0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: eyzein στις Ιούλιος 17, 2008, 11:11:25 πμΠαράθεση από: saddle69 στις Ιούλιος 17, 2008, 11:01:24 πμΠαράθεση από: eyzein στις Ιούλιος 17, 2008, 09:58:21 πμ(Συνέχεια προηγούμενης σκέψης μου.....)Δηλ. έχουμε θέμα τελικά!!!Διότι, εγω πρέπει τώρα να αποφασίσω, αν το πάω για σερβις στον ένα μηχανικό δν θα ρυθμίσει βαλβίδες, ενώ αν το πάω στον άλλο θα ρυθμίσει!!Και πείτε μου ποία είναι η θέση μου???? Bρε ....κουλάρετε ....Αλλο ο έλεγχος ( που λέει το manual ) και άλλο η ρύθμιση ....Ο έλεγχος ...σημαίνει πως τσεκάρεις ...αν θέλουν ...οχι οτι τις ρυθμίζεις κιόλας .... Sorry Αλέξη, λάθος διατύπωση!!Αυτό εννοούσα, για τον έλεγχο. Πως δηλ. θα ελεγχθεί αν χρειάζονται ρύθμιση, με το στηθοσκόπιο ή απλά με τ' αυτί???? Λογικά πρέπει να ανοιχτεί, ε???? ακριβώς ....ανοιγεται ....και ?? Που το πρόβλημα ??Δεν το εντοπίζω !!!! οπως είπε και ο ΓΙΑΤΡΟΣ με το αυτί διάγνωση δεν παίζει ...εκτός αν κάτι είναι τοσο αρύθμιστο ....που κάνει μπαμ !!! Στην προκειμένη περίπτωση .....δεν παίζει ...κατι τέτοιο !!!
Παράθεση από: saddle69 στις Ιούλιος 17, 2008, 11:01:24 πμΠαράθεση από: eyzein στις Ιούλιος 17, 2008, 09:58:21 πμ(Συνέχεια προηγούμενης σκέψης μου.....)Δηλ. έχουμε θέμα τελικά!!!Διότι, εγω πρέπει τώρα να αποφασίσω, αν το πάω για σερβις στον ένα μηχανικό δν θα ρυθμίσει βαλβίδες, ενώ αν το πάω στον άλλο θα ρυθμίσει!!Και πείτε μου ποία είναι η θέση μου???? Bρε ....κουλάρετε ....Αλλο ο έλεγχος ( που λέει το manual ) και άλλο η ρύθμιση ....Ο έλεγχος ...σημαίνει πως τσεκάρεις ...αν θέλουν ...οχι οτι τις ρυθμίζεις κιόλας .... Sorry Αλέξη, λάθος διατύπωση!!Αυτό εννοούσα, για τον έλεγχο. Πως δηλ. θα ελεγχθεί αν χρειάζονται ρύθμιση, με το στηθοσκόπιο ή απλά με τ' αυτί???? Λογικά πρέπει να ανοιχτεί, ε????
Παράθεση από: eyzein στις Ιούλιος 17, 2008, 09:58:21 πμ(Συνέχεια προηγούμενης σκέψης μου.....)Δηλ. έχουμε θέμα τελικά!!!Διότι, εγω πρέπει τώρα να αποφασίσω, αν το πάω για σερβις στον ένα μηχανικό δν θα ρυθμίσει βαλβίδες, ενώ αν το πάω στον άλλο θα ρυθμίσει!!Και πείτε μου ποία είναι η θέση μου???? Bρε ....κουλάρετε ....Αλλο ο έλεγχος ( που λέει το manual ) και άλλο η ρύθμιση ....Ο έλεγχος ...σημαίνει πως τσεκάρεις ...αν θέλουν ...οχι οτι τις ρυθμίζεις κιόλας ....
(Συνέχεια προηγούμενης σκέψης μου.....)Δηλ. έχουμε θέμα τελικά!!!Διότι, εγω πρέπει τώρα να αποφασίσω, αν το πάω για σερβις στον ένα μηχανικό δν θα ρυθμίσει βαλβίδες, ενώ αν το πάω στον άλλο θα ρυθμίσει!!Και πείτε μου ποία είναι η θέση μου????
Ενημερωτικά άλλαξα λάδια στα 15Κ και πλέρωσα 45 έουρα (όχι 60!!!). Επίσης το 1000αρι θέλει καμιά 3άρα λίτρα για να φουσκώσει η κοιλίτσα του. Έτσι για να κάνουμε και τις συγκρίσεις
Παράθεση από: Toumpas Fz1 στις Ιούλιος 17, 2008, 12:30:01 μμΕνημερωτικά άλλαξα λάδια στα 15Κ και πλέρωσα 45 έουρα (όχι 60!!!). Επίσης το 1000αρι θέλει καμιά 3άρα λίτρα για να φουσκώσει η κοιλίτσα του. Έτσι για να κάνουμε και τις συγκρίσεις Άλλαξες και φίλτρο λαδιού με 45ευρώ; Γιατί εδώ μιλάμε για τρία λίτρα λάδι και φίλτρο λαδιού από ανταλλακτικά (το γράφω και στην 1η σελίδα του post).
ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΛΕΝΟΡΜΑΝ ΚΑΙ Λ. ΚΗΦΙΣΟΥ.
Ούπς ναι, πάντα τις μπερδουκλώνω αυτές τις δύο....
Παράθεση από: Drakos στις Ιούλιος 29, 2008, 02:11:44 μμΟύπς ναι, πάντα τις μπερδουκλώνω αυτές τις δύο.... special spam on..παιδιά...''από Πειραιώς''.... special spam off...
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΕΠΕΙΔΗ Κ'ΕΓΩ ΑΙΣΙΩΣ ΕΦΤΑΣΑ ΤΑ 1000ΧΛΜ ΚΑΙ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ, ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ.ΤΟ 1ο ΣΕΡΒΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤα 1000 χλμ??τΟ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΗΔΗ ΣΤΑ 1000 ΚΑΙ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ ΑΠΟ 26/08 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΟΓΩ ΔΟΥΛΕΙΑΣ.ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ 1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΕΡΙΠΟΥ++ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑ 1000 ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΡΑΨΩ ΑΛΛΑ??Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ 1ο ΓΙΝΕΙ ΣΤΑ 1200 ΠΧ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ??ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι