Αν το προσεχεις, θα σε προσεχει
Αυτο ισχυει για ΟΛΑ τα μοτο (συμπεριλαμβανομενου των Japan)....
Μικροπροβληματακια ολα τα νεας γενιας βγαζουν καποια στιγμη και αν υπαρχει ορεξη λυνονται πριν καν το καταλαβεις
Απο 'κει και περα νομιζω οτι η συμβουλευτικη συνδρομη των συμφορουμητων μας εφτασε σε ενα οριο που απο 'κει και μετα οι εντυπωσεις και οι γνωμες ειναι καθαρα προσωπικες στον καθε ιδιοκτητη/αναβατη και του αλλου το "τελειο/θεϊκο ή χαλια μαυρα" δεν σημαινει οτι θα ισχυει και στην δικη σου προσωπικη εμπειρια με το Dorso.
Βρες καποιο Dorso αν μπορεσεις να το καβαλησεις ωστε να του δωσεις την ευκαιρια να σου "μιλησει" κι οχι να το ζυγιζεις σαν ενα ματσο σιδερα με επιστημονικες κουβεντες
Αν το εχεις και σε γκαραζ, του γρασσαρεις την αλυσιδα τακτικα, φυσας με αερα τους διακοπτες οταν το πλενεις κλπ δεν εχεις να ανησυχεις για τιποτα.
Οσο για το πειραγμα που ρωτας να εισαι σιγουρος οτι παντα μπορεις να πειραξεις ενα μοτερ αρκει να ξερεις ποσο θες να το ανεβασεις και για ποια χρηση προοριζεται
Φιλικα