0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: DORSODURO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΤΕΡ.
« Απάντηση #45 - : Ιούλιος 17, 2008, 12:26:21 πμ »
Καλα αυτη την στιγμη τραγουδαμε.

Οχι δεν φταιει η απριλια που 2 εξουσιοδοτημενα συνεργεια της(ναι καλα διαβαζετε:2-αυτα γνωριζω εγω), ΤΡΥΠΗΣΑΝ τα ψαλιδια της ανακλησης των mille, γιατι δεν ειχαν καν την στοιχειωδη νοημοσυνη. Και τα δυο ΑΚΟΜΗ λειτουργουν ως εξουσιοδοτημενοι. :ohmy: :ohmy: :ohmy:

Δεν φταιει η Απριλια, που ο καθε εμπορακος ταλαιπωρει τον κακομοιρο ιδιοκτητη που εκανε την λαλακια και μπηκε στο μαγαζι του, να αγορασει το σουπερ ντουπερ εργαλειο του, και περιμενε 2 μηνες για την αδεια κυκλοφοριας, χωρις καν να εχει παρει εναν αριθμο πρωτοκολου απο το Υπουργειο. :pray: :pray: :pray:

Φυσικα και δεν φταιει η Απριλια, οταν ο συνοδοιπορος ΝΙκος(?) περιμενε 2 και πλεον μηνες για να του ερθει η τρομπα βενζινης στο tuono του, και μονο μετα την παρεμβαση του κυριου Πατακια (κατα κοσμον patman46) καταφερε να παρει το μηχανακι του. Αληθεια, εκεινο το συνεργειο, ακομη δεν ειναι εξουσιοδοτημενο? :thnk: :thnk: :thnk:

Φυσικα και δεν φταιει η Απριλια για καθε καραγκιοζη που εκανε εξουσιοδοτημενο, αλλα ΦΤΑΙΕΙ που δεν τον βαζει στην θεση του, που δεν βγαινει να αναλαβει την ευθυνη που της αναλογει, και να δειξει τι πραγματικα ΘΕΛΕΙ να κανει.

Αληθεια, γιατι ολοι πατε/παμε στον Βασιλη?  Και το ninja να ειχα, στον Βασιλη θα το πηγαινα. Γιατι κανει οτι ακριβως γραφει στα service/engine manual  η Απριλια. ΠΟΤΕ ομως δεν βγηκε η Απριλια να τον βραβευσει........
Και καποιοι ειπατε για τις γιαπωνεζικες εταιριες/αντιπροσωπειες............................ Ε και? Και εκει συμβαινουν τα στραβα και τα αναποδα τους. Καραγκιοζηδες υπαρχουν και εκει. Αλλα εδω ειναι aprilia forum. Εαν θελω να τους τα χωσω για το zx9r μου, θα παω να γραφτω και στο kawasaki.gr και να τους τα χωσω και εκει.


Και για να γυρισω στο θεμα μας, εχω αρκετα παραδειγματα μοτερ (κυριως βεβαια honda) που δεν λυθηκαν καθολου και σταλθηκαν κατευθειαν στην Ιαπωνια για ελεγχο. Εκει να δειτε αναμονη. Αλλα τουλαχιστον αλλαχθηκαν με καινουρια, και δεν επισκευαστηκαν.

Φιλε μου, συμμεριζομαι την αγωνια σου, θα σου ελεγα να ζητησεις απο ενα δικηγορο να σου πει ποιες ειναι οι επιλογες που εχεις. Η αναστροφη πωλησης και μαλιστα σε προιον που ειναι DOA, ειναι συνταγματικο δικαιωμα μας. Εαν εσυ νιωθεις καλα με την επισκευη. προχωρα τοτε αφοβα. Αλλωστε θα ευχαριστηθεις περισσοτερο καιρο την κ@υλ@ σου

Παμε για κανα μπανιο τωρα.
 
συγνώμη ρε κοσμα που δεν συμφωνούμε μαζί σου......θα συνεχίσω να τραγουδώ...........και να χαϊδεύω αυτιά λες και έχω κάνα όφελος....


και φυσικά δεν φταίει η απριλια αν το συνεργείο του νικου δεν ήξερε να παραγγείλει σωστά την τρόμπα λαδιού νομίζω.....και περίμενε 2 μήνες


φυσικά και δεν φταίει η απριλια αν η global έκανε 2 μήνες να βγάλει άδεια.........αν και σε μένα την μέρα που μου είπε το πήρα το μηχανάκι


και γιατί πρέπει η απριλια να επενεψει κάποιον που κάνει τα αυτονόητα?????????????bill

τα συνεργεία εμείς τα φτιάχνουμε και εμείς μπορούμε να τα χαλάσουμε.............με τον οβολό μας


τα μοτέρ που πήγαν ιαπωνια είχαν ραγισμένο καπάκι καρτερ η είχαν βγει τα έμβολα έξω??????????????????


οτι ειναι aprilia forum το ξέρω καλά..... εσύ???ολο για ducati διαβαζω τελευταια.............
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 17, 2008, 12:35:33 πμ από teo46 »


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: DORSODURO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΤΕΡ.
« Απάντηση #46 - : Ιούλιος 17, 2008, 12:38:08 πμ »
συγνώμη ρε κοσμα που δεν συμφωνούμε μαζί σου......θα συνεχίσω να τραγουδώ...........
και φυσικά δεν φταίει η απριλια αν το συνεργείο του νικου δεν ήξερε να παραγγείλει σωστά την τρόμπα λαδιού νομίζω.....και περίμενε 2 μήνες
φυσικά και δεν φταίει η απριλια αν η global έκανε 2 μήνες να βγάλει άδεια.........αν και σε μένα την μέρα που μου είπε το πήρα το μηχανάκι
και γιατί πρέπει η απριλια να επενεψει κάποιον που κάνει τα αυτονόητα?????????????bill
τα συνεργεία εμείς τα φτιάχνουμε και εμείς μπορούμε να τα χαλάσουμε.............με τον οβολό μας
τα μοτέρ που πήγαν ιαπωνια είχαν ραγισμένο καπάκι καρτερ η είχαν βγει τα έμβολα έξω??????????????????
οτι ειναι aprilia forum το ξέρω καλά..... εσύ???ολο για ducati διαβαζω τελευταια.............

+1000000000

 :thup:: :thup:: :thup:: :thup:: :thup::

τα συνεργεία εμείς τα φτιάχνουμε και εμείς μπορούμε να τα χαλάσουμε.............με τον οβολό μας

ΑΚΡΙΒΩΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!!

*

davide

Απ: DORSODURO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΤΕΡ.
« Απάντηση #47 - : Ιούλιος 17, 2008, 01:23:45 πμ »
το τηλ που αναφερεται στο site 0080015565500 ισχύει??

Το 800155655 είναι το τηλέφωνο του customer service της aprilia στην Ιταλία. Δεν νομίζω να ισχύει από το εξωτερικό...
 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: DORSODURO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΤΕΡ.
« Απάντηση #48 - : Ιούλιος 17, 2008, 07:45:19 πμ »
συγνώμη ρε κοσμα που δεν συμφωνούμε μαζί σου......θα συνεχίσω να τραγουδώ...........και να χαϊδεύω αυτιά λες και έχω κάνα όφελος....
και φυσικά δεν φταίει η απριλια αν το συνεργείο του νικου δεν ήξερε να παραγγείλει σωστά την τρόμπα λαδιού νομίζω.....και περίμενε 2 μήνες
φυσικά και δεν φταίει η απριλια αν η global έκανε 2 μήνες να βγάλει άδεια.........αν και σε μένα την μέρα που μου είπε το πήρα το μηχανάκι
και γιατί πρέπει η απριλια να επενεψει κάποιον που κάνει τα αυτονόητα?????????????bill
τα συνεργεία εμείς τα φτιάχνουμε και εμείς μπορούμε να τα χαλάσουμε.............με τον οβολό μας
τα μοτέρ που πήγαν ιαπωνια είχαν ραγισμένο καπάκι καρτερ η είχαν βγει τα έμβολα έξω??????????????????
τι ειναι aprilia forum το ξέρω καλά..... εσύ???ολο για ducati διαβαζω τελευταια.............

Σε συγχωρω, δεν τρεχει τιποτα. Η αποψη σου ειναι.
 Σου ευχομαι ομως να μην μεινεις ΠΟΤΕ μονιμα στην Πατρα, Πυργο, Λευκαδα,ΑΙτωλικο,Καλαματα, να δεις την πικρα του καθε στοκου, που η Aprilia εχει για εξουσιοδοτημενο, παρολες τις μ@λ@κιες που εχουν κανει.

Βολεψου λοιπον στα 10 εξουσιοδοτημενα της Αθηνας, και μιλα εκ του ασφαλους, και ασε τους 6 Πατρινους (που ξερω εγω) να κανουν 400χλμ για ενα service, επειδη φταιει ........................................... το τοπικο συνεργειο. Ωραια πραγματα δηλαδη.

Οσο για τα ducati, δεν καταλαβα.............................................απευθυνεσαι σε κατι που ειπα για τα ducati?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 17, 2008, 07:52:05 πμ από bros400pgm »
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

shivermaniac

Απ: DORSODURO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΤΕΡ.
« Απάντηση #49 - : Ιούλιος 17, 2008, 08:52:10 πμ »
  Καλωσορίζω κι εγώ με τη σειρά μου τον αγαπητό πλην όμως άτυχο φίλο στο φόρουμ και στην παρέα μας.
Θα ήταν ευχής έργο στο πρώτο σου ποστ να περιγράφεις την ανείπωτη χαρά που αισθάνεσαι όταν βλέπεις  ή οδηγείς το ωραίο αυτό μηχανάκι μα δυστυχώς σου έλαχε να ταλαιπωρείσαι με αναμονές υλικών και πιθανή αντιεπαγγελματική συμπεριφορά από το εξουσιοδοτημένο κατάστημα.
 
  Η συμβουλή και γνώμη μου , και συγνώμη αν σε προσγειώνω απότομα στην Ελληνική αλλά και παγκόσμια πραγματικότητα,  είναι να πάψεις να ελπίζεις γιατί δεν υφίσταται καμία πιθανότητα να δικαιωθείς στις τυχόν διεκδικήσεις σου. Προτείνω μάλιστα να μην εμπλακείς καν. Και απίστευτη ταλαιπωρία σε περιμένει και γραφειοκρατικές διαδικασίες που θα σε εξοργίσουν και φυσικά οικονομική δαπάνη χωρίς αντίκρυσμα.
Αντικατάσταση ολοκληρης μηχανής λόγω διαρροής από το κάρτερ είναι πρακτικά αδύνατο να συμβεί και βέβαια ανεξαρτήτως μαρκας και εταιρείας και χώρας προέλευσης. Αυτά μπορεί να συμβούν σε κάθε εταιρεία και κάθε μηχανάκι του πλανήτη και διορθώνονται  με αντικατάσταση του προβληματικού εξαρτήματος. Αν η κάθε εταιρεία αντικαθιστούσε  ολόκληρη μηχανή για κάθε αστοχία υλικού σε ένα της εξάρτημα πίστεψε με μετά από λίγα χρόνια απλά θα εξαφανιζόταν από τον παγκόσμιο χάρτη..
Η ατυχία σου , αν τα πράγματα είναι ακριβώς όπως τα περιγράφεις γιατί καμιά φορά μας ξεφεύγουν μικρές πλην όμως σημαντικές λεπτομέρειες , είναι ότι το συνεργείο εδωσε λάθος παραγγελία. Δυστυχώς και αυτά συμβαίνουν, στην κάθε εταιρεία. Δε μπορείς σε καμία περίπτωση να αποδείξεις ότι ήταν εσκεμμένη η  καθυστέρηση ούτε να διεκδικήσεις αποζημίωση λόγω της αναμονής των 3 εβδομάδων.

Μία υπάλληλος έδωσε λάθος κωδικούς έτσι; Άνθρωποι δουλεύουν σε όλες τις εταιρείες και είναι φυσικό να κάνουν λάθη. Δε φταίει η Απρίλια γι αυτό. Νομίζεις ότι δεν υφίστανται καθυστερήσεις και λάθη σε παραγγελίες υλικών Ιαπωνικών μοτοσυκλετών; Σίγουρα ναι.

Η απρίλια είναι μια μικρή πλην όμως τρομερά φιλόδοξη και κυρίως πολλά υποσχόμενη εταιρεία που υπό τη φτερούγα της Piaggio έχει αρχίσει να βγάζει "αγγέλους" στο χώρο της μοτοσυκλέτας. Είναι φυσικό να χρειάζεται πολύ χρόνο για να εδραιωθεί, να δικτυωθεί και να αναπτυχθεί . Μακάρι να είχε εξουσιοδοτημένα καταστήματα σε όλη την Ηπειρωτική και Νησιωτική Ελλάδα αλλά δεν έχει, προς το παρόν τουλάχιστον. Επίσης είναι ουσιαστικά αδύνατο να μπορεί να ελέγχει όλο την το παγκόσμιο δίκτυο και κάθε εξουσιοδοτημένο κατάστημα ξεχωριστά για λάθη στη συμπεριφορά ή λάθη στους κωδικούς παραγγελιών.   
Η απρίλια Ελλάς πρέπει βεβαίως να δείχνει  μεγαλύτερο ενδιαφέρον και ανταπόκριση στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες της διότι είναι αξίωμα ότι ο ευχαριστημένος πελάτης πάντοτε επιστρέφει στο.. μαντρί ενώ ο δυσαρεστημένος συνήθως αναζητά άλλο στάβλο.

Η συμβουλή μου είναι να οπλιστείς με υπομονή και κατανόηση και να σβήσεις από τη μνημη σου το ατυχές συμβάν μόλις παραλάβεις ξανά το εργαλείο. Σε περιμένουν αρκετές εβδομάδες ανέμελης οδηγικής απόλαυσης κι  ευτυχώς το καλοκαίρι στη χώρα μας διαρκεί 5 μήνες :-)

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 17, 2008, 08:54:16 πμ από shivermaniac »

*

Αποσυνδεδεμένος panosduc

  • *******
  • 1013
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord etv 1000 06
  • Αντιδράσεις: +63
Απ: DORSODURO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΤΕΡ.
« Απάντηση #50 - : Ιούλιος 17, 2008, 09:12:39 πμ »
teo για ducati μιλαω εγω και μου απανταει ο κοσμας.ολα αυτα που γραφονται τα διαβαζουν πολλοι ενδιαφερομενοι για αγορα απριλια.και για πειτε μου.θα αγορασουν με αυτα που διαβαζουν;;;μαλλον οχι.και ο λογος θα ειναι οτι η απριλια συνεχιζει να εχει για ντιλερ της τα μεγαλα μαγαζια που εχουν καποιο ονομα, για να πλασαρει τα προιοντα της.και καλα κανει μονο που ειναι ΕΥΘΥΝΗ της να τσεκαρει κατα καιρους με ποιους εχει να κανει.και οταν ακουγονται προβληματα συνεχεια για καποιους ντιλερ να τρεχουν να δουν τη γινεται γιατι στην τελικη αναλυση η απριλια φαινεται μπροστα ,και αυτη θιγεται απο την μ@λ@κια του ντιλερ.εχω πολλα παραδειγματα φιλων με απριλια που οταν ειχανε καποιο προβλημα η απριλια κοιταζε τα αστερια και σφιραγε....η απριλια ευθυνεται για την επιλογη των ντιλερ και οχι ο καθενας απο εμας.και επειδη εγω την απριλια την αγαπαω και την τιμησα με 2 μοτορια της και παντα λεω σε κοσμο που ρωταει τα καλυτερα λογια ,ετσι εχω το δικαιωμα να λεω και τα στραβα της .και τωρα θα σας πω ενα παραδειγμα για ενα ραγισμενο καρτερ απο ducati φιλου.multistrada 1000 ds.του ραγισε το καρτερ και το μοτορι ηταν εκτος εγγυισεως.το πηγε  στην αντιπροσωποια και του ειπαν οτι δεν επρεπε να γινει αυτο και του το παραγγειλανε απο ιταλια και σε 1 εβδομαδα το μοτορι ηταν ετοιμο,και χωρις φραγκο τσακιστο.αυτα και σορρυ αν σας κουρασα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: DORSODURO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΤΕΡ.
« Απάντηση #51 - : Ιούλιος 17, 2008, 11:47:13 πμ »
το πηγε  στην αντιπροσωποια και του ειπαν οτι δεν επρεπε να γινει αυτο και του το παραγγειλανε απο ιταλια και σε 1 εβδομαδα το μοτορι ηταν ετοιμο,και χωρις φραγκο τσακιστο.αυτα και σορρυ αν σας κουρασα.

Δεν κουράζεις ....φίλε

Απλα αν ο dealer ...δεν έχει τον τρόπο να παραγγείλει ( στην απρίλια εχω την εντύπωση πως παραγγέλνεις online ) ή να εξασφαλίσει ανταλλακτικά .....δεν νομίζω πως είναι θέμα της Απρίλια ...

Προσωπικά σε τέτοιο dealer -συνεργείο ..δεν θα πάταγα ποτέ !!!!!

Οπως επίσης και στο παρελθόν έχω " κόψει " συνεργεία για παρόμοιους λόγους ......ή και σημαντικότερους ....!!!

Η Απρίλια Ελλας έχει μεν ευθύνη για τους συνεργάτες που έχει ( dealers ) αλλα αν ο άλλος δεν ξερει να παραγγέλει ή δεν τον ενδιαφέρει ή έχει γραμμένο τον πελάτη ... τι να κάνει δηλαδή εκτός απο το να τον κόψει απο το δίκτυο ???

Οι εποχές που όλοι τα έριχναν όλα στην Απρίλια ...εχουν τελειώσει ανεπιστρεπτί ....διότι ..ευθύνες και μαλιστα σοβαρότατες ...έχουν και οι dealers - συνεργεία ...και σε τελική ο πελάτης .

Οταν ενα συνεργείο δεν ενημερώνεται και δεν ενδιαφέρεται να μάθει ....τις εξελίξεις και το τί γίνεται ...με τόση πληροφόρηση και ενημέρωση που υπάρχει ..πρεπει να υποστεί και τις συνέπειες ...και εμείς ...είμαστε που έχουμε την δύναμη αυτή να τιμωρούμε τους "κακούς" και να επιβραβεύουμε τους " καλούς " .

Σωστά ???

Διότι ...ας πούμε ...εγώ θα έκοβα την ίδια στιγμή ....ενα συνεργείο Απρίλια που δεν έχει ιδεα πχ πως ο Πήγασος είναι πενταβαλβιδος ...ή σου λέει σου ρύθμισα τα καυσαέρια ...( χωρίς καυσαναλυτή ) ή να σου λέει και να χρεώνει ...ρύθμιση ...χωρίς Αxone !!! .....

Kαι όχι μόνο θα τον έκοβα ..αλλα θα έλεγα και σε όσους ξέρω ......ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΚΕΙ !!!!!

Με εννοάτε ?????
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 17, 2008, 12:07:59 μμ από saddle69 »

*

Drakos

Απ: DORSODURO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΤΕΡ.
« Απάντηση #52 - : Ιούλιος 17, 2008, 12:58:59 μμ »
Δεν έχουν όμως όλοι Internet,
ούτε γνωστούς για να τους πουν δυο λόγια για τα "σωστά" εξουσιοδοτημένα.
Την ευθύνη την φέρει αποκλειστικά η Aprilia,
όταν γίνεται κοινωνός προβλημάτων εξυπηρέτησης πελατών και
δεν κάνει κάτι γι αυτό,αλλά αφήνει το πρόβλημα να διαιωνίζεται.
Από την στιγμή που της γνωστοποιήται πρόβλημα με εξουσιοδοτημένο που έχει βεβαρημένο παρελθόν και
δεν του βάζει κωλόχερο , αυτός θα συνεχίζει ακάθεκτος.Κορόιδο είναι ?
Γιατί εντάξει,εγώ και εσύ δεν θα ξαναπάμε εκεί,πάντα θα υπάρχουν άλλοι που δεν γνωρίζουν.
Αν όμως η μαμά τους κόψει την εξουσιοδότησή,το παραμύθι τελειώνει εκεί. 

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: DORSODURO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΤΕΡ.
« Απάντηση #53 - : Ιούλιος 17, 2008, 01:01:38 μμ »
Από την στιγμή που της γνωστοποιήται πρόβλημα με εξουσιοδοτημένο που έχει βεβαρημένο παρελθόν και
δεν του βάζει κωλόχερο , αυτός θα συνεχίζει ακάθεκτος.Κορόιδο είναι ?

Σε αυτό έχεις δίκιο Δρακουλινο !!!

*

Αποσυνδεδεμένος panosduc

  • *******
  • 1013
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord etv 1000 06
  • Αντιδράσεις: +63
Απ: DORSODURO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΤΕΡ.
« Απάντηση #54 - : Ιούλιος 17, 2008, 01:02:45 μμ »
Δεν έχουν όμως όλοι Internet,
ούτε γνωστούς για να τους πουν δυο λόγια για τα "σωστά" εξουσιοδοτημένα.
Την ευθύνη την φέρει αποκλειστικά η Aprilia,
όταν γίνεται κοινωνός προβλημάτων εξυπηρέτησης πελατών και
δεν κάνει κάτι γι αυτό,αλλά αφήνει το πρόβλημα να διαιωνίζεται.
Από την στιγμή που της γνωστοποιήται πρόβλημα με εξουσιοδοτημένο που έχει βεβαρημένο παρελθόν και
δεν του βάζει κωλόχερο , αυτός θα συνεχίζει ακάθεκτος.Κορόιδο είναι ?
Γιατί εντάξει,εγώ και εσύ δεν θα ξαναπάμε εκεί,πάντα θα υπάρχουν άλλοι που δεν γνωρίζουν.
Αν όμως η μαμά τους κόψει την εξουσιοδότησή,το παραμύθι τελειώνει εκεί. 
           +1000000000000000000000000 :kalo: :kalo:

*

El Presidente

Απ: DORSODURO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΤΕΡ.
« Απάντηση #55 - : Ιούλιος 17, 2008, 01:09:52 μμ »
Δεν έχουν όμως όλοι Internet,
ούτε γνωστούς για να τους πουν δυο λόγια για τα "σωστά" εξουσιοδοτημένα.
Την ευθύνη την φέρει αποκλειστικά η Aprilia,
όταν γίνεται κοινωνός προβλημάτων εξυπηρέτησης πελατών και
δεν κάνει κάτι γι αυτό,αλλά αφήνει το πρόβλημα να διαιωνίζεται.
Από την στιγμή που της γνωστοποιήται πρόβλημα με εξουσιοδοτημένο που έχει βεβαρημένο παρελθόν και
δεν του βάζει κωλόχερο , αυτός θα συνεχίζει ακάθεκτος.Κορόιδο είναι ?
Γιατί εντάξει,εγώ και εσύ δεν θα ξαναπάμε εκεί,πάντα θα υπάρχουν άλλοι που δεν γνωρίζουν.
Αν όμως η μαμά τους κόψει την εξουσιοδότησή,το παραμύθι τελειώνει εκεί. 

 :kalo: Πες τα ρε Drakoulinoooooo.. :ohyes: Πες τα.."Βρωμαει Χερι ??...Κοψει Χερι"!! :ohyes:.... ;)

*

dreamwalker

Απ: DORSODURO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΤΕΡ.
« Απάντηση #56 - : Ιούλιος 17, 2008, 01:20:43 μμ »
Δεν έχουν όμως όλοι Internet,
ούτε γνωστούς για να τους πουν δυο λόγια για τα "σωστά" εξουσιοδοτημένα.
Την ευθύνη την φέρει αποκλειστικά η Aprilia,
όταν γίνεται κοινωνός προβλημάτων εξυπηρέτησης πελατών και
δεν κάνει κάτι γι αυτό,αλλά αφήνει το πρόβλημα να διαιωνίζεται.
Από την στιγμή που της γνωστοποιήται πρόβλημα με εξουσιοδοτημένο που έχει βεβαρημένο παρελθόν και
δεν του βάζει κωλόχερο , αυτός θα συνεχίζει ακάθεκτος.Κορόιδο είναι ?
Γιατί εντάξει,εγώ και εσύ δεν θα ξαναπάμε εκεί,πάντα θα υπάρχουν άλλοι που δεν γνωρίζουν.
Αν όμως η μαμά τους κόψει την εξουσιοδότησή,το παραμύθι τελειώνει εκεί. 

εχεις δικιο Jorge αλλα μην ξεχνας οτι δεν πολυενδιαφερει την καθε εταιρεια το τι γινεται
με τους πελατες της γιατι την ενδιαφερει να πουλησει, οχι να κανει αντικατασταση και όλα
τα παρεκλκομενα, εξαλλου αυτα γινονται σε καθε εταιρεια για αυτο και ειναι παγιομενα
περιστατικα.
πλαισιο ζητας και θες να το πληρωσεις γιατι επεσες με την καινουργια σου μηχανη (μακρια απο εμας)
και δεν σου δινουν γιατι ειναι παρατυπο (ΟΧΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ)

σε χρεωνουν 10,000 - 15,000 ε και αποποιούνται όλων των ευθυνών
και οποιος ειναι διατεθειμενος να αφιερωσει 1,5 χρόνο και αρκετα euro δικαιωνεται
αλλα μεχρι τοτε δεν χαιρεται την κ@υλ@ του.

*

eyzein

Απ: DORSODURO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΤΕΡ.
« Απάντηση #57 - : Ιούλιος 17, 2008, 01:36:27 μμ »
Παίδες καλά τα λέμε και πολύ σωστά ο καθείς λέει την άποψη του, η οποία είναι σεβαστή!!!

Αλλά ο καθένας μας και εγώ μαζί μπορεί να βρισκόμασταν στην θέση του ανθρώπου που έχει πάθει σοκ αυτή τη στιγμή με το μότο του και ότι και να διαβάζει, έχει πόνο μεγάλο τώρα!!! :psdof: :psdof: :cry: :cry: :psdof: :cry: :ohmy: :ohmy:

Η ουσία τελικά είναι να βρεθεί λύση ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ από την Απρίλια, από τον εξουσιοδοτημένο ή από..... δεν ξέρω ποιόν!!!

Γιατί αν ξανασυμβεί????????????? Τι???? Που?????? Ποιός???????????

Δηλ, σε ποιόν αυτός ο κάτοχος θα πρέπει να απευθυνθεί για ευθύνες και βέβαια για λύση του θέματος του?????????

Ποιός είναι τελικά ο αίτιος για το πακέτο που τρώει τώρα??? Κάποιος, δεν μπορεί!!!

Εύχομαι πραγματικά να τελειώσει γρήγορα και όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα και να πάει το παλικάρι διακοπές και να συνεχίσει την κ@υλ@ του με ένα τόσο εκπληκτικό μηχάνημα!!!!   :pray: :pray: :pray:












*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: DORSODURO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΤΕΡ.
« Απάντηση #58 - : Ιούλιος 17, 2008, 04:31:42 μμ »
Απλα αν ο dealer ...δεν έχει τον τρόπο να παραγγείλει ( στην απρίλια εχω την εντύπωση πως παραγγέλνεις online ) ή να εξασφαλίσει ανταλλακτικά .....δεν νομίζω πως είναι θέμα της Απρίλια ...

Προσωπικά σε τέτοιο dealer -συνεργείο ..δεν θα πάταγα ποτέ !!!!!

Οπως επίσης και στο παρελθόν έχω " κόψει " συνεργεία για παρόμοιους λόγους ......ή και σημαντικότερους ....!!!

Η Απρίλια Ελλας έχει μεν ευθύνη για τους συνεργάτες που έχει ( dealers ) αλλα αν ο άλλος δεν ξερει να παραγγέλει ή δεν τον ενδιαφέρει ή έχει γραμμένο τον πελάτη ... τι να κάνει δηλαδή εκτός απο το να τον κόψει απο το δίκτυο ???

Οι εποχές που όλοι τα έριχναν όλα στην Απρίλια ...εχουν τελειώσει ανεπιστρεπτί ....διότι ..ευθύνες και μαλιστα σοβαρότατες ...έχουν και οι dealers - συνεργεία ...και σε τελική ο πελάτης .

Οταν ενα συνεργείο δεν ενημερώνεται και δεν ενδιαφέρεται να μάθει ....τις εξελίξεις και το τί γίνεται ...με τόση πληροφόρηση και ενημέρωση που υπάρχει ..πρεπει να υποστεί και τις συνέπειες ...και εμείς ...είμαστε που έχουμε την δύναμη αυτή να τιμωρούμε τους "κακούς" και να επιβραβεύουμε τους " καλούς " .

Σωστά ???

Διότι ...ας πούμε ...εγώ θα έκοβα την ίδια στιγμή ....ενα συνεργείο Απρίλια που δεν έχει ιδεα πχ πως ο Πήγασος είναι πενταβαλβιδος ...ή σου λέει σου ρύθμισα τα καυσαέρια ...( χωρίς καυσαναλυτή ) ή να σου λέει και να χρεώνει ...ρύθμιση ...χωρίς Αxone !!! .....

Kαι όχι μόνο θα τον έκοβα ..αλλα θα έλεγα και σε όσους ξέρω ......ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΚΕΙ !!!!!

Με εννοάτε ?????


Σε εννοαμε ρε Αλεξη, σε εννοαμε. Τα ιδια λεμε, απλα η Aprilia Hellas πρεπει να "τιμωρει" τους ασχετους.....................εκει ειναι η ουσια (και για αυτο φταιει η aprilia).


Για να επανελθω ομως στο θεμα του φιλου, επειδη δεν εχω καταλαβει οταν λεει καρτερ, εννοει οντως τον κορμο του κινητηρα? Και αν, για να φτιαχτει, χρειαζεται να λυθει ολο το μοτερ? Η λυνεται απο κατω μονο? Δεν  ξερω, μου φαινεται ασχημο να λυθει ενα μοτερ................
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: DORSODURO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΤΕΡ.
« Απάντηση #59 - : Ιούλιος 17, 2008, 10:02:34 μμ »
συγνώμη ρε κοσμα που δεν συμφωνούμε μαζί σου......θα συνεχίσω να τραγουδώ...........και να χαϊδεύω αυτιά λες και έχω κάνα όφελος....
και φυσικά δεν φταίει η απριλια αν το συνεργείο του νικου δεν ήξερε να παραγγείλει σωστά την τρόμπα λαδιού νομίζω.....και περίμενε 2 μήνες
φυσικά και δεν φταίει η απριλια αν η global έκανε 2 μήνες να βγάλει άδεια.........αν και σε μένα την μέρα που μου είπε το πήρα το μηχανάκι
και γιατί πρέπει η απριλια να επενεψει κάποιον που κάνει τα αυτονόητα?????????????bill
τα συνεργεία εμείς τα φτιάχνουμε και εμείς μπορούμε να τα χαλάσουμε.............με τον οβολό μας
τα μοτέρ που πήγαν ιαπωνια είχαν ραγισμένο καπάκι καρτερ η είχαν βγει τα έμβολα έξω??????????????????
τι ειναι aprilia forum το ξέρω καλά..... εσύ???ολο για ducati διαβαζω τελευταια.............

Σε συγχωρω, δεν τρεχει τιποτα. Η αποψη σου ειναι.
 Σου ευχομαι ομως να μην μεινεις ΠΟΤΕ μονιμα στην Πατρα, Πυργο, Λευκαδα,ΑΙτωλικο,Καλαματα, να δεις την πικρα του καθε στοκου, που η Aprilia εχει για εξουσιοδοτημενο, παρολες τις μ@λ@κιες που εχουν κανει.

Βολεψου λοιπον στα 10 εξουσιοδοτημενα της Αθηνας, και μιλα εκ του ασφαλους, και ασε τους 6 Πατρινους (που ξερω εγω) να κανουν 400χλμ για ενα service, επειδη φταιει ........................................... το τοπικο συνεργειο. Ωραια πραγματα δηλαδη.

Οσο για τα ducati, δεν καταλαβα.............................................απευθυνεσαι σε κατι που ειπα για τα ducati?
+10000000000000000000000000000 :kalo:
GRAZIE ITALIA ! ! !

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης