0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος SteliosD3

  • ***
  • 121
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsoduro 750 Factory
  • Αντιδράσεις: +1
Καλησπέρα σε όλη την παρέα.... Ψάχνω κάποιον γνώστη η κάποιον παθόντα γιατί πριν λίγο καιρό αγόρασα ένα DD750 με τελικά arrow , de-cat leo και φίλτρο. Για την ώρα είναι με τους σιγαστήρες και σώζεται η κατάσταση αλλά γενικά νιώθω ότι η μηχανή πρέπει να δουλέψει καλύτερα, πολλοί φίλοι μηχανικοί λένε το ίδιο. Έτσι ετοιμάζομαι να προχωρήσω σε ένα σωστό πρόγραμμα για να ρυθμιστεί σωστά η μηχανή. Υπάρχει κάποιος εδω που να έκανε το ίδιο να μου πει που( ετσι ώστε ο tuner να έχει ξαναδουλέψει με DD) , τιμή και αποτέλεσμα? Ευχαριστώ :)



*

Αποσυνδεδεμένος SteliosD3

  • ***
  • 121
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsoduro 750 Factory
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: ECU Tune - Ρυθμισμα λογο εξατμισης + καταργησης καταλυτη + φιλτρο
« Απάντηση #1 - : Σεπτέμβριος 22, 2016, 03:07:42 πμ »
Τι εγινε ρε παιδια ; Δεν εχει κανει κανένας tune κανα ντορσο;

*

Αποσυνδεδεμένος PuNtOs

  • ***
  • 152
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +32
Απ: ECU Tune - Ρυθμισμα λογο εξατμισης + καταργησης καταλυτη + φιλτρο
« Απάντηση #2 - : Σεπτέμβριος 22, 2016, 12:03:36 μμ »
Στέλιο, κι εγώ έχω το ίδιο set up στο shiver (τελικά / de-cat / φίλτρο).
Η μηχανή δουλεύει μια χαρά αλλά κι εγώ έχω την αίσθηση ότι η μηχανή μπορεί να δουλέψει λίγο καλύτερα.

Είχα ρωτήσει τον μηχανικό αν χρειάζεται να ρυθμίσω μείγματα κτλ. αλλά απ' ότι μου είχε πει ότι δεν είναι απαραίτητο
μιας και ο εγκέφαλος κατά κάποιο τρόπο ρυθμίζει το μείγμα από μόνος του.
Βασικά, φαντάζομαι ότι ρυθμίζει τη ροή του αέρα, όχι η ροή του καυσίμου.

Ο μαμά εγκέφαλος δεν ξέρω αν παίρνει ρυθμίσεις αλλά σίγουρα με κάτι power commander/ bazzaz κτλ. μπορείς να πετύχεις κάτι καλύτερο.
Αλλά εκεί μπαίνεις σε σε άλλα χωράφια και θέλεις πολύ χρόνο (και χρήμα) που στην τελική δεν ξέρω αν το τελικό αποτέλεσμα θα αξίζει τον κόπο.

1-2 φίλοι με supersport για τέτοιες ρυθμίσεις πάνε σε ένα συνεργείο στην Δάφνη. Αν θέλεις να μάθω λεπτομέρειες (διευθύνσεις κτλ.) να σου πω.
PuNtOs

*

Αποσυνδεδεμένος SteliosD3

  • ***
  • 121
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsoduro 750 Factory
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: ECU Tune - Ρυθμισμα λογο εξατμισης + καταργησης καταλυτη + φιλτρο
« Απάντηση #3 - : Σεπτέμβριος 22, 2016, 12:20:08 μμ »
Καλημερα, κοιτα εγω γενικα ειμαι πολυ της φασης στοκ γιατι μαρεσει να δουλευει ρολοι η μηχανη. Τωρα αυτην την πειρα ετσι και εχω γλυκαθει απο τον θορυβο αλλα το νιωθω οτι δεν δουλευει σωστα και οποιον μηχανικο αν ρωτησεις οταν του πεις εχω καταργησει καταλυτη χωρις ρυθμισμα θα σου πει οτι θελει, βεβαια οπως ξανα ειπα εχω τους σιγαστηρες πανω και αυτο το σωζει λιγο αν τους βγαλω δεν δουλευει καθολου σωστα , μπρδευει κτλπ. Εγω σημερα εμαθα οτι μαζι με το δυναμομετρο και το προγραμμα πανω στον μαμα εγκεφαλο θα κοστίσει καπου στα 250-300, με λιγα λογια θα φτιαχτει νεα χαρτογραφηση στο δυναμομετρο και το ηλεκτρογκαζο δεν επιρεαζετε δλδ παλι θα δουλευουν το S-R-T. Οποτε αν εχεις καποιον που εχει ασχωληθει με τα DORSO κανε μια ερωτηση μπας και μας παει πιο λιγο :P

( Eπισης χαρη εσυ εισαι? :P )

*

Αποσυνδεδεμένος PuNtOs

  • ***
  • 152
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +32
Απ: ECU Tune - Ρυθμισμα λογο εξατμισης + καταργησης καταλυτη + φιλτρο
« Απάντηση #4 - : Σεπτέμβριος 22, 2016, 01:06:37 μμ »
Ναι ρε ο εγώ είμαι   :bye:

Να σου πω την αλήθεια είσαι ο μόνος ξέρω να ασχολείται με προγράμματα κτλ. σε dorso.
Αν το πρόβλημά σου είναι μπερδέματα, το έχεις ψάξει για Motocorsaro / boosterplug/ fat duc ;
Με κόστος γύρο στα 100 - 150 ευρω, υποτίθεται ότι μπαίνουν μεταξύ αισθητήρα αέρα και ECU και βελτιώνουν τα μπερδέματα (όχι την απόδοση).
Κάπου υπάρχει ένα post εδώ στο forum.   
PuNtOs

*

Αποσυνδεδεμένος SteliosD3

  • ***
  • 121
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsoduro 750 Factory
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: ECU Tune - Ρυθμισμα λογο εξατμισης + καταργησης καταλυτη + φιλτρο
« Απάντηση #5 - : Σεπτέμβριος 22, 2016, 01:10:58 μμ »
Ναι τα εψαξα λιγο , θελω κατευεθειαν ecu tune ωστε να ρυθμιστουν ολα, μιγμα, αερας  ολα να ειναι σωστο παντου... ΠΧ μαμα ειναι φτωχο χαμηλα για αυτο μπερδευει, τωρα εμενα πρεπει να ειναι πλουσιο χαμηλα ( γτ βλεπω οτι καιει παραπανω ) και φτωχο ψηλα γτ στεγνωνει και δεν εχει τοσο νευρο. Αρα με βλεπω για την 250αρα αλλα τουλαχιστον θα ειναι σωστο και σιγουρα θα παρει τα αλογα που πρεπει να παρει με τετοιο σετυπ.

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: ECU Tune - Ρυθμισμα λογο εξατμισης + καταργησης καταλυτη + φιλτρο
« Απάντηση #6 - : Σεπτέμβριος 22, 2016, 06:43:19 μμ »
Βρε άστο στην ησυχία του το ζωντανό.


Ποιος σου είπε ότι μπορεί να " προγραμματιστει" ο μαμά εγκέφαλος ?
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: ECU Tune - Ρυθμισμα λογο εξατμισης + καταργησης καταλυτη + φιλτρο
« Απάντηση #7 - : Σεπτέμβριος 22, 2016, 06:44:26 μμ »


Βρε άστο στην ησυχία του το ζωντανό.


Άλλος naftilos

APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος SteliosD3

  • ***
  • 121
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsoduro 750 Factory
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: ECU Tune - Ρυθμισμα λογο εξατμισης + καταργησης καταλυτη + φιλτρο
« Απάντηση #8 - : Σεπτέμβριος 22, 2016, 07:15:20 μμ »
Εχω δει στον κολλια dorso να κανει δοκιμες στο dyno με τον ιδιο εγκεφαλο και εναν εκει να το προγραματιζει...

*

Αποσυνδεδεμένος SteliosD3

  • ***
  • 121
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsoduro 750 Factory
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: ECU Tune - Ρυθμισμα λογο εξατμισης + καταργησης καταλυτη + φιλτρο
« Απάντηση #9 - : Σεπτέμβριος 22, 2016, 07:18:25 μμ »
Βρε άστο στην ησυχία του το ζωντανό.


Ποιος σου είπε ότι μπορεί να " προγραμματιστει" ο μαμά εγκέφαλος ?

Το ζωντανο μου μασουλαει πολυ σανο αλεξηηηη και δεν παρεχει και τα σωστα αλογα! Εχει 4-5 παχια ενδιαμεσα :P

*

Αποσυνδεδεμένος SteliosD3

  • ***
  • 121
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsoduro 750 Factory
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: ECU Tune - Ρυθμισμα λογο εξατμισης + καταργησης καταλυτη + φιλτρο
« Απάντηση #10 - : Σεπτέμβριος 24, 2016, 02:09:54 πμ »
Για να κάνω ένα update, γίνεται εν τέλη αλλαγή και προγραμματισμός νέας χαρτογράφησης πάνω στον μαμά εγκέφαλο και πάει 300 όλα μαζί με το δυναμόμετρο . Άπλα για να το κάνεις θέλεις το μηχάνημα που το έχουν ecu tuners αυτοκίνητων ( το οποίο απλά έχει μέσα πρωτόκολλα για εγκέφαλους και για μηχανές ). Εγώ θα κάνω τώρα ένα service να ελέγξω τα πάντα και μετά θα ανέβει πάνω.

*

Αποσυνδεδεμένος kourkou

  • ***
  • 139
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +3
Για ενημέρωσε όταν τελειώσεις με τον προγραμματισμό, γιατί με ενδιαφέρει αλλά και εγώ έχω διαβάσει πως δεν γίνεται.

*

Αποσυνδεδεμένος kourkou

  • ***
  • 139
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +3
Με αφορμή ένα παρόμοιο thread ήθελα να ρωτήσω πόσοι απο εδώ έχουν αλλάξει τελικά στο dorso τους, τι τελικά έχουν, και αν έχουν τρύπες στην τροφοδοσία τους.
Για την ιστορία σαν μέτρο σύγκρισης έχω ένα dorso που είχα με arrow τελικά το οποίο είχε ένα κενό μεταξύ 4-5κ που φαινόταν ότι δίψαγε και η ECU δεν μπορούσε να το εξισορροπίσει σωστά.
Προχτές πέτυχα έναν τύπο με ένα dorso και τα τελικά τις akrapovic στο δρόμο ο οποίος ισχυρίστηκε πως δεν έχει κανένα πρόβλημα. Βέβαια δεν το είχε πολύ καιρό στα χέρια του. Τα τελικά του δεν μου φάνηκαν να κάνουν και πολύ σαματά, ενώ με τα arrow που είχα εγώ χάλαγε τον κόσμο. Και εκείνος και εγώ τα δουλεύαμε χωρίς τάπες.
Αναρωτιέμαι μήπως τα τελικά της arrow παρείναι ανοιχτά...?
Γιαυτό θα ήθελα να μαζέψω γνώμες για να δω αν τελικά υπάρχουν συνθήκες με τις οποίες αλλάζεις τελικά στο dorso και δεν έχει θέματα.

*

Αποσυνδεδεμένος kato j

  • *****
  • 542
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: dorsoduro750
  • Αντιδράσεις: +308
Θα σου έλεγα να φορέσει τις τάπες φίλε μου θα μικρύνει ή διάμετρος έτσι ώστε να χει διαφορετικη εκτόνωση αέριων κ να μην αδειάζει.ειδικα αν φοράς κ φίλτρο!!! Ίσως χάσεις λίγο απτην φασαρία σου no big deal,κανε μία δοκιμή ανεξοδη
May the downforce be with u

*

Αποσυνδεδεμένος kourkou

  • ***
  • 139
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +3
Δοκιμασμένο και με τάπες το δικο μου, δεν υπήρχε βελτίωση. fatduc επίσης μπήκε πάνω και βοήθησε αρκετά αλλά δεν διορθώθηκε το πρόβλημα.
Περιμένω ακόμα να γράψει κάποιος την εμπειρία του με αλλαγμένα τελικά στο dorso...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης