APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: panos750 στις Σεπτέμβριος 20, 2008, 01:53:04 μμ
-
geia se olous.exo dyo mhnes pou agorasa to dorso kai exo kanei 2500km.me aformh ton sxoliasmo astatheias timoniou kai exontas kai o idios thn idia gnomh, parathrhsa to en logo provlhma kyrios se megales taxythtes kai kata thn diarkeia metatopisevn tou timoniou se mikres taxythtes.ksekinhsa thn ereuna gia thn agora enos steering damper sto internet kai rothsa se kapoia synergeia xoris na vro kati.an kapoios gnorizei kapoia istoselida h katasthma pou na exei gia auto to modelo parakalo na enhmerosei to site.euxaristo kai kales voltes se olous.
-
Φιλε καλησπερα τι εννοεις οτι το τιμονι σου παρουσιαζει ασταθεια σε μεγαλη ταχυτητα -
ειναι φυσιολογικο αυτο ??
απο την αντιπροσωπεια τι σου ειπαν -
τι εξηγηση σου εδωσαν ?
δημος
-
εγώ φαντάζομαι ότι είναι απολύτως φυσιολογικό.το μηχανάκι είναι κοντό και στα πολλά κάνει ότι θέλει. αν δε προσπαθήσεις να ασκήσεις δύναμη σε ταχ. 110-130 τότε όλο το μηχανάκι πάει σαν καραβόπανο.
εμένα πάντως μου κάνει εντύπωση που είπαν οι άνθρωποι της απριλια είπαν ότι αν μη τι άλλο έχει την ίδια σταθερότητα με το σουπερ ντιουκ.
δηλ . το hypermoto είναι για πέταμα πάνω απο τα 150 ?
-
Aν δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα σε ελαστικό ή ζυγοστάθμιση ζάντας, ο μοναδικός υπεύθυνος είναι εν μέρη το ψηλό φτερό και περισσότερο ο εαυτός μας. Σφίξιμο χεριών και ακατάλληλα ρούχα προκαλούν ευκολα ταλαντώσεις.
ΥΓ. Η γεωμετρία του Dorso είναι μάλλον αργή.... αρκετά πιο αργή από Tuono και Shiver για την ακρίβεια.
-
Εγω που οδηγησα ενα duru-duru, βαρκα στο γιαλο ηταν............το εσφιγγα κουναγε, το αφηνα κουναγε
χτυπαγε σαμαρακι κουναγε................
Για μεσα στην πολη καλο ειναι........................
-
δεν μπορω να καταλαβω τι φταιει ..... θα το ρωτησω και γω !!!
ελπιζω να μαθω κατι .
δημος
-
δεν μπορω να καταλαβω τι φταιει ..... θα το ρωτησω και γω !!!
ελπιζω να μαθω κατι .
δημος
το κάνει και σε σένα ή όχι ?
-
Τελικά είμαι ο τυχερός :D . Πήρα αυτό που δεν κουνάει καθόλου. Sorry ρε guyz μήπως θελετε να έχει την ίδια συμπεριφορά με ss ή με γυμνό σπορ, γιατί αν ναι αλλάξτε μηχανάκι. Μετά τα 160 και χωρίς να έχεις πουθενά(!) να κρυφτείς ακόμα και ο αέρας στο κράνος θα σε κάνει να κουνάς το μηχανάκι, νομίζω. :bye:
-
Σε συγκριση με το hypermotard το aprilia ειναι βαρκα..............Αυτο διαπιστωσα εγω.....
-
μετα τα 150-160 πολυ ασταθια μπροστα!
σε σχεση με το τουονο βεβαια....αλλα για καγκουριες και κλειστες διαδρομες πρεπει να ξυριζει! :kalo:
-
Αυτό που είχα οδηγήσει πάντως ήταν ξυράφι.
-
εμένα μου έκανε τρομερές ταλαντώσεις στα 150+ το οποίο δικαιολογημένο.
όσοι όμως ξέρετε την μεσογείων στην γέφυρα του σταυρού έχει μία πολύ γρήγορη στροφή...! εκεί άμα είσαι με καμία 130 και θελήσεις να το ρίξεις απότομα με τράβηγμα του τιμονιού αρχίζουν οι ταλαντώσεις . και πηγαίνει σαν ψάρι . λές να ξέχασε να μου σφήξει καμία βίδα ο κιλλ bill... :pray:
-
εμένα μου έκανε τρομερές ταλαντώσεις στα 150+ το οποίο δικαιολογημένο.
όσοι όμως ξέρετε την μεσογείων στην γέφυρα του σταυρού έχει μία πολύ γρήγορη στροφή...! εκεί άμα είσαι με καμία 130 και θελήσεις να το ρίξεις απότομα με τράβηγμα του τιμονιού αρχίζουν οι ταλαντώσεις . και πηγαίνει σαν ψάρι . λές να ξέχασε να μου σφήξει καμία βίδα ο κιλλ bill... :pray:
για ρίξε μια ματιά στις ρυθμίσεις των αναρτήσεων...
:bye: :bye:
-
το ιδιο προβλημα εχω και εγω ασταθεια μετα τα 150κλμ και στα πολυ λιγα ( 20-40)κλμ αν αφησω τα χερια απο το τιμονι το μηχανακι παει δεξια αριστερα σαν να μιν ξερεις να οδηγας....... εχω κανει ζυγοσταθμηση το πηγα και χαλαρωσα λιγο το ρουλεμαν του τιμονιου εκοψε λιγο αλλα οχι τελειως ,,,,,,,,,,,,,
-
Νομιζω πως αν σφιξεις τα ρουλεμαν λαιμου, θα μειωθει το φαινομενο, αλλα φυσικα δεν ειναι ο ενδεδειγμενος τροπος............
-
xoris na thelo na parekshghtho me kanenan kai oute na to paikso eidikos ekana mia parathrhsh gia thn astatheia tou timoniou xoris se kamia periptosh na leo oti h mhxanh exei tetoio provlhma pou na mhn odhgeitai h na einai gia poulhma.aplos zhthsa vohtheia gia na vro ena steering damper gia to dorso kai to monadiko pou exo diavasei mexris stigmhs einai h prosopikh gnomh tou kathenos kai h sygrish auths ths mhxanhs me alles eite idias kathgorias eite me allhs.eimai sigouros oti to provlhma tha lythei me thn topothethsh tou steering damper arkei omos na vrethei prota.gia auto loipon an kapoios gnorizei kati parakalo as enhmerosei.kai pali se kamia periptosh den thelo na parekshghtho apo kapoion...eyxaristo
-
Το προβλημα ειναι οτι χαλαμε τα ματια μας να διαβασουμε εστω και μια αραδα απο αυτα που γραφεις. Ελεος ρε μαγκα...........εαν θες να κανεις συζητηση, καντο στα ελληνικα.........τα αλλαμπουρνεζικα δεν αρμοζουν εδω
-
xoris na thelo na parekshghtho me kanenan kai oute na to paikso eidikos ekana mia parathrhsh gia thn astatheia tou timoniou xoris se kamia periptosh na leo oti h mhxanh exei tetoio provlhma pou na mhn odhgeitai h na einai gia poulhma.aplos zhthsa vohtheia gia na vro ena steering damper gia to dorso kai to monadiko pou exo diavasei mexris stigmhs einai h prosopikh gnomh tou kathenos kai h sygrish auths ths mhxanhs me alles eite idias kathgorias eite me allhs.eimai sigouros oti to provlhma tha lythei me thn topothethsh tou steering damper arkei omos na vrethei prota.gia auto loipon an kapoios gnorizei kati parakalo as enhmerosei.kai pali se kamia periptosh den thelo na parekshghtho apo kapoion...eyxaristo
σε παρακαλώ με ελληνικούς χαρακτήρες.... :bye:
-
το εκανε περισοτερο οταν ηταν ποιο σφηχτο γιαυτο πηγα και μου το λασκαραν λιγο
-
xoris na thelo na parekshghtho me kanenan kai oute na to paikso eidikos ekana mia parathrhsh gia thn astatheia tou timoniou xoris se kamia periptosh na leo oti h mhxanh exei tetoio provlhma pou na mhn odhgeitai h na einai gia poulhma.aplos zhthsa vohtheia gia na vro ena steering damper gia to dorso kai to monadiko pou exo diavasei mexris stigmhs einai h prosopikh gnomh tou kathenos kai h sygrish auths ths mhxanhs me alles eite idias kathgorias eite me allhs.eimai sigouros oti to provlhma tha lythei me thn topothethsh tou steering damper arkei omos na vrethei prota.gia auto loipon an kapoios gnorizei kati parakalo as enhmerosei.kai pali se kamia periptosh den thelo na parekshghtho apo kapoion...eyxaristo
Σε ενα φορουμ την γνωμη του καθενος θα ακουσεις......
Αλλιιως στειλε γραμμα στην aprilia!! ;)
Αντε γεια...... :bye: :bye:
-
xoris na thelo na parekshghtho me kanenan kai oute na to paikso eidikos ekana mia parathrhsh gia thn astatheia tou timoniou xoris se kamia periptosh na leo oti h mhxanh exei tetoio provlhma pou na mhn odhgeitai h na einai gia poulhma.aplos zhthsa vohtheia gia na vro ena steering damper gia to dorso kai to monadiko pou exo diavasei mexris stigmhs einai h prosopikh gnomh tou kathenos kai h sygrish auths ths mhxanhs me alles eite idias kathgorias eite me allhs.eimai sigouros oti to provlhma tha lythei me thn topothethsh tou steering damper arkei omos na vrethei prota.gia auto loipon an kapoios gnorizei kati parakalo as enhmerosei.kai pali se kamia periptosh den thelo na parekshghtho apo kapoion...eyxaristo
Φίλε Πάνο θα σε παρακαλούσαμε όλοι να μην γράφεις λατινικά.
'Ετσι όπως κι εσένα σου φαίνεται παράξενο που δεν πήρες άμεσα απάντηση στην ερώτηση σου για ένα μοντέλο που μόλις κυκλοφόρησε, έτσι κι εμείς θέλουμε να κρατάμε στο site ένα τρόπο γραφής προσπαθώντας να το κάνουμε πιο εύκολο τουλάχιστον στην χρήση του.
Όσο για τις πληροφορίες που χρειάζεται και βρίσκει κάποιος εδώ μέσα να ξέρεις ότι δεν υπήρχαν ποτέ "έτοιμες" από κάπου αλλά μαζεύτηκαν και μαζεύονται συνεχώς από όλους που συμμετέχουμε σε αυτό τον χώρο.
Αν κάτι δεν βρίσκεις δεν είναι γιατί στο κρύβει κάποιος, αλλά πιθανόν δεν έχουν συγκεντρωθεί τόσες πολλές πληροφορίες για ένα νέο μοντέλο όπως είναι το δικό σου. :bye:
-
δεν ξερω αν βοηθαει αλλα σκισαμε το test ride και εδεικσε 210.κουνουσε λιγο αλλα ρε παιδια τι περιμενετε?? δεν ειναι ουτε tdm ουτε busa .γυμνο μηχανακι ειναι!!!!!!!
-
εμένα μου φαίνεται ότι έχειν ακάνει με το στήσιμο των αμορτισερ. λίγο που τα πήραξα σήμερα μου φαίνεται ότι άλλαξε αυτό προς το καλύτερο.
φυσικά αύριο θα πάω μία βόλτα απο τον βασίλη... και θα του πώ να μου βάλει βοηθητικές.... :tez:
-
καλησπερα.εχω κανει 1300κμ και πηγα χαλκιδα με αερα και κουναγε μετα τα 120 ολο το μηχανακι.οχι απο το τιμονι.εχω και scarabeo 500 light και δεν το κανει.περιεργο?
-
εμένα μου φαίνεται ότι έχειν ακάνει με το στήσιμο των αμορτισερ. λίγο που τα πήραξα σήμερα μου φαίνεται ότι άλλαξε αυτό προς το καλύτερο.
φυσικά αύριο θα πάω μία βόλτα απο τον βασίλη... και θα του πώ να μου βάλει βοηθητικές.... :tez:
Πες νέα , αν είναι να βάλουμε και μεις βοηθητικές :bye: :bye:
-
καλά άν διαβάζει κανείς απο την αντιπροσωπεία θα στείλει κλητήρα να μας πάρουν τα μηχανάκια πίσω.....!
Πηγαίνοντας σήμερα στον κιλλ μπιλ είπα να κάνω το τελευταίο τεστάρισμα πρίν αρχίσω και του λέω μακακίες.
Πήγαινα σε όλο τον δρόμο με 170+ μέχρι που το dd έδειξε και πάνω απο 200.
το μηχανάκι μερικές στιγμές ξεκίναγε ταλάντωση αλλά ήταν όπυο η άσφαλτος είχε ανωμαλίες στον διαμήκη άξονα. Κατα τα άλλα απο τα 180+ άφηνα το ένα χέρι απο το τιμόνι και το μηχανάκι πήγαινε super...!
Μπήκα και στην στροφή που είναι απο την έξοδο της αττικής οδού προς πειραιά ωραία και χάρηκα.
τώρα ο κιλλ μπιλ μου έβαλε βοηθητικές .... αλλά μου τις έβγαλε :psdof: μόλις λάδωσε την αλυσίδα.
οπότε τουλάχιστον όσο αφορά το δικό μου δεν φταίει το μηχανάκι αλλά μάλλον εγώ.
κουλοί του κόσμου ενωθείτε ! :P
-
καλά άν διαβάζει κανείς απο την αντιπροσωπεία θα στείλει κλητήρα να μας πάρουν τα μηχανάκια πίσω.....!
Πηγαίνοντας σήμερα στον κιλλ μπιλ είπα να κάνω το τελευταίο τεστάρισμα πρίν αρχίσω και του λέω μακακίες.
Πήγαινα σε όλο τον δρόμο με 170+ μέχρι που το dd έδειξε και πάνω απο 200.
το μηχανάκι μερικές στιγμές ξεκίναγε ταλάντωση αλλά ήταν όπυο η άσφαλτος είχε ανωμαλίες στον διαμήκη άξονα. Κατα τα άλλα απο τα 180+ άφηνα το ένα χέρι απο το τιμόνι και το μηχανάκι πήγαινε super...!
Μπήκα και στην στροφή που είναι απο την έξοδο της αττικής οδού προς πειραιά ωραία και χάρηκα.
τώρα ο κιλλ μπιλ μου έβαλε βοηθητικές .... αλλά μου τις έβγαλε :psdof: μόλις λάδωσε την αλυσίδα.
οπότε τουλάχιστον όσο αφορά το δικό μου δεν φταίει το μηχανάκι αλλά μάλλον εγώ.
κουλοί του κόσμου ενωθείτε ! :P
+1
Δες και όσα γράφτηκαν στο: http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6528.0
Κι εμένα μου κουνάει αν κάθομαι πολύ μπροστά και αναγκαστικά (λόγω της πίεσης του αέρα) σφίγγω το τιμόνι. Καθισμένος όμως χαλαρά και πιο πίσω στη σέλα, ταξίδευα σταθερά με 170+, με ανοίγματα στα 190-195, χωρίς καμμία ανασφάλεια. Το μηχανάκι είναι βράχος, αρκεί να κάτσεις σωστά.
-
Δεν μπορώ να καταλάβω μερικούς να σχολιάζουν ένα μηχανάκι με ένα άλλο ενώ δεν το έχουν οδηγήσει ούτε 1 ώρα. Αυτό με εξοργίζει ειδικά από αυτούς που δεν είναι Motard maniac αλλά maniac σε άλλη κατηγορία. Θα πρέπει παιδιά να κρίνουμε όταν έχουμε αρκετη εμπειρία σε αυτά τα μηχανακια. Το δικό μου όχι απλα δεν κουνάει αλλά είναι τοσο σταθερο ακομη και στα 180χλμ. Εάν κάποιος του κανει ψαρεμα τοτε θα πρεπει να δει τις ζάντες πρώτων και εαν αυτές είναι εντάξει τότε να αρχισει να ψαχνει για τα υπολοιπα. Οσο για το εαν είναι βαρκα η οχι αυτό ειναι σχετικό, συμφωνω με τον φιλο που εγραψε οτι παιζει ρολο ακομη και το τι φοραμε. Το μηχανακι εφοσον ξερεις να το οδηγεις ειναι τρενο και αυτα εγω τα ακουω βερεσε και εαν υπαρχει καποιος που λεει το αντιθετο δεν εχει να ερθει μια μερα στο Διονυσο να το δει πως παει. Μολις δει την ακρη του τιμονιου να ειναι μονον 50 ποντους υψος απο το εδαφος επανω στην στροφη ας κρινει εκεινη την στιγμη.
Όσο για τον φίλο τον Tasman συμφωνώ απόλυτα με την απάντηση του.
-
Δεν μπορώ να καταλάβω μερικούς να σχολιάζουν ένα μηχανάκι με ένα άλλο ενώ δεν το έχουν οδηγήσει ούτε 1 ώρα. Αυτό με εξοργίζει ειδικά από αυτούς που δεν είναι Motard maniac αλλά maniac σε άλλη κατηγορία. Θα πρέπει παιδιά να κρίνουμε όταν έχουμε αρκετη εμπειρία σε αυτά τα μηχανακια. Το δικό μου όχι απλα δεν κουνάει αλλά είναι τοσο σταθερο ακομη και στα 180χλμ. Εάν κάποιος του κανει ψαρεμα τοτε θα πρεπει να δει τις ζάντες πρώτων και εαν αυτές είναι εντάξει τότε να αρχισει να ψαχνει για τα υπολοιπα. Οσο για το εαν είναι βαρκα η οχι αυτό ειναι σχετικό, συμφωνω με τον φιλο που εγραψε οτι παιζει ρολο ακομη και το τι φοραμε. Το μηχανακι εφοσον ξερεις να το οδηγεις ειναι τρενο και αυτα εγω τα ακουω βερεσε και εαν υπαρχει καποιος που λεει το αντιθετο δεν εχει να ερθει μια μερα στο Διονυσο να το δει πως παει. Μολις δει την ακρη του τιμονιου να ειναι μονον 50 ποντους υψος απο το εδαφος επανω στην στροφη ας κρινει εκεινη την στιγμη.
Όσο για τον φίλο τον Tasman συμφωνώ απόλυτα με την απάντηση του.
+10000 :ohyes:
-
Γιώργο δεν μιλάμε για ψαρέματα ούτε ειπώθηκε ποτέ ότι το μηχανάκι δείν είναι τρένο ούτε οι στροφές του διονύσου είνια οι στροφές στις οποίες το duruduru υστερή απεναντι σε ένα ποιο μακρύ.
τώρα το μηχανάκι έχει μία ταλάντωση αυτήν συζητήσαμε εδω μέσα που έχει να κάνει μάλλον με την γεωμετρία του.
τώρα ότι το μηχανάκι είναι τρένο στα 180 ρε φίλε δεν το δέχομαι . γιατί τότε τι θα έπρεπε να είναι τα tuono και τα ss και τα 1300cc και 1400cc στα 180 ?
και πέραν τούτου χωρίς να έχω τουλάχιστον αποψη οδηγική μου φαίνεται ότι ακόμα και το xtx είναι πιο μακρύ.
τώρα για τα ktm κτλ δεν εκφέρω άποψη καθότι δεν κατέχω.
τώρα πραγματικά θέλω να οδηγήσω το δικό σου στην αττική οδό να δώ ..!
-
Μαλλον μενει να οδηγησετε και ενα hyper για το θεμα σταθεροτητας.............;)
-
Aγαπητε Happy feet no problemo άλλωστε στο έχω δώσει ήδη. Το κούνημα σε εμένα δεν μου κάνει ίσως να είναι και ο τρόπος που οδηγεί κανείς καμια φορά.
-
Ηyper δεν το έχω οδηγήσει αλλά με βάση αυτά που ακούγονται από το εξωτερικό όπως και τα ανάλογα βίντεο που κυκλοφορούν δεν έχει και τοσο μεγάλες διαφορες σε χρόνους από έμπειρους ανθρώπους πχ
http://www.mefeedia.com/entry/mcn-roadtest-aprilia-dorsoduro-supermoto-group-test/10305347/
-
gia xara se olous!
exw edw kai kana trimino parei ena dorso750 kai sxetika me tin astathia pou eipe o filos panos750
exw na tou pw oti an to timoni sta deksia otan plagiazei ligo kanei perissoteres doniseis tote exeis provlima me to timoni! eixan erthei liga montela athina eidika 5-6 pou ixan ena provlimataki sto timoni alla diorthonete.
-
gia xara se olous!
exw edw kai kana trimino parei ena dorso750 kai sxetika me tin astathia pou eipe o filos panos750
exw na tou pw oti an to timoni sta deksia otan plagiazei ligo kanei perissoteres doniseis tote exeis provlima me to timoni! eixan erthei liga montela athina eidika 5-6 pou ixan ena provlimataki sto timoni alla diorthonete.
Kαλώς ήρθες Amigo.. καλά χιλιόμετρα... ενδιαφέρουσα η σημειωσή σου...
αν εχεις την καλοσύνη γράφε με ελληνικούς χαρακτήρες σε παρακαλώ...
Καλώς ηρθες και πάλι.... :bye: :bye: + ευχαριστουμε..
-
xamiloste ligo to brostino sistima kai 8a deis megali diafora...............emena ta idia mou ekane ospou to xamilosa 2cm kai tora den kounai roupi
-
gia xara se olous!
exw edw kai kana trimino parei ena dorso750 kai sxetika me tin astathia pou eipe o filos panos750
exw na tou pw oti an to timoni sta deksia otan plagiazei ligo kanei perissoteres doniseis tote exeis provlima me to timoni! eixan erthei liga montela athina eidika 5-6 pou ixan ena provlimataki sto timoni alla diorthonete.
γεια χαρα το δικο μου εχει ενα τρεμουλο στα 120με 150 δεν ξερω αν ειναι φυσιολογικο!!!!αλλα κ οταν το στριβο χορευει πολυ μπροστα κ ουτε αυτο ξερω αν πρεπει να το κανει τα φωτα σου παρακαλω...
-
Δεν εξηγείται αυτό και στην στροφή. Περίεργο μου φαίνεται, δεν το πάς να το δούνε?
-
Δεν εξηγείται αυτό και στην στροφή. Περίεργο μου φαίνεται, δεν το πάς να το δούνε?
περιμενω να παει5000κμ για να το παω για το service κ να το δουν...
-
το προβλημα ειναι στην εμπρος αναρτηση.χαμηλωστε την τιμονοπλακα ενα ¨κλικ¨ και το προβλημα θα λυθει
-
το προβλημα ειναι στην εμπρος αναρτηση.χαμηλωστε την τιμονοπλακα ενα ¨κλικ¨ και το προβλημα θα λυθει
αμα ειναι θεμα προφορτισης δηλ αν εισαι πιο ελαφρυς απο 80 kg η πιο βαρυς απο 90kg φτιαξε το sag μπρος πισω, και επισης ολα τα ντορσο θελουν μιση στροφη στην επαναφορα σφιξιμο μπροστα το βιδακι που ειναι μονο του ,εαν χαμηλωσεις την τιμονοπλακα σε ταχυτητες ανω των 160 θα εχεις ασταθεια πισω ,θα "πεφτει πιο γρηγορα"στην στροφη μπορει ομως παραπανω απο οσο θελεις ,και το ποσο θα το χαμηλωσεις θελει πειραματισμο,αντιστοιχα το ιδιο συμβαινει εαν παρεις ενα αμορτισερ πισω που ρυθμιζεται σε υψος εαν το σηκωσεις εχεις το αντιστοιχο αποτελεσμα το πολυ 5mm το δικο μου το σηκωσα 4mm.Σε ταχυτητες ανω των 140 μετεφερε το σωμα σου μπροστα χαλαρωσε τα χερια.Αμα προφορτισεις παραπανω απο σωστο η μοτοσυκλετα χανει προσφυση αρκετα σε δημοσιους δρομους. :bye:επισης οι αναρτησεις του ντορσο εινα "λιγο" ,μουφα θελουν να επενδυσεις σε χρημα για τις κανεις σωστες :ohyes:α τι πιεσεις χρησιμοποιεις?
-
Θα συμφωνήσω με τον dorsocrazy. Οσον αφορα στην ποιότητα του πίσω αμόρτισερ εγώ προσωπικα σκληρυνα το ελατήριο μιας και ύστερα απο 4500χλμ ειχε μαλακώσει πάρα πολυ και η προοδευτικότητα ηταν μέτρια καθώς επίσης εκανα πιο αργη την επαναφορα.
Οσον αφορα στο μπροστινο (και κει χρειαζεται παρέμβαση μιας και αυτο μαλάκωσε αρκετα μετα απο 4500χλμ)
η πιο οικονομική λυση ειναι η αντικατάσταση του εμπρός ελατηριου με ενα aftermarket πιο προοδευτικό.
Ως προς την επαναφορα συμφώνω και δω με τον Dorsograzy μιας και γω πιστευω οτι μιση στροφη στην επαναφορα ειναι νομιζω ιδανική. Οσον αφορα στις πλακες εγω τις κατεβασα ενα κλικ και ειδα μεγαλη διαφορά.Η μοτοσυκλετα μπαινει πολυ καλά και δεν παρατηρησα ασταθεια στα πολλά χλμ.
Βεβαια ολα εξαρτωνται απο το τι θέλει κανεις. :bye:
-
αυτο που εχω κανει ειναι αλλαγη του πισω αμορτισερ με wp σεταρισμα μπρος πισω και ισως πριν η μετα το πασχα revalving και ελατηρια για να δουλεψει το μπροστα θα σας πω εντυπωσεις και ανεβασω φωτο μολις τελειωσω με τις αναρτησεις πιστευω οτι θα εχει διαφορα
-
αυτο που εχω κανει ειναι αλλαγη του πισω αμορτισερ με wp σεταρισμα μπρος πισω και ισως πριν η μετα το πασχα revalving και ελατηρια για να δουλεψει το μπροστα θα σας πω εντυπωσεις και ανεβασω φωτο μολις τελειωσω με τις αναρτησεις πιστευω οτι θα εχει διαφορα
Αλήθεια πόσο το πήρες το WP?
-
600 euro το 4014 emulsion για dorsoduro με αλλα 400 euro περιπου βαζεις και το δοχειο αζωτου με αργη και γρηγορη συμπιεση και ρυθμιστη προφορτισης εξωτερικο η το παιρνεις εξαρχης αν εχεις λεφτα.εχει μεγαλη διαφορα αλλα θελει λιγο ρυθμισμα μεχρι να το φερεις εκει που θελεις, αξιζει :kalo:εχει ρυθμιση υψους ,προφορτιση και επαναφορα 16 κλικ αν θυμαμαι καλα :thnk:καλο θα ηταν να συναντιομασταν οι ντορσοντουριδες καπου μετα το πασχα να τα πουμε απο κοντα :) α και η ασταθεια για το χαμηλωμα που ανεφερα ειναι στο πισω μερος της μοτοσυκλετας και γινεται αν χαμηλωσουμε πολυ το μπροστινο η σηκωσουμε πολυ το πισω μερος της μοτοσυκλετας σορρυ δεν το εγραψα σωστα.. :blus:
-
καλή ιδέα να συναντηθούμε. :kalo: :kalo: Αύριο θα κατεβάσω και εγω το μπροστά ενα κλικ και πιστεύω οτι θα ειναι καλύτερο !!!
-
καλή ιδέα να συναντηθούμε. :kalo: :kalo: Αύριο θα κατεβάσω και εγω το μπροστά ενα κλικ και πιστεύω οτι θα ειναι καλύτερο !!!
ωραια αμα ειναι μετα το πασχα να ανεβασουμε ενα post για συναντηση dorsoduro ,προτασεις που και ποτε :ohyes:
-
μεσα και γω αν και δυσκολο :bye:
-
το ιδιο προβλημα εχω και εγω ασταθεια μετα τα 150κλμ και στα πολυ λιγα ( 20-40)κλμ αν αφησω τα χερια απο το τιμονι το μηχανακι παει δεξια αριστερα σαν να μιν ξερεις να οδηγας....... εχω κανει ζυγοσταθμηση το πηγα και χαλαρωσα λιγο το ρουλεμαν του τιμονιου εκοψε λιγο αλλα οχι τελειως ,,,,,,,,,,,,,
τι εννοεις οτι χαλαρωσες το ρουλεμαν......
ρε παιδια καλο και αγιο το ντορσο αλλα δεν ειναι να πηγενεις και τεζα στην εθνικη.... το μηχανακι ειναι για χουλιγκανισμους και πατιλικια.