APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: s7avros στις Μάρτιος 12, 2015, 06:43:01 μμ
-
Το λεει ο τιτλος παω για service κ θελω περα απο τα εμπειρα ματια του μηχανικου μ να μ πειτε αν υπαρχει κατι το οποιο θα ηταν πολυ συμαντικο να τσεκαρω στα 22000 κμ π εχω.... κατι περα απο τα στανταρ.
Για παραδηγμα στο προηγουμενο μ σερβις ενα μαγκακι εδω μεσα ειπε για το υποπλαισιο οτι λασκαρουν οι βιδες κ εγω προιδεασμενος το τσεκαραμε με τον μαστορα κ :ohmy: ........μπραβο στο συμφορουμιτη μας.
Κατι τετοια κοιταζω απο οσους εχουν φορτωσει την καλη τους χμετρα κ εχουν βρει διαφορα....
υπαρχει κατι λοιπον... :bye:
-
Καταρχήν έχεις ρύθμισμα βαλβίδων στις 20.000 και να τσεκάρεις ότι όντως σου τις έκαναν, μετά μπορείς να κάνεις ένα τσεκ στις αναρτήσεις.
-
Το λεει ο τιτλος παω για service κ θελω περα απο τα εμπειρα ματια του μηχανικου μ να μ πειτε αν υπαρχει κατι το οποιο θα ηταν πολυ συμαντικο να τσεκαρω στα 22000 κμ π εχω.... κατι περα απο τα στανταρ.
Για παραδηγμα στο προηγουμενο μ σερβις ενα μαγκακι εδω μεσα ειπε για το υποπλαισιο οτι λασκαρουν οι βιδες κ εγω προιδεασμενος το τσεκαραμε με τον μαστορα κ :ohmy: ........μπραβο στο συμφορουμιτη μας.
Κατι τετοια κοιταζω απο οσους εχουν φορτωσει την καλη τους χμετρα κ εχουν βρει διαφορα....
υπαρχει κατι λοιπον... :bye:
Εκτός των βασικών που πρέπει να κάνεις βάση του κατασκευαστή! μερικά ακόμη είναι καθαρισμός σωμάτων ψεκασμού, το γρανάζι της τρόμπας νερού γιατί σίγουρα θα κουδουνίζει και ένα πονηρό σημείο που πρέπει να δεις είναι η γραναζιέρα για μπόσικα! αυτά προς το παρόν αν μου έρθει και κάτι άλλο θα το γράψω :bye:
-
Εγω στις 20+ που εκανα το service, οι βαλβιδες σχεδον καθολου δε χρειαστηκαν ρυθμιση, επισης αλλαξα τη φτερωτη στην αντλια νερου με μεταλλικη απο πλαστικη που ειχε,επισης με τον καθαρισμο των σωματων ψεκασμου,επεσε η καταναλωση και δουλευει πολυ καλυτερα!!!
-
Δλδ για να έχουμε και καλό ερώτημα,πόσο κοστίζει το service με το ρύθμισμα βαλβίδων και maximo τι κόστος έχει η μεταλική φτερωτή με την αλλαγή της και με το καθαρισμό στο ψεκασμό.
-
Δλδ για να έχουμε και καλό ερώτημα,πόσο κοστίζει το service με το ρύθμισμα βαλβίδων και maximo τι κόστος έχει η μεταλική φτερωτή με την αλλαγή της και με το καθαρισμό στο ψεκασμό.
Το κόστος είναι περίπου στα 250.00 ευρώ μαζί με τον καθαρισμό των σωμάτων από κι και πέρα +ότι άλλο χρειαστεί εμένα πήγε στα 350.00 χωρίς τα λάδια των αναρτήσεων που είναι +50.00 ευρώ τώρα αυτό για την φτερωτή δεν μου ακούγεται λογικό γιατί μεταλλική φτερωτή μέσα στα νερά υπάρχει φόβος ηλεκτρόλυσης αυτά προς το παρών καλές βόλτες!!
-
Η τιμη για service παιζει αναλογα το συνεργειο!!!
Η φτερωτη ειναι αλουμινιου και δεν εχει θεμα με ηλεκτρολυση κτλ!! Οταν πηραμε τηλ για να μας τη στειλουνε, μας ειπανε οτι την εδινε ως ανακληση η Aprilia . Αν θυμαμαι καλα γυρω στα 15€ κοστισε.
-
Πάντως η δική μου είναι πλαστική
-
Και?είναι οκ?δε καμπανιζει καθόλου?!
-
Aυτη ειναι η φτερωτη!!! Ρολοι δουλευει! Και πλεον δεν ανεβαζει ευκολα θερμοκρασια οπως με την παλια!!!
-
Ωραίο εξάρτημα η αλλαγή του μεμονωμένα πόσο μπορεί να κοστιζει.αλλαγή χρειάζεται όταν κάνει ένα θόρυβο σαν μικρή καμπάνα,όταν ζεσταίνεται
-
Τσαμπα πραγμα!!!
http://www.uride.gr/parts/880646-ΦΤΕΡΩΤΗ-ΤΡΟΜΠΑΣ-ΝΕΡΟΥ-SHIVER-DORSO-CAPO
-
Maximo help.κάτι γίνεται με το link που ποσταρισες.λέει ότι δεν υπάρχει...για δες λίγο..
Το βρήκα αυτή η τιμή είναι για τη μεταλλική που έλεγες?!
-
Η μεταλλικη κοστιζει γυρω στα 10€ το πολυ!!!
Ο κωδικος 880646. Αν γραψεις στο google 880646 φτερωτη, θα σου βγαλει το link κατευθειαν!!!
:kalo: :bye:
-
Από το ίδιο μαγαζί ε?
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ναι κανονικοτατα!!!!!! :ohyes:
-
Την δηνει ειπατε σαν ανακληση για αντικατασταση..... :thnk:
Παντος παιδακια το αλουμινιο εχει θεμα με την ηλεκτροληση κ αυτο ειναι σηγουρο!!! μονο τα χαλκινα αντεχουν κ δεν κηνδυνευουν απο αυτην :ohyes:
-
Όντως τη δίνει ?!
-
Πως ακριβως εννοειτε την ηλεκτρολυση?
-
Πως ακριβως εννοειτε την ηλεκτρολυση?
Κατι σαν αυτο που παθενουν τα καπακια των δοχειων φρενου κ συμπλεκτι σαν....ψωριαση αλουμινιου π λεμε αλλα σε μεγαλητερο βαθμο.
το νερο αποκτα την ιδιοτητα υπο προιποθεσεις να διαχορηζει τα σηστατικα του υδρογονο πχ κ αυτο κανει την ζημια στο αλουμινιο.
-
Ε τότε τι καλύτερα να βάλουμε μεταλλική?:-(
-
Κατι σαν αυτο που παθενουν τα καπακια των δοχειων φρενου κ συμπλεκτι σαν....ψωριαση αλουμινιου π λεμε αλλα σε μεγαλητερο βαθμο.
το νερο αποκτα την ιδιοτητα υπο προιποθεσεις να διαχορηζει τα σηστατικα του υδρογονο πχ κ αυτο κανει την ζημια στο αλουμινιο.
Δεν ειναι ακριβως ετσι, αλλα το παραφλου εχει την ιδιοτητα να μηδενιζει σχεδον την διαβρωση, τηρουμενων των σωστων σερβις στο κυκλωμα ψυξης. ;)
ps. ηλεκτρολυση εχει να κανει με ηλεκτρισμο και την διασπαση ενος μεταλλου. Αυτο που εχουμε (και κακως, ακομα και οι υδραυλικοι, ονομαζουν ηλεκτρολυση) ειναι γαλβανικη διαβρωση (ή καπως ετσι). Ειναι η επαφη 2 διαφορετικων μεταλλων, οπου ηλεκτρονια φευγουν απο το ενα μεταλλο στο αλλο (φυσικό φαινόμενο που οφείλεται στη διαφορά ηλεκτρικού δυναμικού μεταξύ διαφορετικών μετάλλων, οταν ειναι μεσα σε αγωγιμο μεσο), μεχρι να επελθει ιδιο ηλεκτρικο δυναμικο.
ps2. Τα δοχεια φρενων χαλανε απο την τοξικοτητα των υγρων συνηθως.
-
Ε και τελικά τι?
-
οπως πολυ σωστα λεει ο κοσμας δεν ειναι ηλεκτρολυση αλλα ηλεκτροχημικο φαινομενο. θα συμβει θες δεν θες μιας και οτι υγρο και να βαλεις ειναι φορεας ιοντων και εφοσον υπαρχουν ελευθερα ηλεκτρονια στην εξωτερικη στοιβαδα των μοριων ,τοτε το υγρο θα γινει και αγωγος ρευματος με οτι συνεπειες εχει. για να ελαχιστοποιηθει το φαινομενο βαζουμε σχετικα περισσοτερες γειωσεις στους κινητηρες με αλουμινενια μπλοκ και κεφαλες, και σε πιο extreme εφαρμογες τοποθετειτε ενα κομματι ψευδαργυρου για να διαβρωνεται εκεινο και οχι το αλουμινιο.
τωρα όσον αφορα την τρομπα ισως ειναι θεμα σχεδιασμου των πτερυγιων και οχι τοσο του μεταλλου σε σχεση με το πλαστικο, μπορει να ειναι λαθος η κατασκευη της πλαστικης και να μην εχει αντοχη στον χρονο, μπορει να αλλαξανε προμηθευτη, μπορει να ειναι μια καμπανια για να βγαλουν λεφτα οπως τοτε με την γελοια κινηση του μεγαλου φιλτρου στα v990 μοτερ. επρεπε να περασουν 12 χρονια περιπου για να ''καταλαβουν'' οτι ηθελε λιγο μεγαλυτερο φιλτρο. αν ηταν ανακληση θα το διναν τσαμπα και οχι να ζητουσαν 55-60 ευρω για καπακι-βιδες-φιλτρο. τεσπα μονο η aprilia ξερει τον λογο
-
Ρε επιστήμονα τελικά τι πρέπει εμείς να κανου
-
Εσύ δλδ
-
Εγω θα προτιμουσα μετα τα αναλογα χλμ να παω παλι για την πλαστικη.....παντως προβληματα μεχρι τωρα σε εμενα εδω κ 22000 χλμ τουλαχηστον στο θεμα αυτο κ θερμοκρασιας 0....οποτε κατι που δεν σε ενοχλει μην το ενοχλεις κ εσυ.....αποψη μου.
-
ως προς την ηλεκτρολυση εχει δικιο ο Κοσμας ( bros)
να ξερετε οτι η μεταλικη που εχει ο Rotax κινητηρας δεν εχει βαρεσει ποτε, οσα χιλιομετρα και να εχει κανει δεν εχει τιποτα
ακουστει ποτε για τρομπα νερου :ohyes:
-
Πλαστικη εχει ο v990 Ανεστη, πρασινη πρασινη κιολας
-
διορθωνομαι :srry: διορθωνομαι :srry: πρασινη εεε !!! :P :D ;)
-
Το παξιμαδι που βιδωνει την πλαστικη φτερωτη ειχε κανει ενα μικρο κενο (μποσικα :D ) και σηκωνε σχετικα γρηγορα θερμοκρασια!! Πηραμε τηλ και μας ειπανε οτι βγηκε νεα φτερωτη μεταλλικη ως αντικατασταση. Ετσι την βαλαμε πανω και εχει διαφορα πλεον στη θερμοκρασια!!
Εαν δεν εχει καποιος παρομοιο προβλημα δεν νομιζω να χρειαζεται να μπει στον κοπο να κανει την αλλαγη.
-
Ως αναφορα τα αλισιδογραναζα στα ποσα χλμ περιπου χρειζουν αλαγης...... :thnk:
-
Ο Μεγάλος είπε πριν τα 20000 αναλόγως τη χρήση.