Οκ, αυτο που γράφεις με βρίσκει απολύτως σύμφωνο.
(bros400pgm, δεν είναι καθόλου αστείο το οτι το dorso χρειάζεται άλλο χάρτη και μαμά ^^... μην το γελάς οπότε καθόλου γιατί πληγώνομαι :'( )
Συμφωνούμε λοιπόν πως (όπως ανέφερα και στο πρώτο μου post) αρπάζει πιο γρήγορα, παρόλαυτα για τα δικά μου δεδομένα, δεν δουλεύει "σωστά". Δεν αποδίδει αυτό που θα έπρεπε γιατί η χαρτογράφηση δεν του το επιτρέπει και προσωπικά θεωρώ πως με τα μαμά τελικά δουλεύει πιο σωστά. Η ρύθμιση που κάνει η ECU για το μιγμα του, είναι πιο σωστή με κλειστά τελικά παρά με ανοιχτά.
Να φέρω ένα ισως λίγο ακραίο παράδειγμα. Έστω πως μια μηχανή δουλεύει με πολύ φτωχό μίγμα σε ψηλές στροφές. Την δουλεύεις μέσα στην πόλη... παρατηρείς κάτι κακό? Θεωρώ πως όχι και θα έλεγες οτι "δουλεύει μια χαρα".
Την βγάζεις έπειτα στην εθνική, και την δουλεύεις για ώρες σε ψηλές στροφές με πολύ φτωχό μίγμα. Παρατηρείς κάτι κακό? Θεωρώ πως όχι και άρα θα έλεγε πως "δουλεύει μια χαρά".
Τι θα πάθαινε όμως μακροπρόθεσμα αυτό το όχημα με τέτοια χρήση?
και τι θα λέγαμε μετά? πως δούλευε σωστά?
Γιαυτό λέω πως το "δουλεύει σωστά" χωράει συζήτηση.
Ναι, ίσως το παράδειγμα αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση μας γιατί δεν θεωρώ πως είναι τόσο ακραία φτωχό το μιγμα, αλλά γιαυτό είπα και εγω πως δεν θα βαφτίσω το δικό μου χέρι και μυαλό, δυναμόμετρο ή καυσαναλυτή και σίγουρα ούτε κάποιου άλλο το χέρι και μυαλό, αλλά επειδή έχω μια υποψία πως δεν δουλεύει "σωστα" χρειάζομαι τεχνικές απαντήσεις πριν δεχτώ κάτι.
Με τις 4κ μηχανές που έχουν περάσει απο τα χέρια μου, όταν άλλαζα τελικό θεωρώ πως η ecu έκανε ΜΑΚΡΑΝ καλύτερες διορθώσεις (δεν έβαζα παράλληλο εγκέφαλο) και δεν είχα την παραμικρή υπόνοια πως η μηχανή δεν δούλευε σωστά. Και αν έβαζα παράλληλο εγκέφαλο θα δούλευε ακόμα καλύτερα.
Στην περίπτωση του dorsoduro, δεν νιώθω πως είναι έτσι (και γιαυτό τα λέω όλα αυτά.. αν μιλούσαμε για μια άλλη μηχανή θα έλεγα και εγω "βάλε τελικά και θα δουλεύει ρολόι").
Νιώθω πως η μηχανή αρπάζει πιο γρήγορα ΑΛΛΑ ψηλά χρειάζεται περισσότερο καυσιμο και δεν υπάρχει τρόπος να το πάρει.
ΥΓ: all that aside, έβαλα πριν λίγες μέρες το slave cylinder της oberon και το βρίσκω χρησιμη προσθήκη για όποιον δεν είναι πρωταθλητής του μπρατ ντε φερ