0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Marios426

  • *****
  • 396
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono 03
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: dorsoduro......i tuono?????
« Απάντηση #15 - : Φεβρουάριος 21, 2018, 10:07:44 πμ »
Αναπτήρα ???!!!!  :2fun:
tuono it means Factory producing feelings

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: dorsoduro......i tuono?????
« Απάντηση #16 - : Φεβρουάριος 21, 2018, 06:28:53 μμ »
Αυτά τα λένε οσοι ζηλεύουν. 120-130 στην πόλη. 140-150 σε ταξίδι-εκδρομή
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος Marios426

  • *****
  • 396
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono 03
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: dorsoduro......i tuono?????
« Απάντηση #17 - : Φεβρουάριος 21, 2018, 06:40:45 μμ »
Αυτά τα λένε οσοι ζηλεύουν. 120-130 στην πόλη. 140-150 σε ταξίδι-εκδρομή
και με τι ρεζερβουάρ είπαμε?
tuono it means Factory producing feelings

*

Αποσυνδεδεμένος apostolosant

  • ***
  • 113
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: dorsoduro 750 abs
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: dorsoduro......i tuono?????
« Απάντηση #18 - : Φεβρουάριος 21, 2018, 08:24:41 μμ »
me 12lt ρεζερβουαρ...εχει σχετικα καλη οικονομια καυσιμου λογω ride by wire

*

Αποσυνδεδεμένος Marios426

  • *****
  • 396
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono 03
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: dorsoduro......i tuono?????
« Απάντηση #19 - : Φεβρουάριος 21, 2018, 08:28:20 μμ »
Εντάξει ρε παιδια καλα ειναι οχι και αναπτήρας εγω θα έλεγα τουλάχιστον γκαζάκι  :tez: πλάκα κάνω καλα ειναι
tuono it means Factory producing feelings

*

Αποσυνδεδεμένος VeTwinOs

  • *****
  • 322
  • Φύλο: Άντρας
  • Back to life
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: dorsoduro......i tuono?????
« Απάντηση #20 - : Φεβρουάριος 22, 2018, 02:03:53 πμ »
To dorso αν δεν μένεις σε μεγάλο κλεινόν άστυ ή σε επαρχία με καλούς δρόμους και διαδρομές (προτιμότερο σε σχέση με την πόλη), δεν το χαίρεσαι τόοοσο πολύ. Όχι ότι αυτά δεν ισχύουν και για το Tuono, αλλά με το Tuono δεν θα βλαστημήσεις την ώρα και την στιγμή που βγήκες εθνική, όπως με το Dorso. Αγανακτούσα στην εθνική, με είχε κάνει να την σιχαίνομαι. Το Tuono δεν θα δυσανασχετήσει τόσο πολύ.
To dorso είναι εντελώς fun bike, και ελαφρώς commuter. Το Τuono στο commuting κουράζει πιο πολύ, και δεν είναι πιο πολύ fun bike από το Dorso σε αυτήν την χρήση. Από την φύση του το Tuono είναι στην χειρότερη 50-50 δρόμο-πίστα, και από το gen2 και έπειτα, πιο πολύ πίστα.

Όσο για τα τεπόζιτα και τις καταναλώσεις, σε τέτοια χρήση κανείς δεν τα σκέφτεται. Σε ένα ψηλό μηχανάκι όπως το Dorso, τα 3,4,5 επιπλέον κιλά υγρού θα είχαν σοβαρή επίπτωση στην οδηγική του συμπεριφορά μιας και το επιπλέον βάρος θα ήταν ακόμα πιο ψηλά στο ήδη ψηλό τεπόζιτο, δεν είναι μόνο 12 λίτρα από τσιγκουνιά.

Και στην τελική, το 1200 μου έκαιγε 7-8 στην εθνική σε πολιτισμένες μουαγέν, πολύ λίγο παραπάνω από το Capo σε μαμά χάρτη και γρανάζωμα (ο φτωχός catfish πιο πολλές ζημιές προκαλεί από όσες λύνει). Μέσα στην πόλη δεν μιλάω. Πόλη είναι και η Συγγρού που 200αρίζεις από Φιξ μέχρι Ιππόδρομο, είναι και η Πανεπιστημίου, είναι και ο λόφος του Φιλοπάππου με 15% κλίση και 1η στις 4000 στροφές.

Προσωπικά, μιας και σε μεταχείρω το κόστος μπορεί να είναι πάνω κάτω το ίδιο, θα πήγαινα σε Tuono gen2 factory. Πιο ολοκληρωμένη λύση σε σχέση με το σπαρτιάτικο Dorso. Περί ορέξεως πάντα φυσικά.

*

Αποσυνδεδεμένος apostolosant

  • ***
  • 113
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: dorsoduro 750 abs
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: dorsoduro......i tuono?????
« Απάντηση #21 - : Φεβρουάριος 22, 2018, 10:46:30 πμ »
εχεισ δικιο..το dorso to χαιρομαι εδω στα στροφιλικια των ορεινων περιοχων..οταν πρεπει να βγω εθνικη αστααααα..σπαστικο..βαρετο..κουραστικο. γινεται το γκαζι του tuono να μπει στο dorso?????
εεεεεεεεεε???? :P :P :P :P

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5479
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4668
Απ: dorsoduro......i tuono?????
« Απάντηση #22 - : Φεβρουάριος 22, 2018, 05:27:19 μμ »
Και στην τελική, το 1200 μου έκαιγε 7-8 στην εθνική σε πολιτισμένες μουαγέν, πολύ λίγο παραπάνω από το Capo σε μαμά χάρτη και γρανάζωμα (ο φτωχός catfish πιο πολλές ζημιές προκαλεί από όσες λύνει).

Έχουν αναφερθεί ζημιές με catfish? Τον έχουμε αρκετοί και δεν έχω δεί κανένα πρόβλημα ίσα ίσα το μηχανάκι γεμίζει στα χαμηλά και μια χαρά πάει στα ψηλά! Από κεί και πέρα από τη στιγμή που το κάθε μηχανάκι ειναι διαφορετικό και ο καθένας μας πειράζει μείγματα και καμιά φορά χωρίς καν καυσαναλυτή, ζημιές μπορούν να προκύψουν από λάθος ρυθμίσεις.
Το δικό μου μηχανάκι τον έχει τουλάχιστον 30.000 km πάνω  - με φίλτρο DNA κι Akrapovic.Χωρίς κανένα θέμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 22, 2018, 05:30:00 μμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: dorsoduro......i tuono?????
« Απάντηση #23 - : Φεβρουάριος 22, 2018, 08:56:43 μμ »
Αυτά τα λένε οσοι ζηλεύουν. 120-130 στην πόλη. 140-150 σε ταξίδι-εκδρομή
και με τι ρεζερβουάρ είπαμε?

στα 9 λιτρα που αναβει η ρεζερβα. μετα εχεις λιγο ακομα για να αναψεις τσιγαρο
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 22, 2018, 09:00:34 μμ από AlexDorso »
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος VeTwinOs

  • *****
  • 322
  • Φύλο: Άντρας
  • Back to life
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: dorsoduro......i tuono?????
« Απάντηση #24 - : Φεβρουάριος 22, 2018, 10:21:43 μμ »

Έχουν αναφερθεί ζημιές με catfish? Τον έχουμε αρκετοί και δεν έχω δεί κανένα πρόβλημα ίσα ίσα το μηχανάκι γεμίζει στα χαμηλά και μια χαρά πάει στα ψηλά! Από κεί και πέρα από τη στιγμή που το κάθε μηχανάκι ειναι διαφορετικό και ο καθένας μας πειράζει μείγματα και καμιά φορά χωρίς καν καυσαναλυτή, ζημιές μπορούν να προκύψουν από λάθος ρυθμίσεις.
Το δικό μου μηχανάκι τον έχει τουλάχιστον 30.000 km πάνω  - με φίλτρο DNA κι Akrapovic.Χωρίς κανένα θέμα.

Έχεις δίκιο, λάθος διατύπωση. Σε εισαγωγικά έπρεπε να μπει η ζημιά, εννοώντας πως η φτωχοποίηση του μίγματος μπορεί μελλοντικά να προκαλέσει ζημιά στο μοτέρ αν δουλεύει συνεχώς σε λανθασμένες στροφές. Δεν τους βόλεψε όμως όλους ο catfish, κάποιοι τον δοκίμασαν και τον έβγαλαν. Δεν είναι δηλαδή μια αισθητή βελτίωση παντού. Βγήκε για να λύσει συγκεκριμένες ανάγκες.

εχεισ δικιο..το dorso to χαιρομαι εδω στα στροφιλικια των ορεινων περιοχων..οταν πρεπει να βγω εθνικη αστααααα..σπαστικο..βαρετο..κουραστικο. γινεται το γκαζι του tuono να μπει στο dorso?????
εεεεεεεεεε???? :P :P :P :P

Μετά και την προσωπική μου εμπειρία, δεν θα το ήθελα το γκάζι του Tuono στο Dorso. και φυσικά μιλάω για το μεγάλο, όχι το μικρό. Ακόμα και αν υπήρχε ένας διαολεμένος τρόπος να χωρέσεις 150 άλογα σε 750 ατμοσφαιρικά κυβικά, αντιλαμβάνεσαι ότι αυτό το πράγμα δεν θα οδηγιόταν από κοινούς θνητούς. Όλος ο πλανήτης θα έλεγε για το τεχνολογικό θαύμα, αλλά κανείς νοήμων άνθρωπος δεν θα το έπαιρνε για αυτά που θα αντιπροσώπευε συνολικά σαν πρόταση.

Οπότε πάμε λοιπόν στο μεγάλο. Το μεγάλο όταν έμαθα ότι έχει "μόνο" 125 άλογα στα 1200 κυβικά του, ξίνισα. Μου φαίνονταν πάρα πολύ λίγα όταν είχαν ήδη βγει προτάσεις στα ίδια κυβικά με 150-160 άλογα (KTM-Ducati). Σε άλλες εποχές πιο μικρός θα το προσπερνούσα, θα κοίταζα κάτι άλλο. Γρήγορα όμως συνειδητοποίησα ότι ακόμα και τα 100 από τα 125 να κατάφερνα να εκμεταλλευτώ πραγματικά, ευτυχισμένος θα ήμουν.
Και μετά την αγορά, ήρθε αυτό το ΥΠΕΡΟΧΟ μοτέρ να μου ρίξει μπουνιά στα μούτρα. 10 κιλά ροπή από τις 4000 στροφές και 12 στις 7-8000... Και να με έχει κάνει να αναρωτιέμαι πως θα κρατιόταν στον δρόμο αν είχε άλλα 20-30 άλογα ας πούμε. Σταμάτησα να σκέφτομαι τα άλογα. Ένα μήνα έκανα να βάλω τον Touring χάρτη μέχρι να συνηθίσω την ροπή και τα 100 άλογα του βρόχινου. Τον sport δεν τον δούλεψα παρά ελάχιστα.

Ο sport λογικά δημιουργήθηκε μετά από απαίτηση κάποιου σαλταρισμένου αρχιμηχανικού να δει πως ήταν παλιά το τραπέζι του Προκρούστη. Δεν οδηγιόταν το μηχανάκι μέσα στην πόλη στον Sport, τόσο ξερό, τόσο νευρόσπαστο που φοβόσουν την παραμικρή απότομη κίνηση στο γκάζι σε αυτόν τον χάρτη. Και δεν με ενδιαφέρει να μάθω πως θα ήταν αν αυτό το μοτέρ είχε ακόμα 30 άλογα...
Το tuono λοιπόν έχει τα άλογα που έχει γιατί είναι ένα γυμνό superbike δρόμου, και καλώς τα έχει, και κάποιος έμπειρος μπορεί να τα αξιοποιήσει. Τα 150 άλογα στο Dorso δεν είναι πουθενά αξιοποιήσιμα. Αλλιώς θα έπρεπε να έχει άλλους 20 πόντους ψαλίδι για να μένει σταθερό, άρα άντε γεια ο χαρακτήρας fun bike.

*

Αποσυνδεδεμένος apostolosant

  • ***
  • 113
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: dorsoduro 750 abs
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: dorsoduro......i tuono?????
« Απάντηση #25 - : Φεβρουάριος 22, 2018, 11:38:50 μμ »
Συμφωνω με ολα αυτα που λες...δεν θελω τα αλογα...θελω τα παραπανω κυβικα κ την ροπη που εχουνε..βλεπε DORSODURO 900..η hypermotard...η 990 sm...να ανοιγεις το γκαζι με 2α κ τσουπ...)))

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: dorsoduro......i tuono?????
« Απάντηση #26 - : Φεβρουάριος 23, 2018, 12:50:59 πμ »
Συμφωνω με ολα αυτα που λες...δεν θελω τα αλογα...θελω τα παραπανω κυβικα κ την ροπη που εχουνε..βλεπε DORSODURO 900..η hypermotard...η 990 sm...να ανοιγεις το γκαζι με 2α κ τσουπ...)))

Επακριβής και σωστότατη τοποθέτηση +++++++
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος shiverakias37

  • *******
  • 1251
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: APRILIA SHIVER GT ABS - KTM 1090 ADVENTURE
  • Αντιδράσεις: +212
Απ: dorsoduro......i tuono?????
« Απάντηση #27 - : Φεβρουάριος 23, 2018, 01:05:44 πμ »
Συμφωνω με ολα αυτα που λες...δεν θελω τα αλογα...θελω τα παραπανω κυβικα κ την ροπη που εχουνε..βλεπε DORSODURO 900..η hypermotard...η 990 sm...να ανοιγεις το γκαζι με 2α κ τσουπ...)))
Το dorsoduro 900 με 4η ταχύτητα ανεβοκατεβαινεις όλα τα βουνα της χώρας απο 60 χαω μεχρι ψιλά,τόσο ελαστικό μοτέρ εχει.Τελική δεν έχει το 900 οπως μου έχει πει ο Σακης που το έχει δηλαδη 220 χαω - μπορεις να μακραίνεις το βήμα με άλλο γρανάζι για τελική -  αλλα είναι πραγματικό fun bike και αξιζει τα χρηματά.του πραγματικά.Value for money moto.Το μονο μειον και στο 900 είναι το ρεζερβουάρ που είναι 12 λιτρα.Στην Εθνικη μπηκα μεσα στην Τραγανα να γεμισω για να μην το σπρωχνω.Απο Λαμια -Δομοκο-Φαρσαλα-Λαρισα έκαψε μονο 6,7 λιτρα που είναι 114 Κμ ορεινου επαρχιακού δρόμου και οχι μόνο Ε-65
Nikos

*

Αποσυνδεδεμένος apostolosant

  • ***
  • 113
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: dorsoduro 750 abs
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: dorsoduro......i tuono?????
« Απάντηση #28 - : Φεβρουάριος 23, 2018, 10:35:52 πμ »
αυτο ακριβωσ θελω κ εγω....ροπηηηηηηηηηηηη...κ οχι τελικηηηηηηηη :D :D :D :D :D
σκεψου να μην ειχε κ το ride by wire...
2α και...τσουπ.... :D :D :D

*

Αποσυνδεδεμένος dorso

  • *****
  • 379
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: TUONO BLUEDREAM
  • Αντιδράσεις: +32
Απ: dorsoduro......i tuono?????
« Απάντηση #29 - : Φεβρουάριος 23, 2018, 03:10:28 μμ »
Αμα εννοεις να ανοιγεις το γκαζι με 2α και να ερχεται σουζα,το dorso900 δεν κανει τετοια πραγματα...αμα θες fun to bike κοιτα προς ktm sm...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης