Γεια σας και από εμένα. Είναι αλήθεια ότι της evotech είναι πιο φτηνή αλλά έχει ένα μειονέκτημα σε σχέση με της aprilia. Η πινακίδα πιάνει με δύο βίδες ψηλά με αποτέλεσμα από τις ταλαντώσεις να ραγίζει (η πινακίδα). Ετσι έγινε τουλάχιστον σε μένα. Της Aprilia εχει -από ότι παρατήρησα- 4 βίδες για την πινακίδα, ένα μεγάλο Χ δηλαδή που λογικά δεν θα την αφήνει να ταλαντώνεται τόσο .... Ας με διορθώσει κάποιος αν λέω μ#$%$%#$ες.
Μια χαρα τα λες.......
Να προσθεσω ομως οτι, απο την εμπειρια μου, εχω συναντησει και ορισμενες περιπτωσεις που κοπηκε η πανω δεξια γωνια παρ'ολο που ειχε και στις 4 γωνιες βιδες.
Ετσι μετα απο αρκετα πειραματα κατεληξα στο εξης:
Τρεις βιδες (δυο πανω και μια στη μεση κατω).Απο μεσα (μεταξυ πινακιδας και βασης) και απ'εξω (μεταξυ μεταλλικης ροδελας που συνοδευει την βιδα και πινακιδας) κοβω πλαστικες ροδελες απο 4 λιτρο μπιτονι απεσταγμενου νερου και τις κανω σαντουϊτς στην πινακιδα.Βαζω κι απο τη μεσα μερια μεταλλικη ροδελα (μεταξυ παξιμαδιου και βασης) και χρησιμοποιω παξιμαδι αυτασφαλιζομενο ωστε να μην χρειαζεται να το σφιξεις υπερβολικα.
Μεχρι στιγμης η πατεντα αυτη μου εχει βγει καλη και δεν εχει κοπει καμια πινακιδα ως τωρα.
Βεβαια η πατεντα με τις 3 βιδες γινεται οταν η βαση της πινακιδας ειναι πλαστικη διοτι αν ειναι μεταλλικη θα τριζει οποτε εκει αναγκαστικα χρησημοποιω 4 βιδες στις γωνιες αλλα με ολα τα παραπανω.