0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλα αυτη την στιγμη τραγουδαμε. Οχι δεν φταιει η απριλια που 2 εξουσιοδοτημενα συνεργεια της(ναι καλα διαβαζετε:2-αυτα γνωριζω εγω), ΤΡΥΠΗΣΑΝ τα ψαλιδια της ανακλησης των mille, γιατι δεν ειχαν καν την στοιχειωδη νοημοσυνη. Και τα δυο ΑΚΟΜΗ λειτουργουν ως εξουσιοδοτημενοι. Δεν φταιει η Απριλια, που ο καθε εμπορακος ταλαιπωρει τον κακομοιρο ιδιοκτητη που εκανε την λαλακια και μπηκε στο μαγαζι του, να αγορασει το σουπερ ντουπερ εργαλειο του, και περιμενε 2 μηνες για την αδεια κυκλοφοριας, χωρις καν να εχει παρει εναν αριθμο πρωτοκολου απο το Υπουργειο. Φυσικα και δεν φταιει η Απριλια, οταν ο συνοδοιπορος ΝΙκος(?) περιμενε 2 και πλεον μηνες για να του ερθει η τρομπα βενζινης στο tuono του, και μονο μετα την παρεμβαση του κυριου Πατακια (κατα κοσμον patman46) καταφερε να παρει το μηχανακι του. Αληθεια, εκεινο το συνεργειο, ακομη δεν ειναι εξουσιοδοτημενο? Φυσικα και δεν φταιει η Απριλια για καθε καραγκιοζη που εκανε εξουσιοδοτημενο, αλλα ΦΤΑΙΕΙ που δεν τον βαζει στην θεση του, που δεν βγαινει να αναλαβει την ευθυνη που της αναλογει, και να δειξει τι πραγματικα ΘΕΛΕΙ να κανει.Αληθεια, γιατι ολοι πατε/παμε στον Βασιλη? Και το ninja να ειχα, στον Βασιλη θα το πηγαινα. Γιατι κανει οτι ακριβως γραφει στα service/engine manual η Απριλια. ΠΟΤΕ ομως δεν βγηκε η Απριλια να τον βραβευσει........Και καποιοι ειπατε για τις γιαπωνεζικες εταιριες/αντιπροσωπειες............................ Ε και? Και εκει συμβαινουν τα στραβα και τα αναποδα τους. Καραγκιοζηδες υπαρχουν και εκει. Αλλα εδω ειναι aprilia forum. Εαν θελω να τους τα χωσω για το zx9r μου, θα παω να γραφτω και στο kawasaki.gr και να τους τα χωσω και εκει.Και για να γυρισω στο θεμα μας, εχω αρκετα παραδειγματα μοτερ (κυριως βεβαια honda) που δεν λυθηκαν καθολου και σταλθηκαν κατευθειαν στην Ιαπωνια για ελεγχο. Εκει να δειτε αναμονη. Αλλα τουλαχιστον αλλαχθηκαν με καινουρια, και δεν επισκευαστηκαν.Φιλε μου, συμμεριζομαι την αγωνια σου, θα σου ελεγα να ζητησεις απο ενα δικηγορο να σου πει ποιες ειναι οι επιλογες που εχεις. Η αναστροφη πωλησης και μαλιστα σε προιον που ειναι DOA, ειναι συνταγματικο δικαιωμα μας. Εαν εσυ νιωθεις καλα με την επισκευη. προχωρα τοτε αφοβα. Αλλωστε θα ευχαριστηθεις περισσοτερο καιρο την κ@υλ@ σουΠαμε για κανα μπανιο τωρα.
Περιττό να πω οτι συμφωνώ με την άποψη "τι μ@λ@κιές σου λένε!!!" και οτι έχεις διακαίωμα να τα κάνεις άνω - κάτω και στην aprilia αλλά και ακόμη περισσότερο στο Global !στο συνεργείο δεν ξέρουν τι τους γίνεται και προκειμένου να βγάλουν την παραγωγή κάνουν οτι προλαβαίνουν και οτι τους βολέυει!Σε άλλο ποστ έχω αναφέρει οτι ο εν λόγω μηχανικός-αρχιμάστορας του συνεργείου του Global μου είχε πει οτι στα 1000 χλμ δεν αλλάζουμε λάδια μόνο φίλτρο λαδιού!! Που ακουστηκε????Για τέτοιο συνεργείο μιλάμε!!
Σε άλλο ποστ έχω αναφέρει οτι ο εν λόγω μηχανικός-αρχιμάστορας του συνεργείου του Global μου είχε πει οτι στα 1000 χλμ δεν αλλάζουμε λάδια μόνο φίλτρο λαδιού!! Που ακουστηκε????Για τέτοιο συνεργείο μιλάμε!!
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.
Αν μου επιτρέπετε και εμένα να πω την άποψη μου. Βγήκε ένας άτυχος φίλος ανοίγοντας αυτό το θέμα για να πει την στραβή που του έτυχε και αρχίσαμε όλοι να του λέμε περί αντικατάστασης, περί αναστροφής, περί μηνύσεων κλπ, κλπ, κλπ.Ο καθένας λοιπόν προτείνει ότι νομίζει σωστό χωρίς να γνωρίζει σημαντικές λεπτομέρειες της υπόθεσης οι οποίες επιδρούν καταλυτικά στο τι δικαιώματα έχει ο άτυχος φίλος μας και πως πρέπει να τα διεκδικήσει.Και εξηγούμαι : Από τις διατάξεις των άρθρων 513, 522, 534, και 540 του ΑΚ προκύπτει ότι ο αγοραστής κατά τις περιπτώσεις που υφίσταται ευθύνη του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, δικαιούται κατ' επιλογή του, 1) είτε να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνση του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο απαλλαγμένο από ελαττώματα ή που φέρει τη συνομολογηθείσα ιδιότητα, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, 2) είτε να απαιτήσει τη μείωση του τιμήματος , 2) είτε να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση (αναστροφή πώλησης) εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.Κανένας από εμάς δεν γνωρίζει με βεβαιότητα τη σοβαρότητα του ουσιαστικού ελαττώματος προκειμένου να εμμένουμε στην αντικατάσταση ολόκληρης της μοτοσυκλέτας. Μόνο ένας τεχνικός θα μπορούσε να μας το βεβαιώσει αυτό. Για να ζητηθεί πάντως η αντικατάσταση πρέπει η μοτοσυκλέτα να παρουσιάζει ελάττωμα το οποίο να αναιρεί, ή να μειώνει ουσιωδώς την αξία της (ουσιαστικά θα την αχρηστεύει). Αν δηλαδή είναι ένα "καπάκι του κάρτερ", τότε προφανώς δεν μπορεί να ζητηθεί ή αντικατάσταση καθώς θα θεωρηθεί αφενός επουσιώδες ελάττωμα, αφετέρου η αντικατάσταση της μηχανής για ένα τέτοιο ελάττωμα θα απαιτήσει δυσανάλογες δαπάνες. Με το παραπάνω παράδειγμα θέλω να επισημάνω ότι κάποιες λεπτομέρειες (που εμείς δε γνωρίζουμε) επιδρούν σημαντικά και επηρεάζουν την υπόθεση. Αν γνωρίζαμε κάτι παραπάνω από το "ράγισμα στο κάρτερ" θα μπορούσαμε να πούμε κατά πόσο η βλάβη αχρηστεύει ή μη τη μοτοσυκλέτα και κατά πόσο ενδείκνυται η αντικατάσταση ή η επισκευή. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, οι ενδεδειγμένες κατά την άποψη μου κινήσεις θα ήταν οι εξής : Το μηχανάκι ήδη εδώ και έναν μήνα περιμένει το ανταλλακτικό. Σήμερα, θα έκανα ένα εξώδικο επισημαίνοντας το διάστημα που έχει ήδη διανυθεί και τάσσοντας (σύντομη αλλα εύλογη = 15 ημέρες) προθεσμία για την επιστροφή της μοτοσυκλέτας σε άριστη κατάσταση, απαλλαγμένη από οποιοδήποτε ελάττωμα. Αν γινόταν αυτό, όλα οκ. Αν, το πρόβλημα συνέχιζε αποδεδειγμένα, τότε με νέο εξώδικο θα απαιτούσα την αντικατάσταση . Στην περίπτωση που δε θα το αντικαθιστούσαν, με αγωγή θα ζητούσα από το δικαστήριο να καταδικάσει το κατάστημα στην παροχή μιας νέας αψεγάδιαστης μοτό. Το ανωτέρω θα επιδικαστεί μόνο εφόσον το ελάττωμα αναιρεί, ή μειώνει ουσιωδώς την αξία της. Προσοχή !!! από το διάστημα του παρόντος χρόνου μέχρι και την εκδίκαση η μηχανή πρέπει να μείνει ακίνητη προκειμένου να αποδειχθεί ότι το πράγμα είναι ουσιαστικά άχρηστο. Αλλιώς άν η μηχανή μπορεί να χρησιμοποιηθεί και χρησιμοποιείται τότε το δικαστήριο θα επιδικάσει προφανώς μόνο μείωση του τιμήματος ανάλογα με την μείωση της αξίας της μηχανής η οποία θα εξαρτάται από το μόνιμο τεχνικό πρόβλημα που θα έχει. Και δυστυχώς οι δικαστές δεν τα πάνε και πολύ καλά με τα τεχνικά ζητήματα.Αν δεν θέλω μια ίδια μηχανή, τότε με το τελευταίο εξώδικο, υπαναχωρώ ζητώντας αναστροφή προσφέροντας ουσιαστικά την ελαττωματική μοτό και τέλος κάνοντας αγωγή για να ζητήσω τα χρήματα πίσω.Φυσικά, αν δεν είχα δώσει τα χρήματα ή αν είχα κάποιο υπόλοιπο, εννοείται ότι δε θα τα έδινα.Αυτές είναι οι δυνατότητες, που δίνει ο νόμος, τάσσοντας πάντα κάποιες προϋποθέσεις για να ζητηθεί το ένα ή το άλλο δικαίωμα και φυσικά εξαρτάται από τις λεπτομέρειες, το τι και πως μπορεί να ζητηθεί.Φιλικά, Νίκος.ΥΓ. Ελπίζω να μην σας μπέρδεψα.
παιδια καλησπερα.ενημερωτικα επισης θα ηθελα να σας ενημερωσω για το παρακατω.την δευτερα 14/7 εκανα mail μεσω του site της aprilia hellas στο customer service της aprilia.Oταν ενημέρωσα σχετικα τον τεχνικο διευθυντή της aprilia στην ελλαδα μου ειπε οτι, οτι mail γινεται απο ελλαδα προς ιταλία πρωτα περναει απο αυτους.τι ειναι αυτο παλι??????????λογοκρισια στα μυν ??????????????που ακουστηκε??εχω πεσει απο τα συννεφα μ'ολα αυτα που ακουω.δεν υπαρχει καποισ τροπος επικοινωνιασ απ'ευθειας με ιταλία για να αναφέρει καποιος το πρόβλημα του??το τηλ που αναφερεται στο site 0080015565500 ισχύει??θα κανω υπομονη μεχρι δυτερα που μου ειπαν οτι τα πραγματα θα ειναι ελλαδα.αν οχι θα ακολουθησω τις συμβουλές σας για δικηγόρο.θα σας κραταω ενημερους.ευχαριστω για την βοηθεια και τισ συμβουλές
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι