0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος maximo_lider

  • ***
  • 123
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsoduro 750
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: 20000km service
« Απάντηση #15 - : Μάρτιος 15, 2015, 11:48:34 μμ »
Ναι κανονικοτατα!!!!!!   :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος s7avros

  • ***
  • 127
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: 20000km service
« Απάντηση #16 - : Μάρτιος 19, 2015, 08:17:16 μμ »
Την δηνει ειπατε σαν ανακληση για αντικατασταση..... :thnk:
Παντος παιδακια το αλουμινιο εχει θεμα με την ηλεκτροληση κ αυτο ειναι σηγουρο!!! μονο τα χαλκινα αντεχουν κ δεν κηνδυνευουν απο αυτην :ohyes:


*

v-angel

Απ: 20000km service
« Απάντηση #17 - : Μάρτιος 19, 2015, 08:41:03 μμ »
Όντως τη δίνει ?!

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: 20000km service
« Απάντηση #18 - : Μάρτιος 21, 2015, 08:54:43 μμ »
Πως ακριβως εννοειτε την ηλεκτρολυση?
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος s7avros

  • ***
  • 127
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: 20000km service
« Απάντηση #19 - : Μάρτιος 24, 2015, 09:56:13 μμ »
Πως ακριβως εννοειτε την ηλεκτρολυση?
Κατι σαν αυτο που παθενουν τα καπακια των δοχειων φρενου κ συμπλεκτι σαν....ψωριαση αλουμινιου π λεμε αλλα σε μεγαλητερο βαθμο.
το νερο αποκτα την ιδιοτητα υπο προιποθεσεις  να διαχορηζει τα σηστατικα του υδρογονο πχ κ αυτο κανει την ζημια στο αλουμινιο.

*

v-angel

Απ: 20000km service
« Απάντηση #20 - : Μάρτιος 24, 2015, 09:58:37 μμ »
Ε τότε τι καλύτερα να βάλουμε μεταλλική?:-(

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: 20000km service
« Απάντηση #21 - : Μάρτιος 25, 2015, 09:30:53 πμ »
Κατι σαν αυτο που παθενουν τα καπακια των δοχειων φρενου κ συμπλεκτι σαν....ψωριαση αλουμινιου π λεμε αλλα σε μεγαλητερο βαθμο.
το νερο αποκτα την ιδιοτητα υπο προιποθεσεις  να διαχορηζει τα σηστατικα του υδρογονο πχ κ αυτο κανει την ζημια στο αλουμινιο.


Δεν ειναι ακριβως ετσι, αλλα το παραφλου εχει την ιδιοτητα να μηδενιζει σχεδον την διαβρωση, τηρουμενων των σωστων σερβις στο κυκλωμα ψυξης. ;)


ps. ηλεκτρολυση εχει να κανει με ηλεκτρισμο και την διασπαση ενος μεταλλου. Αυτο που εχουμε (και κακως, ακομα και οι υδραυλικοι, ονομαζουν ηλεκτρολυση) ειναι γαλβανικη διαβρωση (ή καπως ετσι). Ειναι η επαφη 2 διαφορετικων μεταλλων, οπου ηλεκτρονια φευγουν απο το ενα μεταλλο στο αλλο (φυσικό φαινόμενο που οφείλεται στη διαφορά ηλεκτρικού δυναμικού μεταξύ διαφορετικών μετάλλων, οταν ειναι μεσα σε αγωγιμο μεσο), μεχρι να επελθει ιδιο ηλεκτρικο δυναμικο.
ps2. Τα δοχεια φρενων χαλανε απο την τοξικοτητα των υγρων συνηθως.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

v-angel

Απ: 20000km service
« Απάντηση #22 - : Μάρτιος 25, 2015, 10:36:57 πμ »
Ε και τελικά τι?

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: 20000km service
« Απάντηση #23 - : Μάρτιος 25, 2015, 12:28:32 μμ »
οπως πολυ σωστα λεει ο κοσμας δεν ειναι ηλεκτρολυση αλλα ηλεκτροχημικο φαινομενο. θα συμβει θες δεν θες μιας και οτι υγρο και να βαλεις ειναι φορεας ιοντων και εφοσον υπαρχουν ελευθερα ηλεκτρονια στην εξωτερικη στοιβαδα των μοριων ,τοτε το υγρο θα γινει και αγωγος ρευματος με οτι συνεπειες εχει. για να ελαχιστοποιηθει το φαινομενο βαζουμε σχετικα περισσοτερες γειωσεις στους κινητηρες με αλουμινενια μπλοκ και κεφαλες, και σε πιο extreme εφαρμογες τοποθετειτε ενα κομματι ψευδαργυρου για να διαβρωνεται εκεινο και οχι το αλουμινιο.


τωρα όσον αφορα την τρομπα ισως ειναι θεμα σχεδιασμου των πτερυγιων και οχι τοσο του μεταλλου σε σχεση με το πλαστικο, μπορει να ειναι λαθος η κατασκευη της πλαστικης και να μην εχει αντοχη στον χρονο, μπορει να αλλαξανε προμηθευτη, μπορει να ειναι μια καμπανια για να βγαλουν λεφτα οπως τοτε με την γελοια κινηση του μεγαλου φιλτρου στα v990 μοτερ. επρεπε να περασουν 12 χρονια περιπου για να ''καταλαβουν'' οτι ηθελε λιγο μεγαλυτερο φιλτρο. αν ηταν ανακληση θα το διναν τσαμπα και οχι να ζητουσαν 55-60 ευρω για καπακι-βιδες-φιλτρο. τεσπα μονο η aprilia ξερει τον λογο

*

v-angel

Απ: 20000km service
« Απάντηση #24 - : Μάρτιος 25, 2015, 12:49:00 μμ »
Ρε επιστήμονα τελικά τι πρέπει εμείς να κανου

*

v-angel

Απ: 20000km service
« Απάντηση #25 - : Μάρτιος 25, 2015, 12:49:15 μμ »
Εσύ δλδ

*

Αποσυνδεδεμένος s7avros

  • ***
  • 127
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: 20000km service
« Απάντηση #26 - : Μάρτιος 25, 2015, 09:46:35 μμ »
Εγω θα προτιμουσα μετα τα αναλογα χλμ να παω παλι για την πλαστικη.....παντως προβληματα μεχρι τωρα σε εμενα εδω κ 22000 χλμ τουλαχηστον στο θεμα αυτο κ θερμοκρασιας 0....οποτε κατι που δεν σε ενοχλει μην το ενοχλεις κ εσυ.....αποψη μου.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: 20000km service
« Απάντηση #27 - : Μάρτιος 25, 2015, 10:26:44 μμ »
 ως  προς  την  ηλεκτρολυση  εχει  δικιο  ο  Κοσμας  ( bros)

  να  ξερετε  οτι  η  μεταλικη  που  εχει  ο  Rotax   κινητηρας  δεν  εχει  βαρεσει  ποτε,  οσα  χιλιομετρα  και  να  εχει  κανει  δεν  εχει   τιποτα

ακουστει  ποτε  για  τρομπα  νερου   :ohyes:   
 

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: 20000km service
« Απάντηση #28 - : Μάρτιος 25, 2015, 10:57:52 μμ »
Πλαστικη εχει ο v990 Ανεστη, πρασινη πρασινη κιολας

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: 20000km service
« Απάντηση #29 - : Μάρτιος 25, 2015, 11:40:03 μμ »
διορθωνομαι    :srry:   διορθωνομαι :srry:      πρασινη  εεε !!!  :P :D ;)

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης