aprilia ειναι αξιοπιστα μηχανακια, αλλα θελουν σωστο μαστορα και σερβις συμφωνα με το βιβλιο. Απλο. Οποιος δεν θελει να το κανει, συγνωμη, ας μην επαιρνε aprilia.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

LIANA

Απ: 1ο Service Dorsoduro
« Απάντηση #10 - : Ιούλιος 16, 2008, 03:16:57 μμ »
απλή και ταπεινή άποψη...

1.είναι μάλλον απίθανο να θέλει ρύθμιση στα 1000 χλμ

2. εαν ο κατασκευαστής λέει..κάτι θα ξέρει...

3. εαν είχα ένα Κυρ-Μάστορα που να τον εμπιστευόμουν θα έλεγα να το ανοιγε...εαν όχι... περιμένω μέχρι το... να ακούσω το ''tsiki tsiki'' ή εν πάσει περιπτώσει μέχρι να περάσουν αρκετά χιλιάδες χιλιόμετρα...

 :bye: :bye: :bye:

+10000

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: 1ο Service Dorsoduro
« Απάντηση #11 - : Ιούλιος 16, 2008, 03:23:07 μμ »
David, ο πελατης το ειπε,οχι ο κατασκευαστης! :ohyes:

Τότε πάω πάσο! ;)

Μην πας καθολου πασο.
Ο κατασκευαστης λεει ελεγχο και αν χρεαστει ρυθμιση οποτε φιλαρακο καποιος βαριεται να ανοιξει τα καπακια  :mlk

*

Tasman

Απ: 1ο Service Dorsoduro
« Απάντηση #12 - : Ιούλιος 16, 2008, 03:32:32 μμ »
David, ο πελατης το ειπε,οχι ο κατασκευαστης! :ohyes:

O κατασκευαστής στο manual του Dorsoduro γράφει Inpection στα 1.000χλμ., για αυτό κι εγώ του το επισήμανα ώστε να ανοίξει τον κινητήρα και να ελέγξει. Από τη στιγμή όμως που εξουσιοδοτημένο συνεργείο θεωρεί ότι το "ακουστικό" inspection αρκεί, εγώ ως πελάτης και όχι μηχανικός το αποδέχομαι. Αν τελικά μου λέει μπαρούφες, τότε όσο φταίει αυτός άλλο τόσο φταίει η Aprilia που δεν έχει ξεκαθαρίσει στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της ποιες είναι οι απαραίτητες εργασίες σε κάθε μοντέλο και για κάθε service.

Και το "βαριέται να ανοίξει τα καπάκια" δεν το καταλαβαίνω. Γιατί τσάμπα θα το κάνει; Δεν θα με χρεώσει για τα εργατικά; 

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: 1ο Service Dorsoduro
« Απάντηση #13 - : Ιούλιος 16, 2008, 03:44:22 μμ »
Και το "βαριέται να ανοίξει τα καπάκια" δεν το καταλαβαίνω. Γιατί τσάμπα θα το κάνει; Δεν θα με χρεώσει για τα εργατικά; 
Ενω τωρα σε χρεωσε τα εργατικα και δεν τ'ανοιξε  :psdof:

Ουτε μιση ωρα δουλεια δεν ειναι....

Τη ρυθμηση του shift light στην χρεωσε αραγε? :tez:

*

LIANA

Απ: 1ο Service Dorsoduro
« Απάντηση #14 - : Ιούλιος 16, 2008, 03:46:20 μμ »
Και το "βαριέται να ανοίξει τα καπάκια" δεν το καταλαβαίνω. Γιατί τσάμπα θα το κάνει; Δεν θα με χρεώσει για τα εργατικά; 
Ενω τωρα σε χρεωσε τα εργατικα και δεν τ'ανοιξε  :psdof:

Ουτε μιση ωρα δουλεια δεν ειναι....

Τη ρυθμηση του shift light στην χρεωσε αραγε? :tez:


Παιδιά έχω μάθει ότι στο πρώτο σερβις των 1000 χλμ. δεν πληρώνουμε εργασία παρά μόνο λάδια ξύδια...  :thnk:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης