0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

sake

Dd 750
« - : Οκτώβριος 23, 2016, 02:43:13 μμ »
Καλησπερα σε ολη τη παρεα! Ειμαι νεος μελος,με λενε γιαννη  και χω ενα πανεμορφο zx10r 09!! Αγαπω το dorso τρελα και ειμαι στην αναζητηση!! Το zx10r μου ειναι η μεγαλη μου αγαπη αλλα το λυπαμαι να βγαινει 1φορα τη βδομαδα! Επισης θα ηθελα να μ πειτε τι να προσεξω και ποιες οι διαφορες στα μοντελα?
Καλως σας βρηκα :)

Υ.γ. αν καποιον τον ενδιαφερει για ανταλλγη ας μ στειλει μηνυμα και τη βρισκουμε τη διαφορα!



*

Αποσυνδεδεμένος kourkou

  • ***
  • 139
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Dd 750
« Απάντηση #1 - : Οκτώβριος 25, 2016, 04:19:24 μμ »
Δεν υπάρχουν και πολλά μοντέλα, μονο το απλό και το factory.
Το factory εχει ρυθμιζόμενο αμορτισερ, carbon κουστουμι, κοκκινο πλαισιο. Αν πας για το abs, λαμβάνεις υπόψη οτι δεν απενεργοποιείται.
Και επειδή έρχεσαι απο το zx10, αν σκέφτεσαι ένα γυμνό αλλά ψηλό σαν motard, να το ξανασκεφτείς.... Αν σκέφτεσαι ένα motard αλλά με πολλά cc, επίσης να το ξανασκεφτείς. Το dorso δεν είναι τίποτα απο τα δύο, είναι κάπου ενδιάμεσα.
Πολύ ροπή χαμηλά και μεσαία, σκορτσαρίσματα χαμηλά, σκληρούτσικος συμπλέκτης, τρομερό στήσιμο, αρκετά απολαυστικό για ψιλοκλειστές διαδρομές, δεν έχει την ομαλή λειτουργία ενός 4k (και πάλι, επειδή έρχεσαι απο το zx10), είναι ένα αγριογούρουνο, δεν θα έλεγα πως κάνει για εθνικές.

Κάτι ιδιαίτερο να προσέξεις δεν έχει γιατί οι ασθένειες του είναι μονο παιδικές (τα μοντέλα της πρώτης χρονιάς αν δεν κάνω λάθος) απο εκεί και πέρα δεν έχει θέματα.

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: Dd 750
« Απάντηση #2 - : Οκτώβριος 26, 2016, 06:58:29 μμ »
νομιζω θα ξενερωσεις απο θεμα δυναμης.

αλλιως μια χαρα μηχανακι ειναι ,τα κανει ολα και συμφερει (στο μετρο του δυνατου)

οπως ειχ πει και σε ενα φιλαρακι, ειναι ενα tdm με λιγοτερο ταξιδιαρικο προσανατολισμο αλλα περισσοτερο σπορτιβικο
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος shiverfactory

  • *******
  • 2245
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver _ sold ✓ TUONO FACTORY GEN 2 & KTM SXF 250cc_sold
  • Αντιδράσεις: +9
Απ: Dd 750
« Απάντηση #3 - : Οκτώβριος 26, 2016, 10:02:58 μμ »
Εγώ πιστεύω πως μία χαρά θα σε διασκεδάσει μίας και είναι διαφορετικής λογικής και σαφώς πιο παιχνιδιάρικο!!!
 Παρόλα αυτά κάνε ένα τέστ οδήγησης σε κανένα μαγαζί πρίν την αγορά για να το διαπιστώσεις :kalo: :kalo:
Dance 4 life -  in my mind

*

Αποσυνδεδεμένος shiverakias37

  • *******
  • 1248
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: APRILIA SHIVER GT ABS - KTM 1090 ADVENTURE
  • Αντιδράσεις: +200
Απ: Dd 750
« Απάντηση #4 - : Οκτώβριος 27, 2016, 04:53:54 μμ »
δες και το Ducati Hypermotard 796.Ελαφρύ στημένο και πιστόλι.Στο track-day του Χάλαρη στις Σέρρες το είδε live και ο shiverfactory στο τελευταίο session στο κίτρινο γκρουπ των αρχαρίων το hyper ξεκίνησε μετά απο μένα - στο 2ο γύρο με πέρασε πρώτη φορά και πριν τελειώσω το session με πέρασε 2η φορά- όταν γύριζα 2:06 lap time -  λες και έπαιζε playstation τόσο απλά
 Τον συνεχάρηκα μετά για το οδηγικό του στυλ και την μηχανάρα του
 To dorso έχει το ίδιο μοτερ με το shiver.Εγώ έχω 230 κιλα γεμάτο με κεντρικό σταντ και κάγκελα και 78 άλογα στον τροχο
και το Ducati Hypemotard 796 είναι 190 κιλά γεμάτο και 72 άλογα στον τροχό.
Αν μπεις στο site της Aprilia το δίνει το Dorsoduro 750 - 196 κιλά στεγνό - ΠΟΛΥ ΒΑΡΥ
 
Nikos

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: Dd 750
« Απάντηση #5 - : Οκτώβριος 27, 2016, 10:33:38 μμ »
Μεταξύ dd750 και hm 796 ΔΕΝ υπάρχει σύγκριση.

Να μου έλεγες για το 1100 να σου πω ναι.

Μέσα στην πίστα δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία το μηχανάκι αλλά ο οδηγός.

Με έχουν περάσει 250αρια εμένα.....
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος dorso

  • *****
  • 379
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: TUONO BLUEDREAM
  • Αντιδράσεις: +32
Απ: Dd 750
« Απάντηση #6 - : Οκτώβριος 27, 2016, 11:57:27 μμ »
Καλησπερα...ειναι ενα πανερμοφο μηχανακι,απροβληματιστο αλλα εμενα μ ελειπε το γκαζι του...αμα θες καγκουριλικια δεν εχει αρκετο γκαζι..κ για να εξηγηθω δεν θελω 150 αλογα τροχο..για να καταλαβεις εχω ενα tuono  τωρα κ μ φαινετε υπερβολη...εχω οδηγηση ktm950sm που εχει λιγα αλογα παραπανω απο το dorso αλλα 200cm περρισοτερα κ ηταν κυριολεκτικα πιστολη,δουλευε σαν μονοκυλινδρο,εδεινες το γκαζι με λιγες στροφες κ τρελενοταν το στροφομετρο..εδω ξερω τι τα ταιζει αυτη η κτμ..οσα εχω οδηγησει εχουν τον διαλο μεσα τους..οσα κολακευτικα λογια λενε για αυτα τα πορτοκαλι ισχυουν ολα...οτι κ αν παρεις καντο ενα test drive....

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Dd 750
« Απάντηση #7 - : Οκτώβριος 28, 2016, 08:08:11 πμ »
Ένα ktm 690sm θέλετε παιδιά ,
για πραγματικό motard .  :D

*

Αποσυνδεδεμένος VeTwinOs

  • *****
  • 322
  • Φύλο: Άντρας
  • Back to life
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Dd 750
« Απάντηση #8 - : Οκτώβριος 28, 2016, 12:23:01 μμ »
Καλημέρα παίδες, Καλημέρα Γιάννη, καλωσήρθες. Φοβερό το zx10, πάντα το ποθούσα αυτό το μηχανάκι.
Προερχόμενος όμως από εκεί, και κοιτάζοντας δικύλινδρο 750, έχεις καταλάβει τι κλωτσιά στα @@ θα φας από το γκάζι; είναι πολύ fun bike, και άνετο κιόλας, αλλά το fun λίγο κρύβεται όταν έχεις συνηθίσει στα 160 τροχό. Ροπή τουλάχιστον μπορείς να βρεις αντίστοιχη (και λίγο καλύτερη) στο 1200. Το έχεις δει καθόλου το μεγάλο;

*

Αποσυνδεδεμένος shiverakias37

  • *******
  • 1248
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: APRILIA SHIVER GT ABS - KTM 1090 ADVENTURE
  • Αντιδράσεις: +200
Απ: Dd 750
« Απάντηση #9 - : Οκτώβριος 28, 2016, 05:42:22 μμ »
Συμφωνω απολυτα με τον faraway για το Ktm 690 SMR και με τον dorso που λεει οτι το tuono ειναι too much.Αλλα επειδη φοραω το ιδιο μοτερ με το dd 750,λεω απλα οτι δεν εχει γκαζι.Ειναι βαρυ.Αν θες motard υπαρχει και στο youtube στο mcn συγκριτικο βγαινει σε καταταξη πρωτο το DUCATI Hypermotard 1100 δευτερο το KTM 990 SMR ΚΑΙ τριτο και τελευταιο το Aprilia Dorsoduro 1200.Για την KTM συμφωνω οτι στηνει μουοσυκλετες για trackday.Στο Χαλαρη οδηγησα το KTM 1290 GT και τους εκανα πλακα ολους ρωτα και το shiverfactory που με εβλεπε απο το κυλικειο.Αλλα εγω θα πήγαινα σε hypermotard 1100 η στο μικρο 796 αλλα και το hypermotard 821 ειναι ακόμα καλυτερο.Οδηγησα το hyperstrada 821 που ειναι το ιδιο moto αλλα με ζελατινα και επαθα πλακα.Φοβερος ο υγροψυκτος κινητηρας της Ducati και με φρεναρες Brembo με Bosch 9MP
Αν φτανει το κεφαλαιο κοιτα το DUCATI HYPERMOTARD 821
Nikos

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2720
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1879
Απ: Dd 750
« Απάντηση #10 - : Οκτώβριος 28, 2016, 05:50:25 μμ »
Sorry αλλά μπορείς να βρεις πολύ καλύτερα μηχανάκια με τα λεφτά των ducati. Καλά μηχανάκια αλλά πλέον υπερτιμημένα...
Για τον φίλο, προφανώς και γουστάρει το λουκ μοτάρντ. Άμα δεν κάνει πολλά ταξίδια ούτε πίστες, δεν βλέπω τον λόγο να μην τον ευχαριστήσει. Αλλιώς, κάποιο εκ των TUONO, speed triple, superduke είναι σε όλα καλύτερο από DORSO, hyper, κτλ.
Μετά το zx10, όλα ψόφια θα φαίνονται, ούτως ή άλλως!


Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος dorso

  • *****
  • 379
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: TUONO BLUEDREAM
  • Αντιδράσεις: +32
Απ: Dd 750
« Απάντηση #11 - : Οκτώβριος 28, 2016, 09:05:21 μμ »
Καλησπερα..αμα το παιδι θελει το απολυτο παιχνιδι θα συμφωνησω κ εγω με το κτμ690... Αμα θελει δικυλινδρο θα εμπιστευομουν το mcn κ θα πηγαινα σε ktm k ducati για το dorso1200 δεν εχω ακουσει κατι κολακευτικο( βαρυ κ τεραστια καταναλωση)..σιγουρα οτι κ αν παρει θα τ λειψει η δυναμη,αλλοστε σε αυτα τα μηχανακια δεν κοιτας αλογα ,αλλα να μπορεις να κανεις καμια ταρζανια..το dorso750 δεν κανει για ταρζανιες...ειναι πολυ ωραιο ομως σε κλειστα κομματια,εκει πραγματικα μπορεις να πας εντυπωσιακα γρηγορα χωρις φοβο...το οικονομικο δεν το αναφερω καν δεν ξερω π φτανει η τσεπη τ παιδιου κ δεν μας εχει αναφερει τι ακριβως θελει απο το  dorso ωστε να τον κατατοποισουμε ...

*

Αποσυνδεδεμένος pierregrc

  • *******
  • 1026
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono '03
  • Αντιδράσεις: +8
Απ: Dd 750
« Απάντηση #12 - : Οκτώβριος 29, 2016, 11:55:32 μμ »
Μήπως να πάρει το παιδί αυτό πού γούσταρε από την αρχή; Έτσι κι αλλιώς Εάν το πάρει μεταχειρισμένο δεν θα χάσει πολλά λεφτά στην μεταπώληση. Ποιός λογικός αγοράζει Aprilia. Ερωτευμένος είναι ο άνθρωπος δεν ψάχνει μηχανάκι. Μηχανάκι έχει και δεν συγκρίνεται με ότι εχει 750 κυβικά. Άλλωστε το θέλει για κάθε μέρα. Μόνο το Shiver θα μπορούσα να του συστήσω για πιο άνετο. Τι καγκουρό μηχανάκια του προτείνετε. Το όνειρο σας θέλετε να κάνετε μπας και σας το δώσει καμία βόλτα.

*

Αποσυνδεδεμένος VeTwinOs

  • *****
  • 322
  • Φύλο: Άντρας
  • Back to life
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Dd 750
« Απάντηση #13 - : Οκτώβριος 30, 2016, 02:40:13 πμ »
Ρε παιδιά.. :ohmy: :ohmy: Συγνώμη κιόλας, τι απαξίωση είναι αυτή για τα dorso; Για καθίστε λίγο που τα βγάλατε για πέταμα και για τα σκουπίδια... Πρώτα από όλα θεωρώ ότι όλες οι συγκρίσεις που κάνατε είναι εντελώς άκυρες. Το hyper με το SMR ναι να συγκριθούν μεταξύ τους. Τι δουλειά έχει ανάμεσά τους το dorso; Από που συμπεραίνουμε ότι ο προσανατολισμός είναι ο ίδιος; Επειδή είναι όλα motard; Προφανώς και είναι πιο στημένα και πιο γκαζιάρικα και πιο παιχνιδιάρικα και ένα σωρό άλλα πιο.. αρνητικά όμως επίσης.

Δεν νομίζω ότι η Aprilia όταν αποφάσισε να βγάλει σε παραγωγή τα dorso είχε ως στόχο να χτυπήσει Ducati & KTM αντίστοιχα, ειδικά την 2η. Η Ducati το είχε πιο πολύ κατά νου, κρίνοντας από το τελικό προϊόν. Η Aprilia, σαν πρώτο εγχείρημα (μην το ξεχνάμε, οι άλλες δύο με πρώτη την ΚΤΜ έχουν μια κάποια προϊστορία) δοκίμασε την τύχη της σε πιο all around πρόταση, με το σχέδιο ως μεγάλο όπλο (ναι, τα άλλα 2 μπροστά του είναι Κουασιμόδοι), την φιλικότητα, την άνεση, την ευχρηστία και την καθημερινότητα σε χρήση, απευθυνόμενη σε ευρύτερο κοινό από ότι τα πολεμικά Ducati & KTM.

Επίσης, να σας υπενθυμίσω, πως το dorso, οπως και το shiver, ήταν οι 2 φρέσκες προτάσεις από μια εταιρεία που προσπαθούσε να ανακάμψει από μεγάλα οικονομικά προβλήματα, κατασκευάζοντας για πρώτη φορά στην σύγχρονη ιστορία της δικά της μοτέρ παραγωγής, και τα 2 αυτά μηχανάκια για λόγους περιορισμού του κόστους R&D και παραγωγής μοιράζονται από κοινού πολλά (μοτέρ, πλαίσιο, ανταλλακτικά), όπως πλέον κάνουν όλες οι εταιρείες στους χαλεπούς καιρούς που διανύουμε.

Γνωρίζετε όλοι ότι οι αγώνες και το R&D κοστίζει, και η Aprilia δεν ήταν σε θέση να επενδύσει σε τίποτα από τα 2 αν δεν είχε έσοδα πρώτα. Θα ήταν επιχειρηματικώς καταστροφικό να βγάλει σε παραγωγή ένα αντίστοιχο ακραίο SM όπως οι άλλοι 2, πριν καν βγει στην παραγωγή θα είχε πνιγεί από τα έξοδα. Επιχειρηματικά ορθώς επέλεξε να βγάλει κάτι πιο εμπορικό και να ορθώσει ανάστημα.

Να υπενθυμίσω πάλι, μιας και ο λόγος περί πολεμικών SM, πως όταν αποφάσισε να αγωνιστεί, έβγαλε τo SXV, πρώτο 2κύλινδρο παγκοσμίως, έφαγε το κράξιμο της αρκούδας, κατέβηκε στο πρωτάθλημα, και οι ορδές των ΚΤΜάδων ακόμα ψάχνουν να βρουν από ποια μεριά τους πήρε και τα σώβρακα, με τα "βαριά και άστριφτα" 2κύλινδρα racing SM.

Για μένα έχει ορθώς ξεχωρίσει τον αγώνα από τον δρόμο. Και στην τελική, μετρημένοι στα δάχτυλα είναι αυτοί που πάνε τόσο καλά το dorso που δεν τους φτάνει και θέλουν hyper & SMR. Ξεκολλάτε. Πανέμορφα πολιτικά εύκολα μηχανάκια έβγαλε, και μπράβο της. Πόσα dorso κυκλοφορούν 8 χρόνια τώρα μετά από αυτήν την επιλογή και πόσα hyper & SMR; ΕΕΕΕΕΕ;;;; :thnk: :thnk:

Να συγκρίνουμε όμοια πράγματα, και να σκεφτόμαστε τα πάντα, όχι μόνο την όψη. Γιάννη Dorso & πάλι Dorso, δεν θα το μετανιώσεις στιγμή. Πηγαίνοντας στην δουλειά τα πρωινά πετύχαινα πολύ συχνά στην Ηλία Ηλίου ένα factory και ήμουν τόσο κωλόφαρδος που για 20 χλμ κάναμε την ίδια διαδρομή και μπορούσα και το χάζευα και μου έφτιαχνε την μέρα. Και άσε τις κουδουνίστρες και τα καθετριτομάστορα για τους γλίηγορους.

Και κάτι τελευταίο ενδεικτικό. Μέχρι τώρα με έχουν πάρει τηλέφωνο για την αγγελία πάνω από 6-7 hyperάδες (1100) που μου ζητάνε ανταλλαγή το ντέφι τους με το Dorso. Τους ευχαριστώ, το κλείνω και γελάω για κανα μισάωρο.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 30, 2016, 02:43:56 πμ από VeTwinOs »

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Dd 750
« Απάντηση #14 - : Οκτώβριος 30, 2016, 09:41:09 πμ »
Ρε παιδιά.. :ohmy: :ohmy: Συγνώμη κιόλας, τι απαξίωση είναι αυτή για τα dorso; Για καθίστε λίγο που τα βγάλατε για πέταμα και για τα σκουπίδια... Πρώτα από όλα θεωρώ ότι όλες οι συγκρίσεις που κάνατε είναι εντελώς άκυρες. Το hyper με το SMR ναι να συγκριθούν μεταξύ τους. Τι δουλειά έχει ανάμεσά τους το dorso; Από που συμπεραίνουμε ότι ο προσανατολισμός είναι ο ίδιος; Επειδή είναι όλα motard; Προφανώς και είναι πιο στημένα και πιο γκαζιάρικα και πιο παιχνιδιάρικα και ένα σωρό άλλα πιο.. αρνητικά όμως επίσης.

Δεν νομίζω ότι η Aprilia όταν αποφάσισε να βγάλει σε παραγωγή τα dorso είχε ως στόχο να χτυπήσει Ducati & KTM αντίστοιχα, ειδικά την 2η. Η Ducati το είχε πιο πολύ κατά νου, κρίνοντας από το τελικό προϊόν. Η Aprilia, σαν πρώτο εγχείρημα (μην το ξεχνάμε, οι άλλες δύο με πρώτη την ΚΤΜ έχουν μια κάποια προϊστορία) δοκίμασε την τύχη της σε πιο all around πρόταση, με το σχέδιο ως μεγάλο όπλο (ναι, τα άλλα 2 μπροστά του είναι Κουασιμόδοι), την φιλικότητα, την άνεση, την ευχρηστία και την καθημερινότητα σε χρήση, απευθυνόμενη σε ευρύτερο κοινό από ότι τα πολεμικά Ducati & KTM.

Επίσης, να σας υπενθυμίσω, πως το dorso, οπως και το shiver, ήταν οι 2 φρέσκες προτάσεις από μια εταιρεία που προσπαθούσε να ανακάμψει από μεγάλα οικονομικά προβλήματα, κατασκευάζοντας για πρώτη φορά στην σύγχρονη ιστορία της δικά της μοτέρ παραγωγής, και τα 2 αυτά μηχανάκια για λόγους περιορισμού του κόστους R&D και παραγωγής μοιράζονται από κοινού πολλά (μοτέρ, πλαίσιο, ανταλλακτικά), όπως πλέον κάνουν όλες οι εταιρείες στους χαλεπούς καιρούς που διανύουμε.

Γνωρίζετε όλοι ότι οι αγώνες και το R&D κοστίζει, και η Aprilia δεν ήταν σε θέση να επενδύσει σε τίποτα από τα 2 αν δεν είχε έσοδα πρώτα. Θα ήταν επιχειρηματικώς καταστροφικό να βγάλει σε παραγωγή ένα αντίστοιχο ακραίο SM όπως οι άλλοι 2, πριν καν βγει στην παραγωγή θα είχε πνιγεί από τα έξοδα. Επιχειρηματικά ορθώς επέλεξε να βγάλει κάτι πιο εμπορικό και να ορθώσει ανάστημα.

Να υπενθυμίσω πάλι, μιας και ο λόγος περί πολεμικών SM, πως όταν αποφάσισε να αγωνιστεί, έβγαλε τo SXV, πρώτο 2κύλινδρο παγκοσμίως, έφαγε το κράξιμο της αρκούδας, κατέβηκε στο πρωτάθλημα, και οι ορδές των ΚΤΜάδων ακόμα ψάχνουν να βρουν από ποια μεριά τους πήρε και τα σώβρακα, με τα "βαριά και άστριφτα" 2κύλινδρα racing SM.

Για μένα έχει ορθώς ξεχωρίσει τον αγώνα από τον δρόμο. Και στην τελική, μετρημένοι στα δάχτυλα είναι αυτοί που πάνε τόσο καλά το dorso που δεν τους φτάνει και θέλουν hyper & SMR. Ξεκολλάτε. Πανέμορφα πολιτικά εύκολα μηχανάκια έβγαλε, και μπράβο της. Πόσα dorso κυκλοφορούν 8 χρόνια τώρα μετά από αυτήν την επιλογή και πόσα hyper & SMR; ΕΕΕΕΕΕ;;;; :thnk: :thnk:

Να συγκρίνουμε όμοια πράγματα, και να σκεφτόμαστε τα πάντα, όχι μόνο την όψη. Γιάννη Dorso & πάλι Dorso, δεν θα το μετανιώσεις στιγμή. Πηγαίνοντας στην δουλειά τα πρωινά πετύχαινα πολύ συχνά στην Ηλία Ηλίου ένα factory και ήμουν τόσο κωλόφαρδος που για 20 χλμ κάναμε την ίδια διαδρομή και μπορούσα και το χάζευα και μου έφτιαχνε την μέρα. Και άσε τις κουδουνίστρες και τα καθετριτομάστορα για τους γλίηγορους.

Και κάτι τελευταίο ενδεικτικό. Μέχρι τώρα με έχουν πάρει τηλέφωνο για την αγγελία πάνω από 6-7 hyperάδες (1100) που μου ζητάνε ανταλλαγή το ντέφι τους με το Dorso. Τους ευχαριστώ, το κλείνω και γελάω για κανα μισάωρο.


Ωραιος !!!  :kalo:


Σταυρο !!!  :brv: :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης