0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ρε παιδιά.. Συγνώμη κιόλας, τι απαξίωση είναι αυτή για τα dorso; Για καθίστε λίγο που τα βγάλατε για πέταμα και για τα σκουπίδια... Πρώτα από όλα θεωρώ ότι όλες οι συγκρίσεις που κάνατε είναι εντελώς άκυρες. Το hyper με το SMR ναι να συγκριθούν μεταξύ τους. Τι δουλειά έχει ανάμεσά τους το dorso; Από που συμπεραίνουμε ότι ο προσανατολισμός είναι ο ίδιος; Επειδή είναι όλα motard; Προφανώς και είναι πιο στημένα και πιο γκαζιάρικα και πιο παιχνιδιάρικα και ένα σωρό άλλα πιο.. αρνητικά όμως επίσης.Δεν νομίζω ότι η Aprilia όταν αποφάσισε να βγάλει σε παραγωγή τα dorso είχε ως στόχο να χτυπήσει Ducati & KTM αντίστοιχα, ειδικά την 2η. Η Ducati το είχε πιο πολύ κατά νου, κρίνοντας από το τελικό προϊόν. Η Aprilia, σαν πρώτο εγχείρημα (μην το ξεχνάμε, οι άλλες δύο με πρώτη την ΚΤΜ έχουν μια κάποια προϊστορία) δοκίμασε την τύχη της σε πιο all around πρόταση, με το σχέδιο ως μεγάλο όπλο (ναι, τα άλλα 2 μπροστά του είναι Κουασιμόδοι), την φιλικότητα, την άνεση, την ευχρηστία και την καθημερινότητα σε χρήση, απευθυνόμενη σε ευρύτερο κοινό από ότι τα πολεμικά Ducati & KTM.Επίσης, να σας υπενθυμίσω, πως το dorso, οπως και το shiver, ήταν οι 2 φρέσκες προτάσεις από μια εταιρεία που προσπαθούσε να ανακάμψει από μεγάλα οικονομικά προβλήματα, κατασκευάζοντας για πρώτη φορά στην σύγχρονη ιστορία της δικά της μοτέρ παραγωγής, και τα 2 αυτά μηχανάκια για λόγους περιορισμού του κόστους R&D και παραγωγής μοιράζονται από κοινού πολλά (μοτέρ, πλαίσιο, ανταλλακτικά), όπως πλέον κάνουν όλες οι εταιρείες στους χαλεπούς καιρούς που διανύουμε.Γνωρίζετε όλοι ότι οι αγώνες και το R&D κοστίζει, και η Aprilia δεν ήταν σε θέση να επενδύσει σε τίποτα από τα 2 αν δεν είχε έσοδα πρώτα. Θα ήταν επιχειρηματικώς καταστροφικό να βγάλει σε παραγωγή ένα αντίστοιχο ακραίο SM όπως οι άλλοι 2, πριν καν βγει στην παραγωγή θα είχε πνιγεί από τα έξοδα. Επιχειρηματικά ορθώς επέλεξε να βγάλει κάτι πιο εμπορικό και να ορθώσει ανάστημα.Να υπενθυμίσω πάλι, μιας και ο λόγος περί πολεμικών SM, πως όταν αποφάσισε να αγωνιστεί, έβγαλε τo SXV, πρώτο 2κύλινδρο παγκοσμίως, έφαγε το κράξιμο της αρκούδας, κατέβηκε στο πρωτάθλημα, και οι ορδές των ΚΤΜάδων ακόμα ψάχνουν να βρουν από ποια μεριά τους πήρε και τα σώβρακα, με τα "βαριά και άστριφτα" 2κύλινδρα racing SM.Για μένα έχει ορθώς ξεχωρίσει τον αγώνα από τον δρόμο. Και στην τελική, μετρημένοι στα δάχτυλα είναι αυτοί που πάνε τόσο καλά το dorso που δεν τους φτάνει και θέλουν hyper & SMR. Ξεκολλάτε. Πανέμορφα πολιτικά εύκολα μηχανάκια έβγαλε, και μπράβο της. Πόσα dorso κυκλοφορούν 8 χρόνια τώρα μετά από αυτήν την επιλογή και πόσα hyper & SMR; ΕΕΕΕΕΕ;;;; Να συγκρίνουμε όμοια πράγματα, και να σκεφτόμαστε τα πάντα, όχι μόνο την όψη. Γιάννη Dorso & πάλι Dorso, δεν θα το μετανιώσεις στιγμή. Πηγαίνοντας στην δουλειά τα πρωινά πετύχαινα πολύ συχνά στην Ηλία Ηλίου ένα factory και ήμουν τόσο κωλόφαρδος που για 20 χλμ κάναμε την ίδια διαδρομή και μπορούσα και το χάζευα και μου έφτιαχνε την μέρα. Και άσε τις κουδουνίστρες και τα καθετριτομάστορα για τους γλίηγορους.Και κάτι τελευταίο ενδεικτικό. Μέχρι τώρα με έχουν πάρει τηλέφωνο για την αγγελία πάνω από 6-7 hyperάδες (1100) που μου ζητάνε ανταλλαγή το ντέφι τους με το Dorso. Τους ευχαριστώ, το κλείνω και γελάω για κανα μισάωρο.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι