0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Φίλε μου καλώς όρισες στο και από μένα.. Δυστυχώς το μηχανάκι που επέλεξες στα 4500 χλμ αποσυντίθεται, όπως και όλα τα Απρίλια άλοστε (για να μη πω όλα τα Ιταλικά, μηχανές, αυτοκίνητα, τρακτέρ, ποταμόπλοια, η Ίντερ, η Μίλαν, η Μόνικα (η Μπελούτσι ντεεεεεεε) κλπ κλπ).. Οπότε εγώ θα σε συμβούλευα να αναρτήσεις από τώρα μια αγγελία για ανταλλακτικά, καμιά μανέτα καμιά μπαταρία, το πίσω φτερό (βασικά γδύστο όλο από τώρα γιατί τα πλαστικά είναι Japan και είναι κρίμα να χάσεις λεφτά...!!!!). Λοιπόν άκου λίγο σοβαρά (μια στάλα ..) την άποψή μου. Δεν θα σου πω ότι τα Ιταλικά είναι άτρωτα αλλά αυτό το παραμύθι με τα όμορφα, γαμάτα, γρήγορα με άψογα κρατήματα ΑΛΛΑ ρημάδια που τα πετάς μετά από κάποια χλμ, δεν υπάρχει και βασικά δεν υπήρχε ποτέ .... Γιατί αν υπήρχε οι Ιταλοί για βαριά βιομηχανία θα είχαν κρατήσει τις πιτσαρίες μιας και κανείς δεν θα αγόραζε (και ακριβά πολλές φορές μάλιστα..) κάτι που ΣΙΓΟΥΡΑ θα το πετάξει σε μικρό χρονικό διάστημα.... Φυσικά και έχουν τις μ@λ@κιες τους, φυσικά ώρες ώρες κάτι χαζό κατασκευαστικό σε κάνει να τρελαίνεσαι, αλλά μέχρι εκεί... Μέχρι εκεί ακριβός δηλαδή που μπορεί να δεις μαλακίες από ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ.... Την μικρότερη αξιοπιστία τους από τα Japan (για BMW, KTM, HOUQSVARNA κλπ κλπ δεν τίθεται θέμα για μένα, μακράν ποιο αξιόπιστο το Απρίλια...), πρέπει να την ψάξεις λίγο και από τα μοντέλα για να καταλάβεις την αλήθεια ... πχ Yamaha = FAZER, XT, από κει και πέρα τα υπόλοιπα 30 μοντέλα όπως R1, R6, TT, κάτι VIRAGO που γίνονταν μπάρμεκιου στην εθνική ή στην κίνηση της Αθήνας κλπ κλπ κλπ (μην πλατιάσω με όλες τις Ιαπωνικές μάρκες νομίζω κατάλαβες..). Όσο για το τι διαβάζεις στο ΑΒ... θα σου πω, πως εγώ για αυτό το αγάπησα τρελά και περνάω σχεδόν καθημερινά μια βόλτα από δω... Γιατί δεν είναι το κλασικό καβουροsite που όλοι είναι γρήγοροι και μόνο θέμα είναι τα τουμπανιασμένα "απροβλημάτιστα", τέλια μηχανάκια τους που δεν παθαίνουν ποτέ τίποτα και κερνάνε τσάι τον V. ROSSI (ασχέτως αν ο τυπάκος που γράφει ή λέει κάτι τέτοιο έχει πληρώσει το ZX6 πχ, όσο ένα RSV4 που πάντα θα ήθελε... και στις στροφές στη Β Εύβοια τον πέρασε από πάνω ένα ΧΤ 600 του 89, γιατί είναι κουλάδι ...!!!!) Εδώ θα δεις ψιλό πρωτόγνωρα πραγματάκια... Θα δεις αντικειμενικές κρίσεις, όλα όσα έπαθε κάποιος με Απρίλια να αναλύονται με φωτό πολλές φορές!!!!, κραξίματα για την αντιπροσωπία (γιατί το ΑΒ δεν είναι θυγατρική της Απρίλια και μπορεί κόσμια και τεκμηριωμένα να λέει ο κάθε ένας μας ότι θέλει...........), γνώμες, βοήθεια πραγματική κλπ κλπ που θα δεις και θα καταλάβεις στη πορεία... Και κλείνοντας σου λέω ότι έχεις ένα μηχανάκι ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ γ@μ@το και πιες του το αίμα, σκίστω και κάνε του 'οτι φανταστείς από καταπόνηση αφού τα 2 χρόνια εγγύηση σε καλύπτουν από κάθε μ@λ@κία που μπορεί να σου συμβεί και να φταίει το Droso σου και όχι εσύ..... . Εγώ φίλε με ένα Husky 610 μαμά που είχα αυτό έκανα και δεν το μετάνιωσα ποτέ .... Ωραίο πράγμα να ξέρεις ότι η όποια δυσλειτουργία πληρώνεται από άλλον (για αυτό άλοστε τα σκας για καινούριο...).Καλώς ήρθες, καλορίζικο και ΣΚΙΣΤΩ ΑΦΟΒΑ ....
Ok νομίζω το παρακάναμε.... FERRARI = MV AGUSTA φίλε Γιάννη (προς αποκατάσταση της πάσα αλήθειας αυτό... ). Χαίρομε πολύ για αυτά που ακούω πάντως για το Capo σου... Έτσι είναι αν γουστάρεις αυτό που έχεις.. Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια , αλλά πραγματικά ρε παιδιά είμαι από παιδάκι Ιταλόφιλος, αν και στις μηχανές 1η φορά παίρνω Ιταλικό (ή 2η αν πεις ότι η Housqvarna μου ήταν ποια καθαρά Ιταλική ....), στα αυτοκίνητα μια ζωή με δαύτα είχα να κάνω και πραγματικά εξοργιζόμουν με αυτά που άκουγα ... Έχω ακόμα ένα FIAT TIPO 1100cc του 89 με 320000 χλμ !!! και προκαλώ όποιον θέλει να έρθει να το πάει μια βόλτα.... Το έχουμε ξεκ@λι@σει οικογενειακός, έχει κάνει ότι και το ρημάδι μας έχει τρελάνει στα λάδια κάθε 6-7000 χλμ και άκουσον άκουσον θέλει και βενζίνα... Στα ίδια πλαίσια κινήθηκε και μία Tebra που είχε ο πατέρας μου ένα Bravo του αδερφού μου και βέβαια το FIAT COUPE μου ( ) που σε 6 χρόνια που το είχα για σκισίματα και κ@υλες μου έβγαλε μία τρόμπα βενζίνας...!!! Η Alfa του πατέρα είναι αλήθεια ότι έχει βγάλει μαλακίες στο μοτέρ αλλά τα χρεώνω στον μηχανικό του (τον γνωστό και Famous σε πολλούς ΜΟΣΧΟΥ που το κλεισε στο τέλος από τις πολλές μήνυσης μιας και του πήρε τσαμπουκά την αντιπροσωπεία η μαμά FIAT....). Αυτά και Forza Italia (μην με χαλάτε τώρα που είμαι έτοιμος να τουμπανιάσω το Capo μου.... )
Μην δινεις σημασια φιλαρακο και καλως στο ......Το οτι σταζει λαδι ειναι θετικο σημαδι και δεν θα πρεπει να σε ανησυχειΟταν θα σταματησει να σταζει να το κοιταξεις αμεσα ομως.....σημαινει οτι δεν εχει λαδια μεσα πλεον
Παράθεση από: jaidin στις Σεπτέμβριος 18, 2009, 11:08:37 πμ α! και να μην ξεχάσω, σου είπε ποτέ κανένας ότι τα ferrari δεν έχουν προβλήματα???? APRILIA = FERRARI των 2 τροχών......ΤΩΡΑ ΤΕΛΟΣ.
kala eiste apisteytoi...toulaxistwn mas kanete kai xamogelame emas tous neous fovismenous...niothoume kai ena desimo mia symparastash se oti symvei... pragmatika opws eipe kapoios to profil tou forum einai diaforetiko apo ta synithismena.panta tetoiakales mas voltes
Παράθεση από: Stratos στις Ιανουάριος 16, 2010, 10:49:50 πμkala eiste apisteytoi...toulaxistwn mas kanete kai xamogelame emas tous neous fovismenous...niothoume kai ena desimo mia symparastash se oti symvei... pragmatika opws eipe kapoios to profil tou forum einai diaforetiko apo ta synithismena.panta tetoiakales mas voltesΚι εσεις οι νεοι συνεχιζετε και γραφετε greeklish και οι υπολοιποι δεν χαμογελαμε καθολουΟυτε καν διαβαζουμε αυτα που γραφονταιΕλεος ρε παιδια
Οπως οταν χωρισει καποια απ τον γκομενο, και τρεχουν ολες οι υπόλοιπες να την "παρηγορησουν"!!!Ποσο μου την δινει...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι