0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτό που αλλάζουμε είναι το Shift light(από τον αριστερό διακόπτη-μενού,ρυθμίσεις,αλλαγή ταχύτητας) που είναι απλώς προειδοποιητική ένδειξη και ΟΧΙ κόφτης .Θα υποστηρίξω την άποψη για έλεγχο της φίσας . Ο κόφτης είναι στις 10000 σαλ, οπότε αυτό το αποκλείουμε.Το κλειδί με την ένδειξη service ανάβει κάθε φορά που ανοίγεις τον διακόπτη όταν έχεις φτάσει γύρω στα 300χλμ πριν το σερβις -μετά από λίγο σβήνει ,Παραμένει σταθερά αναμμένο, νομίζω, όταν είσαι 100 ή 150 χλμ πριν το σέρβις.Σε περίπτωση διάγνωσης σοβαρής βλάβης στο καντράν αναβοσβήνουν εναλλασσόμενες οι ενδείξεις URGENT (πάνω ) SERVICE (κάτω) και η μηχανή λειτουργεί με μειωμένη απόδοση. Αυτά και περαστικά
Παράθεση από: Byron στις Δεκέμβριος 10, 2008, 11:42:59 πμΟ κόφτης στα Tuono είναι στις 10.500 (ή 11.000?) και δεν αλλάζει.Sto DD omos ?
Ο κόφτης στα Tuono είναι στις 10.500 (ή 11.000?) και δεν αλλάζει.
Όπως είναι το πάς σε εξουσιοδοτημένο και να κόψουν τον κώλο τους να βρούν τι είναι.
Ρε Γιώργο το σκέφτηκα αυτό, αλλά στα δικά μας πχ, έχει μεταβαλλόμενο shift light και όχι μεταβαλλόμενο κόφτη. Εχει το DD τέτοια δυνατότητα ;;
και κάτι ακόμα εχθές παρατήρησα οτι αλλάζει χαρτογραφήσεις μόνο του από το R πάει στο T
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι