0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ετοιμάζομαι για αλλαγή φίλτρου,είδα τι γράφετε και συμπεραίνω,ακούγοντας και τι καταναλώσεις έχετε,ότι δεν προσφέρει κάτι,θα ψωνίσω πάλι το μαμά..ότι ένα ελεύθερο ακούγεται το μοτέρ πιο μπρουταλ ισχύει,δεν σημαίνει ότι πάει καλύτερα,ιδίως όταν δεν έχετε επέμβει σε καύσιμο να του δώσετε..
Θεωρητικά εάν πάρει περισσότερο αέρα το μείγμα θα είναι πιο φτωχό σε καύσιμο θα αναλάβει δράση ο αισθητήρας λάμδα που θα κρίνει ότι είναι φτωχό το καύσιμο και θα κάνει διορθώσεις μέσω εγκεφάλου και ψεκασμού να σου δώσει αυτό το λίγο παραπάνω....Πρακτικά δεν θα δεις καμία διαφορά παρά μόνο ίσως στις πολύ χαμηλές στροφές και μακροπρόθεσμα συμφέρει από θέμα χρημάτων διότι δεν έχεις αντικαταστάσεις φίλτρων.....
Αν το μίγμα διορθώνεται μονο του από την μηχανή μέσω το λ τότε με τις ελάχιστες γνωσεις που έχω, καταλαβαινω ότι: αν με το φίλτρο έχει κατά 18% περισσότερη ροη αέρα τότε η ecu θα δείνει παραπάνω βενζίνα για να κρατήσει τις τιμές καυσαερίων που θέλει. Άρα θα έχεις παραπάνω κατανάλωση. Από την άλλη μπορεί να λέω και μπούρδες!Ισως θα είχε νοημα να μας πει καποιος που έχει φίλτρο αλλά μαμα εξάτμιση κι καμία άλλη αλλαγη. Είδε διαφορά στην κατανάλωση;
Εμένα μου φαίνεται εάν βγάλω τις τάπες στις εξατμίσεις μου φαίνεται ότι δεν τραβάει , το φίλτρο δεν πιστεύω να έκανε μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση
Καλά τα λες πυξίδα αλλά, μέσα στην πόλη σταματά ξεκινά το ως τις 4000 στροφές είναι ένα σεβαστό κομμάτι της οδήγησης. Εκτός αν φεύγεις από φανάρια συνέχεια τάπα
Μανώλη βάλε το "μαμά". Ούτως ή άλλος όλοι ξέρουμε ότι θα πάρεις tuono μέσα στο χρόνο οπότε θα πάει προίκα το DNA.Πέραν της πλάκας όμως: τα παιδιά της DNA στας Αθήνας έχουνε κάνει αξιοσέβαστη δουλειά.δεν είμαι τις άποψης όπως και πολλά παιδιά είπανε παραπάνω να πειράζω μόνο το ένα μέρος της εξίσωσης.αλλάζεις φίλτρο ανά 20000 ΧΛΜ. Για να βγάλει τα λεφτά του μόνο από τις αλλαγές το dna θες πάντρεμα.
Το μαμά θα βάλω όντως
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι