0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μήπως είναι εύκολο να μας πεις ποιος τύπος είναι τα λάδια;; Γιατί η silkolene έχει και με 10€ το λίτρο ,αλλά έχει και με 20€
Το σέρβις περιλάμβανε αλλαγή λαδιών, ελέγχους, αντικατάσταση ρελέ (εγγύηση), φτιάξιμο διαρροών τρόμπας συμπλέκτη και ψυκτικού υγρού (εγγύηση και τέλος καλό, όλα καλά). Τώρα αν έγινε καθαρισμός φίλτρου αέρα ή αντικατάσταση φίλτρου λαδιού, δεν το αποκλείω αλλά λιγο χλωμο το βλέπω... Όσο για τα χλμ αν είναι λίγα, λόγω συνθηκών (νησί, υγρασία, πολλή σκόνη κτλ.) αλλά και με τόσα που ακούγονται, καλύτερα να δώσω 75 eu κάθε 5000 χλμ και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο παρά να γίνει καμιά στραβή και μετά να πάρω μηχανοδάνειο ...Τώρα για τα αμορτισέρ, υπάρχουν οι εξής επιλογές:1)Γνήσιο (κόστος 0 eu)2)Sachs από κατάλογο αξεσσουάρ (κόστος 270 eu)3)Wilbers (κόστος 750 eu)4)Hyperpro (κόστος 799 eu)5)Κάποιο είχα δει, δεν θυμάμαι ποιό (κοστος απο 950 έως 1200 eu)Όλα τα αμορτισέρ που έγραψα είναι πλήρως ρυθμιζόμενα και με ξεχωριστό δοχείο αζώτου. Και ρωτώ: πάνε καλά οι ανθρώποι; μήπως το αμορτισέρ στρίβει μόνο του, σε μεταμορφώνει σε Rossi ή δεν πέφτεις ποτέ ή όλα τα παραπάνω ταυτόχρονά;;; Δηλαδή αν βγεί κανένα Ohlins ή WP, πρίν αγοράσεις σε βάζουν να γράψεις τη ψυχη σου σ' αυτούς και υποδουλώνεσαι αιώνια;;;;;; Και αν πάρεις και πιρούνι ίδιας μάρκας, κάτι 1098R και 1198s(νορμάλ παντα, όχι για πίστα...) τα έχεις για πλάκα στις στροφές ;;; Και στην τελική πόσο μεγάλη διαφορά έχει το Sachs από τα υπόλοιπα και ζητάνε τόσα πολλά;;;; Κάποιος έγραφε ότι ένας λόγος που το Dorsoduro δεν σηκώνεται και δεν κανει πάντες είναι το αμορτισέρ. Κατα πόσο ισχύει;;;; Για τις ενδείξεις του κοντέρ (ενδειξή ταχύτητας και εξωτερικής θερμοκρασίας) μάθατε κάτι; Μπαίνουν στο Dorsoduro ή έδωσα 760 eu παραπάνω απο ένα Shiver για να μην τα έχω;;; Και ένα τελευτάιο, αν τοποθετηθεί εξάτμιση, ισχύει η εγγύηση;;; Πότε χάνεται η εγγύηση;;;
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι