0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
και γιατι δεν βαζεις ενα διακοπτακι στο υπαρχων βεντιλατερ και να το θετεις σε λειτουργια οποτε εσυ κρινεις αναλογα με τη θερμοκρασια σου.ετσι κανουν ολοι και νομιζω δε θα εχεις κανενα προβλημα συν οτι δε θελει πολυ δουλεια για να το κανεις ειναι πολυ απλο
Ο κανονικός θερμοστάτης, αν δεν απατόμαι, ξεκινάει στους 85 C, ενώ αυτός στους 65 C, χοντρικά στα δύο μπαράκια. Θα ανάβει πιο συχνά και πιο νωρίς το βεντιλατέρ? Δεν το ξέρω αλλά γενικά τον προτείνουν για πιο ζεστά κλίματα! [size=78%]http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idProduct=753[/size]
Ωραία δλδ θα πάρω μια βαλβίδα να την αδειάσω και μετά θα τη δάλω στη μηχανή.θα δουλέυει συνέχεια το βεντιλατερ?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι