Aκουσε φίλε Γιώργο.
Επειδή η ιστορία με τα γιαπωνέζικα αρχίζει να με εκνευρίζει και δεν ξέρω τι νόημα εχει να γίνεται για να γίνεται θά σου πω ΄τούτο.
Πριν πάρω το Dorso ειχα αρκετά γιαπωνέζικα και έξηγούμαι
Υamaha xt 550 οι παλιοί θα έχουν ακούσει για τις ηλέκτρόνικες είχα αλλάξει δυο.
Yamaha xt 600 88' μια απο τα ίδια.... για να μην πώ για τα ρουλεμάν στροφάλου που τα άλλαζαν σαν τα πουκάμισα, (αυτό βέβαια εχει να κάνει και με το πως το πας)
DT 200 ypvs να μην σου πω τι γινόταν με το power valve
Yamaha xtz 660 tenere αν θυμάμαι καλά είχα αλλαξει δύο ανορθωτές (και ξέρεις τι σημαίνει να μην έχεις μπαταρια καλοκαιριάτικα σε νησι)για να μην πώ για τις λάμπες...
Yamaha xt660x to tps θα το ξέρουν οι πρώην κάτοχοι (είχε κάνει ανακληση η εταιρεία) θα ξέρετε που έσβηναν τα χτ στο δρόμο α και μην ξεχάσω τις βαλβίδες που έιχα αλλάξει μιας και έπαιρνε μπροστά κανονικά με ταχύτητα μεσα.
Για να μην σου πω για τα yz 250 kai crf 450 που εiχα. Εκει να δεις τι γίνεται, (αλλα οκ αυτά είναι για άλλη χρήση).
Οσον αφορά στο Dorso εμένα το μόνο πρόβλημα που έβγαλε είναι ότι μου έκαψε το βεντιλάτερ το οποίο αντικαταστάθηκε αμέσως απο την εγγύηση.Οπως κατάλαβες και τα γιαπωνέζικα βγάζουν προβλήματα Τώρα αυτά που λένε για την εγγύηση όσον αφορά στο Dorso δεν αντάποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Απο κει και πέρα είναι επιλογή του καθένα...... WHAT YOU GIVE IS WHAT YOU GET... όπως έλεγαν και οι Ratt...